Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50232200-2 Послуги з технічного обслуговування світлофорів (поточний ремонт засобів регулювання дорожнього руху)
Очікувана вартість
530 069,80 UAH
UA-2017-03-23-000058-b ec9d1fc588644d9d80d97a5f18828c45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Подгорна

+380612242406 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Анастасія Подгорна
+380612242406
tend2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2017 08:36
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2017 15:00
Початок аукціону: 11 квітня 2017 12:33
Очікувана вартість: 530 069,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 650,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50232200-2 Послуги з технічного обслуговування світлофорів (поточний ремонт засобів регулювання дорожнього руху)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50232200-2 — Послуги з технічного обслуговування світлофорів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2017 08:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 березня 2017 08:36
ТД поточний ремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 27 березня 2017 15:40
Дата відповіді: 30 березня 2017 13:55
Просимо вказати типи світлофорів та марки кабелів відповідно до пунктів: 1-6 Додатку 2.
Відповідь: 1. Демонтаж світлофорів ( 3 шт- ламповий транспортний світлофор тип Т1.3 , 45шт- ламповий пішохідний світлофор тип П 1.1)
2. Монтаж світлофорів ( 3 шт – світлодіодний транспортний світлофор з табло відліку часу тип Т1.3-Т ,
45 шт- світлодіодний пішохідний світлофор з табло відліку часу тип П 1.1-Т)
3. Демонтаж жил проводів або кабелів ( 27 шт -лампова лінза ( секція світлофора)
4. Приєднування жил проводів або кабелів (27 шт- світлодіодна лінза зелена д=300 мм)
5. Прокладання кабелю до 35 кВ, на тросі ( 70 м – кабель марка КВВГ 19*1 мм2)
6. Прокладання кабелю до 35 кВ у прокладених трубах , блоках , коробах( 14 м - кабель марка КВВГ 19*1 мм2 , 39 м –кабель марка КВВГ 4*1 мм2)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2017 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 484 723,58
UAH з ПДВ
484 723,58
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "СМЕП "Символ"" 530 069,80
UAH з ПДВ
530 069,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2017 16:10
Електронний підпис
10 квітня 2017 14:28
Електронний підпис
07 квітня 2017 18:44
Електронний підпис
07 квітня 2017 18:41
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ПрАТ "СМЕП "Символ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Відхилено 484 723,58
UAH з ПДВ
10 травня 2017 14:09
ПрАТ "СМЕП "Символ""
#20503714
Переможець 530 069,80
UAH з ПДВ
12 травня 2017 14:27

Документи

10 травня 2017 14:09
Електронний підпис
10 травня 2017 14:08
пвт 6.pdf
03 травня 2017 16:26
Електронний підпис
19 квітня 2017 14:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2017 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "СМЕП "Символ""
#20503714
530 069,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2018 12:13
додаткова угода 4 до договору 14.17.pdf укладений
18 травня 2018 12:13
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2018 12:06
додаткова угода 4 до договору 14.17.pdf зміни до договору
18 травня 2018 12:05
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2018 14:01
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
15 січня 2018 14:00
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 13:59
додаткова угода 2 20%.pdf зміни до договору
03 січня 2018 13:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 10:36
додаткова угода 1 до договору 14.17 продовж.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 10:35
Електронний підпис укладений
25 травня 2017 15:19
ДОД3графік послуг.pdf укладений
25 травня 2017 15:18
ДОД2кошторис.pdf укладений
25 травня 2017 15:18
ДОД1договірна ціна.pdf укладений
25 травня 2017 15:18
Договор 14.17.pdf укладений
25 травня 2017 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 14/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до договору 14/17 від 25.05.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 14/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до договору 14/17 від 25.05.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 14/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору 14/17 від 25.05.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дострокове розірвання договору за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 14/17
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 4 до договору № 14/17 від 25.04.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 268 436,40
UAH з ПДВ