Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хрест дерев’яний православний
Очікувана вартість
181 800,00 UAH
UA-2017-03-22-001503-b ● b1dd9f8896074715b1481fe060bd60fa
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ритуальна служба" Дніпропетровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32702195 |
Вебсайт: | http://rs.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, проспект Кірова буд. 18 |
Контактна особа: |
Литвиненко Олена Олександрівна +380563703660 rsdp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2017 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2017 14:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2017 14:04 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2017 14:27 |
Очікувана вартість: | 181 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1180 шт
Хрест дерев’яний православний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Полігонна , буд. 18-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39270000-5 — Вироби релігійного призначення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2017 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2017 13:59 |
ДОДАТОК 4 Тех. задание Хрести.docx | |
22 березня 2017 13:59 |
ДОДАТОК 3 Пропозиція хрести.docx | |
22 березня 2017 13:59 |
ДОДАТОК 2 Документи хрести.docx | |
22 березня 2017 13:59 |
ДОДАТОК 1 Проект договору хрести.docx | |
22 березня 2017 13:59 |
Документація на допорогову закупівлю хрести.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-22-001503-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Прокоф'єва Вікторія Петрівна", Код ЄДРПОУ:3030112787
Дата подання: 05 квітня 2017 13:50
До уваги комісії. Щодо надання документів,підтверджуючих кваліфікацію та технічні характеристики товару
Шановні члени конкурсної комісії!Зветраємо Вашу увагу на те, що учасник торгів ФОП Сидоренко додав до електронного майданчику фото хрестів 4 квітня 2017 року о 20.16 год.,що суперечить вимогам Положення про застосування системи електронних закупівель товарів,робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді , затвердженого Рішенням міської ради №30/9 від 08.06.2016 р, а саме: документи повинні бути додані протягом 1 наступного РОБОЧОГО дня після аукціону, тобто до 18.00 годин 4 квітня 2017 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2017 13:57
Шановна Вікторія Петрівна! При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель КП «Ритуальна служба» ДМР керується базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші.
В жодному нормативно правовому акті не прописано роз’яснення відносно тривалості часу робочого дня при здійсненні публічних закупівель. У всіх замовників та учасників різна тривалість робочого дня (8:00-17:00, 9:00-18:00, ненормований робочий день, тощо). У Положенні про застосування системи електронних закупівель товарів,робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді , затвердженого Рішенням міської ради №30/9 від 08.06.2016 р., зазначено «Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж ЧЕРЕЗ 1 робочий день з часу закінчення аукціону.» Аукціон закінчився 03.04.2017 14:48, тобто 04.04.2017р. учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен викласти у систему кваліфікаційні документи. Оскільки система зафіксувала, що ФОП Сидоренко Е.Л. завантажив останні документи 04.04.2017 р., то у тендерного комітету КП «Ритуальна служба» ДМР не має підстав відхиляти пропозицію ФОП Сидоренко Е.Л. з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи.
З повагою, тендерний комітет!
В жодному нормативно правовому акті не прописано роз’яснення відносно тривалості часу робочого дня при здійсненні публічних закупівель. У всіх замовників та учасників різна тривалість робочого дня (8:00-17:00, 9:00-18:00, ненормований робочий день, тощо). У Положенні про застосування системи електронних закупівель товарів,робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді , затвердженого Рішенням міської ради №30/9 від 08.06.2016 р., зазначено «Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж ЧЕРЕЗ 1 робочий день з часу закінчення аукціону.» Аукціон закінчився 03.04.2017 14:48, тобто 04.04.2017р. учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен викласти у систему кваліфікаційні документи. Оскільки система зафіксувала, що ФОП Сидоренко Е.Л. завантажив останні документи 04.04.2017 р., то у тендерного комітету КП «Ритуальна служба» ДМР не має підстав відхиляти пропозицію ФОП Сидоренко Е.Л. з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи.
З повагою, тендерний комітет!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СИДОРЕНКО ЕДУАРД ЛЕОНІДОВИЧ" #2860720930 |
Переможець |
178 740,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2017 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 09:36
|
Дод.угода 1.PDF | зміни до договору |
02 січня 2018 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2017 13:33
|
Договір 22 від 18.04.17 | укладений |
18 квітня 2017 13:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 р. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |