Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного прибирання службових приміщень Авдіївського міського центру зайнятості
Очікувана вартість
28 010,46 UAH
UA-2017-03-22-000207-b 443860c019b44df5bd7fb7d1137097d8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Телесфорівна Гєкова

+380508527967
+380930693300
avdeevgcz@donocz.pp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АВДІЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 22028482
Місцезнаходження: 86065, Україна , Донецька обл., м. Авдіївка, ВУЛИЦЯ КОМУНАЛЬНА, будинок 4
Контактна особа: Олена Телесфорівна Гєкова
+380508527967,+380930693300
avdeevgcz@donocz.pp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2017 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2017 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2017 14:00
Початок аукціону: 29 березня 2017 11:11
Очікувана вартість: 28 010,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86065, Україна, Донецька область, Авдіївка, Комунальна 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-22-000207-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38472482
Дата подання: 05 квітня 2017 12:59
Порушення Замовником ст.17 ЗУ Про Публічні закупівлі
Замовником Акцептовано учасника ТОВ "Деніком", який повністю не відповідає вимогам зазначеними в тендерній документації, та також згідно вимог, які було застосовано до попереднього учасника ТОВ"КЛІНІНГ УКРАЇНА".
ТОВ"КЛІНІНГ УКРАЇНА" було дискваліфіковано Замоником за наступної причини.
"Згідно ст.'З Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників) вирішили відмовити ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА". Відповідно до статті 3(1) Закону (в редакції Закону України від 06.12.2016р. №1774-VIII) розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати"
як що проаналізувати пропозицію Учасника якого визнано Переможцем, та дотримуватись вимог замовника про мінімальну заробітну плату. То стає незрозуміло як Замовник проводив підрахунки відповідності обраного переможця.
У додатку 1 " Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі" зазначено наступне "Учасник визначає ціну послуг, які він пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг визначені переліком. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції"
До того в документації чітко вказано, що "Надання Послуг передбачає здійснення комплексу послуг, спрямованих на забезпечення утримання в належному санітарному стані внутрішньобудинкових службових приміщень (далі – об’єкти з комплексного прибирання) з використанням миючих, дезінфікуючих засобів та інвентарю спеціального призначення"
Тобто також Учасник повинен нести витрати на придбання миючих, дезінфікуючих засобів та інвентарю спеціального призначення.
Як що зробити мінімальні відповідні розрахунки, то виходить що:
мінімальна заробітна платня прибиральниць - 3200 грн в місяць
Єдиний соціальний внесок 22% - 704 грн
строк надання послуг з 01.04.2017 по 30.09.2017 (6 місяців)
(3200+704)*6= 23 424 грн
Це тільки витрати на заробітну прибиральниці на весь період надання послуг. Та не враховано прибуток підприємства та придбання миючих, дезінфікуючих засобів та інвентарю спеціального призначення.
Тільки придбання миючих, дезінфікуючих засобів та інвентарю спеціального призначення на місяць буде складати не менше ніж 500 грн. При періоді надання послуг 6 місяців, дані витрати будуть складати 3000 грн
Тобто якщо підсумувати усі витрати які хоче бачити Замовник на весь період надання послугу у перерахунку з мінімальною заробітною платнею та без врахування прибутку підприємства, то загальна сума буде складати не менше ніж 26 424,00
Стає незрозумілим той факт як Замовник міг визнати переможцем фірму яка надала цінову пропозицію у сумі 21 299.99
Шо є меншою ніж мінімальна заробітна плата.

можемо зробити висновок, що Замовник намагається протягнути заздалегідь визначеного переможця, з яким була домовленість.
До того ж Замовник не зважає на те що документація ТОВ ДЕНІКОМ підготовлена не у відповідності з вимогами Замовника, які чітко зазначені наданій документації

Згідно з додатком 2 "ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ" вказана наступна вимога до учасників надання відповідної довідки" Довідка з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х), що виконувалися за бюджетні кошти до 2017 року, із зазначенням предмету, суми договору, назви замовників та їх телефони (у довільній формі)."
Натомість ТОВ ДЕНІКОМ, надає загальну довідку в якій відсутні будьякі посилання та пункти, які потребував зазначити Замовник, а саме "досвід договорів що виконувалися саме за бюджетні кошти до 2017 року, із зазначенням предмету, суми договору, назви замовників та їх телефони "

Тобто Замовник свідомо йде на порушення норм чинного законодавства, вибірково дискваліфікуючи непотрібних учасників, використовуючи дискримінаційний підхід. Що в свою чергу порушує усі принципи Закону України "Про публічні закупівлі"
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.

Пропонуємо Вам відмінити дану процедуру закупівлі, у зв'язку із виявленими порушеннями, які неможливо усунути.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2017 10:51
Розглянувши вимогу ТОВ «Клінінг Україна» (далі –Учасник 1) стосовно порушення Авдіївським міським центром зайнятості (далі – Замовник) ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) інформуємо: під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких менше ніж 200 тис грн. Замовник регулюються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидатків України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядком) відповідно до цього Учасник 1 не вірно вказав на порушення ст. Закону.
Відповідно до п.9.1 Порядку Замовник розглянув кандидатуру Учасника 1 як переможця на Комісії, та одноголосно вирішено, що закупівля була проведено не добросовісно, що порушує п.6.2 Положення, та п.1 ст.3 Закону, Учасником 1 була знижена сума вартості послуг майже на 50% від суми запропонованої Замовником.
У своїй вимозі Учасник 1 підрахував середню суму витрат який повинен нести інші учасники, зазначена сума повинна складати не менше 26 424,00 грн., стає питання, як Учасник 1 збирається виплачувати заробітну плату прибиральнику із розрахунку надання послуг протягом 6 місяців, якщо покриття зазначених витрат складатиме 60%? З цього приводу і була додатково затребувана калькуляція витрат на заробітну плату на одного працівника, яку Учасником 1 не було надано.
Також згідно п.4 Додатку №2 Цінової пропозиції Учасник під час участі у процедурі закупівлі погоджується з тим, що його пропозицію може бути відхилено та прийнято більш вигідною пропозицією для Замовника.
Номер вимоги: UA-2017-03-22-000207-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38472482
Дата подання: 05 квітня 2017 15:49
Порушення ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі
Згідно наданої документації торгів Учасник повинен надати до моменту проведення торгів наступні документи:
- Витяг з реєстру платників податків на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку;
- Довідка з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х), що виконувалися за бюджетні кошти до 2017 року, із зазначенням предмету, суми договору, назви замовника та їх телефони (у довільній формі).
Звертаємо Вашу увагу на те що ТОВ "ДЕНІКОМ" не надало відповідні документи, які чітко прописані в документації та вимагалися Замовником торгів.
Стає незрозуміло на якій системі оподаткування знаходиться дане підприємство, тому що відсутні відповідні витяги, які видаються відповідними органами.
Також Довідка про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 3-х) та за бюджетні кошти, як вимагав замовник торгів, повинна містити інформацію із зазначенням предмету, суми договору, назви замовника та їх телефони.
Натомість ТОВ ДЕНІКОМ була надана довідка в якій нічого не вказано крім фрази що вони "мають досвід виконання аналогічних договорів".
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ ДЕНІКОМ та розглянути пропозицію наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2017 10:53
Під час прийняття пропозиції ТОВ «Деніком» Замовником було дотримано основні принципи здійснення публічних закупівель. Учасником було надано всі документи, які вимагались згідно Додатку №2.
Згідно цінової пропозиції Учасника вбачається, що він не є платником ПДВ та знаходиться на загальній системі оподаткування на підставі чого Учасником не було надано Витяг з реєстру платників податків на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку.
Повідомляємо відповідно п.1.8 Порядку Замовник може вимагати копії документів у паперовому вигляді у Учасника, який перебуває у статусі «Кваліфікація» або «Переможець».
Таким чином, прийнято пропозицію ТОВ «Деніком» з більш вигідними для Замовника умовами на підставі ст. 627 ЦКУ, а саме: сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.»
Номер вимоги: UA-2017-03-22-000207-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РАДІУС", Код ЄДРПОУ:32879280
Дата подання: 05 квітня 2017 17:22
Порушення ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі
При проведенні аукціону та оголошенні результатів аукціону порушено чинне законодавство України та принципи проведення закупівель у системі Prozorro, детальніше щодо оскарження у файлах, доданих до вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2017 10:55
Розглянувши вимогу ПП «Радіус» (далі –Учасник 3) стосовно порушення Авдіївським міським центром зайнятості (далі – Замовник) ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) інформуємо: під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких менше ніж 200 тис грн. Замовник регулюються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидатків України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядком).
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції та упередження домовленості між Замовником та Учасником допорогових закупівель, Замовник і здійснив дану закупівлю в системі ProZorro. Згідно п.4 Додатку №2 Цінової пропозиції Учасники тендеру під час участі у процедурі закупівлі погоджується з тим, що його пропозицію може бути відхилено та прийнято більш вигідною пропозицією для Замовника.
Відповідно до п.9.1 Порядку Замовник розглянув кандидатуру ТОВ «Клінінг Україна» (далі – Учасник 1) як переможця на Комісії, та одноголосно вирішено, що закупівля була проведено не добросовісно, що порушує п.6.2 Положення, та п.1 ст.3 Закону, Відповідно до абз.3 п.9.2 Порядку у випадку дискваліфікації Учасника 1, Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону за наступною за величиною ціновою пропозицією (в даному випадку це ТОВ «Деніком»).
Стосовно порушень зазначених Учасником 3 у вимозі, повідомляємо відповідно п.1.8 Порядку Замовник може вимагати копії документів у паперовому вигляді у Учасника, який перебуває у статусі «Кваліфікація» або «Переможець».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2017 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА" 25 174,80
UAH з ПДВ
15 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕНІКОМ" 22 284,36
UAH з ПДВ
21 299,99
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РАДІУС" 27 636,36
UAH з ПДВ
21 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТ Інжиніринг Груп" 28 010,46
UAH з ПДВ
28 010,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2017 10:46
Цінова пропозиція.PDF
28 березня 2017 10:46
Копія Статуту.PDF
28 березня 2017 10:46
Копія Витягу з ЄДР.PDF
28 березня 2017 10:46
Згода проект договору.PDF
28 березня 2017 10:46
Довідка про підписанта.PDF

Публічні документи

28 березня 2017 12:10
Витяг ДЕНІКОМ.pdf
28 березня 2017 12:10
устав.pdf
28 березня 2017 12:10
протокол.pdf
28 березня 2017 12:10
Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2017 12:10
Довідка.pdf

Публічні документи

28 березня 2017 13:03
Пропозиція_ПП РАДІУС.pdf

Публічні документи

23 березня 2017 16:17
Вытяг.pdf
23 березня 2017 16:16
новая редакция (1).pdf
23 березня 2017 16:16
НДС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА"

ТОВ "ДЕНІКОМ"

ПП "РАДІУС"

ТОВ "СТ Інжиніринг Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ УКРАЇНА"
#38472482
Відхилено 15 300,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2017 11:32
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
Переможець 21 299,99
UAH з ПДВ
05 квітня 2017 09:22

Документи

04 квітня 2017 11:32
002.jpg
04 квітня 2017 11:32
001.jpg

Документи

05 квітня 2017 09:22
002.jpg
05 квітня 2017 09:22
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2017 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
21 299,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2017 09:22
002.jpg
05 квітня 2017 09:22
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2017 12:21
006.jpg укладений
10 квітня 2017 12:20
005.jpg укладений
10 квітня 2017 12:20