Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 56 + 650 – 85+420 (3 лоти) (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair public road of national importance N-22 Ustilug - Lutsk - Rivne on the section km 56+650 - 85+420 (3 lots) (45233142-6 road repairs)
Очікувана вартість
257 811 523,00 UAH
UA-2017-03-23-000174-b 127ea970b3fe4fa3a4479b41b461819b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан Володимирович

380507833341 sadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан Володимирович
380507833341
sadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan
380507833341
sadtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2017 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2017 09:00
Очікувана вартість: 257 811 523,00 UAH з ПДВ
Publication date: 23 березня 2017 09:19
Enquiries until: 14 квітня 2017 09:00
Complaints submission until: до 20 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 квітня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 257 811 523 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 56 + 650 – 85+420 (3 лоти) (45233142-6 Ремонт доріг)

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-23-000174-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 30 березня 2017 10:47
Технічне завдання
Задля точнгості та якості розрахунків договірної ціни просимо надати Інвесторський кошторис, як це робить САД у Житомирській області. https://smarttender.biz/government/details/1160689
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2017 16:52
Тендерна документація на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне (Додаток №3) містить достатню інформацію для визначення учасником достовірної вартості надання послуг по даному об'єкту. Доцільності у завантаженні інвесторської документації тендерний комітет замовника не вбачає.
Розгорнути Згорнути
Відповіль на подану вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-03-23-000174-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 06 квітня 2017 16:37
Договірна ціна
Вимога 1: Повторно вимагаємо надати проектну документацію (включаючи кошторисну частину в програмному файлі) відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Вами, як замовником торгів, у складі тендерної документації надано лише відомість обсягів робіт! Одночасно наголошуємо, що замовником у тендерній документації вимагається надання договірної ціни від переможця торгів у програмному файлі. Тому ми, як учасник торгів, не вбачаємо жодних складнощів у наданні вищеперерахованих документів та файлів.

Вимога 2: Відповідно до п. 5 розділу тендерної документації замовника торгів «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від учасника вимагається надання договірної ціни на повний обсяг послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги з розрахунками фактичної вартості послуг (у тому числі вартості матеріальних ресурсів, експлуатації будівельних машин та механізмів, загальновиробничих витрат, інших супутніх, адміністративних витрат та прибутку). Відповідно до п. 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що ціна переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна має погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням Закону про закупівлі та Цивільного кодексу України. Також наголошуємо, що закон не містить вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Тому, вимагаємо привести тендерну документацію замовника у відповідність до вимог нормативних документів та закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2017 16:45
Щодо вимоги №1: у відповідності до п. 6.2.2 (абзац 2) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів окремих видів капітальних ремонтів замовник надає підряднику дефектний акт, згідно встановленої форми. Предметом даної закупівлі є поточний середній ремонт автомобільної дороги, а не будівництво об’єкта чи капітальний ремонт, що дає право замовнику надати учасникам торгів для розрахунку ціни пропозиції відомість обсягів послуг за формою, яка наведена у додатку Р до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Щодо вимоги №2: Закон України "Про публічні закупівлі" не містить заборони щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Зважаючи на вищевказане, пропонуємо Вам підготувати власну тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу
Номер вимоги: UA-2017-03-23-000174-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 12 квітня 2017 16:33
Технічне завдання
1. Уважно вивчивши тендерну документацію не зрозуміле фактичне знаходження об'єкта поточного ремонту. Вимагаємо надати ситуаційний план розташування ділянок автодороги Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 56 + 650 – 85+420. 2. Для визначення ширини захватки при влаштуванні шарів дорожнього одягу, вимагаємо надати поперечній профіль дороги. 3. Для розрахунку витрат на організацію дорожнього руху та оцінки умов виконання робіт (застосування коефіцієнту на роботу при русі транспорту по сусідній смузі), вимагаємо надати схему організації дорожнього руху при виконанні ремонтних робіт, або поясненення по даному питанню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2017 17:06
1. Об'єкт поточного ремонту має чітку прив’язку – це ділянка від км 56+650 до км 85 + 420 автодороги Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне, місцезнаходження якої доступне для перегляду у будь-якому з додатків Google карт. 2-3. У відповідності до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" при поточному середньому ремонті для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає виключно відомість обсягів послуг за формою, яка наведена у додатку Р до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, інформація в якій є достатньою для складання учасником тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-03-23-000174-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 13 квітня 2017 13:15
Тендерна документація (технічне завдання)
4. Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику:
- відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін
- або затверджену проектну документацію.
у складі тендерної наявна лише відомість обсягів робіт та відсутня відомість ресурсів до неї. Вимагаємо надати таку відомість ресурсів з відповідними кошторисними цінами відповідно до зазначених вимог ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2017 14:48
Замовником в тендерній документації надано достатньо інформації для розрахунку цінової пропозиції учасника.
Відповідь на подану вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-03-23-000174-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 13 квітня 2017 13:16
тендерна документація
Умовами тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, довідку встановленої форми (Додаток №5), яка підтверджує наявність в учасника дорожньої техніки (власної/орендованої) та матеріально-технічної бази для надання послуг. Згідно форми цієї довідки, що міститься в додатку 5, учаснику необхідно зазначити, в т.ч.: рік випуску, балансову вартість; витрати технік. обслугов. та ремонт; витрати швидко зношув. запчаст.; витрати перебазування та річний трансп. податок.
Ст. 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачають, що замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
В той же час, закон не надає права замовнику вимагати від учасника інформацію щодо витрат учасника, пов’язаних з володінням та експлуатацією обладнання та матеріально-технічної бази та незрозуміло для чого взагалі вимагається така інформація. Також, якщо обладнання та матеріально-технічна база для постачання предмету закупівлі буде використовуватись учасником на підставі договорів оренди чи надання послуг (навантаження, розвантаження, зберігання, перевезення, тощо), то такий учасник, з незалежних від нього причин, може не володіти інформацією про марку, рік випуску, балансову вартість і, тим більше, усі витрати та податки з використання такого майна. Таким чином, учасник не зможе підготувати зазначену відомість у відповідності до вимог тендерної документації, що буде підставою для відхилення пропозиції конкурсних торгів такого учасника, зокрема позивача. Такі дії Замовника є порушенням принципу недискримінації учасників, передбаченого ст. 3 Закону, оскільки фактично обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які володіють усією інформацією, що зазначена у формі довідки.
Також, у тендерній документації замовник вимагає в складі розрахунку ціни відомість джерел поставки основних матеріалів (Додаток 6), в якій необхідно зазначити найменування та місцезнаходження постачальника, вид транспорту та відстань.
Незрозумілі підстави вимагання таких документів на даному етапі. Наприклад, якщо суб’єкт господарювання, який має намір взяти участь у закупівлі, має на балансі широкий спектр машин та механізмів різних характеристик та виробників та співпрацює з різними постачальниками та бере участь у декількох закупівлях одночасно, не може чітко визначити який саме механізм (з відповідними бух.даними) чи постачальники матеріалів будуть використовуватись на конкретному об’єкті. Вважаємо, що вимога замовника робити прив’язку механізмів та постачальників матеріалів на етапі розробки ціни пропозиції є недоцільним та неправомірним. На етапі підписання договору та взаєморозрахунків за виконані роботи при динамічній ціні будуть відображені фактичні затрати по експлуатації техніки та вартості матеріальних ресурсів.
Крім того, дана вимога також є дискримінаційною для іноземних учасників, оскільки в певних країнах відсутні розроблені норми на експлуатацію машин, а на етапі розрахунку ціни пропозиції використовують аналоги техніки, на які є розроблені державою норми експлуатації. Такою вимогою, замовник зобов’язує учасника на етапі торгів розробляти норми, порушуючи критерій рівності учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2017 14:46
Тендерна документація розроблена замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги щодо кваліфікації учасників встановлені у відповідності до Статті 16 вищевказаного закону. При підготовці своєї цінової пропозиції учасник повен знати, які машини і механізми він буде використовувати і які постачальники будуть йому надавати матеріали. В противному випадку розрахувати належним чином цінову пропозицію і перевірити її правильність неможливо. При використанні орендованої техніки (механізмів) учасник повинен надати інформацію по формі у відповідності до Додатку №5, вказавши марку автотранспорту (механізму), власна чи орендована, підтвердивши оренду техніки (механізмів) договорами оренди з чітким переліком засобів, що орендуються. У випадку відсутності можливості надати іншу інформацію, передбачену Додатком №5, учасник ставить прочерки у відповідних комірках таблиці та дає пояснення, чому саме він не надав тієї чи іншої інформації. Підготовлена таким чином пропозиція буде відповідати умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-03-23-000174-b.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 13 квітня 2017 13:18
Тендера документація
У тендерній документації замовник вимагає від учасника довідку у довільній формі про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, де необхідно вказати загальну кількість працівників, в т. ч. інженерно-технічних працівників (П.І.Б., освіта, кваліфікація по диплому, займана посада, стаж роботи в дорожній галузі, стаж роботи в даній організації), робітників в тому числі за спеціальностями (механізатори, водії, дорожні робітники) вказати розряди та загальний стаж роботи за фахом.
Дані умови документації є дискримінаційними, так як обмежують коло учасників лише тими особами, які винаймають працівників за трудовим договором. При цьому, учасник, який уклав з фізичними особами цивільно-правові угоди на виконання певних видів робіт чи послуг не може вказати у довідці такі дані, як, наприклад, стаж роботи чи кваліфікація по диплому, що призведе до відхилення такої пропозиції.
Крім того, вимога щодо зазначення у довідці П.І.Б. працівників суперечить Закону України «Про захист персональних даних», оскільки персональні дані є інформацією з обмеженим доступом та потребують добровільної згоди суб’єкта персональних на обробку , зберігання і поширення її персональних даних відповідно до мети їх використання. Такі умови тендерної документації порушують ч.6 ст.6, ст..14 та ст.. 16 цього закону, ст. 32 Конституції України та ст.. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: по-перше, така інформація буде доступна необмеженому колу осіб в силу відкритого доступу до неї, а відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити.
По-друге, у разі відмови осіб від надання згоди на поширення її персональних даних (яка є добровільною) учасник не зможе виконати таку вимогу документації, внаслідок чого така пропозиція може бути відхилена замовником.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2017 14:48
Враховуючи Статтю 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником встановлено вимогу щодо наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також встановлено спосіб документального підтвердження інформації учасників. У випадку, якщо в учасника немає в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, реалізувати проект, який є предметом закупівлі, неможливо. У випадку ненадання учасником інформації по цьому питанню, замовник не може бути впевненим в успішному і якісному наданню послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу.
Номер вимоги: UA-2017-03-23-000174-b.c7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО ЛАЙФ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39378195
Дата подання: 13 квітня 2017 18:03
Тендерна документація
Відповідно до умов тендерної документації замовник вимагає, щоб договірну ціну у вигляді сканованої копії в форматі PDF та розрахунки договірної ціни в форматі PDF та в електронному вигляді в форматі imd, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надав (завантажив у Систему) протягом 2 (двох) робочих днів з дня проведення Аукціону. За такий короткий строк фізично неможливо здійснити перерахунки договірних цін відповідно до результатів проведеного аукціону, з огляду на великий обсяг робіт та розрахунків. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, встановивши, що такий строк складає 5 (п’ять) днів, як це передбачено ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2017 14:45
При належній підготовці учасника, часу на перерахунок (приведення у відповідність) пропозиції учасника до показників за результатами проведеного аукціону цілком достатньо. Терміни встановлені у частині 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ніяким чином не мають стосунку до вказаного питання.
Відповідь на подану вимогу.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 2 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 65 + 000 — 76 + 000
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 106 153 076,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 061 531,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2653827 UAH


Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 106 153 076,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 061 531,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 04 травня 2017 11:32
Auction planned date: 04 травня 2017 11:32
Закінчення: 04 травня 2017 11:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11 км
Лот № 2 - Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 65 + 000 — 76 + 000
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Рівненська 52б (послуги надаються на автомобільній дорозі державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 65 + 000 — 76 + 000)
Дата доставки: 31 грудня 2017

Lot number 2 - Current average repair public road of national importance N-22 Ustilug - Lutsk - Rivne on the section km 65+000 - 76+000
CPV: 45233142-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 квітня 2017
UA-2017-03-23-000174-b127ea970b3fe4fa3a4479b41b461819b
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна, Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 квітня 2017 19:04
Протокол №64.pdf
28 квітня 2017 19:09
Електронний підпис

Публічні документи

21 квітня 2017 16:25
ДЦ_розрахунки_Лот2_65_76.rar
21 квітня 2017 16:25
Протокол 12_56_85.pdf
21 квітня 2017 16:24
Копія Виписки з ЄДР.pdf
21 квітня 2017 16:24
Виписка з протоколу.pdf
21 квітня 2017 16:24
Statut_Lutskautodor_Servis_.pdf

Документи

28 квітня 2017 19:04
Протокол №64.pdf
28 квітня 2017 19:09
Електронний підпис

Публічні документи

24 квітня 2017 07:20
Лот2 км 65 + 000 — 76 + 000.pdf
24 квітня 2017 07:20
Лот2 км 65 + 000 — 76 + 000.imd
24 квітня 2017 07:20
11_гарантійні.pdf
24 квітня 2017 07:20
ЗП, ЗВВ, Адм.pdf
24 квітня 2017 07:20
БГ (км 65 - км 76).7z
24 квітня 2017 07:20
14_проект_договору.pdf
24 квітня 2017 07:20
07_Статут.pdf
24 квітня 2017 07:20
09_ст17.pdf
24 квітня 2017 07:20
05_Витяг.pdf
24 квітня 2017 07:20
06_статистика.pdf
24 квітня 2017 07:19
01_частина_1 км 65 - 76.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2017 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 106 045 632,00
UAH з ПДВ
106 045 632,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" 102 044 988,00
UAH з ПДВ
102 044 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2017 07:20
Лот2 км 65 + 000 — 76 + 000.pdf
24 квітня 2017 07:20
Лот2 км 65 + 000 — 76 + 000.imd
24 квітня 2017 07:20
11_гарантійні.pdf
24 квітня 2017 07:20
ЗП, ЗВВ, Адм.pdf
24 квітня 2017 07:20
БГ (км 65 - км 76).7z
24 квітня 2017 07:20
14_проект_договору.pdf
24 квітня 2017 07:20
07_Статут.pdf
24 квітня 2017 07:20
09_ст17.pdf
24 квітня 2017 07:20
05_Витяг.pdf
24 квітня 2017 07:20
06_статистика.pdf
24 квітня 2017 07:19
01_частина_1 км 65 - 76.pdf

Публічні документи

21 квітня 2017 16:25
ДЦ_розрахунки_Лот2_65_76.rar
21 квітня 2017 16:25
Протокол 12_56_85.pdf
21 квітня 2017 16:24
Копія Виписки з ЄДР.pdf
21 квітня 2017 16:24
Виписка з протоколу.pdf
21 квітня 2017 16:24
Statut_Lutskautodor_Servis_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 102 044 988,00
UAH з ПДВ
11 травня 2017 11:33

Документи

11 травня 2017 11:27
Електронний підпис
11 травня 2017 11:23
Протокол №70.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2017 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
102 044 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2017 11:27
Електронний підпис
11 травня 2017 11:23
Протокол №70.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 11:30
Додаток №2 План фінансування.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 11:29
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2018 16:35
Додаткова угода № 57 18.pdf зміни до договору
11 червня 2018 16:34
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2018 16:27
Додаткова угода №19 18.pdf зміни до договору
01 березня 2018 16:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:03
Додаток №2 План фінансування.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 15:03
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2017 15:25
Додаток№2 ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ.pdf зміни до договору
10 листопада 2017 15:22
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2017 08:34
Додаток 2 ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ .pdf зміни до договору
03 серпня 2017 08:31
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2017 15:27
Додаткова угода №61 17 .pdf зміни до договору
02 серпня 2017 15:25
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2017 16:28
Додаткова угода №59(17.pdf зміни до договору
01 серпня 2017 16:26
Електронний підпис укладений
01 червня 2017 09:32
Додаткова угода №38 17 від 31.05.2017.pdf зміни до договору
01 червня 2017 09:30
Електронний підпис укладений
30 травня 2017 17:11
Додаткова угода №35 17 від 30.05.2017.pdf зміни до договору
30 травня 2017 17:06
Електронний підпис укладений
23 травня 2017 10:25
Договір №01.3 2 17.pdf укладений
23 травня 2017 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Конкретизація змісту додатку №3 до договору "Календарний графік"
Номер договору про закупівлю: №01.3/2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №35/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток №3 до договору "Календарний графік надання послуг"
Номер договору про закупівлю: №01.3/2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: договір №01.3/2/17, додаткова угода №38/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника.
Номер договору про закупівлю: №01.3/2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №01.3/2/17, дод. угода №59/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у п.4.4 Договору та в Додаток 1 "Договірна ціна" (розрахунок вартості) у звязку із збільшенням кошторисної заробітної плати на 2017 рік в межах договірної ціни без зменшення обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: №01.3/2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №01.3/2/17, додаткова угода №61/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток №2 до договору "ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ"
Номер договору про закупівлю: №01.3/2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/2/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток №2 до договору "ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ"
Номер договору про закупівлю: №01.3/2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/2/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у додаток №2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: №01.3/2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/2/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п.2.6, п.5.1 та п.10.1 до договору: доповнення гарантійних термінів, продовження надання послуг до 01.07.2018 р. та дії договору на 2018 рік, внесення змін в додаток №2 до договору "ПЛАН(-и) ФІНАНСУВАННЯ" та Додаток №3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)" та викладення їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №01.3/2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: договір №01.3/2/17, додаткова угода №19/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Додаток №3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: №01.3/2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: договір №01.3/2/17, додаткова угода №57/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток №2 договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: №01.3/2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №01.3/2/17, додаткова угода №19/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML