Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне ДГКОМ (13-100)
Очікувана вартість
1 601 600,00 UAH
UA-2017-03-20-000524-a 607ae9be70ea46c681c0346d20701711
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривчун Валентина Дмитрівна

+380534192299 voms@semosvita-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської районної Державної адміністрації Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 38227923
Місцезнаходження: 38200, Україна , Полтавська обл., смт Семенівка, вул Незалежності 44
Контактна особа: Кривчун Валентина Дмитрівна
+380534192299
voms@semosvita-pl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2017 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2017 16:10
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2017 16:10
Початок аукціону: 10 квітня 2017 13:50
Очікувана вартість: 1 601 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,19%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

початковий строк постачання є орієнтовним, та визначатиметься у відповідності до умов укладеного договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
616 т
вугілля кам'яне ДГКОМ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38200, Україна, Полтавська область, Семенівський район, підпорядковані замовнику навчальні заклади району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2017 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2017 16:35
ПД.docx
21 березня 2017 16:35
ТД.doc
21 березня 2017 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2017 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2017 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2017 16:35
ПД.docx
21 березня 2017 16:35
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Погодження щодо еквіваленту
Дата подання: 23 березня 2017 13:30
Дата відповіді: 27 березня 2017 13:32
Згідно вимог замовника найменування товару, що закуповується - Вугілля марки ДГКОМ (13-100) Технічна специфікація НЕ ПОВИННА містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент" (закон України "Про публічні закупівлі"). Наполягаємо на погодженні надання еквіваленту предмету закупівлі зі збереженням якості вугілля та класу крупності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно чинних в Україні стандартів (ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація, ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб, тощо) визначається класифікація вугілля кам’яного як корисної копалини, що видобувається для потреб в тому числі спалювання для вироблення теплової енергії, тощо, та згідно параметрів властивостей і складу вугілля (наприклад за середнім виходом летких речовин, показниками зольності, вологості, тощо). При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками (наприклад, аналогічно неможливо застосувати еквівалент до марки бензину, оскільки марка А-92 (ДСТУ 7687:2015) не може бути замінена маркою А-95). Означене унеможливлює об’єктивну та однакову оцінку різних тендерних пропозицій в межах єдиної процедури закупівлі за умови якщо учасником 1 запропоновано марку вугілля, що вимагається замовником, а учасником 2 запропоновано як альтернативний варіант іншу марку вугілля, яка у відповідності до чинних стандартів має інший фізико-технічний склад.
Звертаємо Вашу увагу, що замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, запропонований Вами варіант визначення предмету закупівлі із застосуванням положення «еквівалент» до марки вугілля як поняття, що не має за своїм змістом жодного відношення до застережень, визначених п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (не містить посилання на конкретну торговельну марку, тип, патент, джерело походження або виробника, тощо) призведе до неможливості добросовісної конкуренції серед учасників да дискримінації (ринкова вартість вугілля кожної марки вугілля визначається якісними та технічними показниками, що притаманні виключно такій марці, отже тендерна пропозиція щодо марки вугілля, що має гірші якісні показники серед інших марок, матиме необгрунтовану в даному випадку перевагу в частині можливості формування мінімальної ціни тендерної пропозиції по відношенню до інших). Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних тендерних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Також об’єктивна та неупереджена оцінка не може бути здійснена щодо тендерних пропозицій, для яких згідно вимог Закону замовником встановлено єдиний критерій оцінки – ціну (постійно діючий ринок, тощо), та за умови що такі пропозиції відрізняються за якісними та іншими показниками запропонованого товару.
Предмет закупівлі визначено замовником згідно наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зокрема предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Отже, замовником визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри основного словника (09110000-3 - Тверде паливо), а також зазначено конкретну назву товару чи послуги (вугілля кам’яне ДГКОМ (13-100)). При цьому, конкретна назва товару визначена у відповідності до класифікації вугілля кам’яного, встановленої чинними державними стандартами.
Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.
Роз'яснення щодо предмету закупівлі
Дата подання: 27 березня 2017 15:17
Дата відповіді: 28 березня 2017 12:48
Згідно чинних в Україні стандартів (ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація, ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб, тощо) визначається класифікація вугілля кам’яного ДГ (13-100).Чи вважає Замовник вугілля кам'яне марки ДГКОМ (13-100) тотожним ДГ (13-100) зі збереженням якості вугілля та класу крупності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 3 ГОСТ 19242-73 наведено приклади умовних позначень класів вугілля згідно розміру шматків, при цьому позначення літерами позначають марку вугілля (в даному випадку ДГ) та позначення класу згідно розміру шматків (в даному випадку - КОМ - "крупный, орех, мелкий"), а цифри - верхній та нижній межі величини. Таким чином, позначення ДГКОМ (13-100) найбільш повно відображає позначення вугілля згідно ГОСТ 19242-73. В той же час, фактично поняття ДГКОМ (13-100) та ДГ (13-100) є тотожними, та відображають одну й ту саму марку вугілля та клас крупності, отже у випадку подання учасником у складі тендерної пропозиції документів із зазначенням формулювання назви вугілля як "ДГ (13-100)", таке вважатиметься замовником у значенні "ДГКОМ (13-100)"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 березня 2017 12:28
Коментар щодо відміни: здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили
Документи:
29 березня 2017 12:28
ПРОТОКОЛ про відміну.docx