Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території
Очікувана вартість
57 086,78 UAH
UA-2017-03-28-000753-b ● d6fffda2043944c9899057c1bfa09da8
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Дружківський міський центр зайнятості" |
Код ЄДРПОУ: | 20385539 |
Місцезнаходження: | 84205, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Карла Маркса, 42 |
Контактна особа: |
Юрій Дудниченко +380626744722,+380626742336 druj_asu@donocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2017 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2017 12:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2017 14:30 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2017 11:12 |
Очікувана вартість: | 57 086,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84205, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. К.Маркса, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90919200-4 — Послуги з прибирання офісних приміщень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2017 11:36 |
Vymog_uborka.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-28-000753-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38472482
Дата подання: 06 квітня 2017 11:25
Порушення Учасником ст.17 ЗУ Про Публычны закупівлі
Згідно наданої документації торгів Учасник повинен надати до моменту проведення торгів наступні документи:
2. Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
3. Документи, що підтверджують правомочність на укладання договору відповідно до чинного законодавства (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, копія довіреності або копія іншого документа що підтверджує данні повноваження).
3.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору а саме:
• копія аналогічного договору;
Аналогічним вважається будь-який договір з даного предмету закупівлі, укладений у попередні роки (2015-2016).
3.5. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг.
Звертаємо Вашу увагу на те що ТОВ "ДЕНІКОМ" не надало відповідні документи, які чітко прописані в документації та вимагалися Замовником торгів.
Звертаємо Вашу увагу на наданий ТОВ «ДЕНІКОМ» документ, яким призначено директора товариства, а саме: Протокол №2 Загальних зборів учасників ТОВ «ДЕНІКОМ», в якому призначається директор підприємства, яке має назву ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ДЕНІКОМ», що не відповідає назві підприємства-учасника торгів, яка зазначена у юридичних документах, тому виникає питання щодо повноважень керівництва ТОВ «ДЕНІКОМ» та діяльності підприємства в цілому
Також стає незрозуміло на якій системі оподаткування знаходиться дане підприємство, тому що взагалі відсутні відповідні витяги, які видаються відповідними державними органами.
Відсутні копії аналогічних договорів, надання яких вимагалося документацією торгів наданою Замовником.
Відсутня довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ ДЕНІКОМ та розглянути пропозицію наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
2. Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
3. Документи, що підтверджують правомочність на укладання договору відповідно до чинного законодавства (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, копія довіреності або копія іншого документа що підтверджує данні повноваження).
3.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору а саме:
• копія аналогічного договору;
Аналогічним вважається будь-який договір з даного предмету закупівлі, укладений у попередні роки (2015-2016).
3.5. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг.
Звертаємо Вашу увагу на те що ТОВ "ДЕНІКОМ" не надало відповідні документи, які чітко прописані в документації та вимагалися Замовником торгів.
Звертаємо Вашу увагу на наданий ТОВ «ДЕНІКОМ» документ, яким призначено директора товариства, а саме: Протокол №2 Загальних зборів учасників ТОВ «ДЕНІКОМ», в якому призначається директор підприємства, яке має назву ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ДЕНІКОМ», що не відповідає назві підприємства-учасника торгів, яка зазначена у юридичних документах, тому виникає питання щодо повноважень керівництва ТОВ «ДЕНІКОМ» та діяльності підприємства в цілому
Також стає незрозуміло на якій системі оподаткування знаходиться дане підприємство, тому що взагалі відсутні відповідні витяги, які видаються відповідними державними органами.
Відсутні копії аналогічних договорів, надання яких вимагалося документацією торгів наданою Замовником.
Відсутня довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ ДЕНІКОМ та розглянути пропозицію наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 квітня 2017 16:40
Полностью с Вами согласен, ТОВ ДЕНІКОМ будет дисквалифицирован.
Номер вимоги: UA-2017-03-28-000753-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕНІКОМ", Код ЄДРПОУ:40091554
Дата подання: 07 квітня 2017 13:33
фальсiфiкацiя даних
Згідно наданої документації торгів участником ТОВ "Клінінг Україна" надана довідка що до виконання аналогічних договорів. Звертаємо Вашу увагу на те що ТОВ "Клінінг Україна" надала недостовірні дані, а саме: в довідці підтверджено відсутність фактів (випадків) невиконання та /або/ неналежного виконання умов договору на надання послуг, що не відповідає дійсності. Вимагаємо діскваліфікувати ТОВ "Клінінг Україна, за фальсіфікацію наданих даних.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2017 15:26
Такої вимоги у тендерній документації зазначено не було.
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2017-03-28-000753-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДЕНІКОМ", Код ЄДРПОУ:40091554
Дата подання: 07 квітня 2017 13:06
Дата подання: 07 квітня 2017 13:06
Порушення участником вимог тендерної документації
Згідно наданої документації торгів участником ТОВ "Клінінг Україна" надана довідка що до виконання аналогічних договорів. Звертаємо Вашу увагу на те що ТОВ "Клінінг Україна" надала недостовірні дані, а саме: в довідці підтверджено відсутність фактів (випадків) невиконання та /або/ неналежного виконання умов договору на надання послуг, що не відповідає дійсності. Вимагаємо діскваліфікувати ТОВ "Клінінг Україна, за фальсіфікацію наданих даних.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 07 квітня 2017 10:31
Вимоги згідно тендерної документації:
3. Вимоги до кваліфікації Учасників
3.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору а саме:
• копія аналогічного договору;
Аналогічним вважається будь-який договір з даного предмету закупівлі, укладений у попередні роки (2015-2016).
До чого тут "відсутність фактів (випадків) невиконання та /або/ неналежного виконання умов договору". Такої вимоги у тендерній документації зазначено не було.
Документи
3. Вимоги до кваліфікації Учасників
3.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору а саме:
• копія аналогічного договору;
Аналогічним вважається будь-який договір з даного предмету закупівлі, укладений у попередні роки (2015-2016).
До чого тут "відсутність фактів (випадків) невиконання та /або/ неналежного виконання умов договору". Такої вимоги у тендерній документації зазначено не було.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 07 квітня 2017 13:06
Рішення Комісії:
Відмовлено в задоволенні
RV_UA-2017-03-28-000753-b.b2.pdf
Дата публікації: 09 травня 2017 11:29
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕНІКОМ" #40091554 |
Відхилено |
46 299,50
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2017 08:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА" #38472482 |
Рішення скасоване |
46 300,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2017 14:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА" #38472482 |
Відхилено |
46 300,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2017 14:37
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій