Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового будинку (заміна вікон) по вул. Смолича, 4
Очікувана вартість
576 810,00 UAH
UA-2017-03-30-002250-b d06a7bc5ae064556a17bfb2dc3a59e32
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Смицнюк Світлана Степанівна

380442571930 gbi2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство капітального будівництва, реконструкції та інвестицій "Голосіїво-будінвест"
Код ЄДРПОУ: 32525198
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 89
Контактна особа: Смицнюк Світлана Степанівна
380442571930
gbi2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2017 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2017 10:00
Очікувана вартість: 576 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 884,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт житлового будинку (заміна вікон) по вул. Смолича, 4 згідно додатків №1,2 документації закупівлі

Капітальний ремонт житлового будинку (заміна вікон) по вул. Смолича, 4 згідно додатків №1,2 документації закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт житлового будинку (заміна вікон) по вул. Смолича, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03191, Україна, Київська область, Київ, Смолича, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2017  —  31 липня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Контактний телефон
Дата подання: 31 березня 2017 09:21
Дата відповіді: 31 березня 2017 10:07
Просимо надати телефон контактної особи , по якому можна отримати інформацію відсутню в оголошенні.
Відповідь: Доброго дня! Всі питання задавайте будь-ласка в електронній закупці на тендері або на електронну пошту. Телефон дійсний.
380442571930 ?
Дата подання: 31 березня 2017 09:26
Дата відповіді: 31 березня 2017 10:07
Телефон 380442571930 недійсний. Замовник не відповідає.
Відповідь: Доброго дня! Всі питання задавайте будь-ласка в електронній закупці на тендері або на електронну пошту. Телефон дійсний.
Кошторисна документація
Дата подання: 31 березня 2017 12:56
Дата відповіді: 31 березня 2017 13:01
1. Вид договірної ціни? 2. Гл.10 утримання служби Замовника, в якому розмірі. Чи взагалі не потрібно враховувати? 3. Враховувати проходження експертизи? 4. Чому Замовник не піднімає слухавку, якщо номер телефону дійсний? На інші номери також неможливо додзвонитись. Щиро вдячні за відповідь!
Відповідь: Витрати служби замовника 2.5 .%
Кошторисна документація
Дата подання: 31 березня 2017 13:33
Дата відповіді: 31 березня 2017 13:56
1. Вид договірної ціни? 2. Враховувати проходження експертизи? 3. Чому Замовник не піднімає слухавку, якщо номер телефону дійсний? На інші номери також неможливо додзвонитись. Щиро вдячні за відповідь!
Відповідь: 0503343996
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 31 березня 2017 19:09
Дата відповіді: 03 квітня 2017 10:49
Шановний Замовник! 1) Просимо Вас зазначити вимоги до профілю, який Вам потрібен; 2) Просимо Вас зазначити улиштування яких укосів Вам потрібно; 3) Проссимо Вас зазначити чи потрібні Вам підвіконня; 4) На виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо Вас внести зміни до тендерної документації та додати вираз "або еквівалент" в розділах документації, де Ви посилаєтесь на конкретну торгівельну марку або виробника виробу чи матеріалів; 5) На вимогу ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" за для виконання принципів добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та інших просимо Вас виключити з тендерної документації вимогу: "Учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу в м. Києві або 50 км зоні від міста для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (у складі довідки вказати адресу, надати опис та у разі оренди – додати копію договору оренди)", Оскільки деякі учасники можуть виконати умови закупівлі без вищезазначеної вимоги або укласти договір оренти щодо таких складів після визнання їх переможцями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Профіль 5-ти камерний з монтажною шириною 70 мм.
ДСТУ Б В.2.7.-130-2007
2,3) Щодо улаштування укосів та підвіконня - все прописано в технічному завданню
4) Додаток 2 - змінено.
5) Ви можете надати гарантійний лист, що у разі визначення Вас переможцем електронних торгів Ви надаште договір оренди.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2017 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Акорд 576 810,00
UAH з ПДВ
576 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Акорд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Акорд
#31256811
Переможець 576 810,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2017 10:28

Документи

13 квітня 2017 10:28
426.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2017 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Акорд
#31256811
576 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2017 10:28
426.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
№ 34.pdf укладений
26 травня 2017 10:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 553 710,71
UAH з ПДВ