Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стоматологічний дрібний інструментарій
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2017-03-21-001080-b bd789adc008b43169085cec65cec6853
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
appls@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2017 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2017 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2017 10:00
Початок аукціону: 31 березня 2017 14:32
Початок аукціону: 31 березня 2017 14:32
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Наявність : Кваліфікаційних крітеріїв, вимог та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника. До заключення договору закупівлі ознайомити зі зразками товару. Для юридичної особи 1. Копія Статату підприємства завірено печаткою підприємства та підписом директора(далі належним чином); 2. Довідка Статистики з видом діяльності по КВЕД завірено належним чином; 3. Копія дозвільних документів у випадках передбачених законодавством (наприклад: ліцензія, сертифікат, дозвіл), завірено належним чином; 4. Інформаційна довідка, викладена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - керівництво (посада П.І.Б., елефон для контактів); - банківські реквізити (інформація про наявні розрахункові рахунки учасника в банківських установах України із зазначенням номерів рахунків,найменуваннь банків та МФО). Для фізичних осіб – підпиємців 1.Копія паспорта та інші завірені належним чином; 2.Довідку, у довільній формі, із зазначенням усіх банківських реквізитів(розрахунковий рахунок; МФО; код ЄДРПОУ банківській установи), телефон, для контактів; 3.Копія дозвільних документів у випадках перпдбачених законодавством (наприклад: ліцензія, сертифікат, дозвіл) завірені належним чином. Усі документи повинні бути викладені укрїнькою мовою.

Наявність : Кваліфікаційних крітеріїв, вимог та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника.
До заключення договору закупівлі ознайомити зі зразками товару.

Для юридичної особи
1. Копія Статату підприємства завірено печаткою підприємства та підписом директора(далі належним чином);
2. Довідка Статистики з видом діяльності по КВЕД завірено належним чином;
3. Копія дозвільних документів у випадках передбачених законодавством (наприклад: ліцензія, сертифікат, дозвіл), завірено належним чином;
4. Інформаційна довідка, викладена у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
- керівництво (посада П.І.Б., елефон для контактів);
- банківські реквізити (інформація про наявні розрахункові рахунки учасника в банківських установах України із зазначенням номерів рахунків,найменуваннь банків та МФО).
Для фізичних осіб – підпиємців
1.Копія паспорта та інші завірені належним чином;
2.Довідку, у довільній формі, із зазначенням усіх банківських реквізитів(розрахунковий рахунок; МФО; код ЄДРПОУ банківській установи), телефон, для контактів;
3.Копія дозвільних документів у випадках перпдбачених законодавством (наприклад: ліцензія, сертифікат, дозвіл) завірені належним чином.
Усі документи повинні бути викладені укрїнькою мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1836 штуки
Стоматологічний дрібний інструментарій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33131100-8 — Стоматологічні хірургічні інструменти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Список инструмента
Дата подання: 23 березня 2017 11:51
Дата відповіді: 24 березня 2017 11:08
Здравствуйте, убедительная просьба загрузить список необходимого инструмента в любом формате. Ибо в самой тендерной заявке идет просто ОПИСАНИЕ товара , БЕЗ названия.
Відповідь: Внимательно смотрите-Технічний опис предмету закупівлі-
Список инструментов
Дата подання: 24 березня 2017 12:41
Дата відповіді: 24 березня 2017 15:46
Вы знаете - просто отписка - не самый лучший способ решить проблему. Простой вопрос - как вы себе представляете счет и накладную ? Тоже там прописывать все техническое описание ?
Відповідь: Ми виставляємо технічне завдання ,а списки не які не даємо,якщо Ви фахівець ви все зрозумієте.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2017 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Васюкова Ірина Петрівна 119 796,00
UAH з ПДВ
113 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕРШИНА ДЕНТ 114 928,70
UAH з ПДВ
113 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2017 18:18
Документ Microsoft Word.doc
29 березня 2017 18:16
вип.jpg
29 березня 2017 18:16
вип 001.jpg
29 березня 2017 18:16
IMG_0002.pdf
29 березня 2017 18:16
IMG_0001.pdf
29 березня 2017 18:15
IMG.pdf
29 березня 2017 18:15
паспорт стр3.jpg
29 березня 2017 18:15
паспорт стр2.jpg
29 березня 2017 18:15
паспорт стр1.jpg
29 березня 2017 18:14
индификац. код.jpg

Публічні документи

28 березня 2017 18:50
CCF05102011_00001.jpg
28 березня 2017 18:50
Витяг Вершина дент 16 03 17.rtf
28 березня 2017 18:50
Відомості Вершина.jpg
28 березня 2017 18:50
Статут.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Васюкова Ірина Петрівна

ТОВ ВЕРШИНА ДЕНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Васюкова Ірина Петрівна
#2888809142
Переможець 113 400,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2017 11:30

Документи

03 квітня 2017 11:25
протокол № 77.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2017 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Васюкова Ірина Петрівна
#2888809142
113 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2017 11:25
протокол № 77.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20170419_0004.pdf укладений
19 квітня 2017 10:16
IMG_20170419_0003.pdf укладений
19 квітня 2017 10:16
IMG_20170419_0002.pdf укладений
19 квітня 2017 10:16
IMG_20170419_0001.pdf укладений
19 квітня 2017 10:16