31170000-8 Трансформатори Трансформатор поперечного регулювання
31170000-8 Transformers Phase-shifting transformer
Очікувана вартість
28 308 400,00 UAH
UA-2017-03-30-000175-a 6f2654a5a3f64a8b9293c51b7eff2976
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа замовника: РУДЕНКО Валентина Василівна
239-46-59
sztp@nec.energy.gov.ua
Додаткові контактні особи: Чечельницький Олег Леонідович,
(044) 238-36-03
Chechelnytskyi.OL@ua.energy
Official name: State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo”
National ID: 00100227
Contact point: РУДЕНКО Валентина Василівна
239-46-59
sztp@nec.energy.gov.ua
Additional contacts: Chechelnytskyi.OL
(044) 238-36-03
Chechelnytskyi.OL@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 березня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2017 13:00
Очікувана вартість: 28 308 400,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 679 402,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 283 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 30 березня 2017 11:51
Enquiries until: 25 квітня 2017 13:00
Complaints submission until: до 01 травня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 травня 2017 13:00

Information

Estimated total value: 28 308 400 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 283 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 679 402,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Трансформатори.Трансформатор поперечного регулювання
Transformers Transformers Phase-shifting transformer
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
31170000-8 Трансформатори Трансформатор поперечного регулювання SB1740000000036
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: дод.3, Україна, Київська обл., с. Наливайківка, ПС 750 кВ "Київська" дод.3
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори

31170000-8 Transformers Transformers Phase-shifting transformer
CPV: 31170000-8
Період постачання: по 28 квітня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 квітня 2017 15:57
Електронний цифровий підпис
25 квітня 2017 15:57
ТД ТПР зміни.doc
25 квітня 2017 15:57
Зміни ТД ТПР.pdf
30 березня 2017 11:48
ТД.pdf
25 квітня 2017 15:57
Електронний цифровий підпис
30 березня 2017 11:50
Електронний цифровий підпис
25 квітня 2017 15:57
ТД ТПР зміни.doc
30 березня 2017 11:48
ТД ТПР.doc
25 квітня 2017 15:57
Зміни ТД ТПР.pdf
30 березня 2017 11:48
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне питання
Дата подання: 07 квітня 2017 15:34
Дата відповіді: 11 квітня 2017 14:49
У додатку 3 тендерної документації табл. 2 трансформатор ЛТДН-63000/35-У1 в п.1 та табл. 3 трансформатор ЛТДН-40000/10-У1 в п.1 в якості одного зі стандартів, яким повинні відповідати трансформатори вказано: ГОСТ 17544-93. Просимо відкоригувати технічні специфікації, видаливши даний стандарт з технічних специфікацій, тому що він поширюється на трансформатори класу напруги 110 кВ і не застосовується до лінійних трансформаторів класу напруги 35/10кВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
У зв'язку з тим, що ГОСТ 17544-93 у технічних вимогах даної тендерної документації не зазначений, технічні вимоги до трансформатора поперечного регулювання 110 кВ потужністю 92 МВА коригування не потребують.
стосовно проекту договору поставки
Дата подання: 20 квітня 2017 11:50
Дата відповіді: 25 квітня 2017 16:03
В додатку 4 Тендерной документації (Проект договору поставки)в абзаці 2 пункту 3.3. договору: «Подальша оплата вартості Товару здійснюється в такому порядку» вказано: - 5% (п’ять відсотків) від ціни Договору ПОКУПЕЦЬ перераховує протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту про завершення шеф-монтажу. Так як дане обладнання буде закуповуватися як резервне (шеф-монтаж не буде здійснюватися після поставки), просимо видалити цей абзац та внести зміни до проекту договору поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду, в тендерну документацію внесені відповідні зміни, з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель.
стосовно проекту договору поставки
Дата подання: 21 квітня 2017 16:51
Дата відповіді: 25 квітня 2017 16:03
Прошу розглянути внесення змін у пункти договору Додаток 4 тендерної документації «проект договору поставки» та викласти їх у наступній редакції: 1.3. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені ПОКУПЦЕМ, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків ПОКУПЦЯ, в порядку визначеному цим договором та законодавством, до здійснення авансового платежу. 4.1. Місце поставки (передачі) Товару: ПС 750 кВ "Київська": Київська обл. Макарівський р-н, с. Наливайківка. Місце передачі (розвантаження) товару остаточно погоджується (конкретизується) ПОКУПЦЕМ додатково до моменту відвантаження товару. У разі неможливості для ПОКУПЦЯ, внаслідок дії обставин, визначених розділом 8 Цього договору, прийняти Товар, про це негайно повідомляється ПОСТАЧАЛЬНИК (шляхом відправлення факсового повідомлення згідно з зазначеним в Договорі реквізитами ПОСТАЧАЛЬНИКА), ПОСТАЧАЛЬНИК повинен протягом 1 (одного) дня після отримання ним повідомлення ПОКУПЦЯ, підтвердити його отримання. При цьому Сторони зобов’язані узгодити заходи з метою недопущення збитків для Сторін. В подальшому поставка товару здійснюється виключно після надання ПОКУПЦЕМ письмового повідомлення про його можливість прийняти Товар, зокрема за погодженою Сторонами адресою/місцем поставки; ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити отримання зазначеного повідомлення (протягом одного дня після його отримання) та здійснити таку поставку (передачу) Товару протягом строку(ів) та за адресою/місцем поставки згідно з цим повідомленням ПОКУПЦЯ. 4.5.3. Приймання-передача Товару здійснюється Сторонами відповідно до вимог чинних актів законодавства України, нормативних актів, рекомендацій виробника Товару в частині, що регламентують умови передачі покупцям визначеної Договором Товару, а також нормативних документів «Инструкция о порядке приёмки продукции производственно–технического назначения и товаров народного потребления по количеству» та «Инструкция о порядке приёмки продукции производственно–технического назначения и товаров народного потребления по качеству», затверджених постановами державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.65 № П-6 та від 25.04.66 № П-7 (зі змінами) відповідно, за винятком випадків, визначених Договором. Прийняття Товару здійснюється виключно в присутності Уповноваженого представника ПОСТАЧАЛЬНИКА, який повинен мати належним чином оформлені повноваження на представництво ПОСТАЧАЛЬНИКА. ПОКУПЕЦЬ разом з Уповноваженим представником ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 10 робочих днів з дати доставки Товару, оглядає Товар та, за умови відсутності зауважень до Товару, його комплектності (яка може бути визначена шляхом зовнішнього огляду), документації, та не пізніше останнього дня зазначенного строку підписує Акт та повертає один примірник цього акту ПОСТАЧАЛЬНИКУ. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК (Уповноважений представник Постачальника) не прибуде, то прийняття товару призупиняється до прибуття Уповноваженого представника Постачальника. 4.7. Усунення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ недоліків Товару, в тому числі його заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом визначеного ПОКУПЦЕМ строку; при цьому має враховуватись, що цей строк не може бути меншим строку, необхідного для здійснення усунення недоліків, зокрема технологічного строку виготовлення (виробництва) Товару / окремих його складових (комплектуючих), фактичного часу доставки до місця усунення недоліків і повернення Товару Покупцю після їх усунення. 4.10. При монтажі Покупцем Товару ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язується надати послуги з шеф-монтажу (інженерні консультації по монтажу Товару) відповідно до вимог, визначених документацією щодо передачі Товару покупцям. Ціна послуг шеф-монтажу входить в Ціну Договору. Для своєчасного прибуття представника Постачальника для надання послуг шеф-монтажу ПОКУПЕЦЬ зобов'язаний завчасно, однак не пізніше, ніж за _______* днів до початку монтажу(* конкретизується в Договорі) письмово повідомити ПОСТАЧАЛЬНИКА про заплановану дату початку монтажу Товару (проведення монтажних робіт). Протягом двох робочих днів після завершення монтажу Товару Сторони підписують відповідний акт про завершення послуг шеф-монтажу. 5.2.3. Достроково в односторонньому порядку розірвати Договору та відшкодувати Постачальнику збитки, завдані у зв’язку з розірванням Договору. 6.2. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків (дефектів) Товару, складається дефектна відомість, і ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний вжити заходів щодо усунення недоліків (дефектів) у визначеному порядку, зокрема виконати за власний рахунок повний комплекс ремонтних робіт та типових випробувань трансформаторного обладнання в терміни погоджені з ПОКУПЦЕМ з компенсацією ПОКУПЦЮ всіх понесених ним витрат (відрядження, демонтаж, перевезення тощо), або провести заміну дефектного Товару на Товар належної якості (якості, визначеної Договором) у разі неможливості усунення недоліків; при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК несе всі витрати, пов’язані з усуненням недоліків, поверненням і заміною неякісного Товару (вивіз ПОСТАЧАЛЬНИКОМ неякісного Товару та доставку ПОКУПЦЮ (одержувачу) Товару, яким замінений неякісний Товар та який відповідає умовам Договору тощо). При цьому строк усунення недоліків (дефектів) визначається Покупцем (з урахуванням умови пункту 4.7. Договору). Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК (уповноважений представник ПОСТАЧАЛЬНИКА) відмовиться від участі у оформленні дефектної відомості, або не матиме достатніх повноважень на підписання такого документу, або не прибуде на письмовий виклик ПОКУПЦЯ (одержувача) у визначений ПОКУПЦЕМ (одержувачем) строк, ПОКУПЕЦЬ (уповноважена особа) вправі скласти такий Акт про недоліки одноособово згідно з визначеним чинним законодавством України порядком з залученням представника Торгово-промислової палати. 7.2. За порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення. 7.3. За порушення строків поставки ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України пеню у розмірі 0,1% (нуль цілих одна десята відсотка) вартості Товару, строк поставки якого порушений, за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів ПОСТАЧАЛЬНИК повинен додатково сплатити ПОКУПЦЮ штраф у розмірі трьох відсотків від вказаної вартості. 7.4. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товару ПОСТАЧАЛЬНИК повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 5 (п’яти) відсотків вартості неякісного Товару, за умови не можливості усунення виявлених в Товарі недоліків з якості в порядку, встановленому в договорі. Пункт 7.8. виключити із проекту договору поставки. Пункт 7.9. виключити із проекту договору поставки. 7.10. Одна Сторона цього договору не несе відповідальності за невиконання своїх зобов’язань у випадку якщо друга Сторона цього договору порушила свої зобов’язання. 7.11. Для вимог про стягнення з ПОСТАЧАЛЬНИКА штрафних санкцій застосовується строк позовної давності один рік. 7.12. За прострочення виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ зобов’язань за Договором нарахування штрафних санкцій припиняється через шість місяців від дня, коли зобов’язання мало бути виконано. 8.1. Якщо унаслідок дії непереборної сили, інших форс-мажорних обставин (загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо), унеможливлюється виконання будь-якою Стороною зобов'язань за Договором, така Сторона повинна повідомити у письмовій формі про це іншу Сторону протягом 5 календарних днів з дати, коли Сторона дізналася або повинна була дізнатися про їх виникнення. 8.3. У разі дії обставин непереборної сили, інших форс-мажорних обставин більше 60-ти календарних днів Сторони вправі в установленому порядку розірвати Договір; при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК повертає ПОКУПЦЮ кошти (аванс) не пізніше трьох банківських днів з дати розірвання Договору, але не раніше дня отримання від ПОКУПЦЯ грошових коштів, що були витрачені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ для виконання умов цього договору. 11.1. ПОСТАЧАЛЬНИК надає (не пізніше визначеного чинним законодавством України строку) ПОКУПЦЮ Забезпечення виконання Договору, а саме зобов’язання щодо поставки Товару у строк визначений цим Договором, у вигляді безумовної і безвідкличної Банківської гарантії, оформленої на паперовому носії. Розмір забезпечення виконання Договору (розмір Банківської гарантії) становить ___ грн. (сума конкретизується в Договорі залежно від ціни Договору та згідно з визначеним тендерною документацією (ТД) процентним розміром). Пункт 11.3. виключити із проекту договору поставки. Пункт 11.4. виключити із проекту договору поставки. Пункт 11.5. виключити із проекту договору поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду питання, в тендерну документацію внесені відповідні зміни, з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
UA-2017-03-30-000175-a6f2654a5a3f64a8b9293c51b7eff2976
Найменування замовника: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення
ПАТ "Запоріжтрансформатор" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

28 квітня 2017 15:28
sign.p7s
28 квітня 2017 15:24
пункт 3.1. Додатку 3.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 1.1. Додатку 3.pdf
28 квітня 2017 15:24
Тендерна пропозиція.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 4.4. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 4.3. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 4.2. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 4.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 3.3. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 3.2. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 3.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:23
пункт 2.2. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:23
пункт 2.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:23
пункт 1.4.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:23
пункт 1.4. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.3.2. Додатку 2 ч.2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.3.2. Додатку 2 ч.1.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.3.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.3. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.2.3. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.2.2. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.2.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.2. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
Наказ Ген директора.pdf
28 квітня 2017 15:22
Банківська гарантія.7z

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2017 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Запоріжтрансформатор" 28 308 400,00
UAH
28 308 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 квітня 2017 15:28
sign.p7s
28 квітня 2017 15:24
пункт 3.1. Додатку 3.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 1.1. Додатку 3.pdf
28 квітня 2017 15:24
Тендерна пропозиція.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 4.4. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 4.3. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 4.2. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 4.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 3.3. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 3.2. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:24
пункт 3.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:23
пункт 2.2. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:23
пункт 2.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:23
пункт 1.4.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:23
пункт 1.4. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.3.2. Додатку 2 ч.2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.3.2. Додатку 2 ч.1.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.3.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.3. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.2.3. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.2.2. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.2.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.2. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
пункт 1.1. Додатку 2.pdf
28 квітня 2017 15:22
Наказ Ген директора.pdf
28 квітня 2017 15:22
Банківська гарантія.7z

Інформація про відміну

Дата відміни
05 травня 2017
Причина відміни
подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку