Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
An apparatus is for maintenance of physiology functions of organism
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2017-03-24-001547-b 420779366e7c4c358e9a86a7679b1778
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скубенич

+380508229039 valentina_sk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, Вул. Перемоги, 22
Контактна особа: Валентина Скубенич
+380508229039
valentina_sk@ukr.net
Додаткові контактні особи: Skubenich Valentina
+380508229039
valentina_sk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zakarpattia Oblast Clinical Hospital named after Andrii Novak
National ID: 01992156
Contact point: Skubenich Valentina
+380508229039
valentina_sk@ukr.net
Additional contacts: Skubenich Valentina
+380508229039
valentina_sk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 березня 2017 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2017 15:00
Очікувана вартість: 40 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 24 березня 2017 14:01
Enquiries until: 29 травня 2017 15:00
Complaints submission until: до 04 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 червня 2017 15:00

Information

Estimated total value: 40 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

31 травня 2017 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2017 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2017 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2017 15:19
Tендерна документація із змінами-2.doc
31 травня 2017 15:19
Tендерна документація із змінами-2.doc
31 травня 2017 15:19
Перелік змін-2 до ТД гемодіаліз.doc
31 травня 2017 15:19
Tендерна документація із змінами-2.doc
07 квітня 2017 13:52
Tендерна документація із змінами.doc
24 березня 2017 14:01
Tендерна документація.doc
07 квітня 2017 13:53
перелік змін до ТД - гемодіаліз.docx
24 березня 2017 14:01
Додаток 6 Проект угоди.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-24-001547-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СУЧАСНА ЛІКАРНЯ, Код ЄДРПОУ:40199288
Дата подання: 19 квітня 2017 11:14
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2017 23:12
рішення від 24.04.2017 № 2331 + запит.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2017 23:11
рішення від 13.05.2017 № 2897.pdf
Дата публікації: 17 травня 2017 20:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до вимог, які викладені у рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольног комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №2897-р/пк-пз від 13.05.2017 року внесені відповідні зміни до тендерної документації за предметом закупівлі «Витратні матеріали для проведення програмного гемодіалізу».
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2017 15:59

Документи подані скаржником

19 квітня 2017 11:14
Скарга

Документи подані замовником

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Витратні матеріали для проведення програмного гемодіалізу - 8 найменувань
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 36 550 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 365 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 365500 UAH


Title: Expense materials for the leadthrough of programmatic gemodializu are 8 names
Current status: Complete
Estimated total value: 36 550 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 365 500,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 19 червня 2017 11:52
Auction planned date: 19 червня 2017 11:52
Закінчення: 19 червня 2017 12:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

27630 комп
Витратні матеріали для проведення програмного гемодіалізу
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Перемоги, 22
Дата доставки: 31 грудня 2017

Expense materials for the leadthrough of programmatic gemodializu are 8 names
CPV: 33180000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 червня 2017
UA-2017-03-24-001547-b420779366e7c4c358e9a86a7679b1778
Найменування: Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88018, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, Вул. Перемоги, 22
Учасник Документи Рішення
ТОВ Діалайф Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 червня 2017 12:45
Електронний підпис

Публічні документи

07 червня 2017 14:31
Технічна частина.pdf
20 квітня 2017 15:19
Технічна частина.pdf

Документи

12 червня 2017 12:43
Електронний підпис

Публічні документи

21 червня 2017 10:33
Електронний підпис
21 червня 2017 10:17
Документи переможця
19 червня 2017 16:07
Електронний підпис
19 червня 2017 16:04
Пропозиція кінцева лот 1
02 червня 2017 15:08
Електронний підпис
02 червня 2017 15:08
Електронний підпис
02 червня 2017 14:48
Електронний підпис
02 червня 2017 14:48
Електронний підпис
02 червня 2017 14:42
Електронний підпис
02 червня 2017 14:42
Електронний підпис
02 червня 2017 13:07
Пропозиція лот 1 та 2.pdf
21 квітня 2017 15:33
Електронний підпис
21 квітня 2017 15:33
Електронний підпис
21 квітня 2017 14:27
Проект договору.pdf
21 квітня 2017 14:27
Платіжне доручення.pdf
21 квітня 2017 14:27
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діалайф

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2017 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 35 863 500,30
UAH з ПДВ
35 409 638,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Діалайф 36 262 107,40
UAH з ПДВ
35 637 502,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2017 10:33
Електронний підпис
21 червня 2017 10:17
Документи переможця
19 червня 2017 16:07
Електронний підпис
19 червня 2017 16:04
Пропозиція кінцева лот 1
02 червня 2017 15:08
Електронний підпис
02 червня 2017 15:08
Електронний підпис
02 червня 2017 14:48
Електронний підпис
02 червня 2017 14:48
Електронний підпис
02 червня 2017 14:42
Електронний підпис
02 червня 2017 14:42
Електронний підпис
02 червня 2017 13:07
Пропозиція лот 1 та 2.pdf
21 квітня 2017 15:33
Електронний підпис
21 квітня 2017 15:33
Електронний підпис
21 квітня 2017 14:27
Проект договору.pdf
21 квітня 2017 14:27
Платіжне доручення.pdf
21 квітня 2017 14:27
Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 червня 2017 14:31
Технічна частина.pdf
20 квітня 2017 15:19
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

ТОВ Діалайф

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 35 409 638,40
UAH з ПДВ
20 червня 2017 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2017 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
35 409 638,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2018 14:39
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2018 15:00
Додаткова угода №7 до договору №25УД від 03.07.2017р. Еврика Мед.Фаунд..pdf зміни до договору
14 лютого 2018 14:59
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2018 13:58
Додаткова угода №6 до договору №25УД від 03.07.17р.Еврика Мед.Фаунд..pdf зміни до договору
25 січня 2018 13:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 16:18
Додаткова угода №5 до договору №25УД від 03.07.17 Еврика Мед.Фаунд..pdf зміни до договору
28 грудня 2017 16:17
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2017 13:21
Зміна ціни-4 (лот-1) Евріка 182.pdf зміни до договору
01 грудня 2017 13:20
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2017 13:30
Зміна ціни -3 ( лот -1) Евріка 168.pdf зміни до договору
05 жовтня 2017 13:28
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2017 12:34
Додаткова угода-лот 1зміна ціни-2 Евріка153.pdf зміни до договору
29 серпня 2017 12:33
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2017 13:38
Додаткова угода -лот 1 зміна ціни Евріка Мед.Фаун148.pdf зміни до договору
10 серпня 2017 13:37
Електронний підпис укладений
06 липня 2017 11:06
Договір№25УД діаліз.pdf укладений
04 липня 2017 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 3.5 договору №25УД від 03.07.2017 року про закупівлю витратних матеріалів для проведення програмного гемодіалізу та згідно п.4.7 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» ціну за одиницю товару на момент поставки змінено у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок, зміни курсу іноземної валюти.
Номер договору про закупівлю: 25УД
Договір:
Номер додаткової угоди: 25УД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 3.5 договорів №25УД та №26 УД від 03.07.2017 року про закупівлю витратних матеріалів для проведення програмного гемодіалізу та згідно п.4.7 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» ціну за одиницю товару на момент поставки змінено у зв’язку зі зміною курсу іноземної валюти.
Номер договору про закупівлю: 25УД
Договір:
Номер додаткової угоди: 25УД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 3.5 договору №25УД від 03.07.2017 року про закупівлю витратних матеріалів для проведення програмного гемодіалізу та згідно п.4.7 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» ціну за одиницю товару на момент поставки змінено у зв’язку зі зміною курсу іноземної валюти.
Номер договору про закупівлю: 25УД
Договір:
Номер додаткової угоди: 25УД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Всі вироби для гемодіалізу є виробами іноземного виробництва і ціна на них на ринку України залежить від курсу іноземних валют (зокрема Євро). Відповідно до пунктів 3.5 договору №25УД від 03.07.2017 року про закупівлю витратних матеріалів для проведення програмного гемодіалізу та згідно п.4.7 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» ціну за одиницю товару на момент поставки змінено у зв’язку зі зміною курсу іноземної валюти. 2. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (зменшення загальної вартості договору).
Номер договору про закупівлю: 25УД
Договір:
Номер додаткової угоди: 25УД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 10.3 Договору погоджено продовження строку дії угоди на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, термін дії Договору продовжено до 30 квітня 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 25УД
Договір:
Номер додаткової угоди: 25УД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії угоди на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, погоджено збільшення суми договору на 7 081 031,02 грн. з ПДВ (сім мільйонів вісімдесят одна тисяча тридцять одна гривня 02 копійки) (в тому числі ПДВ 463 245,02 грн.).
Номер договору про закупівлю: 25УД
Договір:
Номер додаткової угоди: 25УД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. п. 7 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» погоджено зміну ціни на товар пропорційно зміні офіційного курсу НБУ гривні до Євро. 2. Керуючись п. 4.1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» погоджено зменшити суму, на яку було збільшено Договір згідно додаткової угоди №6 від 25.01.18р. до 7 080 839,49 грн. з ПДВ (Сім мільйонів вісімдесят тисяч вісімсот тридцять дев’ять гривень 49 копійок) (в тому числі ПДВ 463 232,49 грн.).
Номер договору про закупівлю: 25УД
Договір:
Номер додаткової угоди: 25УД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 42 487 903,47
UAH з ПДВ