Папір, канцелярські товари, конверти
Очікувана вартість
42 423,00 UAH
UA-2017-03-31-000260-b 0fb554a971544ebb9ec2c4eb718900b8
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Навчальний центр Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код ЄДРПОУ: 33879077
Місцезнаходження замовника: 63212, Україна, Харківська обл., Ватутіне, вул. Військова, с. Ватутіне, Нововодолазького району, Харківської області, 63212
Контактна особа замовника: Володимир Лаврик
+380688899983,+380574068329
fes.merefa2009@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2017 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2017 12:00
Початок аукціону: 06 квітня 2017 11:09
Очікувана вартість: 42 423,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 424,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 пачка
Папір для друку офісний формату А4 (210мм х 297мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 рулон
Папір для факс-апаратів (210мм х 30м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штуки
Конверт поштовий формату С6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 пачка
Файли для документів формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Сегрегатор формату А4/80 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Сегрегатор формату А4/50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Папка-швидкозшивач формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Ручка кулькова з чорнилами синього кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Ручка кулькова з чорнилами чорного кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Олівець графітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Клей ПВА (100 г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Скріпки (28 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Скріпки (50 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Скоби для степлера 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Ваги канцелярські (поштові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Фотопапір глянцевий формату А4 (230 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Фотопапір глянцевий формату А4 (180 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Фотопапір глянцевий формату А6 (230 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Фотопапір глянцевий формату А6 (180 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Фотопапір матовий формату А6 (180 г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63212, Україна, Харківська область, с. Ватутіне, с. Ватутіне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

31 березня 2017 10:28
Електронний цифровий підпис
31 березня 2017 10:21
Додаток 1 Технічні вимоги.docx
31 березня 2017 10:21
Додаток 2 Проект договору.docx
31 березня 2017 10:21
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання щодо переліку
Дата подання: 31 березня 2017 17:26
Дата відповіді: 03 квітня 2017 08:50
просимо зазначити щільність паперу формату А4, щільність файлів для документів, колір сегрегаторів, кількість скоб для степлера у пачці, кількість аркушів у пачці офісного паперу, кількість скріпок у пачці
Відповідь: Доброго дня! Дана інформація вказана в документації до закупівлі, а саме в додатку 1 Технічні вимоги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-31-000260-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС", Код ЄДРПОУ:24389020
Дата подання: 26 квітня 2017 16:36
Оскарження
Ми,ТОВ "Торговельна компанія "ЮЛіС" прийняли участь у аукціоні на поставку канцтоварів Навчальному центру Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України. і виіграли тендер 06.04.2017р. на суму 34183 грн 93 коп.26.04.2017р ТОВ "ТК "ЮЛіС" було дискваліфіковано по необ’єктивним причинам.
Відповідь на причини дискваліфікації
1. Учасник має право згідно умов торгової площадки Prozoro зробити відхилення від кінценої суми в меньшу сторону.
2. У Учасника ТОВ"ТК"ЮЛІС" Цінова пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника(вказані назва, ціна, країна виробник, в наявності всі сертифікати віпповідності та прописані всі торгові марки)
Просимо детальніше вивчити Цінову пропозицію та документи Шахова А.С.,якого було визнано переможцем з різницею в 7816,07.в порівнянні з ТОВ "ТК "ЮЛІС".
Даний учасник оформив не вірно цінову пропозицію( не вказав торгові марки, а тільки назву виробника),а також надав лише один сертифікат відповідності на весь асортимент,який не відповідає асортимент Замовника..
ТОВ "ТК "ЮЛІС" має підозру,що Навчальний центр Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України є зацікавлений у визнанні переможцем Шахова А.С., бо це не є фінансово вигідно для Замовника.
Просимо більш детальніше розгляну пропозицію ТОВ "ТК "ЮЛІС"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2017 15:30
Тендерний комітет Навчального центру Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій у строки, встановлені діючим законодавством, розглянув Вимогу UA-2017-03-31-000260-b.b1від 26.04.2017 року учасника торгів щодо закупівлі код ДК 021:2015: 30190000-7 - «Офісне устаткування та приладдя різне» - ТОВ "ТК "ЮЛІС" (надалі- Учасник) та, керуючись Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 «Порядок здійснення допорогових закупівель», документацією електронних закупівель, надає відповідь у прикріпленому до рішення файлі.
Номер вимоги: UA-2017-03-31-000260-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС", Код ЄДРПОУ:24389020
Дата подання: 27 квітня 2017 08:41
Оскарження
Оскарження
Ми,ТОВ "Торговельна компанія "ЮЛіС" прийняли участь у аукціоні на поставку канцтоварів Навчальному центру Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України. і виіграли тендер 06.04.2017р. на суму 34183 грн 93 коп.26.04.2017р ТОВ "ТК "ЮЛіС" було дискваліфіковано по необ’єктивним причинам.
Відповідь на причини дискваліфікації
1. Учасник має право згідно умов торгової площадки Prozoro зробити відхилення від кінценої суми в меньшу сторону.
2. У Учасника ТОВ"ТК"ЮЛІС" Цінова пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника(вказані назва, ціна, країна виробник, в наявності всі сертифікати віпповідності та прописані всі торгові марки)
Просимо детальніше вивчити Цінову пропозицію та документи Шахова А.С.,якого було визнано переможцем з різницею в 7816,07.в порівнянні з ТОВ "ТК "ЮЛІС".
Даний учасник оформив не вірно цінову пропозицію( не вказав торгові марки, а тільки назву виробника),а також надав лише один сертифікат відповідності на весь асортимент,який не відповідає асортимент Замовника..
ТОВ "ТК "ЮЛІС" має підозру,що Навчальний центр Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України є зацікавлений у визнанні переможцем Шахова А.С., бо це не є фінансово вигідно для Замовника.
Просимо більш детальніше розгляну пропозицію ТОВ "ТК "ЮЛІС"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2017 15:35
Тендерний комітет Навчального центру Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій у строки, встановлені діючим законодавством, розглянув Вимогу UA-2017-03-31-000260-b.c2 від 27.04.2017 року учасника торгів щодо закупівлі код ДК 021:2015: 30190000-7 - «Офісне устаткування та приладдя різне» - ТОВ "ТК "ЮЛІС" (надалі - Учасник) та, керуючись Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 «Порядок здійснення допорогових закупівель», документацією електронних закупівель, надає наступну відповідь у прикріпленому файлі

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2017 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 34 183,93
UAH з ПДВ
34 183,93
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Шахов Анатолій Сергійович 42 000,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2017 16:35
Image-0095.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Image-0078.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Дистрибьютер Economix.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Economix 4.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Economix 3.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Economix 2.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Economix 1.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Конверт почтовый 6.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Конверт почтовый 5.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Конверт почтовый 4.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Конверт почтовый 3.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Конверт почтовый 2.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Конверт почтовый 1.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Картон 350 г м.кв.jpeg
05 квітня 2017 11:50
ВМ НА ВСЕ 3.jpeg
05 квітня 2017 11:50
ВМ НА ВСЕ 2.jpeg
05 квітня 2017 11:50
ВМ НА ВСЕ 1.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Futon 80гм2 тех.хар-ка.jpeg
05 квітня 2017 11:50
Гигиена-Seven Plus 2.jpg
05 квітня 2017 11:50
Гигиена-Seven Plus 1.jpg
05 квітня 2017 11:50
Статут.zip
05 квітня 2017 11:50
Зміни до Статуту.zip
05 квітня 2017 11:50
витяг з реєстру.7z

Публічні документи

05 квітня 2017 10:03
ІПН та паспорт.pdf
05 квітня 2017 10:01
Дані учасника.pdf
05 квітня 2017 10:01
Витяг з ЄДР.pdf
05 квітня 2017 10:01
Виписка з ЄДР.pdf
05 квітня 2017 10:01
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
Відхилено 34 183,93
UAH з ПДВ
26 квітня 2017 12:43
Фізична особа-підприємець Шахов Анатолій Сергійович
#2961619853
Переможець 42 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2017 12:46

Документи

26 квітня 2017 12:43
sign.p7s
26 квітня 2017 12:41
Протокол 33 пит 2.pdf

Документи

26 квітня 2017 12:46
sign.p7s
26 квітня 2017 12:45
Протокол 33 пит 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26.04.2017 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шахов Анатолій Сергійович
#2961619853
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2017 12:46
sign.p7s
26 квітня 2017 12:45
Протокол 33 пит 2.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 травня 2017 17:31
договір 301.pdf укладений
28 квітня 2017 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 42 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку