Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Бухгалтерські та аудиторські послуги» код 79210000-9 за ДК 021:2015 (Професійні послуги стосовно комплексної операційної, фінансової та юридичної діагностики підприємства)
Очікувана вартість
804 000,00 UAH
UA-2017-03-31-000292-a ● a40fae097406461ab5e4814538261bd5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2017 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2017 14:31 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2017 14:31 |
Очікувана вартість: | 804 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 людино-год.
«Бухгалтерські та аудиторські послуги» код 79210000-9 за ДК 021:2015 (Професійні послуги стосовно комплексної операційної, фінансової та юридичної діагностики підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 квітня 2017
—
31 травня 2017
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2017 11:48 |
ТУ-фінаудит.docx | |
04 квітня 2017 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2017 11:48 |
ТУ-фінаудит.docx
|
||||
04 квітня 2017 11:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо предмету закупівлі та строків виконня робіт
Дата подання: 03 квітня 2017 17:18
Дата відповіді: 05 квітня 2017 11:46
1. Відповідність міжнародним стандартами аудиту.
Документація на проведення допорогової закупівлі (умови закупівлі) містить невідповідності міжнародним стандартам аудиту (МСА). Найбільш суттєвою невідповідністю є наступна. Вимагається «висловлення думки, чи складена фінансова звітність відповідно до законодавства України та справедливо і достовірно (або достовірно в усіх суттєвих аспектах) відображає (або не відображає) дійсний фінансовий стан ЗАМОВНИКА». Така вимога стосується проведення аудиту і висловлення думки щодо фінансової звітності суб’єкта господарювання. У той самий час документація щодо закупівлі містить вимогу, що «послуга має надаватись Учасником відповідно до вимог Міжнародного стандарту супутніх послуг 4400 «Завдання з виконання узгоджених процедур стосовно фінансової інформації», який прямо вказує, що супутні послуги не є аудитом, і відповідно, висловлення думки щодо фінансової звітності суб’єкта господарювання не передбачається.
Аудитор не в змозі прийняти завдання, яке протирічить вимогам МСА.
2. Чіткий предмет закупівлі.
Поточна документація щодо закупівлі містить згадування із нечіткими формулюваннями в різних розділах про такі можливі види / результати послуг:
- Аудиторський звіт щодо фінансової звітності підприємства за 2016 рік складеної відповідно до Національних Положень (Стандартів) Бухгалтерського Обліку
- Аудиторський звіт щодо фінансової звітності підприємства за 2016 рік складеної відповідно до МСФЗ
- Лист аудиторської фірми керівництву Замовника із коментарями, зокрема, щодо адекватності процедур фінансового контролю і систем бухгалтерського обліку Замовника
- Звіт з виконання узгоджених процедур стосовно договірної роботи з постачальниками за 2015-2016 роки (слід визначити чіткий обсяг вибірки)
- Звіт з виконання узгоджених процедур стосовно закупівель за 2015-2016 роки (слід визначити чіткий обсяг вибірки)
- Звіт з виконання узгоджених процедур стосовно оренди за 2015-2016 роки (слід визначити чіткий обсяг вибірки)
- Звіт з перевірки твердження керівництва про дотримання фінансових коефіцієнтів (вказати період)
Пропонуємо чітко визначити об’єкт перевірки у відповідності до вимог МСА,
3. Строки.
З огляду на обсяг закупівлі та завантаженість аудиторів в поточний час, термін 20 робочих днів з дня заявки або до 31.05.2017, не виглядає реалістичним. Просимо переглянути строки разом із визначенням чіткого предмету закупівлі згідно з МСА. Не реалістичні терміни виконання завдання можуть розглядатися як тиск на аудитора та загрозу його незалежності. Відповідно, аудитор, може не прийняти таке завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Протиріччя, зазначені в питанні №1, усунені в виправленій версії проекту договору. Послуги надаються відповідно до МССП 4400.
2. Суперечності, зазначені в питанні №2, усунені в виправленій версії договору.
3. Питання термінів - це питання прийняття завдання аудитором, а не обов'язок замовника створити аудитору комфортні умови. Питання термінів зводиться до ресурсів, які здатний мобілізувати виконавець для виконання процедур. Хто не може собі дозволити це зробити - має право не братися за роботу.
2. Суперечності, зазначені в питанні №2, усунені в виправленій версії договору.
3. Питання термінів - це питання прийняття завдання аудитором, а не обов'язок замовника створити аудитору комфортні умови. Питання термінів зводиться до ресурсів, які здатний мобілізувати виконавець для виконання процедур. Хто не може собі дозволити це зробити - має право не братися за роботу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит" #31586485 |
Переможець |
792 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2017 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Контракт | укладений |
05 травня 2017 15:34
|