Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до обладнання 4РДЕС1,2,3 для ВП ЗАЕС
Spare parts for emergency DG№1,2,3 of Unit №4 of Zaporizhzhya NPP
Очікувана вартість
93 563 041,30 UAH
UA-2017-03-31-000284-c fbb149fcaac345ca8e8060476e89704d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв Олександр Леонідович

206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Апатьєв Олександр Леонідович
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”)
National ID: 24584661
Contact point: Апатьєв Олександр Леонідович
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 березня 2017 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2017 13:00
Очікувана вартість: 93 563 041,30 UAH з ПДВ
Publication date: 31 березня 2017 14:06
Enquiries until: 28 травня 2017 13:00
Complaints submission until: до 03 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 червня 2017 13:00

Information

Estimated total value: 93 563 041 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Лот 1 – ЗІП до РДЕС в кількості – 3361 од., Лот 2 – Гумотехнічні вироби до РДЕС в кількості – 1506 од.
Lot 1 – spare parts, tools & accessories for emergency DG – 3361 pcs., Lot 2 – general rubber goods for emergency DG – 1506 pcs.

Тендерна документація

25 травня 2017 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2017 16:29
Проект договору Додаток 3 -3.docx
25 травня 2017 16:29
ТД - 4948-3.doc
25 травня 2017 16:29
Додаток 1 - тенд пропоз з тех характ -3.docx
25 травня 2017 16:29
Додаток 1.1 - тенд пропоз цінова 3.docx
25 травня 2017 16:29
4948-перелік ЗТД-3.doc
19 травня 2017 14:11
4948-перелік ЗТД-2.doc
28 квітня 2017 13:40
4948-перелік ЗТД-1.doc
31 березня 2017 14:04
витяг 4948.tif
31 березня 2017 14:04
Додаток 5 - митні платежі.pdf
31 березня 2017 14:04
Додаток 4 - досвід виконання.docx
31 березня 2017 14:04
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx
25 травня 2017 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2017 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2017 16:29
Проект договору Додаток 3 -3.docx
31 березня 2017 14:04
Додаток 3 - проект договору.pdf
25 травня 2017 16:29
ТД - 4948-3.doc
19 травня 2017 14:12
ТД - 4948-2.doc
28 квітня 2017 13:40
ТД - 4948-1.doc
31 березня 2017 14:04
ТД - 4948.doc
25 травня 2017 16:29
Додаток 1 - тенд пропоз з тех характ -3.docx
19 травня 2017 14:12
Додаток 1 - тенд пропоз з тех характ-2.docx
31 березня 2017 14:04
Додаток 1 - тенд пропоз з тех характ.docx
25 травня 2017 16:29
Додаток 1.1 - тенд пропоз цінова 3.docx
31 березня 2017 14:04
Додаток 1.1 - тенд пропоз цінова.docx
25 травня 2017 16:29
4948-перелік ЗТД-3.doc
19 травня 2017 14:11
4948-перелік ЗТД-2.doc
28 квітня 2017 13:40
4948-перелік ЗТД-1.doc
31 березня 2017 14:04
витяг 4948.tif
31 березня 2017 14:04
Додаток 5 - митні платежі.pdf
31 березня 2017 14:04
Додаток 4 - досвід виконання.docx
31 березня 2017 14:04
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-31-000284-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "«Виробничо-Комерційне Підприємство «ПРОМТОРГ»", Код ЄДРПОУ:38198966
Дата подання: 28 квітня 2017 08:41
Разделение лотов
Ознакомившись с тендерной документацией, ООО "ВКП "Промторг", опираясь на принципы осуществления закупок, согласно ст. 3 Закона Украины "О публичных закупках" № 922-VIII от 25.12.2015 года, учитывая многолетний опыт работы по поставке РТИ на АЭС Украины и высокое качество поставляемой продукции, просит заявленный в тендерной документации перечень продукции разделить на 2 лота. Все РТИ, а именно : пункты № 2, 6, 9, 12, 13, 16, 17, 30, 31, 32, 33 выделить в отдельный лот. Качество продукции (производство ООО "Монодит") относительно запасных частей для ремонта дизеля 78Г (входящего в состав дизель-генератора АСД-5600) подтверждено письмами с Ровенской АЭС № 041-29/1391-ф от 23.03.2016 г., а так же с Запорожской АЭС № 21-33/17312 от 22.07.2016г. Нами, выполнены в срок и без претензий к качеству следующие Договора по поставке данной продукции: Запорожская АЭС - № 53-129-08-16-00693 от 29.04.2016г., Ровенска АЭС - № 1534/53-122-01-16-04482 от 19.12.2016г., № 1303/53-122-01-16-04338 от 21.11.2016 г., № 1162/53-122-01-16-04214 от 24.10.2016г.. Ровенская АЭС - № 53-129-01-17-00962 от 21.02.2017 г. в стадии выполнения.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2017 10:13
За результатами перегляду вимог тендерної документації (далі – ТД) та Додатків до неї підрозділом-ініціатором закупівлі були надані пропозиції щодо внесення відповідних змін до ТД і Додатків 1, 1.1 до неї.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме - Додатки 1, 1.1 до ТД викладено в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2017-03-31-000284-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Мотортєх, Код ЄДРПОУ:37113876
Дата подання: 28 квітня 2017 18:28
Внесення змін до тендерної документації
В процесі підготовки до тендеру ми дослідили тендерну документацію та виявили, що:
1.В Додатку 1 до ТД «Тендерна пропозиція з технічними характеристика на закупівлю: (ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини) (Запасні частини до обладнання 4РДЕС1,2,3 для ВП ЗАЕС), в колонці «Технічні характеристики, або еквівалент) вказані номери креслень відмінні від номерів розробника - ГП «Русский дизель».
В частині ІІІ ТД п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Оригінальною продукцією вважається продукція виготовлена за конструкторською та технологічною документацією ДП «Русский дизель» або його правонаступником».
2.В Додатку 3 до ТД «Проект договору» : «V. Поставка та приймання продукції за якістю і кількістю, п.5.13 «Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: …копію креслення, погоджених для ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ»;
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації згідно оголошення про закупівлю, а саме:
1.В Додатку 1 до ТД «Тендерна пропозиція з технічними характеристиками на закупівлю» доповнити графою з кресленнями ГП «Русский дизель».
2.В Додатку 3 до ТД «Проект договору» : «V. Поставка та приймання продукції за якістю і кількістю, п.5.13 «Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію….» убрати позицію з надання копії креслень, так як даний документ є інтелектуальною власністю підприємства виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2017 10:34
За результатами перегляду вимог тендерної документації (далі – ТД) та Додатків до неї підрозділом-ініціатором закупівлі спільно з ВП ЗАЕС надані такі розяснення: виконання вимоги щодо доповнення Додатку 1 до ТД графою з кресленнями ДП «Русский дизель» неможливе у зв'язку з відсутністю вказаних креслень ДП "Російський Дизель" у замовника.
Номер вимоги: UA-2017-03-31-000284-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: SIA "RAIDO TRADING", Код ЄДРПОУ:40003854549
Дата подання: 10 травня 2017 18:10
щодо внесення змін до ТД
Повідомляємо Вам, що наша компанія має намір прийняти участь у наступних процедурах закупівлі:
1. UA-2017-04-28-000359-a – запасні частини до 3РДЕС1,2 та 4РДЕС3 для ВП РАЕС;
2. UA-2017-03-31-000284-c – запасні частини до обладнання 4РДЕС1,2,3 для ВП ЗАЕС;
3. UA-2017-03-31-000251-c – запасні частини до обладнання 1РДЕС3 для ВП ХАЕС;
4. UA-2017-04-28-001997-b – запасні частини до обладнання 3РДЕС1,2, 4РДЕС3 для ВП РАЕС;
5. UA-2017-04-28-000725-c – запасні частини до обладнання 4РДЕС3 для ВП РАЕС.
Додатком 3 Тендерної документації вищевказаних процедур закупівлі передбачено надання плану якості на виготовлену продукцію, погодженого з Замовником. Згідно СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва» виробник до початку виробництва повинен підготувати та передати на узгодження плани якості Замовнику. В свою чергу Замовник під час розгляду планів якості визначить контрольні точки, в яких запланує обов’язкове взяти участь, потім Замовник виконає перевірку готовності виробництва, складе акт і тільки після вищезазначених процедур Виробник зможе приступити до виробництва продукції. Усі ці процедури займуть близько двох місяців після підписання договору.
Таким чином матеріали та заготовки для виробництва ЗІП, які були закуплені Виробником до узгодження планів якості та перевірки виробництва, застосувати не можливо і у зв’язку з чим, Виробник не в змозі почати виробництва ЗІП.
Крім цього можуть бути затримки під час виготовлення ЗІП при виклику персоналу Замовника для контролю ЗІП в визначених контрольних точках плану якості, що теж призведе до затримки виготовлення ЗІП в цілому.
Ставимо до відома, що строк виготовлення вихлопного колектору, циліндро-поршневої групи, паливної системи і т.д. становить від 9 до 12 місяців, а процес виготовлення згідно плану якості може зайняти до 18 місяців. У той же час строк постачання ЗІП визначений ТД для: ВП ХАЕС – жовтень 2017 р., ВП РАЕС – листопад 2017 р., ВП ЗАЕС – січень 2017 р.
Тому на наш погляд виготовити ЗІП без порушень строків, зазначених в ТД, з обов’язковим наданням планів якості та згідно вимог СОУ НАЕК 039:2013 жоден Виробник не в змозі. У зв’язку з цим просимо виключити вимогу про обов’язкове надання Виробником планів якості, а замість планів якості включити сертифікати ЗІП для 3 класу СВБ, або змінити строк постачання ЗІП на лютий-березень 2018 рік.
Також, беручи до уваги чималий обсяг виробництва запасних частин одночасно виникає необхідність забезпечення виробництва сировиною та заготовками, що в свою чергу потребує залучення значного обсягу грошових коштів для оплати авансу Виробнику. В зв’язку з цим просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та передбачити наступні варіанти проведення взаєморозрахунків:
1. 30% - аванс на протязі 30 календарних днів з дати укладання договору, решта – оплата за фактом поставки через 30 календарних дів з дати поставки ЗІП на склад на вантажоотримувача.
або
2. Оплата за товар відбувається шляхом відкриття Покупцем безвідкличного, документарного, подільного, підтвердженого в банку Постачальника акредитиву на суму договору. Платіж по акредитиву на користь Постачальника відбувається після надання Постачльником в авізуючий банк наступних документів:
- Оригінал рахунку-фактури (інвойсу) на відвантажений товар;
- Оригінал міжнародної транспортної накладної CMR з відміткою митного органу України та вантажоодержувача.

Враховуючи вищенаведене просимо:
1. Виключити вимогу щодо надання плану якості, погодженого з Замовником, або змінити строки поставки продукції на такі, що відповідають реальним строкам виробництва.
2. Внести зміни до п.2 Розділу V «Умови розрахунків» та передбачити можливість отримання Постачальником авансу та акредитивну форму розрахунку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2017 10:18
За результатами перегляду вимог тендерної документації (далі – ТД) та Додатків до неї підрозділом-ініціатором закупівлі були надані пропозиції щодо внесення відповідних змін до ТД і Додатку 3 до неї.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме - п. 2 розділу V ТД, п. 5.13.2 Додатку 3 до ТД викладено в новій редакції.

Документи подані скаржником

10 травня 2017 18:10
вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-31-000284-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "«Виробничо-Комерційне Підприємство «ПРОМТОРГ»", Код ЄДРПОУ:38198966
Дата подання: 28 квітня 2017 08:37
Разделение лотов
Ознакомившись с тендерной документацией, ООО "ВКП "Промторг", опираясь на принципы осуществления закупок, согласно ст. 3 Закона Украины "О публичных закупках" № 922-VIII от 25.12.2015 года, учитывая многолетний опыт работы по поставке РТИ на АЭС Украины и высокое качество поставляемой продукции, просит заявленный в тендерной документации перечень продукции разделить на 2 лота. Все РТИ, а именно : пункты № 2, 6, 9, 12, 13, 16, 17, 30, 31, 32, 33 выделить в отдельный лот. Качество продукции (производство ООО "Монодит") относительно запасных частей для ремонта дизеля 78Г (входящего в состав дизель-генератора АСД-5600) подтверждено письмами с Ровенской АЭС № 041-29/1391-ф от 23.03.2016 г., а так же с Запорожской АЭС № 21-33/17312 от 22.07.2016г. Нами, выполнены в срок и без претензий к качеству следующие Договора по поставке данной продукции: Запорожская АЭС - № 53-129-08-16-00693 от 29.04.2016г., Ровенска АЭС - № 1534/53-122-01-16-04482 от 19.12.2016г., № 1303/53-122-01-16-04338 от 21.11.2016 г., № 1162/53-122-01-16-04214 от 24.10.2016г.. Ровенская АЭС - № 53-129-01-17-00962 от 21.02.2017 г. в стадии выполнения.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 04.05.2017 № 2629.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 21:02

Документи Органу Оскарження

05 травня 2017 21:02
рішення від 04.05.2017 № 2629.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 90 187 057,35 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 90 187,06 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 901870.57 UAH


Title: lot 1.
Current status: Complete
Estimated total value: 90 187 057,35 UAH including VAT
Minimal lowering step: 90 187,06 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 26 червня 2017 13:08
Auction planned date: 26 червня 2017 13:08
Закінчення: 26 червня 2017 13:29
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3361 шт
ЗІП до РДЕС
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, згідно з ТД
Дата доставки: 31 січня 2018

spare parts, tools & accessories for emergency DG
CPV: 34310000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 червня 2017
UA-2017-03-31-000284-cfbb149fcaac345ca8e8060476e89704d
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
UAB "Nordetanolis" Документи
Допущено до аукціону
Документи
SIA "RAIDO TRADING" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 червня 2017 11:29
Електронний підпис

Публічні документи

29 червня 2017 16:16
SKMBT_C22017060716350.pdf
29 червня 2017 16:16
SKMBT_C22017060716350.pdf
07 червня 2017 12:30
4948 - Лот 1 цінова .PDF
07 червня 2017 12:30
Доверенность_NE_08-2017.PDF
07 червня 2017 12:30
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 12:30
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 12:30
Список акционеров.PDF
07 червня 2017 12:30
Решение акционеров.PDF
07 червня 2017 12:30
оплата норд.pdf
07 червня 2017 12:30
ЕЦП.PDF
07 червня 2017 12:30
Договор 1054503.PDF
07 червня 2017 12:30
довідки.PDF
07 червня 2017 12:30
4948 - Лот 2 цінова .PDF
07 червня 2017 12:29
4948 - Лот 2 тех .PDF
07 червня 2017 12:29
4948 - Лот 1 цінова .PDF
07 червня 2017 12:29
4948 - Лот 1 тех .PDF

Документи

15 червня 2017 21:51

код ЄДРПОУ 40003854549 у ЄДР не знайдено.

19 червня 2017 11:30
Електронний підпис

Публічні документи

07 червня 2017 12:47
Latvijas pasta banka tender 793.pdf
07 червня 2017 12:47
Договор 1052730_ЕСА.PDF
07 червня 2017 12:47
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 12:47
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 12:47
Доверенность_RT_05-2017.PDF
07 червня 2017 12:46
досвід .PDF
07 червня 2017 12:46
щодо накладання ЕЦП.PDF
07 червня 2017 12:46
Ст.17.PDF
07 червня 2017 12:46
Протокол о назначении.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

UAB "Nordetanolis"

SIA "RAIDO TRADING"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2017 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
UAB "Nordetanolis" 89 120 758,51
UAH з ПДВ
89 120 758,51
UAH з ПДВ
Документи
SIA "RAIDO TRADING" 90 020 968,20
UAH з ПДВ
90 020 968,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2017 16:16
SKMBT_C22017060716350.pdf
29 червня 2017 16:16
SKMBT_C22017060716350.pdf
07 червня 2017 12:30
4948 - Лот 1 цінова .PDF
07 червня 2017 12:30
Доверенность_NE_08-2017.PDF
07 червня 2017 12:30
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 12:30
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 12:30
Список акционеров.PDF
07 червня 2017 12:30
Решение акционеров.PDF
07 червня 2017 12:30
оплата норд.pdf
07 червня 2017 12:30
ЕЦП.PDF
07 червня 2017 12:30
Договор 1054503.PDF
07 червня 2017 12:30
довідки.PDF
07 червня 2017 12:30
4948 - Лот 2 цінова .PDF
07 червня 2017 12:29
4948 - Лот 2 тех .PDF
07 червня 2017 12:29
4948 - Лот 1 цінова .PDF
07 червня 2017 12:29
4948 - Лот 1 тех .PDF

Публічні документи

07 червня 2017 12:47
Latvijas pasta banka tender 793.pdf
07 червня 2017 12:47
Договор 1052730_ЕСА.PDF
07 червня 2017 12:47
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 12:47
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 12:47
Доверенность_RT_05-2017.PDF
07 червня 2017 12:46
досвід .PDF
07 червня 2017 12:46
щодо накладання ЕЦП.PDF
07 червня 2017 12:46
Ст.17.PDF
07 червня 2017 12:46
Протокол о назначении.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

UAB "Nordetanolis"

SIA "RAIDO TRADING"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
UAB "Nordetanolis"
#300548149
Переможець 89 120 758,51
UAH з ПДВ
29 червня 2017 11:31

Документи

29 червня 2017 11:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2017 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
UAB "Nordetanolis"
#300548149
89 120 758,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 червня 2017 11:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2018 09:29
№ 4 до договору № 53-129-01-17-01114 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2018 09:28
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2018 13:48
№ 3 до договору № 53-129-01-17-01114 (1).pdf зміни до договору
12 лютого 2018 13:48
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2018 13:06
№ 2 до договору № 53-129-01-17-01114 (1).pdf зміни до договору
02 лютого 2018 13:06
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2018 15:44
№ 1 до договору № 53-129-01-17-01114 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2018 15:44
протокол розбіжностей до договору № 53-129-01-17-01114 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2018 15:44
Електронний підпис укладений
20 липня 2017 09:34
53-129-01-17-01114.pdf укладений
20 липня 2017 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору до 30.04.2018 та перенесення строків поставки продукції до 02.02.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-17-01114
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-17-01114
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо зміни умов акредитиву була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-17-01114
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-17-01114
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції до 15.02.2018 (1 партія), 09.03.2018 (2 партія), внесення змін до порядку відкриття акредитиву.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-17-01114
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-17-01114
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строків поставки II партії продукції до 06.04.2018.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-17-01114
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-17-01114
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2017 — 30 квітня 2018
Сума оплати за договором: 89 120 758,51
UAH (в тому числі ПДВ 14 853 459,75 UAH)