Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пасажирського ліфта ( з заміною ліфта) в стаціонарі Дитячої клінічної лікарні №4 Солом'янського району м. Києва за адресою проспект Комарова,3
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2017-03-23-001448-b 423dd5e8bd9648ee8a64e860e85141f9
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Гайдук

+38044497-10-32 ekonomdkl4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитяча клінічна лікарня №4 Соломянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 01994037
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Киев, проспект Комарова,3
Контактна особа: Інна Гайдук
+38044497-10-32
ekonomdkl4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2017 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2017 19:00
Початок аукціону: 03 квітня 2017 14:49
Очікувана вартість: 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пасажирського ліфта ( з заміною ліфта) в стаціонарі Дитячої клінічної лікарні №4 Солом'янського району м. Києва за адресою проспект Комарова,3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київ, Київ, проспект Комарова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 45313100-5 — Монтаж ліфтів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2017 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2017 14:10
Оголошення ліфт.doc
23 березня 2017 14:10
РОБОЧИЙ ПРЕКТ ЛІФТ.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання на рахунок виробника.
Дата подання: 23 березня 2017 16:37
Дата відповіді: 27 березня 2017 10:23
Чи обов'язковим є ліфт фірми Євроформат чи може бути повний аналог іншого виробника?
Відповідь: Ні не обов'язковим. Може бути аналог

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-23-001448-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПрАТ "Отіс", Код ЄДРПОУ:14357579
Дата подання: 27 березня 2017 09:36
Невідповідність обладнання ліфта нормативним документам
1. Вантажопідйомність 630 кг та ширина дверей 1000 мм не відповідає ДСТУ ISO-4190-1-2001 таблиця 3 та Рисунок 7 так, як мінімальна вантажопідйомність повинна бути 1275 кг, а мінімальний розмір дверей 1100 мм.
2. Внутрішня площа кабіни відповідно робочого проекту для ліфта 630 кг (1,2мх2,3м=2,76 кв.м) перевищує максимальну допустиму площу ліфта вантажопідйомністю 630 кг (1,66 кв.м),що не відповідає ДСТУ EN81-1:2003 п.8.2.1.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 березня 2017 15:51
Причина: Індивідуальні умови Замовника, що не відповідають нормативним документам та виходять за межі можливостей нашої компанії – протокол № 75 від 28.03.2017
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2017 11:03
1.Ретельно вивчивши пункти вимоги дійшли згоди , що п. 1 -ДСТУ ISO-4190-1-2001 »може бути використаний в існуючих будинках, там де це можливо, в нашому випадку це не можливо, так як шахта існуюча. п. 2 - даний пункт ДСТУ EN81-1: 2003 обмежує перевантаження кабіни пасажирами але так як це лікарняний ліфт і він призначений для транспортування хворих на каталці то в кабіні цього ліфта одночасно може перебувати: хворий на каталці і два супроводжуючих а це менше номінальної вантажопідйомності ліфта, а також ліфт повинен бути укомплектований грузозважуючим пристроєм, який обмежує перевантаження кабіни.
2. Вирішили відхилити вимогу на електронну закупівлю «Капітальний ремонт пасажирського ліфта ( з заміною ліфта) в стаціонарі Дитячої клінічної лікарні №4 Солом’янського району м. Києва за адресою проспект Комарова,3».
Номер вимоги: UA-2017-03-23-001448-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ», Код ЄДРПОУ:33308688
Дата подання: 12 квітня 2017 10:46
Рішення щодо переможця визначено з порушенням законодавства
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» звертає увагу членів тендерного комітету на той факт, що при детальному вивченні документів першого учасника виявлено наступне: поданий ним кошторис, а саме вартість робіт передбачена в ньому не відповідає первинній пропозиції.
Крім того, переліком документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги передбачалося надання копій аналогічних договорів. Учасником була виконана дана вимога частково, тобто одна із копій договору містить посилання на додатки до договору, які є їх невід'ємною частиною. При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні зазначені додатки до договору. Таким чином, Учасник не виконав вимогу Замовника.
Таким чином беручи до уваги п.6.9.Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35», ми вимагаємо Замовника відмінити рішення щодо визначення ТОВ "Ліфт Буд Монтаж" переможцем.
З повагою
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

28 березня 2017 11:03
ПРОТОКОЛ 75.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2017 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ліфт Буд Монтаж" 598 891,80
UAH з ПДВ
598 891,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 719 996,00
UAH з ПДВ
709 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2017 14:35
Кошторис.pdf
10 квітня 2017 13:53
Пояснювальна записка.pdf
10 квітня 2017 13:25
Договірна ціна.pdf
10 квітня 2017 11:34
цінова пропозиція.pdf
31 березня 2017 18:41
Квитанція.pdf
31 березня 2017 18:28
Баланс.pdf
31 березня 2017 18:16
Цінова пропозиція.pdf
31 березня 2017 17:34
Пояснювальна записка.pdf
31 березня 2017 17:26
Відомість ресурсів.pdf
31 березня 2017 17:21
Кошторис.pdf
31 березня 2017 17:14
Договірна ціна.pdf
31 березня 2017 14:00
Гарантійний лист.pdf
31 березня 2017 13:53
Лист гарантія.pdf
31 березня 2017 13:51
Гарантійний лист.pdf
31 березня 2017 13:47
Графік,.pdf
31 березня 2017 13:46
Сертифікат.pdf
31 березня 2017 13:46
Ліцензія.pdf
31 березня 2017 13:46
Дозвіл.pdf
31 березня 2017 13:46
Довідка офшори.pdf
31 березня 2017 13:33
Довідка звітність.pdf
31 березня 2017 13:28
Довідка банкрутство.pdf
31 березня 2017 13:11
Аналогічний договір 2 .pdf
31 березня 2017 12:51
Аналогічний договір1.pdf
31 березня 2017 12:43
Довідка договори.pdf
31 березня 2017 12:36
Довідка Обладнання.pdf
31 березня 2017 12:22
Довідка працівники.pdf
31 березня 2017 12:10
Довідка банк.pdf
31 березня 2017 12:07
Довідка ПДВ.pdf
31 березня 2017 11:54
Довідка ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2017 11:43
Статут7-8.pdf
31 березня 2017 11:28
Статут 5-6.pdf
31 березня 2017 11:18
Статут 3-4ст.pdf
31 березня 2017 10:51
Статут 1-2ст.pdf
31 березня 2017 10:44
Протокол.pdf
31 березня 2017 10:39
Наказ директор.pdf

Публічні документи

30 березня 2017 17:43
4.1. Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ліфт Буд Монтаж"

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ліфт Буд Монтаж"
#39310184
Переможець 598 891,80
UAH з ПДВ
11 квітня 2017 16:34

Документи

11 квітня 2017 15:48
ПРОТОКОЛ81.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2017 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ліфт Буд Монтаж"
#39310184
598 891,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2017 15:48
ПРОТОКОЛ81.pdf

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: В звязку з тим що в оголошенні була відсутня інформація згідно листа-попередження Київського міського
Документи:
13 квітня 2017 14:45
84.pdf
Виконано
Дата відміни: 13 квітня 2017 14:50
Коментар щодо відміни: В звязку з тим що в оголошенні була відсутня інформація згідно листа-попередження Київського міського голови від 02.12.2016 №001-3447 та з метою уникнення фінансових витрат міського бюджету внаслідок завищення вартості виконання робіт та недопущення перевитрат енергоспоживання під час проведення ремонтних робіт ,вирішили скасувати електронну закупівлю, внести відповідний пункт, та оголосити закупівлю вдруге.
Документи:
13 квітня 2017 14:49
84.pdf