Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту
Очікувана вартість
110 997 990,00 UAH
UA-2017-03-30-001963-b 57442e7bbbb84d2d9c7b8a585934e4ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2017 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2017 00:00
Початок аукціону: 18 квітня 2017 11:19
Очікувана вартість: 110 997 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 554 989,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 554900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, Київ, відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2017 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2017 13:18
Зміни №1 Повітрофлотський.doc
08 квітня 2017 13:18
ТД КР Повітрофлотського(нова редакція).doc
08 квітня 2017 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2017 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2017 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2017 13:18
Зміни №1 Повітрофлотський.doc
08 квітня 2017 13:18
ТД КР Повітрофлотського(нова редакція).doc
30 березня 2017 17:42
ТД КР Повітрофлотського.doc
30 березня 2017 16:37
ТД КР Повітрофлотського.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 06 квітня 2017 11:46
Дата відповіді: 07 квітня 2017 10:46
1. Просимо надати роз'яснення чи потрібно подавати розрахунки до договірної ціни разом з тендерною пропозицією, чи після проведення аукціону для укладання договору? 2. п. 1.2.3 Додатку 2 містить дискримінаційну вимогу, а саме: Учасник повинен мати склад та виробничу базу в м. Києві або 30-ти кілометровій зоні від його межі для підготовки виробництва. Наполягаємо на усуненні данної вимоги. 3. У п. 1.5.2 Замовником незаконно встановсвлено вимогу щодо надання інформації та документів у відповідності до Додатку 2 стосовно кожного субпідрядника. Вимагаємо видалити вказану вимогу, оскільки згідно з чинним законодавством Учасник надає тільки назву та місцезнаходження субпідрядника, який буде виконувати 20% і більше загального обсягу робіт. 4. Чи включені в інвесторський кошторис витрати на оплату праці робітників для забезпечення можливості виконання будівельних робіт у 3 (три) зміни, нічний час, вихідні та святкові дні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до пункту 3.7. Розділу 3 та пункту 2.1. Додатку №8 документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 та Додатку 4 (після отримання повідомлення про намір укласти договір, в програмному забезпеченні АВК договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповдності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень (рекомендовано завантажувати архівом(ами) rar/zip,) завантажують в електронну систему закупівель у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
На стадії подання тендерної пропозиції учасник завантажує в електронну систему документи, що вимагаються тендерною документацією, в тому числі Додаток №3 за підписом уповноваженої особи, як погодження учасника з технічним завданням Замовника.
2) Враховуючи, що комунальна корпорація «Київавтодор» виконує функції замовника по даному об’єкту за бюджетні кошти, з метою економії та зважаючи на те, що Повітрофлотський проспект знаходиться в межах міста Києва, при взаєморозрахунках за виконані роботи оплата за перевезення вантажів проводиться лише в межах 30 – ти кілометрової зони.
Тому, Учасник може мати склад та виробничу базу на відстані більше 30 км, однак при цьому слід розуміти, що оплачені будуть лише витрати, понесені Підрядником за перевезення вантажів на відстань не більше 30 км.
3) Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити будь-яку інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тому, вимога встановлена в тендерній документації стосовно надання інформації, що стосується субпідрядників не є дискримінаційною.
4) В інвестиційний кошторис витрати на оплату праці робітників для забезпечення можливості виконання будівельних робіт у 3 (три) зміни, нічний час, вихідні та святкові дні не включені.
Разом з тим, дані кошти можуть бути сплачені Підряднику на стадії проведення взаєморозрахунків за фактично виконані роботи за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та коштів на покриття ризиків, передбачених інвесторською кошторисною документацією, при умові, якщо Підрядник надасть підтверджуючі документи на понесення цих витрат згідно чинного законодавства.
Тендерна документація
Дата подання: 07 квітня 2017 13:14
Дата відповіді: 08 квітня 2017 13:27
1. Просимо надати проектну документацію (включаючи кошторисну частину в програмному файлі) відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Вами, як замовником торгів, у складі тендерної документації надано лише відомість обсягів робіт! Одночасно наголошуємо, що замовником у тендерній документації вимагається надання договірної ціни від переможця торгів у програмному файлі. 2. У тендерній документації встановлено вимогу щодо наявності у учасника складу та виробничої бази в м. Києві або 30-ти кілометровій зоні від його межі для підготовки виробництва. Для запобігання відхилення пропозиції через невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією замовника, наполягаємо на усуненні цієї вимоги як дискримінаційної, оскільки економія бюджетних коштів не має жодного відношення до місцерозташування виробничих баз так як учасник, виробничі бази якого розташовані поза межами 30-ти кілометрової зони може надати найбільш економічно вигідну пропозицію на торгах, та через наявність вказаної вимоги буде відхилений як такий, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Оскільки в інвесторським кошторисом не передбачено витрати на оплату праці робітників для забезпечення можливості виконання будівельних робіт у 3 (три) зміни, нічний час, вихідні та святкові дні не включені, яким чином вами, як замовником торгів, компенсуватимуться вказані витрати (в тому числі на додаткову оплату праці, освітлення місць виконання робіт тощо). Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами призначені для відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, але ніяк не для покриття витрат, що помилково не включені до кошторису. Пропонуємо переглянути очікувану вартість закупівлі. 4. У відомості обсягів тендерної документації передбачені зворотні матеріали (асфальтобетонна крихта, металобрухт). Чи враховувати зворотні матеріали у ціні пропозиції (чи вказується довідково), якщо так, то за якою ціною? Також звертаємо Вашу увагу, що у проекті договору відсутня інформація щодо врахування вартості зворотних матеріалів при взаєморозрахунках за виконані обсяги робіт. Чи передаються вказані матеріали у власність підрядника? Якщо вони залишаються у власності замовника – вкажіть у тендерній документації відстань перевезення. 5. Пунктом 14.1.3 проекту договору передбачено гарантійний строк для гранітного бортового каменю. Яким пунктом відомості обсягів робіт передбачено його встановлення? Враховуючи вище викладене та згідно з п.2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" наполягаємо на внесенні відповідних змін та приведення до вимог чинного законодавства тендерної докуменнтації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По першому питанню:
Відповідно до п.5.3.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, при визначенні вартості окремих видів капітальних ремонтів (при поліпшенні експлуатаційних показників введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва) кошторисна документація складається за дефектним актом.
Абзац 2 п.6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, на який Ви посилаєтесь, передбачає, що розрахунок ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (п.5.3.2) замовник надає підряднику дефектний акт.
Слід зазначити, що відомість обсягів робіт, яка міститься в тендерній документації, складена виключно на підставі дефектного акту.
Разом з тим, Ви можете ознайомитись з дефектним актом у виробничо-технічному відділі КК «Київавтодор».
КК «Київавтодор» не надає кошторисну частину в програмному файлі, оскільки дана вимога не передбачена жодним документом!
Замовник вимагає надання до договірної ціни від переможця торгів у програмному файлі для можливості здійснення ретельної перевірки правильності застосування діючих ресурсних норм, визначення вартості матеріальних та технічних ресурсів, застосування коефіцієнтів.
По другому питанню:
Було внесено зміни.
Одночасно повторно наголошуємо, що оплачені будуть лише витрати, понесені Підрядником за перевезення вантажів на відстань не більше 30 км.

По третьому питанню:
Відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіонбуд) щодо кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва, джерелом покриття додаткових витрат, пов’язаних із зміною вартості трудових ресурсів на стадії виконання договорів підряду, можуть слугувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та кошти на покриття ризиків, що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації).
Одночасно повторно наголошуємо, що для для оплати за виконані роботи у 3 (три) зміни, нічний час, вихідні та святкові дні Підрядник повинен надати підтверджуючі документи фактично понесених витрат.

По четвертому питанню:
Зворотні матеріали передаються у власність Підрядника. Ціна за 1 тн асфальтобетонної крихти становить 61,67 грн. без ПДВ, за 1 тн металевого брухту – 2500,0 грн. без ПДВ.

По п’ятому питанню:
Розділ Проїзд відомості обсягів робіт передбачає установлення бортових каменів природних при інших видах покриттів обсягом 5828 м, з них 1166 м – новий гранітний бортовий камінь, 4662 м – гранітний бортовий камінь від розбирання.
Саме на цей гранітний бортовий камінь і передбачений гарантійний термін – 15 років.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-30-001963-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 07 квітня 2017 11:08
Тендерна документація
Замовником грубо порушено вимоги ст. 1, 3, 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) стосовно кваліфікаційних вимог щодо надання наступних документів, а саме у п. 1.5.2. Додатку 2 тендерної документпації вимагається подання учасником наступної інформації та документів: Учасник повинен надати скановані листи субпідрядників щодо погодження на виконання робіт, що їм доручаються, в зазначені строки. Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи у відповідності до Додатку 2 стосовно кожного субпідрядника, якого Учасник планує залучити до виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі. Однак, статтею 16 Закону, встановлено, що змовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. В той же час, п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що, у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, включення до тендерної документації вимог про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників допускається у разі проведення замовником закупівлі лише робіт та лише при умові, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, така інформація подається у вигляді повного найменування та місцезнаходження сторін. Однак, в опублікованій тендерній документації, в порушення вищезазначених норм закону, інформація про субпідрядників вимагається щодо будь-яких субпідрядників ( а не лише щодо тих, які виконуватимуть роботи у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), а також вимагаються документи на підтвердження кваліфікаційних вимог щодо такого субпідрядника, визначених ст. 16 Закону, чого не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та виключити усі незаконні вимоги!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2017 14:31
Враховуючи, що КК «Київавтодор» (далі – Замовник) виступає замовником виконання робіт виключно в межах міста Києва, де великий потік транспортних засобів, а можливість перекриття руху транспорту не передбачена, будівельні роботи повинні бути виконані вчасно та якісно, прописуючи умови тендерної закупівлі Замовник має бути впевненим, що потенційний Учасник фінансово спроможний, повністю забезпечений матеріально-технічною базою, необхідною для виконання робіт, що підтверджується відповідними довідками.
В разі, якщо потенційний Учасник планує залучити Субпідрядників до виконання робіт, така впевненість з боку Замовника має бути і по відношенню до нього. Ніяким чином, крім того, щоб Субпідрядник надавав такий самий пакет документів для підтвердження кваліфікаційних вимог, як і Учасник, Замовник перевірити не може.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога щодо надання Субпідрядником такого ж самого пакету документів, як і Учасник, дозволить Замовнику більш детально вивчити можливості Учасника та не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2017-03-30-001963-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 07 квітня 2017 16:30
Тендерна документація
1. Просимо надати проектну документацію (включаючи кошторисну частину в програмному файлі) відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Вами, як замовником торгів, у складі тендерної документації надано лише відомість обсягів робіт! Одночасно наголошуємо, що замовником у тендерній документації вимагається надання договірної ціни від переможця торгів у програмному файлі. 2. У тендерній документації встановлено вимогу щодо наявності у учасника складу та виробничої бази в м. Києві або 30-ти кілометровій зоні від його межі для підготовки виробництва. Для запобігання відхилення пропозиції через невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією замовника, наполягаємо на усуненні цієї вимоги як дискримінаційної, оскільки економія бюджетних коштів не має жодного відношення до місцерозташування виробничих баз так як учасник, виробничі бази якого розташовані поза межами 30-ти кілометрової зони може надати найбільш економічно вигідну пропозицію на торгах, та через наявність вказаної вимоги буде відхилений як такий, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Оскільки в інвесторським кошторисом не передбачено витрати на оплату праці робітників для забезпечення можливості виконання будівельних робіт у 3 (три) зміни, нічний час, вихідні та святкові дні не включені, яким чином вами, як замовником торгів, компенсуватимуться вказані витрати (в тому числі на додаткову оплату праці, освітлення місць виконання робіт тощо). Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами призначені для відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, але ніяк не для покриття витрат, що помилково не включені до кошторису. Пропонуємо переглянути очікувану вартість закупівлі. 4. У відомості обсягів тендерної документації передбачені зворотні матеріали (асфальтобетонна крихта, металобрухт). Чи враховувати зворотні матеріали у ціні пропозиції (чи вказується довідково), якщо так, то за якою ціною? Також звертаємо Вашу увагу, що у проекті договору відсутня інформація щодо врахування вартості зворотних матеріалів при взаєморозрахунках за виконані обсяги робіт. Чи передаються вказані матеріали у власність підрядника? Якщо вони залишаються у власності замовника – вкажіть у тендерній документації відстань перевезення. 5. Пунктом 14.1.3 проекту договору передбачено гарантійний строк для гранітного бортового каменю. Яким пунктом відомості обсягів робіт передбачено його встановлення? Враховуючи вище викладене та згідно з п.2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" наполягаємо на внесенні відповідних змін та приведення до вимог чинного законодавства тендерної докуменнтації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2017 13:29
Враховуючи, що КК «Київавтодор» (далі – Замовник) виступає замовником виконання робіт виключно в межах міста Києва, де великий потік транспортних засобів, а можливість перекриття руху транспорту не передбачена, будівельні роботи повинні бути виконані вчасно та якісно, прописуючи умови тендерної закупівлі Замовник має бути впевненим, що потенційний Учасник фінансово спроможний, повністю забезпечений матеріально-технічною базою, необхідною для виконання робіт, що підтверджується відповідними довідками. В разі, якщо потенційний Учасник планує залучити Субпідрядників до виконання робіт, така впевненість з боку Замовника має бути і по відношенню до нього. Ніяким чином, крім того, щоб Субпідрядник надавав такий самий пакет документів для підтвердження кваліфікаційних вимог, як і Учасник, Замовник перевірити не може. Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога щодо надання Субпідрядником такого ж самого пакету документів, як і Учасник, дозволить Замовнику більш детально вивчити можливості Учасника та не є дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2017 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" 109 673 382,00
UAH з ПДВ
109 673 382,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 110 348 938,80
UAH з ПДВ
110 348 938,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2017 15:23
ДОВІДКА СТ.50.pdf
26 квітня 2017 15:23
ДОВІДКА МВС.pdf
26 квітня 2017 15:23
ДОВІДКА КОРУПЦІЯ.pdf
26 квітня 2017 15:23
ДОВІДКА ДПІ.pdf
26 квітня 2017 15:23
40.imd
17 квітня 2017 16:17
Техн_чне завдання.pdf
17 квітня 2017 16:17
Сканований Витяг НДС.pdf
17 квітня 2017 16:17
протокол обшуку.pdf
17 квітня 2017 16:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 квітня 2017 16:17
ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
17 квітня 2017 16:17
ЛИСТ СУБЧИКИ.pdf
17 квітня 2017 16:17
ЛИСТ ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
17 квітня 2017 16:17
ДОГОВІР СТРІЛЕЦЬКА.pdf
17 квітня 2017 16:17
ДОГОВІР В. ГЕТЬМАНА.pdf
17 квітня 2017 16:17
ДОВІДКА ТЕХНІКА.pdf
17 квітня 2017 16:17
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
17 квітня 2017 16:17
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ДО ДЗ.pdf
17 квітня 2017 16:17
відомості про КШБ.pdf
17 квітня 2017 16:17
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.pdf
17 квітня 2017 16:17
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf
17 квітня 2017 16:17
16-21714.pdf.(2).P7S
17 квітня 2017 16:17
16-21714.pdf.(1).P7S

Публічні документи

15 квітня 2017 12:11
28 Банківська гарантія.7z
15 квітня 2017 12:11
22. Копія Договору.pdf
15 квітня 2017 12:11
21. Лист відгук.pdf
15 квітня 2017 12:11
14. Довідка згідно ст 17.pdf
15 квітня 2017 12:11
1. Заявка пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД"
#36156238
Переможець 109 673 382,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2017 13:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2017 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД"
#36156238
109 673 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 12:44
Додаткого №5.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 12:42
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2017 14:18
Додаткого №4.pdf зміни до договору
10 листопада 2017 14:18
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2017 12:44
Додаткова №3.pdf зміни до договору
31 липня 2017 12:43
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2017 16:09
Додаткова №2.pdf зміни до договору
11 липня 2017 16:08
Електронний підпис укладений
24 травня 2017 12:42
Додаткова №1.pdf зміни до договору
24 травня 2017 12:42
Електронний підпис укладений
11 травня 2017 10:29
Договір 63-10.pdf укладений
11 травня 2017 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лінійний графік
Номер договору про закупівлю: 63-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у фінансуванні
Номер договору про закупівлю: 63-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 63-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 63-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): завершення робіт
Номер договору про закупівлю: 63-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2017 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 104 004 408,73
UAH