Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

антисептичний засіб для рук
Очікувана вартість
15 400,00 UAH
UA-2017-03-27-001533-b 8a292cc33456458695276732a8c65dfa
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис не накладено

Контакти

Попович Іван Михайлович

+380500156915 tender_BeregovoCRL@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Берегівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01992430
Місцезнаходження: 90202, Україна , Закарпатська обл., Берегово, вул. Лінера 2
Контактна особа: Попович Іван Михайлович
+380500156915
tender_BeregovoCRL@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2017 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2017 15:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2017 15:16
Початок аукціону: 03 квітня 2017 12:06
Очікувана вартість: 15 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 462,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 шт
антисептичний засіб для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90202, Україна, Закарпатська область, Берегове, Лінера 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-03-27-001533-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 31 березня 2017 14:36
вимога
дискриміаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 29 березня 2017 17:03
Шановний дописувач!
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом №454 від 17.03.2016р., предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Цей класифікатор Український Єдиний закупівельний словник (далі - ЄЗС) призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України.
Основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель. З метою надання чіткої картини про предмет закупівлі нами був вказаний саме цей код.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів, Замовник у технічних вимогах до предмету закупівлі згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. Замовникам забороняється вказувати потенційним Учасникам, який з Авторизованих електронних майданчиків вони мають використовувати для подання своїх пропозицій. Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Відповідно нами вказано, якісні характеристики предмета закупівлі, що повинні передбачити необхідність застосування заходів із захисту довкілля, та недопущення в закладі алергійності, тому і визначено у складі посилання на кількість інгредієнтів.
Щодо дескримінації, то в Україні вільна ринкова економіка і ніхто не обмежений у отриманні необхідної документації для ведення будь якого виду господарської діяльності, на свій власний страх і ризик, а основною метою діяльності будь-якої комерційної організації є отримання прибутку. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує замовник не є ознакою дискримінації. Тож Ваші вимоги до внесення змін до документації це є лобіювання власних інтересів з метою отримання прибутку.
Метою діяльності лікувального закладу є надання кваліфікованої медичної допомоги, забезпечення безпечних умов праці медичного персоналу лікарні, та безпечного перебування пацієнтів, і чинних інструкцій.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 31 березня 2017 14:36
Рішення Комісії: Очікується

Документи подані скаржником

28 березня 2017 09:52
вимога1.pdf

Документи подані замовником

29 березня 2017 17:03
Вимогу не задоволено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2017 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 10 810,80
UAH з ПДВ
8 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СінкроМедика 9 914,52
UAH з ПДВ
9 452,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит України" 10 395,00
UAH з ПДВ
10 395,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Курисько Кіра Сергіївна" 15 246,00
UAH з ПДВ
10 599,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2017 12:28
цінова нова.pdf
30 березня 2017 15:51
цінова.pdf

Публічні документи

31 березня 2017 11:35
свідоцтво пдв.pdf
31 березня 2017 11:35
рішення про призначення.pdf
31 березня 2017 11:35
відомості з ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2017 11:35
Витяг 2017 р.pdf
31 березня 2017 11:35
charter-syncro.pdf
31 березня 2017 11:35
паспорт (2017).pdf
31 березня 2017 11:35
Сертифікат.pdf
31 березня 2017 11:35
Гарант.лист СМ.pdf
31 березня 2017 11:35
Цінова пропозиція.pdf
31 березня 2017 11:35
Проект договору.pdf
31 березня 2017 11:35
Кваліфікація 2.pdf
31 березня 2017 11:35
Кваліфікація 1.pdf
31 березня 2017 11:35
Сторінка 13.jpg
31 березня 2017 11:35
Сторінка 2.jpg
31 березня 2017 11:35
Сторінка 1.jpg
31 березня 2017 11:35
Довіреність.pdf

Публічні документи

30 березня 2017 10:57
ТД СЩУ_ЄДРПОУ.pdf
30 березня 2017 10:57
ТД СЩУ Справка 4ОПП.pdf
30 березня 2017 10:57
ТД СЩУ Свідоцтво ПДВ.pdf
30 березня 2017 10:57
Статут.pdf
30 березня 2017 10:57
Протокол.pdf
30 березня 2017 10:57
Контактні дані.pdf
30 березня 2017 10:57
Гарантійний лист.pdf
30 березня 2017 10:57
Витяг.pdf
30 березня 2017 10:57
Винсепт Рідина Висновок.pdf
30 березня 2017 10:57
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 березня 2017 10:52
Свід.ВиснСертиф.rar
31 березня 2017 10:52
МВ ДЕЗасепт.rar
31 березня 2017 10:52
Кваліфік.вимоги.rar
31 березня 2017 10:52
Договір.rar
31 березня 2017 10:52
Довідка щодо статуту.pdf
31 березня 2017 10:52
Довідка про учасника.pdf
31 березня 2017 10:52
Гарантійний лист.rar
31 березня 2017 10:52
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ПП СінкроМедика

ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит України"

ФОП "Курисько Кіра Сергіївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Очікує рішення 8 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2017 12:39

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 квітня 2017 14:27
Коментар щодо відміни: коригування по кількості та потребам
Документи:
07 квітня 2017 14:27
протокол про відміну.doc