Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тролейбуси
Trolleybuses
Trolleybuses
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2017-04-03-000565-c ● 541f735f553a4858b76e4c2ddf7888da
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328635 |
Місцезнаходження: | Україна , Херсонська область обл., 73036, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12 |
Контактна особа: |
Сергій Нестерович Костючок 0552354270, 380552354270 electrotrans@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | City Public Utility "Khersonelektrotrans" |
National ID: | 03328635 |
Contact point: |
Sergey Nesterovich Kostyuchok 0552354270, 380552354270 electrotrans@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2017 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2017 13:50 |
Початок аукціону: | 29 травня 2017 13:50 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 03 квітня 2017 16:08 |
Enquiries until: | 24 квітня 2017 12:00 |
Complaints submission until: | до 30 квітня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 травня 2017 12:00 |
Planned auction date: | 29 травня 2017 13:50 |
Information
Estimated total value: | 20 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
-
-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
Тролейбуси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73036, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Залаегерсег,12
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
Trolleybuses
CPV: 34620000-9
Період постачання:
по 01 жовтня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2017 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2017 16:37 |
dodatok-7-do-td-p89-2017.doc | |
03 квітня 2017 16:36 |
dodatok-6-do-td-p-89-2017.doc | |
03 квітня 2017 16:34 |
dodatok-5-do-td-p-89-2017.doc | |
03 квітня 2017 16:33 |
dodatok-4-do-td-p89-2017.doc | |
03 квітня 2017 16:33 |
dodatok-3-do-td-p-89-2017.doc | |
03 квітня 2017 16:31 |
dodatok-2-do-td-p89-2017.doc | |
03 квітня 2017 16:31 |
dodatok-1do-td-p89-2017.doc | |
03 квітня 2017 16:30 |
trolejbusi-hersonelektrotrans-2017-td-p89.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-03-000565-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН", Код ЄДРПОУ:36440036
Дата подання: 21 квітня 2017 10:13
вимога про внесення змін до тендерної документації
Керуючись ст. 23 ЗУ „Про публічні закупівлі”, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю товару: код ДК 021:2015 - 34620000-9 - Рейковий рухомий склад (тролейбуси), шляхом викладення нижченаведених технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 3 ТД ID: bb7c6281417e4fc7a7945e54f9b140c0) наступним чином:
1) п. 4.1: вимогу „передня вісь - незалежна, фірма "ZF” або аналог” змінити на „залежна або незалежна, фірма "ZF" або аналог”
2) п. 5.4.: вимогу „гідростанція - з приводом від асинхронного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с” змінити на „гідростанція - з приводом від асинхронного або колекторного електродвигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с”
3) п. 7.5.: вимогу «У складі тендерної пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності Укр-СЕПРО з додатками або сертифікат типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, на всі тролейбуси, що пропонуються до поставки у складі тендерної пропозиції ( оригінал надається при поставці тролейбусів)” змінити на „«При поставці надати оригінал або нотаріально засвідчену копію діючого сертифікату відповідності Укр-СЕПРО з додатками або сертифікат типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, на всі тролейбуси, що постачаються”
Обгрунтування вимог про внесення змін до тендерної документації наведені в додатково прикріпленому файлі
Розгорнути
Згорнути
1) п. 4.1: вимогу „передня вісь - незалежна, фірма "ZF” або аналог” змінити на „залежна або незалежна, фірма "ZF" або аналог”
2) п. 5.4.: вимогу „гідростанція - з приводом від асинхронного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с” змінити на „гідростанція - з приводом від асинхронного або колекторного електродвигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с”
3) п. 7.5.: вимогу «У складі тендерної пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності Укр-СЕПРО з додатками або сертифікат типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, на всі тролейбуси, що пропонуються до поставки у складі тендерної пропозиції ( оригінал надається при поставці тролейбусів)” змінити на „«При поставці надати оригінал або нотаріально засвідчену копію діючого сертифікату відповідності Укр-СЕПРО з додатками або сертифікат типу відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, на всі тролейбуси, що постачаються”
Обгрунтування вимог про внесення змін до тендерної документації наведені в додатково прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2017 11:46
Пояснення до вимоги про внесення змін до тендерної документації
1) По п. 4.1: „передня вісь - незалежна, фірма "ZF” або аналог”
При виборі типу передньої підвіски виявлено, що передня незалежна підвіска вже більше 15 років застосовується на сучасних автобусах та тролейбусах європейських та вітчизняних виробників: Solaris Trollino 12, Solaris Trollino 15, Solaris Trollino 18, Skoda Electrics, SOR TNI2, Електрон Т191. Незалежні підвіски для автобусів та тролейбусів виготовляють провідні європейські виробники Voith (Італія) та ZF (Німеччина) і які може використовувати будь-який виробник тролейбусів.
Конструкція незалежної підвіски дозволяє реалізувати ряд переваг, а саме:
- покращення керованості за рахунок більших кутів повороту коліс. Тролейбус є більш маневреним за рахунок зменшення зовнішнього габаритного радіусу повороту тролейбуса, що є важливим фактором при русі по вузьких вулицях міст, що заповнені транспортом;
- досягнути більш плавного та безпечного руху тролейбуса за рахунок зменшення непідресорених мас (вага незалежної підвіски на 20 - 25% менша, ніж залежна);
- зменшені кути нахилу кузова у поперечному напрямку при русі в поворотах, покращується маневреність і керованість тролейбуса;
- висока жорсткість сучасних незалежних підвісок, яка протидіє поперечним коливанням кузова, дозволяє виключити з конструкції стабілізатор поперечної стійкості;
- застосування незалежної підвіски дозволяє збільшити прохід у передній частині тролейбуса до 900 мм (на 120 мм більше, ніж при застосуванні залежної підвіски);
- сучасні конструкції шарнірів надійно ізолюють кузов від поштовхів та вібрацій, що виникають при русі по дорогах з нерівностями.
Під час вибору типу підвіски враховано умови експлуатації тролейбусів на маршрутах міста Херсон: підвищення комфортності під час руху та збільшення куту повороту передніх коліс, що сприяє кращому проходженню поворотів з малим радіусом.
2) По п. 5.4.: „гідростанція - з приводом від асинхронного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с”
Застосування приводу гідростанції від асинхронного двигуна, а саме відсутність контактних кілець та щіткового механізму дає наступні переваги в порівнянні з колекторним двигуном:
- значно спрощує обслуговування двигуна, що зменшує затрати при експлуатації тролейбуса
- простота конструкції, висока надійність та тривалий термін експлуатації;
- висока пожежобезпека;
- понижений шум та вібрація;
- більш низьке споживання енергії.
3) По п.7.5.: у складі тендерної пропозиції надається копія діючого сертифікату відповідності на запропонований тролейбус:
- для документального підтвердження відповідності запропонованого тролейбуса технічним вимогам замовника.
1) По п. 4.1: „передня вісь - незалежна, фірма "ZF” або аналог”
При виборі типу передньої підвіски виявлено, що передня незалежна підвіска вже більше 15 років застосовується на сучасних автобусах та тролейбусах європейських та вітчизняних виробників: Solaris Trollino 12, Solaris Trollino 15, Solaris Trollino 18, Skoda Electrics, SOR TNI2, Електрон Т191. Незалежні підвіски для автобусів та тролейбусів виготовляють провідні європейські виробники Voith (Італія) та ZF (Німеччина) і які може використовувати будь-який виробник тролейбусів.
Конструкція незалежної підвіски дозволяє реалізувати ряд переваг, а саме:
- покращення керованості за рахунок більших кутів повороту коліс. Тролейбус є більш маневреним за рахунок зменшення зовнішнього габаритного радіусу повороту тролейбуса, що є важливим фактором при русі по вузьких вулицях міст, що заповнені транспортом;
- досягнути більш плавного та безпечного руху тролейбуса за рахунок зменшення непідресорених мас (вага незалежної підвіски на 20 - 25% менша, ніж залежна);
- зменшені кути нахилу кузова у поперечному напрямку при русі в поворотах, покращується маневреність і керованість тролейбуса;
- висока жорсткість сучасних незалежних підвісок, яка протидіє поперечним коливанням кузова, дозволяє виключити з конструкції стабілізатор поперечної стійкості;
- застосування незалежної підвіски дозволяє збільшити прохід у передній частині тролейбуса до 900 мм (на 120 мм більше, ніж при застосуванні залежної підвіски);
- сучасні конструкції шарнірів надійно ізолюють кузов від поштовхів та вібрацій, що виникають при русі по дорогах з нерівностями.
Під час вибору типу підвіски враховано умови експлуатації тролейбусів на маршрутах міста Херсон: підвищення комфортності під час руху та збільшення куту повороту передніх коліс, що сприяє кращому проходженню поворотів з малим радіусом.
2) По п. 5.4.: „гідростанція - з приводом від асинхронного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі, забезпечити роботу гідропідсилювача керма протягом 10с”
Застосування приводу гідростанції від асинхронного двигуна, а саме відсутність контактних кілець та щіткового механізму дає наступні переваги в порівнянні з колекторним двигуном:
- значно спрощує обслуговування двигуна, що зменшує затрати при експлуатації тролейбуса
- простота конструкції, висока надійність та тривалий термін експлуатації;
- висока пожежобезпека;
- понижений шум та вібрація;
- більш низьке споживання енергії.
3) По п.7.5.: у складі тендерної пропозиції надається копія діючого сертифікату відповідності на запропонований тролейбус:
- для документального підтвердження відповідності запропонованого тролейбуса технічним вимогам замовника.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 травня 2017
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328635 |
Місцезнаходження: | Україна, Херсонська область обл., 73036, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ УКРПАСТЕХ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" #21752230 |
Переможець |
19 800 000,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2017 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2017 16:45
|
Додаткова угода №3 тролейбуси.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2017 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2017 10:02
|
dodatkova-ugoda--2.pdf | зміни до договору |
29 червня 2017 09:58
|
dodatkova-ugoda--2.pdf | зміни до договору |
29 червня 2017 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2017 16:55
|
dogovor-120-trollejbusyi-2.pdf | укладений |
13 червня 2017 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з прийнятим рішенням Сторін про покращення якості предмета закупівлі ДК 021:2015 34620000-9 Рейковий рухомий склад (тролейбуси), згідно положень статті 36 частини четвертої пункт три Закону України «Про публічні закупівлі», листа № 227/01-25 від 21.06.2017р. та пунктом 12.3. підпункт 3) Договору № 120 від 13.06.2017 року, керуючись пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23.04.2014 р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» домовилися викласти п. 4.1. Договору в редакції такого змісту : «п. 4.1. Попередня оплата за рахунок бюджетних коштів надається в розмірі 70 % вартості (тролейбусів, марки Богдан Т70117), що становить 13 860 000,00 грн. (тринадцять мільйонів вісімсот шістдесят тисяч грн. 00 коп.), з урахуванням ПДВ – 2 310 000,00 грн. протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання відповідного рахунку на передплату від Продавця. Остаточний розрахунок в розмірі 30 % вартості кожної фактично поставленої одиниці Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі Товару. Продавець надає Замовнику рахунок-фактуру одночасно з поставкою Товару. Замовник не несе відповідальності за невиконання своїх зобов’язань щодо попередньої оплати у разі відсутності фінансування з бюджету. |
Номер договору про закупівлю: | № 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 120 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та посилаючись на обставини згідно листів № 338/01-25 від 18.09.2017р. та № 345/01-25 від 20.09.2017р. щодо подовження строку виконання зобов’язань по поставці Товару - Сторони погодились внести зміни до Договору № 120 від 13.06.2017р. 1.1. Внести зміни до 4 (четвертого) речення пункту 4.1. розділу IV. « Порядок здійснення оплати», виклавши його в наступній редакції: «…Товар має бути посталений строком до 31 жовтня 2017 року…» 1.2. Внести зміни до пункту 5.1. розділу V. «Поставка товарів». Виклавши його в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки Товару: до 31 жовтня 2017 року.» |
Номер договору про закупівлю: | № 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 120 від 13.06.2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |