Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)
Code 09120000-6 - Gas fuel (natural gas)
Code 09120000-6 - Gas fuel (natural gas)
Очікувана вартість
8 910 000,00 UAH
UA-2017-04-03-000513-a ● 7f35d292a99a4d839162a8c8cea48e7c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Відділ освіти Пустомитівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144697 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська область обл., Пустомити, вул. Козацька, 9 |
Контактна особа: |
Романюк Тетяна Володимирівна +380323041357 rmk01@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Бурбан Степан Іванович +380322278912 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education of Administration in Pustomyty District |
National ID: | 02144697 |
Contact point: |
+380323041357 rmk01@ukr.net |
Additional contacts: |
Burban Stepan Ivanovych +380322278912 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2017 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2017 15:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2017 15:54 |
Початок аукціону: | 19 червня 2017 11:24 |
Очікувана вартість: | 8 910 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 03 квітня 2017 15:49 |
Enquiries until: | 23 травня 2017 15:54 |
Complaints submission until: | до 29 травня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 червня 2017 15:54 |
Information
Estimated total value: | 8 910 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 44 550 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
891000 м.куб
Код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81100, Україна, Львівська область, Пустомити, шкільні та дошкільні заклади освіти Пустомитівського району Львівської області
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Code 09120000-6 - Gas fuel (natural gas)
CPV: 09120000-6
Період постачання:
з 22 травня 2017 по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2017 09:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2017 09:17 |
Перелік змін 4.docx | |
24 травня 2017 09:58 |
Перелік змін 3.docx | |
11 травня 2017 15:05 |
Перелік змін 2.docx | |
04 травня 2017 10:31 |
Перелік змін.docx | |
04 травня 2017 10:31 |
DODATOK3.docx | |
04 травня 2017 10:31 |
ТД.doc | |
10 квітня 2017 14:23 |
DODATOK2.docx | |
10 квітня 2017 14:23 |
DODATOK1.doc |
26 травня 2017 09:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
26 травня 2017 09:17 |
Перелік змін 4.docx
|
|||||||||||||||
24 травня 2017 09:58 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||||||||
11 травня 2017 15:05 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||||||||
04 травня 2017 10:31 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||||||||
04 травня 2017 10:31 |
DODATOK3.docx
|
|||||||||||||||
04 травня 2017 10:31 |
ТД.doc
|
|||||||||||||||
10 квітня 2017 14:23 |
DODATOK2.docx
|
|||||||||||||||
10 квітня 2017 14:23 |
DODATOK1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо врахування до вартості послуги магістрального трубопроводу
Дата подання: 05 квітня 2017 16:14
Дата відповіді: 10 квітня 2017 14:01
Згідно з Постановою НКРЕКП від 28.03.2017 №348 «Про встановлення тарифів на послуги транспортування природного газу для споживачів України для точок виходу для ПАТ «Уктрансгаз»», та у зв’язку з тим що Постанова КМУ від 01.10.2015 №758 «Про затвердження Положення про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)» що втратила чинність- яка надавала можливість окремим постачальникам природного газу включати у вартість газу і транспортування його магістральними трубопроводами.
З 1 квітня ціна на газ буде розділена на дві складові: на ціну газу як товару - дану послугу надають Постачальники та абонплату за транспортування газу – дана послуга буде у компетенції тільки ГРП (газорозподільчі підприємства, тобто обл. газ).
Все вище наведенне унеможливлює включення до ціни газу і транспортування, як це було до 01.04.2017р.. Так як Обл. газ не займається продажем газу. А замовникам в свою чергу необхідно буде проводити окремі процедури на закупівлю природного газу та окремо на його транспортування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Положення тендерної документації розроблялось до моменту внесення змін до чинного законодавства України,тому з метою приведення у відповідність вимог ТД до вимог законодавства, тендерним комітетом будуть внесенні змін, що будуть опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-04-03-000513-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31767581
Дата подання: 13 червня 2017 14:39
Вимога щодо скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗПРОМСЕРВІС"
ВИМОГА
Тендерним комітетом Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю товару Код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ).
За результатами прекваліфікації тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗПРОМСЕРВІС» (надалі – Товариство) було відхилено в зв’язку із зазначеною нижче причиною:
1) Всупереч вимогам п.2.1.4 Розділу 5 ТД учасник не надав копію довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше трьохмісячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Відхилення пропозиції Товариства було оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій засідання тендерного комітету від 12.06.2017 р. (надалі - Протокол).
Вважаємо рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з наступних підстав:
1) Товариство надало довідку АТ «Таскомбанк» видану ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС» про відкриття рахунку від 03.05.2017 № Б/н , завантажена в складі тендерної пропозиції за назвою «Довідка про відкриття рахунку» .
2) Товариство надало довідку АТ «Таскомбанк» видану ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС» № 3246/543 від 04.05.2017 р. про те, що ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС» за період 07.12.2016 – 03.05.2017 рр. заборгованості за кредитами не мало , станом на початок дня 04.05.2017 р. Товариство заборгованості за кредитами також не мало. Дана довідка завантажена у складі тендерної пропозиції за назвою «Довідка з банку щодо відсутності заборгованості».
3) Тендерний комітет відхилив нашу тендерну пропозицію на підставі п.4. ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12. 2015 року № 922-VIII – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Проте дана підстава не може бути застосована для відхилення тендерної пропозиції Товариства, у зв’язку з тим , що дані довідки з банків були надані нами, що підтверджується в п.1, п.2 даної вимоги. В даних пунктах вказані назви файлів, що були завантажені у складі тендерної пропозиції, які тендерний комітет вважає ненаданими Товариством. Ознайомитися з даними довідками можна за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-03-000513-a .
Таким чином Тендерна пропозиція ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС» оформлена та подана з дотриманням чинного законодавства України та вимог Тендерної документації Замовника.
Вважаємо що відхилення нашої тендерної пропозиції на підставі п.4. ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є прямим порушенням антимонопольного законодавства України та дискримінацією ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС», як Учасника торгів.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо:
1. Невідкладно розглянути цю вимогу.
2. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС».
3. Провести оцінку тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС» в порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2017 16:16
Тендерним комітетом Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області 12.06.2017р. було розглянуто пропозицію ТОВ "ГАЗПРОМСЕРВІС" (далі - Учасник) в рамках закупівлі: Код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ) (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-04-03-000513-a). Пропозицію Учасника було відхилено на підставі не відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме: всупереч вимогам п.2.1.4 Розділу 5 ТД учасник не надав копію довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше трьохмісячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Тендерним комітетом Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області при оцінці тендерної пропозиції керувався положення Закону України «Про публічні закупівлі» та положення тендерної документації. У п.2.1.4 Розділу 5 ТД вказано вимогу Замовника про надання Учасником копії довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше трьохмісячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Вивчивши документи тендерної пропозиції було встановлено, що обслуговуючим банком Учасника є ПАТ «Райффанзен Банк «Аваль». Учасник у складі тендерної пропозиції подав довідки про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам з банку АТ «Таскомбанк». На підставі цього Тендерним комітетом Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерним комітетом Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області при оцінці тендерної пропозиції керувався положення Закону України «Про публічні закупівлі» та положення тендерної документації. У п.2.1.4 Розділу 5 ТД вказано вимогу Замовника про надання Учасником копії довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше трьохмісячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Вивчивши документи тендерної пропозиції було встановлено, що обслуговуючим банком Учасника є ПАТ «Райффанзен Банк «Аваль». Учасник у складі тендерної пропозиції подав довідки про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам з банку АТ «Таскомбанк». На підставі цього Тендерним комітетом Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-04-03-000513-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31767581
Дата подання: 15 червня 2017 11:23
Вимога щодо скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗПРОМСЕРВІС"
ВИМОГА
Тендерним комітетом Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю товару Код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ).
За результатами прекваліфікації тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗПРОМСЕРВІС» (надалі – Товариство) було відхилено в зв’язку із зазначеною нижче причиною:
1) Всупереч вимогам п.2.1.4 Розділу 5 ТД учасник не надав копію довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше трьохмісячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Відхилення пропозиції Товариства було оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій засідання тендерного комітету від 12.06.2017 р. (надалі - Протокол).
Ми ознайомились з Вашою відповіддю на нашу попередню Вимогу і хочемо заперечити те, що в ній вказано. У відповіді Ви і надалі стверджуєте, що довідки відповідно до п.2.1.4. Товариство не надало, але ще й вказуєте те, що вивчивши документи тендерної пропозиції було встановлено, що обслуговуючим банком Учасника є ПАТ «Райффанзен Банк «Аваль».
Для початку потрібно з’ясувати поняття обслуговуючого банку, яке ми можемо знайти в Постанові НБУ «Про затвердження інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті» в ред. від 16.02.2017р., де в п.1.4. Глави 1 вказується: обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Обслуговування установ та організацій, оплата видатків яких здійснюється з єдиного казначейського рахунку, виконує також орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Нам не зрозуміло, як Ви дійшли висновку, що обслуговуючим банком Учасника є ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», оскільки в складі тендерної пропозиції нами в жодному документі не згадувалось, те що нашим обслуговуючим банком є ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», ба більше, в реквізитах Проекту договору про закупівлю нами вказано поточний рахунок в АТ «Таскомбанк» і відповідний розрахунковий рахунок в даному банку.
Єдине місце де згадується ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» є наш фірмовий бланк. Проте відповідно до Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації
уніфікована система організаційно-розпорядчої документації» вимоги до оформлювання документів
ДСТУ 4163-2003 затв. Наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 р. № 55, де в Розділі 4 «Склад реквізитів документів» немає жодної згадки про такий реквізит як: найменування обслуговуючого банку (банківської установи). З цього виходить, що згадка про ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в фірмовому бланку є наше право, а не обов’язок, і ніяких юридичних наслідків даний запис не породжує.
Рішення Тендерного комітету Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області є безпідставним, оскільки в даний час Учасник обслуговується в АТ «ТАСКОМБАНК», на підтвердження цього в переліку документів тендерної пропозиції нами надано 2 довідки з відповідного банку, як цього і вимагає Ваша тендерна документація. Тому це є прямим порушенням антимонопольного законодавства України та дискримінацією ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС», як Учасника торгів. Так, як Учасник у своїй тендерній пропозиції надав необхідні документи згідно з положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням тендерної документації п.2.1.4 Розділу 5 ТД де вказано, що Учасник повинен надати копії довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше трьохмісячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо:
1. Невідкладно розглянути цю вимогу.
2. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС».
3. Провести оцінку тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС» в порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Тендерним комітетом Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю товару Код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ).
За результатами прекваліфікації тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗПРОМСЕРВІС» (надалі – Товариство) було відхилено в зв’язку із зазначеною нижче причиною:
1) Всупереч вимогам п.2.1.4 Розділу 5 ТД учасник не надав копію довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше трьохмісячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Відхилення пропозиції Товариства було оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій засідання тендерного комітету від 12.06.2017 р. (надалі - Протокол).
Ми ознайомились з Вашою відповіддю на нашу попередню Вимогу і хочемо заперечити те, що в ній вказано. У відповіді Ви і надалі стверджуєте, що довідки відповідно до п.2.1.4. Товариство не надало, але ще й вказуєте те, що вивчивши документи тендерної пропозиції було встановлено, що обслуговуючим банком Учасника є ПАТ «Райффанзен Банк «Аваль».
Для початку потрібно з’ясувати поняття обслуговуючого банку, яке ми можемо знайти в Постанові НБУ «Про затвердження інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті» в ред. від 16.02.2017р., де в п.1.4. Глави 1 вказується: обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Обслуговування установ та організацій, оплата видатків яких здійснюється з єдиного казначейського рахунку, виконує також орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Нам не зрозуміло, як Ви дійшли висновку, що обслуговуючим банком Учасника є ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», оскільки в складі тендерної пропозиції нами в жодному документі не згадувалось, те що нашим обслуговуючим банком є ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», ба більше, в реквізитах Проекту договору про закупівлю нами вказано поточний рахунок в АТ «Таскомбанк» і відповідний розрахунковий рахунок в даному банку.
Єдине місце де згадується ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» є наш фірмовий бланк. Проте відповідно до Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації
уніфікована система організаційно-розпорядчої документації» вимоги до оформлювання документів
ДСТУ 4163-2003 затв. Наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 р. № 55, де в Розділі 4 «Склад реквізитів документів» немає жодної згадки про такий реквізит як: найменування обслуговуючого банку (банківської установи). З цього виходить, що згадка про ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в фірмовому бланку є наше право, а не обов’язок, і ніяких юридичних наслідків даний запис не породжує.
Рішення Тендерного комітету Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області є безпідставним, оскільки в даний час Учасник обслуговується в АТ «ТАСКОМБАНК», на підтвердження цього в переліку документів тендерної пропозиції нами надано 2 довідки з відповідного банку, як цього і вимагає Ваша тендерна документація. Тому це є прямим порушенням антимонопольного законодавства України та дискримінацією ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС», як Учасника торгів. Так, як Учасник у своїй тендерній пропозиції надав необхідні документи згідно з положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням тендерної документації п.2.1.4 Розділу 5 ТД де вказано, що Учасник повинен надати копії довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше трьохмісячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо:
1. Невідкладно розглянути цю вимогу.
2. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС».
3. Провести оцінку тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС» в порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2017 16:42
13.06.2017р. Надійшла вимога ТОВ "ГАЗПРОМСЕРВІС" (далі - Учасник) в рамках закупівлі: Код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ) (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-04-03-000513-a). Тендерний комітет надав відповідь 14.06.2017р.
15.06.2017 р. ТОВ "ГАЗПРОМСЕРВІС" знову звернувся до Замовника з вимогою невідкладно розглянути цю вимогу, скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС», провести оцінку тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС» в порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що Учасник про формуванні документів тендерної пропозиції самостійно вказав про наявність поточного рахунку у ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» і не надав довідок про відкриття поточного рахунку і відсутність заборгованості з цього банку. Відповідно до вимог ТД (п. 2.1.4 Розділ 5 ) Учасник повинен надати копію довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше трьохмісячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Під даною вимогою розуміється, що учасник повинен надати вищезгадані документи з усіх обслуговуючих банків (якщо їх більше, ніж 1). Також наголошуємо, що Учасник у своїх вимогах не пояснює чому у документах тендерної пропозиції вказано невірний обслуговуючий банк.
Тендерний комітет Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області звертає увагу Учасника на ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до цього положення Замовник зобов’язаний надати лише відповідь на вимогу Учасника, і на підставі цієї вимоги тендерний комітет не має права скасовувати своє рішення і проводити повторну перевірку тендерної пропозиції Учасника.
15.06.2017 р. ТОВ "ГАЗПРОМСЕРВІС" знову звернувся до Замовника з вимогою невідкладно розглянути цю вимогу, скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС», провести оцінку тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗПРОМСЕРВІС» в порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що Учасник про формуванні документів тендерної пропозиції самостійно вказав про наявність поточного рахунку у ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» і не надав довідок про відкриття поточного рахунку і відсутність заборгованості з цього банку. Відповідно до вимог ТД (п. 2.1.4 Розділ 5 ) Учасник повинен надати копію довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше трьохмісячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Під даною вимогою розуміється, що учасник повинен надати вищезгадані документи з усіх обслуговуючих банків (якщо їх більше, ніж 1). Також наголошуємо, що Учасник у своїх вимогах не пояснює чому у документах тендерної пропозиції вказано невірний обслуговуючий банк.
Тендерний комітет Відділу освіти Пустомитівської РДА Львівської області звертає увагу Учасника на ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до цього положення Замовник зобов’язаний надати лише відповідь на вимогу Учасника, і на підставі цієї вимоги тендерний комітет не має права скасовувати своє рішення і проводити повторну перевірку тендерної пропозиції Учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-04-03-000513-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Паливторг, Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 27 квітня 2017 16:18
Дата подання: 27 квітня 2017 16:18
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2017 20:36
Рішення від 03.05.2017 № 2562.pdf
Дата публікації: 04 травня 2017 20:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2017 № 3095.pdf
Дата публікації: 23 травня 2017 12:20
рішення від 22.05.2017 № 3095.pdf
Дата публікації: 25 травня 2017 20:18
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 12 червня 2017
Найменування: | Відділ освіти Пустомитівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144697 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна, Львівська область обл., Пустомити, вул. Козацька, 9 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Львівгаз збут | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ЕСКО-ПІВНІЧ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Паливторг | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "МОЛТЕКС НАФТА І ГАЗ" КОМПАНІЇ "МОЛТЕКС БІЗНЕС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОТРАНСЛАЙН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2017 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
4 945 050,00
UAH з ПДВ
|
4 945 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Паливторг |
5 966 136,00
UAH з ПДВ
|
5 966 136,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОТРАНСЛАЙН" |
6 593 400,00
UAH з ПДВ
|
6 147 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ЕСКО-ПІВНІЧ» |
6 147 900,00
UAH з ПДВ
|
6 147 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "МОЛТЕКС НАФТА І ГАЗ" КОМПАНІЇ "МОЛТЕКС БІЗНЕС" |
6 842 880,00
UAH з ПДВ
|
6 842 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Львівгаз збут |
7 911 652,32
UAH з ПДВ
|
7 911 652,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Переможець |
4 945 050,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2017 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2018 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2017 10:38
|
додаткова угода номер 6 грудень.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2017 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2017 11:19
|
дод..pdf | зміни до договору |
14 листопада 2017 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2017 10:16
|
енергія.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2017 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2017 14:23
|
угода газ.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2017 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2017 10:59
|
газ 2.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2017 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2017 11:05
|
газ.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2017 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2017 14:39
|
Підписаний договір | укладений |
05 липня 2017 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна газу з 01 липня 2017 року становить 5087,03 грн. за 1000 куб.м., крім того ПДВ 1017,41 грн., всього з ПДВ – 6 104,44 грн..» 2. Пункт 3.4. Договору викласти в наступній редакції: «3.4. Ціна, зазначена в п. 3.3. Договору, може змінюватись протягом дії Договору. Зміна ціни узгоджується шляхом підписання додаткової угоди до цього Договору. Якщо ціна на газ, включаючи витрати, пов'язані з його постачанням, змінюється внаслідок набрання чинності нормативних документів Кабінету Міністрів України, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, ПАТ «УКРТРАНСГАЗ», ПАТ «НАК «НАФТОГАЗ України» чи зміною цін на ринку газу протягом дії даного Договору, вартість газу буде коригуватись відповідно до цих документів та змін, що є обов'язковим для Постачальника та Споживача з моменту введення їх в дію.» 3. Всі інші умови Договору постачання природного газу № 1/5/7-Г/С від 05 липня 2017р. не порушені цією додаткової угодою залишаються без змін. 4. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, та відповідно до п. 3 ст. 631 ЦК України умови цієї додаткової угоди застосовується до відносин, які виникли між сторонами до моменту її укладення, та є невід’ємною частиною Договору, а саме з 01 липня 2017 року. |
Номер договору про закупівлю: | 1/5/7-г/с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/5/7-г/с |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1/5/7-г/с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/5/7-г/с |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1/5/7-г/с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/5/7-г/с |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1/5/7-г/с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/5/7-г/с |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1/5/7-г/с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/5/7-г/с |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1/5/7-г/с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/5/7-г/с |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |