Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
запасні частини пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
269 850 000,00 UAH
UA-2017-03-30-000530-a ● 2dfafb6bf0e846319908f83d17c95549
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 березня 2017 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 269 850 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 30 березня 2017 18:56 |
Enquiries until: | 27 червня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 03 липня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 липня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 269 850 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
запасні частини пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Тендерна документація
26 червня 2017 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2017 17:43 |
587 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_26.06.2017.docx | |
26 червня 2017 17:43 |
Зміни до тендеру_587_26.06.17.doc | |
16 червня 2017 15:12 |
Зміни до тендеру_587_16.06.17.doc | |
09 червня 2017 14:29 |
Зміни до тендеру_587_08.06.17.doc | |
02 червня 2017 14:46 |
Зміни до тендеру_587_02.06.17.doc | |
23 травня 2017 16:13 |
Додаток №9.docx | |
23 травня 2017 16:13 |
Зміни до тендеру_587_23.05.17.doc | |
19 травня 2017 16:56 |
Зміни до тендеру_587_19.05.17.doc | |
11 травня 2017 19:34 |
Зміни до тендеру_587_11.05.17.doc | |
28 квітня 2017 15:26 |
Зміни до тендеру_587_28.04.17.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-30-000530-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ", Код ЄДРПОУ:25221038
Дата подання: 07 квітня 2017 14:40
Дискримінація інтересів потенційного учасника
Наше підприємство, виробляє екологічно-чисті туалети вакуумного типу (ЕЧТ) для пасажирських вагонів, є потенційним учасником торгів (номер у ЦБД UA-2017-03-30-000530-a, ID у ЦБД 2dfafb6bf0e846319908f83d17c95549). Нами розроблені та погоджені у встановленому порядку ТУ на комплекти ЕЧТ для пасажирських вагонів.
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, а саме з вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо, що деякі пункти, які, на наш погляд, не гарантують недискримінацію, рівні права всіх учасників, та обмежують участь у торгах інших виробників. Так, п.5 «Інші вимоги», Додатку №1, містить окремі технічні вимоги, а саме:
1. Наявність погодженої (817, 841) конструкторської документації. Цей пункт суперечить
Підпункту 2.3. Якщо продукція виготовляється за кресленником виробника надати:
- надати скановану копію кресленика, по якому виробляється продукція, із відміткою щодо узгодження цього документу структурним підрозділом філії Науково-дослідний і конструкторсько-технологічний інститут ПАТ «Укрзалізниця»;
або
лист-погодження профільного Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», в сфері якого знаходиться використання продукції. Якщо на продукцію є «умовний номер» то лист-погодження профільного Департаменту ПАТ «Укрзалізниці» непотрібен.
Пропонуємо викласти цей пункт у вигляді:
Наявність погодженої конструкторської документації.
2. Наявність чинних ТУ У 35.2-32176292-013:2010 «Система экологически чистая. Технические условия». Цей пункт суперечить
Підпункту 2.2. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами не вказаними в документації тендерних торгів, тобто запропонована продукція являється еквівалентом до предмета закупівлі, необхідно надати скановані документи :
– повну копію технічних умов (ТУ)*;
– лист-погодження** Департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ«Укрзалізниця», щодо підтвердження дозволу на застосування продукції на залізницях України;
або:
– його копія, завірена нотаріально;
або:
– його копія, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника;
або:
– його копія, завірена особою, на ім’я якої видано оригінал.
Примітки:
* Копія ТУ повинна бути завірена підписом та печаткою власника ТУ, або завірена учасником торгів за наявності документу (договір, лист тощо), який надає учаснику право на використання цих ТУ.
** Чинність листа-погодження не повинна перевищувати 12 місяців з дати його реєстрації.
ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно з ГОСТ 2.114-95.
Пропонуємо виключити цей пункт.
5. Розташування накопичувальних баків - під вагоном з торців (на консолі). Пропонуємо доповнити цей пункт, або одного - під вагоном зсередини.
6. Бак накопичувальний повинен бути виконаний з композитних матеріалів що не схильні до корозії. Вага бака не більше 170 кг. Об’єм бака не менше 300 л.
Пропонуємо викласти цей пункт:
Бак накопичувальний повинен бути виконаний з композитних або інших матеріалів, що не схильні до корозії. Об’єм бака не менше 300 л (у разі застосування 2-х баків на вагоні), або не менше 600 л (у разі застосування 1 баку).
8. Можливість заміни всіх електричних компонентів бака, в експлуатації, без демонтажу бака.
Пропонуємо викласти цей пункт у вигляді:
Можливість заміни всіх електричних компонентів керування та контролю бака, в експлуатації, без демонтажу бака.
10. Обігрів системи ЕЧТ:
- накопичувального бака – рідинний;
- труб відкачування та зливу - електричний.
Пропонуємо викласти цей пункт:
Обігрів накопичувального бака системи ЕЧТ – рідинний або комбінований (рідинний та електричний).
Також, враховуючи великий об’єм закупівлі, та стислі терміни, згідно тендерної документації, термін поставки товарів до 31.12.2017 року пропонуємо Вам розділити увесь об’єм запропонованої закупівлі на 2 лоти. Розділення на лоти дозволить усім потенційним учасникам взяти участь в тендері, та, в разі перемоги, безумовно виконати свої зобов’язання щодо постачання в заданий термін.
Розгорнути
Згорнути
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, а саме з вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо, що деякі пункти, які, на наш погляд, не гарантують недискримінацію, рівні права всіх учасників, та обмежують участь у торгах інших виробників. Так, п.5 «Інші вимоги», Додатку №1, містить окремі технічні вимоги, а саме:
1. Наявність погодженої (817, 841) конструкторської документації. Цей пункт суперечить
Підпункту 2.3. Якщо продукція виготовляється за кресленником виробника надати:
- надати скановану копію кресленика, по якому виробляється продукція, із відміткою щодо узгодження цього документу структурним підрозділом філії Науково-дослідний і конструкторсько-технологічний інститут ПАТ «Укрзалізниця»;
або
лист-погодження профільного Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», в сфері якого знаходиться використання продукції. Якщо на продукцію є «умовний номер» то лист-погодження профільного Департаменту ПАТ «Укрзалізниці» непотрібен.
Пропонуємо викласти цей пункт у вигляді:
Наявність погодженої конструкторської документації.
2. Наявність чинних ТУ У 35.2-32176292-013:2010 «Система экологически чистая. Технические условия». Цей пункт суперечить
Підпункту 2.2. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами не вказаними в документації тендерних торгів, тобто запропонована продукція являється еквівалентом до предмета закупівлі, необхідно надати скановані документи :
– повну копію технічних умов (ТУ)*;
– лист-погодження** Департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ«Укрзалізниця», щодо підтвердження дозволу на застосування продукції на залізницях України;
або:
– його копія, завірена нотаріально;
або:
– його копія, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника;
або:
– його копія, завірена особою, на ім’я якої видано оригінал.
Примітки:
* Копія ТУ повинна бути завірена підписом та печаткою власника ТУ, або завірена учасником торгів за наявності документу (договір, лист тощо), який надає учаснику право на використання цих ТУ.
** Чинність листа-погодження не повинна перевищувати 12 місяців з дати його реєстрації.
ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно з ГОСТ 2.114-95.
Пропонуємо виключити цей пункт.
5. Розташування накопичувальних баків - під вагоном з торців (на консолі). Пропонуємо доповнити цей пункт, або одного - під вагоном зсередини.
6. Бак накопичувальний повинен бути виконаний з композитних матеріалів що не схильні до корозії. Вага бака не більше 170 кг. Об’єм бака не менше 300 л.
Пропонуємо викласти цей пункт:
Бак накопичувальний повинен бути виконаний з композитних або інших матеріалів, що не схильні до корозії. Об’єм бака не менше 300 л (у разі застосування 2-х баків на вагоні), або не менше 600 л (у разі застосування 1 баку).
8. Можливість заміни всіх електричних компонентів бака, в експлуатації, без демонтажу бака.
Пропонуємо викласти цей пункт у вигляді:
Можливість заміни всіх електричних компонентів керування та контролю бака, в експлуатації, без демонтажу бака.
10. Обігрів системи ЕЧТ:
- накопичувального бака – рідинний;
- труб відкачування та зливу - електричний.
Пропонуємо викласти цей пункт:
Обігрів накопичувального бака системи ЕЧТ – рідинний або комбінований (рідинний та електричний).
Також, враховуючи великий об’єм закупівлі, та стислі терміни, згідно тендерної документації, термін поставки товарів до 31.12.2017 року пропонуємо Вам розділити увесь об’єм запропонованої закупівлі на 2 лоти. Розділення на лоти дозволить усім потенційним учасникам взяти участь в тендері, та, в разі перемоги, безумовно виконати свої зобов’язання щодо постачання в заданий термін.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 травня 2017 16:29
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-03-30-000530-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «МДС», Код ЄДРПОУ:39887371
Дата подання: 19 травня 2017 17:41
Відповідність пунктів у розділах тендерної документації
Уважно вивчивши умови тендерної документації, бачимо, що згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Додатку № 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається).
Таким чином, у Додатку № 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни: 3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції: “Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом). 3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції: “Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа, - страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, у Додатку № 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни: 3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції: “Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом). 3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції: “Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа, - страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 травня 2017 16:30
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-03-30-000530-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ", Код ЄДРПОУ:25221038
Дата подання: 20 травня 2017 01:38
Внесення змін до ТД
Згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається). Оскільки у Додатку 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни: 3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції: “Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом). 3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції: “Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа, - страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 травня 2017 16:31
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-03-30-000530-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 28 квітня 2017 20:22
Дата подання: 28 квітня 2017 20:22
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 20:37
рішення від 04.05.2017 № 2576+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 05 травня 2017 20:37
інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2017 № 3034.pdf
Дата публікації: 19 травня 2017 15:12
рішення від 18.05.2017 № 3034.PDF
Дата публікації: 23 травня 2017 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) № 3034-р/пк-пз від 18.05.2017 замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в електронній системі.
Дата виконання рішення замовником: 16 червня 2017 15:16
Номер скарги: UA-2017-03-30-000530-a.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 07 червня 2017 18:07
Дата подання: 07 червня 2017 18:07
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2017 20:26
рішення від 09.06.2017 № 3647+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 червня 2017 20:26
рішення від 27.06.2017 № 4196.PDF
Дата публікації: 03 липня 2017 19:58
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 107 940 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 539 700,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3238200 UAH |
Title: Lot 1
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 107 940 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 539 700,00 UAH
including VAT
Позиції
100 шт
Підлога туалету (робоча сторона)
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки:
31 грудня 2017
Підлога туалету (робоча сторона)
CPV: 34630000-2
100 шт
Підлога туалету (неробоча сторона)
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки:
31 грудня 2017
Підлога туалету (неробоча сторона)
CPV: 34630000-2
100 шт
Система туалетна екологічно чиста
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки:
31 грудня 2017
Система туалетна екологічно чиста
CPV: 34630000-2
100 шт
Комплект кронштейнів, матеріалів та стандартних виробів для монтажу
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Дата доставки:
31 грудня 2017
Комплект кронштейнів, матеріалів та стандартних виробів для монтажу
CPV: 34630000-2
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 12 липня 2017
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «МДС» | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 липня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій