Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Касові кабіни для відділення № 1 філії АТ «Укрексімбанк» у м. Дніпропетровську
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2017-04-03-000088-a d54cd1a3dcbe4728b59666bdac7830b6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронцова Тетяна Василівна

044 528 34 16 TKorost@hq.eximb.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Воронцова Тетяна Василівна
044 528 34 16
TKorost@hq.eximb.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2017 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2017 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2017 10:30
Початок аукціону: 19 квітня 2017 13:08
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Касові кабіни для відділення № 1 філії АТ «Укрексімбанк» у м. Дніпропетровську
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 ед.
Касові кабіни для відділення № 1 філії АТ «Укрексімбанк» у м. Дніпропетровську
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро (Дніпропетровськ), Робоча, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2017 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2017 10:23
Тендерная документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно документації
Дата подання: 05 квітня 2017 17:30
Дата відповіді: 07 квітня 2017 09:19
одним из документов, кот. необходимо предоставить в составе тендерного предложения являетя технич.спецификация, составленная в соответствии с технич. заданием. просим уточнить: Вам необходимо предоставить разработанные нами чертежи и визуализации или достаточно будет Ваше тех.задание перенести на фирмен.бланк и плюс к этому дать гарантийное письмо о том, что конструкции и мебель будут в точности соответствовать Вашему тех.заданию? спасибо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Технічна специфікація складається відповідно до Технічного завдання (додаток 4 Тендерної документації). Розробка додаткових креслень та візуальних зображень для подання учасником Тендерної пропозиції не вимагається. Учаснику достатньо надати відображення технічного завдання в повному обсягу на своєму бланку.
Одночасно зазначаємо, що відповідно до п. 4.9. додатка 2 "Тендерна пропозиція" Тендерної документації, учасник, якого обрано переможцем, впродовж 10-ти (десяти) робочих днів з дати визнання його переможцем, обов’язково здійснює уточнення розмірів та технічних особливостей Товару шляхом проведення кінцевих замірів та погоджує їх із Замовником. Результати уточнення та погодження відображаються в Договорі між Сторонами. Цими результатами є нові креслення з уточненими розмірами, технічними особливостями та візуальні зображення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-03-000088-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ніколь", Код ЄДРПОУ:20148124
Дата подання: 27 квітня 2017 12:10
Вимога
Вимагаємо скасувати акцепт пропозиції Учасника торгів ВПК "Форпост" в формі ТОВ та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам Замовника відповідно до п.2 Розділу IV Документації конкурсних торгів на закупівлю касових кабін для відділення № 1 філії АТ «Укрексімбанк» у м. Дніпропетровську.
Обгрунтування вимоги:
1. ВПК "Форпост" в формі ТОВ не виконав п.1 Додатку 3 документації конкурсних торгів, що передбачав подання в складі пропозиції учасника витягу/копії витягу/інформаційної довідки про відсутність службової (посадової) особи учасника (із зазначенням Прізвища, ім’я та по-батькові), яка візувала пропозицію, а також особи, яка буде укладати договір, у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення, виданий/на Міністерством юстиції України. Натомість, до закінчення строку подачі пропозицій – 18.04.2017 р., вказаний учасник надав в складі своєї пропозиції роздруковану сторінку з сайту Міністерства юстиції України, завірену Учасником, що не відповідає вимогам документації конкурсних торгів. На даний момент, на сайті держзакупівель підвішена довідка Міністерства юстиції України видана аж 20.04.2017 р., тобто після закінчення кінцевого строку подачі пропозицій!!!
2. Довідки, надані Учасником, на підтвердження вимог п. 2, 3, 5, 7, 9, 12, 15 Додатку 3 документації конкурсних торгів не містять вихідних номерів.
3. Відгуки, надані Учасником в складі своєї пропозиції, не співпадали з аналогічними договорами. Вказана помилка була виправлена після закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
4. В п. 4.1 початкової тендерної пропозиції Учасника відсутня назва Учасника, що подає пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2017 16:49
«Щодо першого пункту Вимоги:
АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк) не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому норми цього Закону на Банк не розповсюджуються.
Відповідно до п. 1.9. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок допорогових закупівель), суб’єкти, які не є замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт незалежно від суми закупівлі.
Згідно з пунктом 3.1 Розділу ІV «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю касових кабін для відділення № 1 філії АТ «Укрексімбанк» у м. Дніпропетровську, затвердженої рішенням Тендерного комітету АТ «Укрексімбанк» від 31.03.2017 (протокол № 02-14) (далі – Тендерна документація) учасник, якого електронна система закупівель ProZorro (далі - Система) обрала переможцем за найменшою ціною, має право протягом двох робочих днів дозавантажити документи, передбачені Тендерною документацією, а саме: форму «Тендерна пропозиція», Технічну специфікацію та документи, зазначені у додатку 3 Тендерної документації. Два робочі дні рахуються починаючи з першого робочого дня, наступного за днем, в який електронна система закупівель обрала учасника переможцем. Відповідна норма закріплена у Тендерній документації відповідно до положень Інструкції для подачі комерційної пропозиції (Публічні закупівлі), надалі Інструкція, яка розміщена на офіційній інтернет-сторінці електронного торгового майданчику «Smart Tender biz», до якого АТ «Укрексімбанк» підключений. Так, Інструкцією передбачається, якщо учасник не подав документи в період «Прийому пропозицій» - після закінчення аукціону він буде мати таку можливість.
19 квітня 2017 Система обрала переможцем за найменшою ціною Виробничо-комерційне підприємство «ФОРПОСТ» в формі товариства з обмеженою відповідальністю (далі – «Форпост»).
«Форпост» 21 квітня 2017 року (на другий робочий день після визнання його переможцем електронною системою закупівель) дозавантажив довідку Міністерства юстиції України від 20.04.2017 року № 11989/10-14, якої не вистачало у складі тендерної пропозиції та яку необхідно було подати згідно з пунктом 1 Додатку №3 до Тендерної документації.
З огляду на те, що пропозиція учасника відповідала умовам закупівель, оскільки учасник – «Форпост», діяв згідно з вимогами Тендерної документації, зокрема, пункту 3.1. Розділу ІV «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Банк не мав правових підстав дискваліфікувати даного учасника відповідно до п. 9.2 Порядку.
Щодо другого пункту Вимоги:
Тендерна документація не містить вимог щодо оформлення учасниками процедури закупівлі довідок, зазначених у пунктах 2, 3, 5, 7, 9, 12, 15 Додатку 3 Тендерної документації, у тому числі щодо обов’язкового відображення у таких довідках вихідних номерів.
Щодо третього та четвертого пунктів Вимоги:
Як зазначено у відповіді на перше питання, згідно з пунктом 3.1. Розділу ІV «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник, якого електронна система закупівель обрала переможцем за найменшою ціною, має право протягом двох робочих днів дозавантажити документи, передбачені Тендерною документацією, а саме: форму «Тендерна пропозиція», Технічну специфікацію та документи, зазначені у додатку 3 Тендерної документації.
Таким чином, учасник – «Форпост» діяв згідно з вимогами Тендерної документації».

Документи

28 квітня 2017 16:49
ВИПИСКА_2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2017 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРПОСТ" В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 290 000,00
UAH з ПДВ
189 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ніколь" 290 004,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА "ЛАДАС" 342 726,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія"ФАВОРБУД" 290 500,00
UAH з ПДВ
236 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченой ответственностью "Европеум Инвест" 321 938,60
UAH з ПДВ
298 538,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП Баланс Мастер Сервис 366 525,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2017 16:37
Тендерна пропозиція_NEW.pdf
21 квітня 2017 10:49
Відгуки.pdf
21 квітня 2017 10:45
Тендерна пропозиція_NEW.pdf
17 квітня 2017 18:55
ТЗ.pdf
17 квітня 2017 18:54
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 квітня 2017 11:44
Сертифікат якості.pdf
13 квітня 2017 11:43
Копії сертифікатів.pdf
13 квітня 2017 11:42
Технічна специфікація.pdf
13 квітня 2017 11:41
Копії відгуків.pdf
13 квітня 2017 11:38
Витяг Ніколь 02.11.2016.pdf
13 квітня 2017 11:38
виписка.pdf
13 квітня 2017 11:36
Копія Статуту.pdf
13 квітня 2017 11:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 квітня 2017 16:27
Довідка №166.pdf
14 квітня 2017 16:27
Довідка №164.pdf
14 квітня 2017 16:27
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2017 16:27
Технічна частина.pdf
14 квітня 2017 16:27
Відгук Сідлак.pdf
14 квітня 2017 16:27
Відгук Ощадбанк.pdf
14 квітня 2017 16:27
Статут.pdf
14 квітня 2017 16:27
Право підпису.pdf
14 квітня 2017 16:27
Наказ директор.pdf
14 квітня 2017 16:27
Свідотство НДС.pdf
14 квітня 2017 16:27
Довідка №163.pdf
14 квітня 2017 16:27
Довідка №162.pdf
14 квітня 2017 16:27
Витяг.pdf
14 квітня 2017 16:27
Довідка №161.pdf
14 квітня 2017 16:27
Довідка №160.pdf
14 квітня 2017 16:27
Довідка №159.pdf
14 квітня 2017 16:26
Довідка №158.pdf
14 квітня 2017 16:26
Минюст.PDF

Публічні документи

15 квітня 2017 11:44
ПУНТК 16 Лист відгук 1.jpg
15 квітня 2017 11:42
ПУНКТ 10 Витяг стор 029.pdf
15 квітня 2017 11:42
ПУНКТ 10 Витяг стор 028.pdf
15 квітня 2017 11:42
ПУНКТ 10 Витяг стор 027.pdf
15 квітня 2017 11:42
ПУНКТ 10 Витяг стор026.pdf
15 квітня 2017 11:41
ПУНКТ 10 Витяг стор025.pdf
15 квітня 2017 11:41
ПУНКТ 10 Витяг стор024.pdf
15 квітня 2017 11:41
ПУНКТ 8 Статут (1).pdf
15 квітня 2017 11:41
ПУНКТ 7 Бенефеціари035.pdf
15 квітня 2017 11:41
ПУНКТ 6 QR код2032.pdf

Публічні документи

14 квітня 2017 16:50
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

14 квітня 2017 16:58
довідка з МінЮсту.jpg
14 квітня 2017 14:24
Технічна специфікація.pdf
14 квітня 2017 14:24
статут.pdf
14 квітня 2017 14:24
рішення власника.pdf
14 квітня 2017 14:24
наказ про призначення.pdf
14 квітня 2017 14:24
листи-відгуки.pdf
14 квітня 2017 14:24
довідки за додатком 3.pdf
14 квітня 2017 14:24
Довідка про досвід.jpg
14 квітня 2017 14:24
Витяг з реєстру ПДВ.jpg
14 квітня 2017 14:24
витяг ЄДРПОУ.pdf
14 квітня 2017 14:24
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРПОСТ" В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ніколь"

ТОВ ФІРМА "ЛАДАС"

ТзОВ "Компанія"ФАВОРБУД"

Общество с ограниченой ответственностью "Европеум Инвест"

ПП Баланс Мастер Сервис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРПОСТ" В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#24278734
Переможець 189 990,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2017 15:51

Документи

25 квітня 2017 15:51
ВИПИСКА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2017 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРПОСТ" В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#24278734
189 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2017 15:51
ВИПИСКА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
17 травня 2017 17:25