Запасні частини до обладнання 1 РДЕС 3 для ВП ХАЕС
Spare parts for emergency DG№3 of Unit №1 of Khmelnitsky NPP
Очікувана вартість
74 673 750,81 UAH
UA-2017-03-31-000251-c 832e779019364485b4e6ad4030615bf6
Відкриті торги з публікацією англ.мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення відкритих торгів

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа замовника: Апатьєв Олександр Леонідович
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Official name: SE NNEGC “Energoatom” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”)
National ID: 24584661
Contact point: Апатьєв Олександр Леонідович
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2017 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2017 14:00
Очікувана вартість: 74 673 750,81 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 746 737,50 UAH
Publication date: 31 березня 2017 13:38
Enquiries until: 28 травня 2017 14:00
Complaints submission until: до 03 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 червня 2017 14:00

Information

Estimated total value: 74 673 751 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
лот 1 – ЗІП до РДЕС – 3084 од., лот 2 – Гумотехнічні вироби до РДЕС – 1450 од.
Lot 1 – spare parts, tools & accessories for emergency DG – 3084 pcs., Lot 2 – general rubber goods for emergency DG– 1450 pcs

Документація

Тендерна документація

25 травня 2017 16:11
Електронний цифровий підпис
25 травня 2017 16:10
Проект договору Додаток 3 -3.docx
25 травня 2017 16:10
ТД - 4947-3.doc
25 травня 2017 16:10
Додаток 1 - тен проп з тех хар -3.docx
25 травня 2017 16:10
Додаток 1.1 - тен проп цін -3.docx
25 травня 2017 16:10
4947-перелік ЗТД-3.doc
19 травня 2017 14:08
4947-перелік ЗТД-2.doc
28 квітня 2017 13:42
4947-перелік ЗТД-1.doc
31 березня 2017 13:35
Додаток 5 - митні платежі.pdf
31 березня 2017 13:35
Додаток 4 - досвід виконання.docx
31 березня 2017 13:35
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx
31 березня 2017 13:35
витяг 4947.tif
25 травня 2017 16:11
Електронний цифровий підпис
19 травня 2017 14:08
Електронний цифровий підпис
28 квітня 2017 13:42
Електронний цифровий підпис
31 березня 2017 13:36
Електронний цифровий підпис
25 травня 2017 16:10
Проект договору Додаток 3 -3.docx
31 березня 2017 13:35
Додаток 3 - проект договору.pdf
25 травня 2017 16:10
ТД - 4947-3.doc
19 травня 2017 14:08
ТД - 4947-2.doc
28 квітня 2017 13:42
ТД - 4947-1.doc
31 березня 2017 13:35
ТД - 4947.doc
25 травня 2017 16:10
Додаток 1 - тен проп з тех хар -3.docx
19 травня 2017 14:08
Додаток 1 - тен проп з тех хар-2.docx
31 березня 2017 13:35
Додаток 1 - тен проп з тех хар.docx
25 травня 2017 16:10
Додаток 1.1 - тен проп цін -3.docx
31 березня 2017 13:35
Додаток 1.1 - тен проп цін.docx
25 травня 2017 16:10
4947-перелік ЗТД-3.doc
19 травня 2017 14:08
4947-перелік ЗТД-2.doc
28 квітня 2017 13:42
4947-перелік ЗТД-1.doc
31 березня 2017 13:35
Додаток 5 - митні платежі.pdf
31 березня 2017 13:35
Додаток 4 - досвід виконання.docx
31 березня 2017 13:35
Додаток 2 - ціна за одиницю.docx
31 березня 2017 13:35
витяг 4947.tif

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-31-000251-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "«Виробничо-Комерційне Підприємство «ПРОМТОРГ»", Код ЄДРПОУ:38198966
Дата подання: 28 квітня 2017 08:38
Разделение лотов
Ознакомившись с тендерной документацией, ООО "ВКП "Промторг", опираясь на принципы осуществления закупок, согласно ст. 3 Закона Украины "О публичных закупках" № 922-VIII от 25.12.2015 года, учитывая многолетний опыт работы по поставке РТИ на АЭС Украины и высокое качество поставляемой продукции, просит заявленный в тендерной документации перечень продукции разделить на 2 лота. Все РТИ, а именно : пункты № 7, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 35, 36, 37, 38, 61, 71, 73, 75, 76, 79, 80, 99 выделить в отдельный лот. Качество продукции (производство ООО "Монодит") относительно запасных частей для ремонта дизеля 78Г (входящего в состав дизель-генератора АСД-5600) подтверждено письмами с Ровенской АЭС № 041-29/1391-ф от 23.03.2016 г., а так же с Запорожской АЭС № 21-33/17312 от 22.07.2016г. Нами, выполнены в срок и без претензий к качеству следующие Договора по поставке данной продукции: Запорожская АЭС - № 53-129-08-16-00693 от 29.04.2016г., Ровенска АЭС - № 1534/53-122-01-16-04482 от 19.12.2016г., № 1303/53-122-01-16-04338 от 21.11.2016 г., № 1162/53-122-01-16-04214 от 24.10.2016г.. Ровенская АЭС - № 53-129-01-17-00962 от 21.02.2017 г. в стадии выполнения.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2017 16:34
За результатами спільного розгляду вимоги профільна дирекція ДП "НАЕК "Енергоатом" (Дирекція з ремонту) та ВП "Хмельницька АЕС" повідомили про недоцільність розподілу заявленої до закупівлі продукції на окремі лоти.
Номер вимоги: UA-2017-03-31-000251-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Мотортєх, Код ЄДРПОУ:37113876
Дата подання: 28 квітня 2017 18:23
Внесення змін до тендерної документаціїї
В процесі підготовки до тендеру ми дослідили тендерну документацію та виявили, що:
1.В Додатку 1 до ТД «Тендерна пропозиція з технічними характеристика на закупівлю: (ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини) (Запасні частини до обладнання 4РДЕС1,2,3 для ВП ЗАЕС), в колонці «Технічні характеристики, або еквівалент) вказані номери креслень відмінні від номерів розробника - ГП «Русский дизель».
В частині ІІІ ТД п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Оригінальною продукцією вважається продукція виготовлена за конструкторською та технологічною документацією ДП «Русский дизель» або його правонаступником».
2.В Додатку 3 до ТД «Проект договору» : «V. Поставка та приймання продукції за якістю і кількістю, п.5.13 «Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: …копію креслення, погоджених для ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ»;
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації згідно оголошення про закупівлю, а саме:
1.В Додатку 1 до ТД «Тендерна пропозиція з технічними характеристиками на закупівлю» доповнити графою з кресленнями ГП «Русский дизель».
2.В Додатку 3 до ТД «Проект договору» : «V. Поставка та приймання продукції за якістю і кількістю, п.5.13 «Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію….» убрати позицію з надання копії креслень, так як даний документ є інтелектуальною власністю підприємства виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2017 17:33
За результатами перегляду вимог тендерної документації (далі – ТД) та Додатків до неї підрозділом-ініціатором закупівлі були надані пропозиції щодо внесення відповідних змін до ТД і Додатків до неї.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме: Додаток 1 до ТД, п. 5.13.2 Додатку 3 до ТД - викладено в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2017-03-31-000251-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: SIA "RAIDO TRADING", Код ЄДРПОУ:40003854549
Дата подання: 10 травня 2017 18:14
щодо внесення змін до ТД
Повідомляємо Вам, що наша компанія має намір прийняти участь у наступних процедурах закупівлі:
1. UA-2017-04-28-000359-a – запасні частини до 3РДЕС1,2 та 4РДЕС3 для ВП РАЕС;
2. UA-2017-03-31-000284-c – запасні частини до обладнання 4РДЕС1,2,3 для ВП ЗАЕС;
3. UA-2017-03-31-000251-c – запасні частини до обладнання 1РДЕС3 для ВП ХАЕС;
4. UA-2017-04-28-001997-b – запасні частини до обладнання 3РДЕС1,2, 4РДЕС3 для ВП РАЕС;
5. UA-2017-04-28-000725-c – запасні частини до обладнання 4РДЕС3 для ВП РАЕС.
Додатком 3 Тендерної документації вищевказаних процедур закупівлі передбачено надання плану якості на виготовлену продукцію, погодженого з Замовником. Згідно СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва» виробник до початку виробництва повинен підготувати та передати на узгодження плани якості Замовнику. В свою чергу Замовник під час розгляду планів якості визначить контрольні точки, в яких запланує обов’язкове взяти участь, потім Замовник виконає перевірку готовності виробництва, складе акт і тільки після вищезазначених процедур Виробник зможе приступити до виробництва продукції. Усі ці процедури займуть близько двох місяців після підписання договору.
Таким чином матеріали та заготовки для виробництва ЗІП, які були закуплені Виробником до узгодження планів якості та перевірки виробництва, застосувати не можливо і у зв’язку з чим, Виробник не в змозі почати виробництва ЗІП.
Крім цього можуть бути затримки під час виготовлення ЗІП при виклику персоналу Замовника для контролю ЗІП в визначених контрольних точках плану якості, що теж призведе до затримки виготовлення ЗІП в цілому.
Ставимо до відома, що строк виготовлення вихлопного колектору, циліндро-поршневої групи, паливної системи і т.д. становить від 9 до 12 місяців, а процес виготовлення згідно плану якості може зайняти до 18 місяців. У той же час строк постачання ЗІП визначений ТД для: ВП ХАЕС – жовтень 2017 р., ВП РАЕС – листопад 2017 р., ВП ЗАЕС – січень 2017 р.
Тому на наш погляд виготовити ЗІП без порушень строків, зазначених в ТД, з обов’язковим наданням планів якості та згідно вимог СОУ НАЕК 039:2013 жоден Виробник не в змозі. У зв’язку з цим просимо виключити вимогу про обов’язкове надання Виробником планів якості, а замість планів якості включити сертифікати ЗІП для 3 класу СВБ, або змінити строк постачання ЗІП на лютий-березень 2018 рік.
Також, беручи до уваги чималий обсяг виробництва запасних частин одночасно виникає необхідність забезпечення виробництва сировиною та заготовками, що в свою чергу потребує залучення значного обсягу грошових коштів для оплати авансу Виробнику. В зв’язку з цим просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та передбачити наступні варіанти проведення взаєморозрахунків:
1. 30% - аванс на протязі 30 календарних днів з дати укладання договору, решта – оплата за фактом поставки через 30 календарних дів з дати поставки ЗІП на склад на вантажоотримувача.
або
2. Оплата за товар відбувається шляхом відкриття Покупцем безвідкличного, документарного, подільного, підтвердженого в банку Постачальника акредитиву на суму договору. Платіж по акредитиву на користь Постачальника відбувається після надання Постачльником в авізуючий банк наступних документів:
- Оригінал рахунку-фактури (інвойсу) на відвантажений товар;
- Оригінал міжнародної транспортної накладної CMR з відміткою митного органу України та вантажоодержувача.

Враховуючи вищенаведене просимо:
1. Виключити вимогу щодо надання плану якості, погодженого з Замовником, або змінити строки поставки продукції на такі, що відповідають реальним строкам виробництва.
2. Внести зміни до п.2 Розділу V «Умови розрахунків» та передбачити можливість отримання Постачальником авансу та акредитивну форму розрахунку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2017 17:36
За результатами перегляду вимог тендерної документації (далі – ТД) та Додатків до неї підрозділом-ініціатором закупівлі були надані пропозиції щодо внесення відповідних змін до ТД.
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.05.2017 були внесені зміни до ТД, а саме: п. 2 розділу V ТД викладено в новій редакції.

Документи подані скаржником

10 травня 2017 18:14
вимога.pdf

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 69 527 407,56 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 69 527,41 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 695 274,07 UAH


Title: lot 1.
Current status: Complete
Estimated total value: 69 527 407,56 UAH including VAT
Minimal lowering step: 69 527,41 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 695 274,07 UAH

Аукціон

Початок: 26 червня 2017 11:12
Auction planned date: 26 червня 2017 11:12
Закінчення: 26 червня 2017 11:33
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3084 шт.
ЗІП до РДЕС
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Доставка: 30100, Хмельницька обл., Нетішин, згідно з ТД
Дата доставки: до 31 жовтня 2017 00:00

spare parts, tools & accessories for emergency DG
CPV: 34310000-3

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розгляду

Учасник Документи Рішення
UAB "Nordetanolis" Документи
Допущено до аукціону
Документи
SIA "RAIDO TRADING" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 червня 2017 11:23
sign.p7s

Публічні документи

29 червня 2017 16:19
SKMBT_C22017060716350.pdf
29 червня 2017 16:19
SKMBT_C22017060716350.pdf
07 червня 2017 13:43
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 13:43
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 13:43
4947- лот 2 цінова.PDF
07 червня 2017 13:43
4947- лот 1 цінова.PDF
07 червня 2017 13:43
довідки.PDF
07 червня 2017 13:42
Решение акционеров.PDF
07 червня 2017 13:42
оплата норд.pdf
07 червня 2017 13:42
ЕЦП.PDF
07 червня 2017 13:42
Договор 1054503.PDF
07 червня 2017 13:42
Доверенность_NE_08-2017.PDF

Документи

15 червня 2017 21:50
edr_identification.yaml
19 червня 2017 11:24
sign.p7s

Публічні документи

07 червня 2017 13:56
Latvijas pasta banka tender 663.pdf
07 червня 2017 13:56
Договор 1052730_ЕСА.PDF
07 червня 2017 13:56
досвід.PDF
07 червня 2017 13:56
щодо накладання ЕЦП.PDF
07 червня 2017 13:56
Ст.17.PDF
07 червня 2017 13:56
Протокол о назначении.pdf
07 червня 2017 13:56
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 13:56
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 13:56
Доверенность_RT_05-2017.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2017 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
SIA "RAIDO TRADING" 69 471 683,58
UAH з ПДВ
69 471 683,58
UAH з ПДВ
Документи
UAB "Nordetanolis" 68 776 966,75
UAH з ПДВ
68 776 966,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2017 13:56
Latvijas pasta banka tender 663.pdf
07 червня 2017 13:56
Договор 1052730_ЕСА.PDF
07 червня 2017 13:56
досвід.PDF
07 червня 2017 13:56
щодо накладання ЕЦП.PDF
07 червня 2017 13:56
Ст.17.PDF
07 червня 2017 13:56
Протокол о назначении.pdf
07 червня 2017 13:56
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 13:56
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 13:56
Доверенность_RT_05-2017.PDF

Публічні документи

29 червня 2017 16:19
SKMBT_C22017060716350.pdf
29 червня 2017 16:19
SKMBT_C22017060716350.pdf
07 червня 2017 13:43
ТУ Р 29.1-56302687-033_2015.pdf
07 червня 2017 13:43
Свідоцтво РД.PDF
07 червня 2017 13:43
4947- лот 2 цінова.PDF
07 червня 2017 13:43
4947- лот 1 цінова.PDF
07 червня 2017 13:43
довідки.PDF
07 червня 2017 13:42
Решение акционеров.PDF
07 червня 2017 13:42
оплата норд.pdf
07 червня 2017 13:42
ЕЦП.PDF
07 червня 2017 13:42
Договор 1054503.PDF
07 червня 2017 13:42
Доверенность_NE_08-2017.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
UAB "Nordetanolis"
#300548149
Переможець 68 776 966,75
UAH з ПДВ
29 червня 2017 11:28

Документи

29 червня 2017 11:28
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29.06.2017 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
UAB "Nordetanolis"
#300548149
68 776 966,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 червня 2017 11:28
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 липня 2017 08:53
53-129-01-17-01116.pdf укладений
21 липня 2017 08:52

Актуальні тендери

До пошуку