Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові двері, вікна, фурнітура, підвіконня, доводчик, відливи, решітки
Очікувана вартість
106 000,00 UAH
UA-2017-03-21-000678-b b3165376f12849c29e13441c05f237e2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Яковенко

+380534432980 ns.pmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 березня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Новосанжарський Центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 37464470
Місцезнаходження: 39300, Україна , Полтавська обл., Новосанжарський р-н, смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Контактна особа: Олег Яковенко
+380534432980
ns.pmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Металопластикові двері (штульпові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
Доводчик дверний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
23 штуки
Металопластикові вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
Двері металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
8 штуки
Решітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
19 штуки
Підвіконня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
23 штуки
Відливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
Замок дверний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби

Тендерна документація

21 березня 2017 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Курінний Сергій Григорович
#3037524310
Переможець 106 000,00
UAH
21 березня 2017 11:26

Документи

21 березня 2017 11:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 15:23
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 11:29
4.PDF укладений
21 березня 2017 11:29
3.PDF укладений
21 березня 2017 11:29
2.PDF укладений
21 березня 2017 11:29
1.PDF укладений
21 березня 2017 11:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 106 000,00
UAH