Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пасажирського ліфту КМКЛ№2 м.Київ, вул. Попудренка,36
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2017-03-29-001174-b e096f6f510ff4b019f25095b7ec1c7ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

380442926031 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
380442926031
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2017 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2017 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2017 14:00
Початок аукціону: 07 квітня 2017 15:23
Початок аукціону: 07 квітня 2017 15:23
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт пасажирського ліфту КМКЛ№2 м. Київ, вул. Попудренка,36. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата робіт здійснюється після підписання договору, підписання акту і виконання робіт та надходження фінансування. Додаток: проект договору, дефектний акт, кваліфікаційні вимоги.

Капітальний ремонт пасажирського ліфту КМКЛ№2 м. Київ, вул. Попудренка,36. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата робіт здійснюється після підписання договору, підписання акту і виконання робіт та надходження фінансування. Додаток: проект договору, дефектний акт, кваліфікаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Капітальний ремонт пасажирського ліфту КМКЛ№2 м. Київ, вул. Попудренка,36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київська область, Київ, вул.Краківська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2017  —  29 травня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність технічного завдання
Дата подання: 04 квітня 2017 10:11
Дата відповіді: 04 квітня 2017 11:59
В додатку №1 до технічно задавання вказано що двері шахти 1100х2000 в завданні на проектування 1200х2000 прохання уточнити де вказані привільні дані. В додатку №2 до технічного завдання вказано габарити кабіни 1350 х 2365 х 2100 але з застосування автоматичних дверей шахти, вказані розміри кабіни не можуть бути застосовані при наданих розмірах шахти. Просимо Вас уточнити вказане питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В задаванні на проектування вказані існуючи розмірі дверей шахти, а в технічному завданні двері шахти нового ліфта. Обидва розміри не суперечать один одному.
2. Внесені зміни в Додаток №1 до технічного завдання, а саме вимоги щодо габаритів кабіни виключено.

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-03-29-001174-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ», Код ЄДРПОУ:33308688
Дата подання: 13 квітня 2017 10:25
Неправомірне визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» під час участі в аукціонах керується та дотримується принципів закупівель передбачених Наказом «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35 та Законом України «Про Публічні закупівлі». Детально вивчивши документацію наступного Учасника виявили наступне, а саме: вимога Замовника передбачала надання копії аналогічного договору. Учасником була виконана дана вимога частково, тобто зазначена копія договору містить посилання на додатки до договору, які є їх невід'ємною частиною. При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні зазначені додатки до договору. Таким чином, Учасник не виконав вимогу Замовника. Крім того, вимогами Замовника в частині 2 «Інші вимоги» передбачено наступне «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватись перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою». Учасником було надано лист від ООО «Могилевский завод лифтового машиностроений» без перекладу чим і було порушено дану вимогу. До того ж, враховуючи технічне завдання Замовника в пропозиції Учасника не зазначено щодо виконання такого виду робіт як проектні роботи. Враховуючи вищезазначене Замовником під час прийняття рішення щод визначення переможця було порушено та не виконано п.2.6. част. 2 «Інші вимоги», а саме «У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником, на момент проведення оцінки, Замовник має право дискваліфікувати учасника», що говорить про порушення принципів здійснення закупівель таких як: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином беручи до уваги одні із основних принципів закупівель, а саме добросовісну конкуренцію серед учасників та максимальну економію та ефективність ми вимагаємо Замовника відмінити дану процедуру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 13 квітня 2017 10:15
Відповідно до п. 11.1 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 скасувати закупівлю може виключно Замовник із зазначенням аргументованих підстав прийняття такого рішення.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 13 квітня 2017 10:25
Рішення Комісії:
РІШЕННЯ.docx UA-2017-03-29-001174-b.b1.pdf
Дата публікації: 15 травня 2017 14:38

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2017 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 1 016 878,80
UAH з ПДВ
1 016 878,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП НООСФЕРА 1 190 000,00
UAH з ПДВ
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2017 13:22
Документація част.3.rar
06 квітня 2017 13:20
Документація част.2.rar
06 квітня 2017 13:19
Документація част.1.rar
06 квітня 2017 13:19
Документація.rar

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

ПП НООСФЕРА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Відхилено 1 016 878,80
UAH з ПДВ
11 квітня 2017 15:24
ПП НООСФЕРА
#31985520
Переможець 1 190 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2017 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2017 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП НООСФЕРА
#31985520
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 12:35
ноосфера.PDF укладений
14 серпня 2017 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 076 534,14
UAH з ПДВ