Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Бухгалтерські та аудиторські послуги» код 79210000-9 за ДК 021:2015 (Професійні послуги стосовно комплексної операційної, фінансової та юридичної діагностики підприємства)
Очікувана вартість
804 000,00 UAH
UA-2017-03-31-000292-a a40fae097406461ab5e4814538261bd5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2017 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2017 14:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2017 14:31
Очікувана вартість: 804 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 людино-год.
«Бухгалтерські та аудиторські послуги» код 79210000-9 за ДК 021:2015 (Професійні послуги стосовно комплексної операційної, фінансової та юридичної діагностики підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  31 травня 2017
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2017 11:48
ТУ-фінаудит.docx
04 квітня 2017 11:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2017 11:48
ТУ-фінаудит.docx
01 квітня 2017 10:41
ТУ-фінаудит.docx
31 березня 2017 14:56
ТУ-фінаудит.docx
04 квітня 2017 11:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2017 15:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмету закупівлі та строків виконня робіт
Дата подання: 03 квітня 2017 17:18
Дата відповіді: 05 квітня 2017 11:46
1. Відповідність міжнародним стандартами аудиту. Документація на проведення допорогової закупівлі (умови закупівлі) містить невідповідності міжнародним стандартам аудиту (МСА). Найбільш суттєвою невідповідністю є наступна. Вимагається «висловлення думки, чи складена фінансова звітність відповідно до законодавства України та справедливо і достовірно (або достовірно в усіх суттєвих аспектах) відображає (або не відображає) дійсний фінансовий стан ЗАМОВНИКА». Така вимога стосується проведення аудиту і висловлення думки щодо фінансової звітності суб’єкта господарювання. У той самий час документація щодо закупівлі містить вимогу, що «послуга має надаватись Учасником відповідно до вимог Міжнародного стандарту супутніх послуг 4400 «Завдання з виконання узгоджених процедур стосовно фінансової інформації», який прямо вказує, що супутні послуги не є аудитом, і відповідно, висловлення думки щодо фінансової звітності суб’єкта господарювання не передбачається. Аудитор не в змозі прийняти завдання, яке протирічить вимогам МСА. 2. Чіткий предмет закупівлі. Поточна документація щодо закупівлі містить згадування із нечіткими формулюваннями в різних розділах про такі можливі види / результати послуг: - Аудиторський звіт щодо фінансової звітності підприємства за 2016 рік складеної відповідно до Національних Положень (Стандартів) Бухгалтерського Обліку - Аудиторський звіт щодо фінансової звітності підприємства за 2016 рік складеної відповідно до МСФЗ - Лист аудиторської фірми керівництву Замовника із коментарями, зокрема, щодо адекватності процедур фінансового контролю і систем бухгалтерського обліку Замовника - Звіт з виконання узгоджених процедур стосовно договірної роботи з постачальниками за 2015-2016 роки (слід визначити чіткий обсяг вибірки) - Звіт з виконання узгоджених процедур стосовно закупівель за 2015-2016 роки (слід визначити чіткий обсяг вибірки) - Звіт з виконання узгоджених процедур стосовно оренди за 2015-2016 роки (слід визначити чіткий обсяг вибірки) - Звіт з перевірки твердження керівництва про дотримання фінансових коефіцієнтів (вказати період) Пропонуємо чітко визначити об’єкт перевірки у відповідності до вимог МСА, 3. Строки. З огляду на обсяг закупівлі та завантаженість аудиторів в поточний час, термін 20 робочих днів з дня заявки або до 31.05.2017, не виглядає реалістичним. Просимо переглянути строки разом із визначенням чіткого предмету закупівлі згідно з МСА. Не реалістичні терміни виконання завдання можуть розглядатися як тиск на аудитора та загрозу його незалежності. Відповідно, аудитор, може не прийняти таке завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Протиріччя, зазначені в питанні №1, усунені в виправленій версії проекту договору. Послуги надаються відповідно до МССП 4400.
2. Суперечності, зазначені в питанні №2, усунені в виправленій версії договору.
3. Питання термінів - це питання прийняття завдання аудитором, а не обов'язок замовника створити аудитору комфортні умови. Питання термінів зводиться до ресурсів, які здатний мобілізувати виконавець для виконання процедур. Хто не може собі дозволити це зробити - має право не братися за роботу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2017 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит" 792 000,00
UAH з ПДВ
792 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит"
#31586485
Переможець 792 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2017 12:56

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2017 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит"
#31586485
792 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Контракт укладений
05 травня 2017 15:34