Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45233000-9- Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City (45233000-9-Construction, foundation and surface works for highways, roads)
Очікувана вартість
141 083 251,32 UAH
UA-2017-03-23-000653-c c62d2171a1af410daf547a56ad751c9d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна

+380532274637 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна
+380532274637
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Додаткові контактні особи: Шанько Анна Ігорівна
(05322)609432, 22447
zakupivli_zhkg@ukr.net
Малько Костянтин Анатолійович
(05322)22447
zakupivli_zhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Housing-Utilities Administration Executive Committee of the Poltava City Council
National ID: 03365854
Contact point: Шанько Анна
+380532274637
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Additional contacts: Shanko Anna Ihorivna
(05322)609432, 22447
zakupivli_zhkg@ukr.net
Malko Konstantin Anatoliyovych
(05322)22447
zakupivli_zhkg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2017 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2017 09:00
Початок аукціону: 03 травня 2017 11:43
Очікувана вартість: 141 083 251,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,21%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 23 березня 2017 16:14
Enquiries until: 14 квітня 2017 09:00
Complaints submission until: до 20 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 квітня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 141 083 251 UAH including VAT
Minimal lowering step: 300 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,21 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави
Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
275000 м.кв.
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45233000-9- Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, місто Полтава
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City (45233000-9-Construction, foundation and surface works for highways, roads)
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за надані послуги: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 квітня 2017
UA-2017-03-23-000653-cc62d2171a1af410daf547a56ad751c9d
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна, Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПАТ "УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА №23" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

25 квітня 2017 13:16
Розгляд Будгарант-7.PDF
25 квітня 2017 13:16
Електронний підпис

Документи

25 квітня 2017 13:17
ПрАТ УМБ №23.PDF
25 квітня 2017 13:17
Електронний підпис

Публічні документи

24 квітня 2017 00:48
3514_УМБ-23_Гарантiя_21_04_2017.rar
24 квітня 2017 00:48
08_СТАТУТНІ_ПОЛТАВА.rar
24 квітня 2017 00:48
05_КОШТОРИС_ДЦ_ПОЛТАВА--.rar
24 квітня 2017 00:48
03_ДОВІДКИ_ПОЛТАВА--.rar
24 квітня 2017 00:48
02_ГАРАНТІЯ_ПОЛТАВА--.rar
24 квітня 2017 00:48
01_ВЛАСНЕ АБЗ ПОЛТАВА.rar
24 квітня 2017 00:48
001_ФОРМА.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ПАТ "УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА №23"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2017 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 139 804 058,47
UAH з ПДВ
138 454 058,47
UAH з ПДВ
1.4285714286 96 917 840.93 Документи
ПАТ "УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА №23" 139 599 935,40
UAH з ПДВ
138 899 935,40
UAH з ПДВ
1.0714285714 129 639 939.71 Документи

Публічні документи

24 квітня 2017 00:48
3514_УМБ-23_Гарантiя_21_04_2017.rar
24 квітня 2017 00:48
08_СТАТУТНІ_ПОЛТАВА.rar
24 квітня 2017 00:48
05_КОШТОРИС_ДЦ_ПОЛТАВА--.rar
24 квітня 2017 00:48
03_ДОВІДКИ_ПОЛТАВА--.rar
24 квітня 2017 00:48
02_ГАРАНТІЯ_ПОЛТАВА--.rar
24 квітня 2017 00:48
01_ВЛАСНЕ АБЗ ПОЛТАВА.rar
24 квітня 2017 00:48
001_ФОРМА.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ПАТ "УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА №23"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Переможець 138 454 058,47
UAH з ПДВ
11 травня 2017 17:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

11 травня 2017 17:00
Електронний підпис
11 травня 2017 17:00
Будгарант-7.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2017 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
138 454 058,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2017 17:00
Електронний підпис
11 травня 2017 17:00
Будгарант-7.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 14:54
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2018 14:35
Додаткова угода № 3 від 25.05.2018 до Договору № 6 від 22.05.2018 (1).PDF зміни до договору
25 травня 2018 14:35
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 10:59
Додаткова угода № 2 до договору № 6 від 22.05.2017 (1).PDF зміни до договору
27 квітня 2018 10:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 17:44
Додаткова угода № 1 від 27.12.2017 до договору № 6 від 22.05.2017 (1).PDF зміни до договору
27 грудня 2017 17:44
Повідомлення про внесення змін послуги з поточного ремонту (1).doc зміни до договору
27 грудня 2017 17:44
Електронний підпис укладений
23 травня 2017 11:27
Договір № 6 від 22.05.2017.PDF укладений
23 травня 2017 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію Договору № 6 від 22.05.2017 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів на Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави на 2018 рік триває Сторони дійшли згоди: 1.1.1. Продовжити строк дії Договору підряду № 6 від 22.05.2017 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від «27» грудня 2017 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році та внести зміни до Договору підряду № 6 від 22.05.2017 зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від «27» грудня 2017 року Викласти у новій редакції пункт 10.1. Договору підряду № 6 від 22.05.2017 «Строк надання послуг – 31.05.2018 року». Викласти абзац 2 пункту 13.1 Договору підряду № 6 від 22.05.2017 «Договір продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року, але не пізніше 31.05.2018 року».
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункти 16.2 та 17.2 Договору підряду № 6 від 22.05.2017 року та у зв’язку із завершенням процедури закупівлі на 2018 рік на Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави Сторони дійшли взаємної згоди: Розірвати Договір підряду № 6 від 22.05.2017 року на Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави. У зв’язку з розірванням Договору підряду № 6 від 22.05.2017 року зменшити загальну суму Додаткової угоди № 1 від 27.12.2017 року до Договору підряду № 6 від 22.05.2017 року на 25 032 973,27 грн. та викласти п. 1.1.2. Додаткової угоди № 1 від 27.12.2017 року до Договору підряду № 6 від 22.05.2017 року у новій редакції: «Загальна сума цієї додаткової угоди складає 2 657 826,73 грн., (Два мільйони шістсот п’ятдесят сім тисяч вісімсот двадцять шість грн., 73 коп.) у тому числі: ПДВ 442 971,12 грн.»
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2017 — 31 травня 2018
Сума оплати за договором: 55 378 042,04
UAH з ПДВ