Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2017-03-23-002135-b 8b92ae36a2c74c7bab047ea51fe76f99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вацко Оксана Миколаївна

380679754505 ksenya_6660@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ"
Код ЄДРПОУ: 01996728
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Лисенка, 31
Контактна особа: Вацко Оксана Миколаївна
380679754505
ksenya_6660@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2017 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2017 16:00
Очікувана вартість: 525 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

23 березня 2017 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2017 16:01
Тендерна документація.doc
23 березня 2017 16:01
Медико - технічні вимоги.docx
23 березня 2017 16:01
Тендерна документація.doc
23 березня 2017 16:01
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно тендерної документації додаток№3 Медико-технічні вимоги
Дата подання: 27 березня 2017 12:47
Дата відповіді: 28 березня 2017 17:20
Здравствуйте! В додаток №3 Медико-технічні вимоги внесені найменування товару, які виробляє тільки ТОВ "Допога-1", що є дискримінаційної вимогою до інших учасників. Прошу Вас винести данні позиції в окремий лот: до лоту №1 п.20 Одноразова система для вливання розчинів (4-х ходова) до лоту №2 п.3 Рукавички хірургічні стерильні подвійні р. 7,0; 7,5 З повагою,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація та медико - технічні вимоги сформовані відовідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закуівлі" . У відповідності до пп.З п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Учасником у своїй вимозі визначено відповіднісь однієї з пропозицій, що зазначена в тендерній документації лише одному товаровиробнику. Однак, дане твердження не підтверджено, а також не надано жодних відомостей щодо будь - яких перешкод у співпраці із зазначеним товаровиробником, що не може призвести до неможливості подати пропозицію.
Тендерна документація
Дата подання: 27 березня 2017 12:51
Дата відповіді: 28 березня 2017 17:19
Здравствуйте! В додаток №3 Медико-технічні вимоги внесені найменування товару, які виробляє тільки ТОВ "Допомога-1", що є дискримінаційною вимогою до інших учасників, а саме: - лот №1 п.20 Одноразова система для вливання розчинів (4-х ходова) - лот №2 п.3 Рукавички хірургічні стерильні подвійні р. 7,0; 7,5 Прошу Вас винести данні позиції в окремий лот. З повагою,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація та медико - технічні вимоги сформовані відовідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закуівлі" . У відповідності до пп.З п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Учасником у своїй вимозі визначено відповіднісь однієї з пропозицій, що зазначена в тендерній документації лише одному товаровиробнику. Однак, дане твердження не підтверджено, а також не надано жодних відомостей щодо будь - яких перешкод у співпраці із зазначеним товаровиробником, що не може призвести до неможливості подати пропозицію. Предметом закупівлі є медичні рукавиці - монотовар різних видів та різних розмірів.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот№ 1 Катетри, зонди шлункові, лейкопластир, прододовжувачі до шприцевих насосів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 700,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 квітня 2017 14:09
Закінчення: 12 квітня 2017 14:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

23 шт
Катетри, зонди шлункові, лейкопластир, прододовжувачі до шприцевих насосів (кількість 23 шт. слід розуміти 23 найменування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка,31
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2017 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ" 138 158,83
UAH з ПДВ
138 158,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Едвіл" 138 807,36
UAH з ПДВ
138 107,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2017 15:25
медико тех вимоги.pdf
03 квітня 2017 15:25
статут.pdf
03 квітня 2017 15:25
свідоцтво ПДВ.pdf
03 квітня 2017 15:25
наказ на директора.pdf
03 квітня 2017 15:25
довідка ЄДРПОУ.pdf
03 квітня 2017 15:25
витяг лютий.pdf
03 квітня 2017 15:25
виписка.pdf
03 квітня 2017 15:25
якості2.pdf
03 квітня 2017 15:25
якості.jpg
03 квітня 2017 15:25
Декларація.PDF
03 квітня 2017 15:25
river_moz_2015.pdf
03 квітня 2017 15:25
rgl201608.pdf
03 квітня 2017 15:25
ns_9872.pdf
03 квітня 2017 15:25
Волес (1).pdf
03 квітня 2017 15:25
ДжейЕс.jpg
03 квітня 2017 15:25
Допомога.pdf
03 квітня 2017 15:25
Ігар.pdf
03 квітня 2017 15:25
походження товара.pdf
03 квітня 2017 15:25
проект договору.pdf
03 квітня 2017 15:25
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОТУС-ФАРМ"

ТОВ "Едвіл"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Едвіл"
#40031280
Переможець 138 107,36
UAH з ПДВ
20 квітня 2017 16:35

Документи

20 квітня 2017 16:28
Електронний підпис
20 квітня 2017 16:18
Лот №1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2017 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Едвіл"
#40031280
138 107,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2017 16:28
Електронний підпис
20 квітня 2017 16:18
Лот №1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2018 18:19
Едвіл №81.pdf зміни до договору
07 лютого 2018 17:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 18:48
Додаткова угода.jpg зміни до договору
29 грудня 2017 17:10
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2017 18:56
Додаткова угода 1 до договору 81-2220.pdf укладений
25 жовтня 2017 16:39
Електронний підпис укладений
03 травня 2017 12:15
Лот №1.pdf укладений
03 травня 2017 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1 договору.
Номер договору про закупівлю: 81-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 81-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на суму, що не перевищує 20% суми договору від 03.05.2017 року №81-2220
Номер договору про закупівлю: 81-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML