Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393721 |
Вебсайт: | http://podil.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., Київ, Борисоглібська, 14 |
Контактна особа: |
Задніпряна Яна Юріївна 380444251190 podil_kultura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2017 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2017 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2017 15:28 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2017 15:28 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
1.Каталожний роздільник (товстий картон)-Центральний - 1200шт. - Лівий -1500шт. - Правий - 1000 шт. 2. Каталожна картка лінована з отворами - 15000 шт. 3. Картка реєстрації читача ( білий картон)- 15000шт. 4. Книжковий формуляр- 8000 шт. 5. Листок строку повернення горизонтальний- 7000шт. Оплата здійснюється після поставки товару. 6. Кишенька для книг (біла)- 1000 шт. 7. Щоденник роботи бібліотеки для дорослих ( зі змінами відповідно до вимог ЕСМАР)- 17 шт. 8. Щоденник роботи бібліотеки для дітей ( зі змінами відповідно до вимог ЕСМАР)- 18шт. 9. Зошит заміни книг ( обкладинка картон льон, папір білий офсетний)- 15шт. 10. Формуляр читача для дорослої бібліотеки ( 14 сторінок ) -7000шт. 11. Формуляр читача для дитячої бібліотеки (14 сторінок)- 5000шт. 12. Формуляр користувача Інтернет-центру ( обкладинка картон, всередині білий папір, прошитий) -3000шт. Оплата здійснюється після поставки товару.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2017 12:16 |
оголошення тендер бібл бланки.docx |
03 квітня 2017 16:29 |
Замовлення на бланки бібліотечні.docx |
04 квітня 2017 12:16 |
оголошення тендер бібл бланки.docx
|
||
03 квітня 2017 16:29 |
Замовлення на бланки бібліотечні.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
-копія діючої ліцензії на будівельну діяльність та копія додатку до неї (перелік робіт провадження господарської діяльності з обов’язковою наявністю інформації про клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва – клас СС3.
- копія дозволу, за умови додержання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, на проведення робіт (верхолазні)при потребі.
- копія дозволу, за умови додержання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, на проведення робіт (верхолазні) при потребі.
- наявність сертифіката обов'язкова, технагляд, експертний звіт. сертифікат (паспорт) якості виробника;
- інструкцію з використання,
- гарантію на обладнання до 5 років,
- специфікацію запропонованого товару з описом, характеристиками, вимогами щодо якості по кожному найменуванню, завірену підписом та печаткою учасника, в якій обов’язково мають бути зазначені назва, назва виробника та країна походження
Данні вімоги не мають відношення до предмету закупівлі. Враховующи необхідність внесення змін та їх оцінку подовжити Період уточнення на 2 дні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЄВЕНОК ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" #2751810818 |
Відхилено |
16 390,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2017 15:31
|
ФОП Зарицький Віталій Іванович #2827911054 |
Переможець |
34 010,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2017 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
бланки бібліотеки 2017.pdf | укладений |
26 квітня 2017 14:54
|