Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби дезинфекційні
Очікувана вартість
299 701,00 UAH
UA-2017-03-29-000495-b 56d6751f5c964abda6e7c2e2089e0cdd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієв Богдан Михайлович

380322385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна 5-та міська клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01996668
Вебсайт: http://k5mkl.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26
Контактна особа: Матвієв Богдан Михайлович
380322385890
5kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2017 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2017 10:00
Очікувана вартість: 299 701,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Кількість – 2 лоти, згідно ТВ
Лот №1 Засоби дезинфекційні 4 найменування
Лот №2 Засоби дезинфекційні 7 найменувань

Тендерна документація

20 квітня 2017 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 12:56
Тендерна документація нова редакція.doc
20 квітня 2017 12:56
Рішення про внесення змін ТД.docx
20 квітня 2017 12:55
Медико - технічні вимоги.doc
29 березня 2017 10:51
Проект договору (Додаток 4).docx
20 квітня 2017 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2017 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2017 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2017 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2017 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 12:56
Тендерна документація нова редакція.doc
13 квітня 2017 09:36
Тендерна документація нова редакція.doc
07 квітня 2017 15:41
Тендерна документація нова редакція.doc
29 березня 2017 10:51
Тендерна документація.doc
20 квітня 2017 12:56
Рішення про внесення змін ТД.docx
13 квітня 2017 09:37
Рішення про внесення змін ТД.docx
07 квітня 2017 15:40
Рішення про внесення змін ТД.docx
04 квітня 2017 12:00
Рішення про внесення змін ТД.docx
20 квітня 2017 12:55
Медико - технічні вимоги.doc
13 квітня 2017 09:39
Медико - технічні вимоги.doc
07 квітня 2017 15:41
Медико - технічні вимоги.doc
04 квітня 2017 11:56
медико-технічні вимоги нова редакція.doc
29 березня 2017 10:51
Медико - технічні вимоги.docx
29 березня 2017 10:51
Проект договору (Додаток 4).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-29-000495-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 31 березня 2017 15:37
щодо дискримінаційних вимог МТВ
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вищезазначеним нормам Закону медико – технічні вимоги Додатку 3 (надалі - МТВ), прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Зокрема:
При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у МТВ з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у МТВ Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації. Оскільки ви заздалегідь поділили бюджет торгів між виробниками ТОВ САНОМАРК та ПП «МЕДПРОМІНВЕСТ»
Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити.

Також слід зауважити , що згідно медико-технічні вимоги Додатку 3 Документації учасники повинні надати оригінал листа які підтверджують якість дезінфікуючого засобу. Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників або уповноважених представників виробників щодо визначеного переліку продукції.
Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції. та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 квітня 2017 12:03
Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу і відповідні зміни було внесено до тендерної документації , а саме викладено у новій редакції Додаток 3 тендерної документації
Відповідь на вимогу учасника
Номер вимоги: UA-2017-03-29-000495-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 17 травня 2017 13:35
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Шановний Замовнику! При проведенні закупівлі ви повинні керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пропозиція ТОВ «ІМЕД» було відхиллено, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме невідповідність медико-технічним вимогам. Дезінфікуючі засоби, які запропонував ТОВ «ІМЕД» повністю відповідають за функціональним призначенням, сферою застосування та антимікробною дією. Цінова пропозиція ТОВ «ІМЕД» була найнижчою . Тому наполегливо просимо скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції та провести повторну оцінку . Нагадуємо, що відповідно до тендерної документації зазначених торгів оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціни.
Визнавши нашу пропозицію переможцем ви економити 22380,20 грн. бюджетних коштів, які ви можете використати з користю для потреб лікарні. Та отримати якісні дезінфікуючі засоби.

Наполягаємо переглянути своє рішення, бо в іншому випадку ми змушені будемо звернутись до органу оскарження та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль щодо корумпованих дій між Замовником та Переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2017 17:54
Станом на 17 травня 2017 13:35 подано вимогу щодо відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
У відповідь на Вашу вимогу щодо закупівлі UA-2017-03-29-000495-b ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (CPV) (Засоби дезинфекційні), повідомляємо наступне:
Скаржник зазначає, що дезінфікуючі засоби, які ним запропоновані повністю відповідають медико-технічним вимогам. Проте ці відомості неправдиві і вводять в оману, про що було зазначено у протоколі дискваліфікації учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Учасником у складі пропозиції надано порівняльну таблицю запропонованого товару та товару, що зазначений у медико-технічних вимогам. Згідно даного документу учасник пропоную дезінфекційний засіб Неосептін перевін, який ніби то відповідає товару, що зазначений у медико-технічних вимогах.
Згідно медико-технічних характеристик, даний дезінфекційний засіб повинен містити пероксид водню, не менше як 4, 80 %. У таблиці відповідності, наданій Учасником, зазначено, що запропонований ним товар відповідає цим вимогам. Однак у паспорті на Неосептін перевін, який надано Учасником зазначено, що масова частка перекису водню становить від 0.285 до 0.315. Ця інформація підтверджена також «Методичними рекомендаціями щодо застосування засобу «Неосептін перевін (Neoseptin perewin)» від 25 червня 2014 року №388-2014, які затверджені Першим заступником Головного державного санітарного лікаря України О.П. Кравчук.
Відповідно до ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у випадку зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури Закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що у порівняльній таблиці запропонованого Вами товару та товару, що зазначений у медико-технічних вимогам зазначено недостовірну інформацію щодо вмісту перекису водню, а саме те, що «Неосептін перевін» відповідає вимогам, що зазначені у медико-технічних вимогах і вміст пероксид водню, не менше як 4, 80 %. Такі відомості вводять в оману і не відповідають дійсності.
Враховуючи дані розбіжності, тендерним комітетом було прийнято рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМЕД» у зв’язку із невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу Учасника

Документи

19 травня 2017 17:53
Відповідь.jpg

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Засоби дезинфекційні
Опис предмету закупівлі:
Під кількістю товару 4 штуки слід розуміти 4 найменування, згідно додатку 3 тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 149 676,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 748,38 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 травня 2017 13:51
Закінчення: 03 травня 2017 14:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 шт
Лот №1 Засоби дезинфекційні
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Коновальця, 26
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2017 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 127 219,80
UAH з ПДВ
127 219,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СаноМарк" 149 600,00
UAH з ПДВ
149 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2017 16:42
цінова пропозиція.PDF
27 квітня 2017 16:41
стаття 17.PDF
27 квітня 2017 16:41
мтв.PDF
27 квітня 2017 16:41
док. п. 3 Додаток 2.PDF
27 квітня 2017 16:41
відгук2.PDF
27 квітня 2017 16:41
відгук1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "СаноМарк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 127 219,80
UAH з ПДВ
11 травня 2017 12:20
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
Переможець 149 600,00
UAH з ПДВ
11 травня 2017 12:23

Документи

11 травня 2017 12:19
Електронний підпис
11 травня 2017 12:18
дискваліфікація.jpg

Документи

11 травня 2017 12:22
Електронний підпис
11 травня 2017 12:21
Повідомлення.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2017 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
149 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2017 12:22
Електронний підпис
11 травня 2017 12:21
Повідомлення.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2018 12:09
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 11:19
205.jpg зміни до договору
30 березня 2018 11:18
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2018 10:16
205.jpg зміни до договору
29 березня 2018 10:15
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2018 10:09
204.jpg зміни до договору
29 березня 2018 10:08
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 11:31
205.jpg зміни до договору
09 лютого 2018 11:27
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2018 11:17
Додаткова угода до №205.jpg зміни до договору
18 січня 2018 11:16
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 19:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 19:42
Додаткова угода 205.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 19:42
Електронний підпис укладений
23 травня 2017 10:56
договір САномарк.pdf укладений
23 травня 2017 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №205
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №205
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальну вартість договору зменшити
Номер договору про закупівлю: №205
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: №205
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: №205
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: №205
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 29 935,00
UAH