Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень Слов’янського міського центру зайнятості
Очікувана вартість
59 029,00 UAH
UA-2017-03-24-000658-b ● 7960516b7650499fa2ad5c8fc5b1cd1e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Слов'янський міський центр зайнятості" |
Код ЄДРПОУ: | 23781904 |
Місцезнаходження: | 84100, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, пл. Соборна, 3 |
Контактна особа: |
Ірина Рогова +380502726859 slavcz@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2017 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2017 11:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2017 11:47 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2017 14:23 |
Очікувана вартість: | 59 029,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 295,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
797 метр квадратний
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, м. Слов`янськ, пл. Соборна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2017
—
30 вересня 2017
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2017 11:38 |
Оголошення.doc |
24 березня 2017 11:32 |
проект договору.doc |
24 березня 2017 11:02 |
Технічні та якісні вимоги до претендентів.doc |
24 березня 2017 11:02 |
Вимоги до кваліфікації.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-24-000658-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38472482
Дата подання: 05 квітня 2017 15:36
Порушення ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі
Згідно наданої документації торгів Учасник повинен надати до моменту проведення торгів наступні документи:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку;
Звертаємо Вашу увагу на те що ТОВ "ДЕНІКОМ" не надало відповідного документу, які чітко прописані в документації та вимагалися Замовником торгів. Дані витяги які вимагає Замовник видаются відповідними органами державної влади, натомість ТОВ ДЕНІКОМ надає незрозумілу довідка в довільній формі за підписом директора, яка не вимагалась Замовником.
Тож стає незрозуміло на якій системі оподаткування знаходиться дане підприємство, тому що відсутні відповідні витяги, які потрібно було надати Замовнику.
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ ДЕНІКОМ та розглянути пропозицію наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку;
Звертаємо Вашу увагу на те що ТОВ "ДЕНІКОМ" не надало відповідного документу, які чітко прописані в документації та вимагалися Замовником торгів. Дані витяги які вимагає Замовник видаются відповідними органами державної влади, натомість ТОВ ДЕНІКОМ надає незрозумілу довідка в довільній формі за підписом директора, яка не вимагалась Замовником.
Тож стає незрозуміло на якій системі оподаткування знаходиться дане підприємство, тому що відсутні відповідні витяги, які потрібно було надати Замовнику.
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ ДЕНІКОМ та розглянути пропозицію наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2017 15:31
Замовник у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці першому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме 200 тис. грн.,. використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Дана процедура закупівлі не регулюється ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасник під час участі у процедурі закупівлі погоджується з тим, що його пропозицію може бути відхилено та прийнято пропозицію з більш вигідними для Замовника умовами (Додаток №2 п. 4 Цінової пропозиції).
Згідно цінової пропозиції Учасника вбачається, що він не є платником ПДВ та знаходиться на загальній системі оподаткування, на підставі чого Учасником не було надано Витяг з реєстру платників податків на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку.
Згідно цінової пропозиції Учасника вбачається, що він не є платником ПДВ та знаходиться на загальній системі оподаткування, на підставі чого Учасником не було надано Витяг з реєстру платників податків на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку.
Номер вимоги: UA-2017-03-24-000658-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38472482
Дата подання: 10 квітня 2017 20:06
Дискримінаційний підхід до визначення переможця
Тоді незрозумілими стають вимоги Замовника до усіх учасників, навіщо прописувати в документації торгів кваліфікаційні критерії, які повинні дотримуватися усі Учасники без винятку. При підготовці даної закупівлі Замовник повинен дотримуватися усіх вимог ЗУ про публічні закупівлі. Замоник вірно зазначив що ЗУ Про публічні закупівлі застосовується до усіх торгів "у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці першому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме 200 тис. грн" Але забув визначити що закупівлі, що є меншою за 200 тис.грн повинні відповідати наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, який доповнює Закон України "Про публічні закупівлі" саме для таких торгів. В яких чітко зазначено, що Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника ставлять під сумніви усі ці засади та виникає підозра щодо попередньої домовленості Замовника з Учасником-переможцем ТОВ «ДЕНІКОМ» про надання послуг, тобто переможець був визначений ще до проведення процедури закупівлі в системі Рrozorro, а сама система виступила в якості прикриття корупційних схем щодо використання бюджетних коштів.
Зі слів Замовника " Згідно цінової пропозиції Учасника вбачається, що він не є платником ПДВ та знаходиться на загальній системі оподаткування, на підставі чого Учасником не було надано Витяг з реєстру платників податків на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку."
Замовник не має щось вбачати або передбачати, він повинен керуватися Законодавством України та документами, які надають або не надають Учасники. Відсутність у будь-якого Учасника інформації від податкового органу, щодо системи оподаткування, та будь-якій закупівлі, є суттєвою помилкою будь-якого з Учасників. Як що у підприємства немає такого документу виданим офіційно податковим органом, який підтверджує його систему оподаткування підприємства, то таке підприємство повинно бути дискваліфіковано. Тому що Замовником вимагалося надання документу, який надається офіційною державною установою, яка і визначає на якій системі повинен працювати той або інший учасник (як то витяг з реєстру ПДВ, або єдиного податку які видаються відповідними податковими органами). Тому ми вважаємо, що лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, не є підтвердженням інформації, що до системи оподаткування підприємства і в таких листах можна написати що завгодно. А для підтвердження та отримання такої інформації, що до системи оподаткуванні підприємства, ТОВ ДЕНІКОМ слід було завчасно звернутися до податкового органу.
На даний час Замовник усіляко намагається доказати усім учасникам, що він нічого не порушує визнаючи ТОВ ДЕНІКОМ переможцем.
ТОВ ДЕНІКОМ міг звернутися до Замовника за роз'ясненням у період уточнень, яку саме потрібно надавати довідку, коли підприємство знаходиться на Загальній системі оподаткування. Але цього зроблено не було. Тому вважаємо що Замовник неправомірно визнає переможця торгів при ненаданні ним усіх документів, надання яких передбачалося відповідною документацією.
Тому ще раз наполягаємо що ТОВ ДЕНІКОМ повинен бути дискваліфіковано, як учасник який не надав відповідні документи в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Дії Замовника ставлять під сумніви усі ці засади та виникає підозра щодо попередньої домовленості Замовника з Учасником-переможцем ТОВ «ДЕНІКОМ» про надання послуг, тобто переможець був визначений ще до проведення процедури закупівлі в системі Рrozorro, а сама система виступила в якості прикриття корупційних схем щодо використання бюджетних коштів.
Зі слів Замовника " Згідно цінової пропозиції Учасника вбачається, що він не є платником ПДВ та знаходиться на загальній системі оподаткування, на підставі чого Учасником не було надано Витяг з реєстру платників податків на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку."
Замовник не має щось вбачати або передбачати, він повинен керуватися Законодавством України та документами, які надають або не надають Учасники. Відсутність у будь-якого Учасника інформації від податкового органу, щодо системи оподаткування, та будь-якій закупівлі, є суттєвою помилкою будь-якого з Учасників. Як що у підприємства немає такого документу виданим офіційно податковим органом, який підтверджує його систему оподаткування підприємства, то таке підприємство повинно бути дискваліфіковано. Тому що Замовником вимагалося надання документу, який надається офіційною державною установою, яка і визначає на якій системі повинен працювати той або інший учасник (як то витяг з реєстру ПДВ, або єдиного податку які видаються відповідними податковими органами). Тому ми вважаємо, що лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, не є підтвердженням інформації, що до системи оподаткування підприємства і в таких листах можна написати що завгодно. А для підтвердження та отримання такої інформації, що до системи оподаткуванні підприємства, ТОВ ДЕНІКОМ слід було завчасно звернутися до податкового органу.
На даний час Замовник усіляко намагається доказати усім учасникам, що він нічого не порушує визнаючи ТОВ ДЕНІКОМ переможцем.
ТОВ ДЕНІКОМ міг звернутися до Замовника за роз'ясненням у період уточнень, яку саме потрібно надавати довідку, коли підприємство знаходиться на Загальній системі оподаткування. Але цього зроблено не було. Тому вважаємо що Замовник неправомірно визнає переможця торгів при ненаданні ним усіх документів, надання яких передбачалося відповідною документацією.
Тому ще раз наполягаємо що ТОВ ДЕНІКОМ повинен бути дискваліфіковано, як учасник який не надав відповідні документи в повному обсязі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2017 16:49
Замовник у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці першому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме 200 тис. грн.,. використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. При цьому, згідно п. 6.4 наказу ДП "Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» при визначенні умов Закупівлі Замовник має визначити такі параметри Закупівлі, як «нецінові критерії та їхню питому вагу, що сумарно не може перевищувати 30%, якщо Замовник має намір застосувати процедуру оцінки за критеріями іншими, ніж ціна». В даному випадку критерієм вибору переможця є ціна (100%).
Одночасно нагадуємо, що згідно ст. 627 ЦК «сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості».
Одночасно нагадуємо, що згідно ст. 627 ЦК «сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2017 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕНІКОМ" |
44 281,32
UAH з ПДВ
|
36 582,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА" |
59 009,88
UAH з ПДВ
|
36 582,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РАДІУС" |
58 990,74
UAH з ПДВ
|
56 095,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕНІКОМ" #40091554 |
Переможець |
36 582,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2017 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
dogovor_uborka.pdf | укладений |
21 квітня 2017 13:37
|