Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
антисептичний засіб для рук
Очікувана вартість
15 400,00 UAH
UA-2017-03-27-001533-b ● 8a292cc33456458695276732a8c65dfa
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Берегівська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01992430 |
Місцезнаходження: | 90202, Україна , Закарпатська обл., Берегово, вул. Лінера 2 |
Контактна особа: |
Попович Іван Михайлович +380500156915 tender_BeregovoCRL@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2017 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2017 15:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2017 15:16 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2017 12:06 |
Очікувана вартість: | 15 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 462,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 шт
антисептичний засіб для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90202, Україна, Закарпатська область, Берегове, Лінера 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2017 15:11 |
Договір постачання антисептичний засіб для рук.doc |
27 березня 2017 15:11 |
Оголошення на закупівлю антисептичний засіб для рук.doc |
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2017-03-27-001533-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 31 березня 2017 14:36
Дата подання: 31 березня 2017 14:36
вимога
дискриміаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 29 березня 2017 17:03
Шановний дописувач!
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом №454 від 17.03.2016р., предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Цей класифікатор Український Єдиний закупівельний словник (далі - ЄЗС) призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України.
Основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель. З метою надання чіткої картини про предмет закупівлі нами був вказаний саме цей код.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів, Замовник у технічних вимогах до предмету закупівлі згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. Замовникам забороняється вказувати потенційним Учасникам, який з Авторизованих електронних майданчиків вони мають використовувати для подання своїх пропозицій. Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Відповідно нами вказано, якісні характеристики предмета закупівлі, що повинні передбачити необхідність застосування заходів із захисту довкілля, та недопущення в закладі алергійності, тому і визначено у складі посилання на кількість інгредієнтів.
Щодо дескримінації, то в Україні вільна ринкова економіка і ніхто не обмежений у отриманні необхідної документації для ведення будь якого виду господарської діяльності, на свій власний страх і ризик, а основною метою діяльності будь-якої комерційної організації є отримання прибутку. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує замовник не є ознакою дискримінації. Тож Ваші вимоги до внесення змін до документації це є лобіювання власних інтересів з метою отримання прибутку.
Метою діяльності лікувального закладу є надання кваліфікованої медичної допомоги, забезпечення безпечних умов праці медичного персоналу лікарні, та безпечного перебування пацієнтів, і чинних інструкцій.
Документи
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом №454 від 17.03.2016р., предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Цей класифікатор Український Єдиний закупівельний словник (далі - ЄЗС) призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України.
Основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель. З метою надання чіткої картини про предмет закупівлі нами був вказаний саме цей код.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів, Замовник у технічних вимогах до предмету закупівлі згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. Замовникам забороняється вказувати потенційним Учасникам, який з Авторизованих електронних майданчиків вони мають використовувати для подання своїх пропозицій. Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Відповідно нами вказано, якісні характеристики предмета закупівлі, що повинні передбачити необхідність застосування заходів із захисту довкілля, та недопущення в закладі алергійності, тому і визначено у складі посилання на кількість інгредієнтів.
Щодо дескримінації, то в Україні вільна ринкова економіка і ніхто не обмежений у отриманні необхідної документації для ведення будь якого виду господарської діяльності, на свій власний страх і ризик, а основною метою діяльності будь-якої комерційної організації є отримання прибутку. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує замовник не є ознакою дискримінації. Тож Ваші вимоги до внесення змін до документації це є лобіювання власних інтересів з метою отримання прибутку.
Метою діяльності лікувального закладу є надання кваліфікованої медичної допомоги, забезпечення безпечних умов праці медичного персоналу лікарні, та безпечного перебування пацієнтів, і чинних інструкцій.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 31 березня 2017 14:36
Рішення Комісії:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2017 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
10 810,80
UAH з ПДВ
|
8 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП СінкроМедика |
9 914,52
UAH з ПДВ
|
9 452,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит України" |
10 395,00
UAH з ПДВ
|
10 395,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Курисько Кіра Сергіївна" |
15 246,00
UAH з ПДВ
|
10 599,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Очікує рішення |
8 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2017 12:39
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 квітня 2017 14:27 |
Коментар щодо відміни: | коригування по кількості та потребам |
Документи:
07 квітня 2017 14:27
|
протокол про відміну.doc |