Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
96 520,00 UAH
UA-2017-03-30-001878-b 7bf6d9eaed6a4e6db774acde9173f571
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Макаренко Ірина Вікторівна

380676169475 Iryna.Makarenko@zpgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Запоріжгаз"
Код ЄДРПОУ: 03345716
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Заводська, будинок 7
Контактна особа: Макаренко Ірина Вікторівна
380676169475
Iryna.Makarenko@zpgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2017 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2017 17:00
Початок аукціону: 07 квітня 2017 15:31
Початок аукціону: 07 квітня 2017 15:31
Очікувана вартість: 96 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 482,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
725 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Південне шосе, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2017  —  31 травня 2017
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-30-001878-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТАРЛІНК", Код ЄДРПОУ:36475942
Дата подання: 03 квітня 2017 11:18
ТД
В розділі "IV. Підготовка та подання пропозицій, пункт 3. Інша інформація" зазначено: "Учасник повинен подати окремими файлами: ...8) якщо Учасник не є виробником предмета Закупівлі – дилерський договір або сертифікат дистриб’ютора, або лист виробника про представництво його інтересів, або інші документи, в яких зазначається характер взаємовідносин з виробником;..." Враховуючи предмет закупівлі, згідно технічного завдання, предметом закупівлі є продукція що найменше вісімнадцяти різних виробників, тож з урахуванням суми закупівлі(зазвичай такі листи надаються лише на великі проекти) цей пункт не можливо виконати. Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З метою не дискримінації учасників просимо прибрати цей пункт з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 квітня 2017 09:49
Дана закупівля є допороговою. Допорогові закупівлі не регулюються ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" №35 від 13.04.2016р. (Порядок здійснення допорогових закупівель) п 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель надає можливість Замовнику зазначити конкретного виробника предмету закупівлі. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників, але НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ.
Номер вимоги: UA-2017-03-30-001878-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТАРЛІНК", Код ЄДРПОУ:36475942
Дата подання: 04 квітня 2017 11:35
ID31032
У пункті 6.4 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 (далі Наказ №35) зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.
До того ж, звертаємо вашу увагу, що замовник відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону про публічні закупівлі під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Одним з принципів закріплених статтею 3 Закону про публічні закупівлі є - недискримінація учасників, що також зазначено у пункті 6.2 Наказу №35, а саме: Під час здійснення Закупівель Замовники ПОВИННІ дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ще раз звертаємо Вашу увагу на на те що в тендерний документації розділі "IV. Підготовка та подання пропозицій, пункт 3. Інша інформація" зазначено: "Учасник повинен подати окремими файлами: ...8) якщо Учасник не є виробником предмета Закупівлі – дилерський договір або сертифікат дистриб’ютора, або лист виробника про представництво його інтересів, або інші документи, в яких зазначається характер взаємовідносин з виробником;..." Не відповідає ч.3 ст.22 Закону про публічні закупівлі, та пункту 6.2 Наказу №35
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2017 13:58
Висловлюваємо Вам свою повагу, але на даному етапі дорогової закупівлі ми не маємо можливості внести зміни до тендерної документації. Але, в подальшому, ми звернемо особливу увагу на всі вимоги, які були надані. Інформація щодо вирішення спорів, пов’язаних із проведенням допорогових закупівель, міститься в листі від 02.08.2016 № 3302-06/24156-06 “Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2017 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 91 512,00
UAH з ПДВ
87 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "ПЛЮССЕРВИС" 95 424,10
UAH з ПДВ
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2017 15:01
пропозиція.pdf
06 квітня 2017 15:01
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

06 квітня 2017 15:40
Цінова пропозиція.pdf
06 квітня 2017 15:40
Технічна специфікація.pdf
06 квітня 2017 15:38
Статут ПЛЮССЕРВИС.pdf
06 квітня 2017 15:33
Згода.pdf
06 квітня 2017 15:32
договор с ASBIS-України.pdf
06 квітня 2017 15:31
договор с ASBIS-України.pdf
06 квітня 2017 15:30
Договір.pdf
06 квітня 2017 15:27
Видомости з ЭДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ООО "ПЛЮССЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 87 999,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2017 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2017 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
87 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 13AZp2658-17 від 24.04.2017 р. підписан (87999,00).pdf укладений
04 травня 2017 15:41