Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друк рекламної та інформаційної продукції (Створення міського гранту з підтримки стартапів та проектів (проведення круглих столів та конференцій за відповідними напрямками: кращі наукові розробки, IT стартапи, соціальні проекти та проекти соціально-орієнтовані та інвестиційні бізнес-проекти, тощо) (п.п.1.2.)) у межах виконання Міської програми інвестиційної діяльності та іміджевих проектів на 2017-2020 роки.
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2017-03-23-001483-b 1d358521488542caba118d0211cc9050
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сінческул Ніна Марківна

380669899863 upravlenie.nina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інвестиційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім`ї, молоді та спорту Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40642309
Вебсайт: http://invest.kh.ua
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 7
Контактна особа: Сінческул Ніна Марківна
380669899863
upravlenie.nina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Друк рекламної та інформаційної продукції (Створення міського гранту з підтримки стартапів та проектів (проведення круглих столів та конференцій за відповідними напрямками: кращі наукові розробки, IT стартапи, соціальні проекти та проекти соціально-орієнтовані та інвестиційні бізнес-проекти, тощо) (п.п.1.2.)) у межах виконання Міської програми інвестиційної діяльності та іміджевих проектів на 2017-2020 роки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3400 штуки
Друк рекламної та інформаційної продукції (Створення міського гранту з підтримки стартапів та проектів (проведення круглих столів та конференцій за відповідними напрямками: кращі наукові розробки, IT стартапи, соціальні проекти та проекти соціально-орієнтовані та інвестиційні бізнес-проекти, тощо) (п.п.1.2.)) у межах виконання Міської програми інвестиційної діяльності та іміджевих проектів на 2017-2020 роки.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники

Тендерна документація

23 березня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2017 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Уколов Євгеній Олександрович
#2757717758
Переможець 34 000,00
UAH
23 березня 2017 14:41

Документи

23 березня 2017 14:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2018 15:17
Електронний підпис укладений
15 січня 2018 15:17
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2018 15:16
дод.угода.jpeg зміни до договору
15 січня 2018 15:13
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2017 11:05
Електронний підпис укладений
27 червня 2017 11:04
скан дод.уг..jpeg зміни до договору
27 червня 2017 11:04
Електронний підпис укладений
23 березня 2017 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору на 10000,00 грн у зв`язку зі зменшенням кількості послуг.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 16 від 21.02.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 24 000,00
UAH