Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт м’якої покрівлі, що становить складову частину житлових будинків за адресами: вул. Варейкіса, буд. 2, вул. Новоорловська, буд. 22, вул. Макарова, буд. 1б у м. Дніпрі
Очікувана вартість
1 911 410,00 UAH
UA-2017-04-03-001254-b 0d2bf56a14384c1693ce5f3bb044d154
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+380567451049 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2017 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2017 17:00
Початок аукціону: 20 квітня 2017 12:55
Очікувана вартість: 1 911 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 557,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9557 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2017 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2017 14:21
ТД кап. ремонт покрівлі 03.04.doc
03 квітня 2017 14:21
кошторис мякі покрівлі.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оцінка тендерних пропозицій
Дата подання: 04 квітня 2017 14:20
Дата відповіді: 06 квітня 2017 10:02
Розділом V Тендерної документації передбачено наступне: "Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Перелік критеріїв та методика оцінки: Ціна - питома вага критерію 100 % (без врахування ПДВ). Переможцем визначається учасник, який за результатами аукціону надав пропозицію з найменшою ціною (без врахування ПДВ), та пропозиція якого не була відхилена на підставі вимог Закону." У той же час пропозицію Учасника на електронному майданчику можливо розмістити з ПДВ (оскільки Замовником встановлено очікувану вартість з ПДВ), аукціон також проходить з урахуванням ПДВ, що суперечить вищезазначеному розділу. Просимо уточнити: як саме буде проходити аукціон за таких умов?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки електронною системою не передбачено можилвості вирахування ціни без врахування ПДВ, оцінка проводиться електроннною системою автоматично шляхом застосування електронного аукціону.
Питання щодо оцінки тендерних пропозицій
Дата подання: 07 квітня 2017 11:42
Дата відповіді: 07 квітня 2017 16:57
Відповідно до розділу V ТД «Оцінка тендерної пропозиції» Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Перелік критеріїв та методика оцінки Ціна - питома вага критерію 100 % (без врахування ПДВ) Переможцем визначається учасник, який за результатами аукціону надав пропозицію з найменшою ціною (без врахування ПДВ), та пропозиція якого не була відхилена на підставі вимог Закону. При цьому Електронною системою не передбачено можливості вирахування ціни без врахування ПДВ для Учасника. Якщо, Замовником в період оголошення закупівлі встановлено очікувану вартість із врахуванням ПДВ, то і оцінка в подальшому проводиться електронною системою АВТОМАТИЧНО шляхом проведення аукціону з ПДВ. До того ж, при оголошенні процедури закупівлі Замовник має право обрати чи очікувана вартість вказується з ПДВ, чи без врахування ПДВ. Фактично, встановлені Замовником умови оцінки тендерних пропозицій, є дискримінаційними, оскільки автоматично найменшими пропозиції будуть тих, учасників, які не є платниками ПДВ. ВБАЧАЮЧИ ДВОЗНАЧНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПРОСИМО РОЗГЛЯНУТИ НАШЕ ПИТАННЯ І ВЖИТИ ЗАХОДИ ЗАДЛЯ РІВНИХ УМОВ ВІДБОРУ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ-ПЛАТНИКІВ ПДВ І ТИХ, ЩО ПДВ НЕ СПЛАЧУЮТЬ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання чинного законодавства Замовник не може вилучити ПДВ з запланованої суми закупівлі, як в той же час оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2017 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІТІБУД-М" 1 648 346,40
UAH з ПДВ
1 648 346,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР-РЕММОНТАЖ" 1 844 534,61
UAH з ПДВ
1 782 351,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 1 911 410,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2017 16:46
Електронний підпис
19 квітня 2017 16:41
Обладнання.rar
19 квітня 2017 16:41
ДЦ.rar
19 квітня 2017 16:41
Рішення.rar
19 квітня 2017 16:41
Відповідність вмогам.pdf
19 квітня 2017 16:41
Тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2017 16:41
Робітники.pdf
19 квітня 2017 16:41
Досвід.rar
19 квітня 2017 16:41
Лист-згода.pdf
19 квітня 2017 16:41
Гарантийний лист.pdf

Публічні документи

19 квітня 2017 14:24
Електронний підпис
19 квітня 2017 14:22
7. Копія сертифікатів.pdf
19 квітня 2017 14:22
4.Інші документи.pdf
19 квітня 2017 14:22
2.документи МТБ.pdf
19 квітня 2017 14:22
1.довідки.pdf

Публічні документи

18 квітня 2017 16:52
Електронний підпис
11 квітня 2017 11:36
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТІБУД-М"

ТОВ "УКР-РЕММОНТАЖ"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІТІБУД-М"
#39795621
Відхилено 1 648 346,40
UAH з ПДВ
21 квітня 2017 16:46
ТОВ "УКР-РЕММОНТАЖ"
#40107815
Переможець 1 782 351,38
UAH з ПДВ
25 квітня 2017 13:30

Документи

21 квітня 2017 16:46
Електронний підпис

Документи

25 квітня 2017 13:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2017 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКР-РЕММОНТАЖ"
#40107815
1 782 351,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2017 13:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 16:23
40.pdf укладений
03 січня 2018 16:06
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2017 17:37
40-17 додаткова угода №2.pdf зміни до договору
25 жовтня 2017 17:28
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2017 13:05
40-17 додаткова угода №2.pdf зміни до договору
24 жовтня 2017 12:19
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2017 13:44
40-17 Дог прот+додат.pdf зміни до договору
18 травня 2017 11:55
Електронний підпис укладений
11 травня 2017 17:53
40-17 Договір УКР-РЕММОНТАЖ.pdf укладений
11 травня 2017 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відповідно до протоколу
Номер договору про закупівлю: 40/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору, уточнення об'ємів виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 40/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору, уточнення об'ємів виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 40/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 402 290,36
UAH з ПДВ