Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку(заправка, відновлення, придбання картриджів для копіювальної техніки)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2017-03-30-000949-b 9f817792c6d14a4fb2f0b4f9c7b15f36
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Узунов Лев Олександрович

380444561201
380970242600
tender01@kneu.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад " Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Код ЄДРПОУ: 02070884
Вебсайт: http://kneu.edu.ua/
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 54/1
Контактна особа: Узунов Лев Олександрович
380444561201,380970242600
tender01@kneu.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників (закупівлі: UA-2017-02-02-000501-b та UA-2017-02-27-000147-b).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2017 14:10
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Заміна картриджів - туб (ліцензія) 9 поз. 27 од. ; Відновлення картриджів (ліцензія) 6 поз. 10 шт. ; Заправка картриджів (ліцензія) 7 поз. 30 од.; Заміна та ремонт частин приладдя КТ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 Одиниця
Заміна картриджів - туб (ліцензія) 9 поз. 27 од.; Відновлення картриджів(ліцензія) 6 поз. 10 шт.; Заправка картриджів (ліцензія) 7 поз. 30 од.; Заміна та ремонт частин приладдя КТ: Барабан/ракель 6 поз. 11 од. Барабан/ракель/стартер 5 поз. 4 од. Чип 2 поз. 6 од. Термоплівка 1 поз. 1 од. Ролик 2 поз. 6 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київ, Київ, просп. Перемоги, 54/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

30 березня 2017 14:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2017 14:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2017 13:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2017 13:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2017 12:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дьогтяр Руслан Валерійович
#2942404299
Переможець 54 996,00
UAH з ПДВ
30 березня 2017 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2017 14:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дьогтяр Руслан Валерійович
#2942404299
54 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2018 09:40
Електронний підпис укладений
11 квітня 2017 14:38
01 Договір Дьогтяр(картриджі).pdf укладений
11 квітня 2017 14:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 21 313,00
UAH з ПДВ