Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з капітального ремонту покрівлі даху та інженерних мереж в житловому будинку
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2017-03-27-000246-c ● d235d881148d4e8d8011c61063d5bffc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ "ЛІДЕР-З" |
Код ЄДРПОУ: | 40636599 |
Місцезнаходження: | 69098, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, ВУЛИЦЯ БОЧАРОВА, будинок 8-Б |
Контактна особа: |
Базікян Гагік +380953842212 E9GL77@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2017 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2017 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2017 13:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2017 11:03 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі даху та інженерних мереж (гарячего та холодного водопостачання, опалення, електрообладнання) в підвалі будинку за адресою: 69089, м.Запоріжжя, вул. Бочарова, буд.8-Б
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Роботи з капітального ремонту покрівлі даху та інженерних мереж в житловому будинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69089, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, Бочарова, буд.8-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2017
—
31 липня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
ДК 016:2010: 43.29.1 — Роботи будівельно-монтажні, інші
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
строк виконання: | 10% |
строк виконання робіт: | 10% |
відстрочення виконання робіт: | 0% |
наявність ліцензій на монтаж інженерних мереж (водопроводу, каналізації, опалення та е: | 10% |
наявність ліцензій на монтаж інженерних мереж (водопроводу, каналізації, опалення та електропостачання): | 10% |
відсутність наявності ліцензій на монтаж інженерних мереж (водопроводу, каналізації, опалення та електропостачання): | 0% |
досвід робіт з будівельними об’єктами підвищеної категорії складності: | 10% |
досвід робіт з будівельними об’єктами підвищеної категорії складності: | 10% |
відсутність досвіду робіт з будівельними об’єктами підвищеної категорії складності: | 0% |
27 березня 2017 13:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2017 13:19 |
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.doc | |
27 березня 2017 12:28 |
ПРОЕКТ Договора Подряда ЛІДЕР-3.doc | |
27 березня 2017 12:28 |
ДА электрика.rtf | |
27 березня 2017 12:28 |
ДА ХВС, ГВС, канализаия.rtf | |
27 березня 2017 12:28 |
ДА отопление.rtf | |
27 березня 2017 12:28 |
ДА кровля.rtf | |
27 березня 2017 12:28 |
ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc |
27 березня 2017 13:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
27 березня 2017 13:19 |
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.doc
|
||
27 березня 2017 12:28 |
ПРОЕКТ Договора Подряда ЛІДЕР-3.doc
|
||
27 березня 2017 12:28 |
ДА электрика.rtf
|
||
27 березня 2017 12:28 |
ДА ХВС, ГВС, канализаия.rtf
|
||
27 березня 2017 12:28 |
ДА отопление.rtf
|
||
27 березня 2017 12:28 |
ДА кровля.rtf
|
||
27 березня 2017 12:28 |
ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
експертиза
Дата подання: 27 березня 2017 16:21
Дата відповіді: 27 березня 2017 20:17
Чи є у наяності Експертний звіт ДП "Укрдержбудекспертизи", або іншої експертної організації щодо розгляду кошторисної частини
Відповідь: Так, в наявності є експертний звіт.
Робочий проект
Дата подання: 27 березня 2017 17:41
Дата відповіді: 28 березня 2017 12:10
Чи є робочий проект?
Відповідь: Так.
Вимоги до кваліфікації учасників
Дата подання: 28 березня 2017 15:10
Дата відповіді: 28 березня 2017 19:20
В попередньої редакції вимог не було пункту про те, що необхідно надати копію фін.звіту за 2015-2016 р.р. про рух коштів з обігом не менше ніж 10 млн. грн. на рік;
Яким чином здійснюється не дискримінація учасників з обігом грошових менш зазначеної суми якщо основним критерієм відбору є ціна? Вимагаємо зазначений пункт видалити.
Відповідь: Вказаний пункт свідчить про те що будівельна компанія, яка має намір виконати вказаний об’єм робіт є стабільно розвиваючою на будівельному ринку, а не «одноденна» компанія, яка лише дивиться на суму виділених бюджетних коштів, з метою їх отримання, а не виконання робіт передбачених в дефектних актах. Кожен пакет зазначених документів з кошторисами та комерційними пропозиціями буде розглядатись створеною комісією ОСББ, яка не зацікавлена щоб кошти виділені місцевим бюджетом на ремонт будинку лише один раз, не надійшли на рахунки «компанії – шахрая». Тобто ознайомлення з інформацією про фінансовий обіг компанії, термін її роботи на будівельному ринку, перелік та складність об’єктів, які нею зроблені не є будь-якою дискримінацією учасників торгів, а лише є додаткова впевненістю жильців будинку в тому, що за ці виділені кошти їм буде зроблений якісний ремонт.
Фінансова спроможність
Дата подання: 29 березня 2017 10:02
Дата відповіді: 29 березня 2017 20:08
Але навіщо 10 млн.??? Ваша закупівля складає 2 млн., зазначайте 50-100 % від суми. І в загалі законодавством усунені кваліфікаційні умови щодо фінансової спроможності, так що ви порушуєте принципи здійснення закупівель.
Відповідь: Як зазначено у попередній відповіді, вказані умови були висунуті учасникам торгів, а саме будівельним компаніям, з метою запобігання привласнення бюджетних коштів компаніями шахраями. Ці умови були обговорені власниками квартир цього будинку на зборах, у відповідності до статуту ОСББ. А судячи з переліку питань виходить, що питання задають ті компанії, які дивляться на виділену суму коштів, а не на обсяги та якість роботи за цю суму. Вже починає лякати те, що жодного питання не має до ініціаторів торгів (ОСББ), стосовно якості та надійності матеріалу для проведення капітального ремонту, або отримання будь-яких інших побажань від співвласників квартир (правління ОСББ) цього будинку щодо організації та проведення ремонту. Тому створеною комісією ОСББ будє ретельно вивчатись кожен пакет документів, наданий від учасників торгів, при цьому з вивченням та проведенням моніторингу стосовно відгуків про ці компанії, з ознайомленням об’єктів попередньо ними зробленими.
Умови тендеру
Дата подання: 31 березня 2017 18:20
Дата відповіді: 02 квітня 2017 21:31
А яка категорія складності Вашого об’єкта??? Ліцензуванню підлежать об’єкти будівництва 4-5 категорії складності. Якщо у Вас 1-3, то ліцензія не потрібна. Як досвід робіт з будівельними об’єктами підвищеної категорії складності може бути неціновим критерієм, і як взагалі Ви будете перевіряти цю інформацію, якщо у переліку необхідних документів у вас відсутні дозвіл та ліцензія???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно чинного законодавства, віднесення об'єкта будівництва до відповідної категорії складності здійснюється проектувальником і замовником. Категорія складності об'єкта будівництва визначається відповідно до будівельних норм та державних стандартів на підставі класу наслідків (відповідальності) такого об'єкта будівництва. Клас наслідків цього об’єкту встановлений - СС2 «середні наслідки». Будівельно-монтажні роботи будуть проводитись без відселення мешканців будинку. Будівельні роботи на двосхилій покрівлі даху багатоповерхового будинку потребують залучення фахівців з правом та навиками виконання висотно - верхолазних будівельних робіт, що відносяться до робіт підвищеної категорії складності.
Уморви тендера
Дата подання: 01 квітня 2017 11:38
Дата відповіді: 02 квітня 2017 21:32
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Стаття 22. Тендерна документація
2. Тендерна документація повинна містити:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно вищеназваного, Ви не маєте права вимагати наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів) як кваліфікаційний критерій. А вимоги надання звіту про рух коштів з обігом не менше ніж 10 млн. грн. є саме кваліфікаційним критерієм фінансової спроможності, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щодо Вашої заяви про те, що вказані умови були висунуті учасникам торгів, а саме будівельним компаніям, з метою запобігання привласнення бюджетних коштів компаніями шахраями. Тепер любого переможця торгів можливо відхилити згідно статті 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
Щодо привласнення коштів компаніями шахраями, це відбувається не на стадії закупівлі, а на стадії виконання робіт, який Ви можете контролювати. У використанні бюджетних коштів зацікавлені не тільки Ви, а й кожний мешканець Запоріжжя.
Тому, вимагаємо скасувати дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію, вимоги надання звіту про рух коштів з обігом не менше ніж 10 млн. грн., котрі порушують законодавство з закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційні критерії для будівельної компанії, яка має намір прийняти участь в відкритих торгах, на право здійснення вказаних видів будівельно-монтажних робіт, були висунуті співвласниками будинку, з метою більш ретельного попереднього вивчення учасників торгів, яким можна буде довірити виконання повного і якісного обсягу цих робіт. Ознайомлення з інформацією про фінансовий обіг компанії, термін її роботи на будівельному ринку, перелік та складність об’єктів, які нею зроблені не є будь-якою дискримінацією учасників торгів, а також порушенням їх законних прав. Комісією ОСББ будуть ретельно вивчатись кожен пакет документів наданий від учасників торгів. Визначення переможця торгів буде здійснено у відповідності до чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-03-27-000246-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АМД Стройсервис", Код ЄДРПОУ:38520829
Дата подання: 04 квітня 2017 12:21
Дата подання: 04 квітня 2017 12:21
Дискримінація учасників торгів
Вимагаємо скасувати дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію, кваліфікаційні вимоги надання звіту про рух коштів з обігом не менше ніж 10 млн. грн., котрі порушують законодавство з закупівель. І дають чітко розуміти інтереси якої фірми лобіюватимуть організатори закупівлі. Підіймаємо статистичні данні відкритого доступу за останній рік http://www.procontrol.org.ua/hto-zaroblyaye-na-remonti-budynkiv-u-zaporizhzhi-chastyna-persha/
Потім уважно читаєм відповіді по запитанням робимо висновки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 06.04.2017 № 1857.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2017 22:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2017 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕСТОР" |
1 767 212,65
UAH
|
1 767 212,65
UAH
|
1.4285714286 | 1 237 048.85 | Документи |
ТОВ "ІНТЕРПРОМАЛЬП" |
1 849 734,61
UAH
|
1 829 734,61
UAH
|
1.4285714286 | 1 280 814.23 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕСТОР" #36015069 |
Переможець |
1 767 212,65
UAH
|
13 квітня 2017 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2017 20:24
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2017 15:25
|
Scan10009.PDF | укладений |
25 квітня 2017 15:24
|
Scan10008.PDF | укладений |
25 квітня 2017 15:24
|
Scan10007.PDF | укладений |
25 квітня 2017 15:24
|
Scan10006.PDF | укладений |
25 квітня 2017 15:24
|
Scan10005.PDF | укладений |
25 квітня 2017 15:24
|
Scan10004.PDF | укладений |
25 квітня 2017 15:24
|
Scan10003.PDF | укладений |
25 квітня 2017 15:24
|
Scan10002.PDF | укладений |
25 квітня 2017 15:24
|
Scan10001.PDF | укладений |
25 квітня 2017 15:24
|
Scan1.PDF | укладений |
25 квітня 2017 15:24
|
Scan10010.PDF | укладений |
25 квітня 2017 15:24
|