Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного нагляду за будівництвом
Очікувана вартість
1 924,00 UAH
UA-2017-03-21-000778-b 4408529d84244a0f84b9a2bb0a39dc2f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лінкевич Лариса Валентинівна

+380414222490 economist_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 березня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Коростенська центральна районна лікарня Коростенської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 40475812
Місцезнаходження: 11522, Україна , Житомирська обл., село Васьковичи, вулиця Першотравнева, 7
Контактна особа: Лінкевич Лариса Валентинівна
+380414222490
economist_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

технічний нагляд за будівництвом об'єкту: Поточний ремонт реєстратури поліклінічного відділення (хірургічного корпусу) комунального закладу "Коростенської центральної районної лікарні Коростенської районної ради"по вул.Жмаченка,46 у м.Коростень Житомирської обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічного нагляду за будівництвом об'єкту: Поточний ремонт реєстратури поліклінічного відділення (хірургічного корпусу) комунального закладу "Коростенської центральної районної лікарні Коростенської районної ради"по вул.Жмаченка,46 у м.Коростень Житомирської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Жмаченка,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71200000-0 — Архітектурні та супутні послуги

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тарасенко С.І.
#14305909
Переможець 1 924,00
UAH
21 березня 2017 11:34

Документи

21 березня 2017 11:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2017 14:53
звіт про виконання договору укладений
24 жовтня 2017 14:53
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 11:40
договір укладений
21 березня 2017 11:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 924,00
UAH