Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дороги на вул. О.Щербанюка від вул. Небесної Сотні до вул. М.Кутузова в м.Чернівцяях (1 черга)
Очікувана вартість
35 885 894,00 UAH
UA-2017-03-20-000054-b ● cde9a0569883434bb9a53872fade030f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04062216 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tender.rada.cv@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2017 09:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2017 11:26 |
Очікувана вартість: | 35 885 894,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 358 858,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги на вул. О.Щербанюка від вул. Небесної Сотні до вул. М.Кутузова в м.Чернівцяях (1 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. О.Щербанюка від вул. Небесної Сотні до вул. М.Кутузова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 травня 2017
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2017 09:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2017 09:01 |
Додаток 3 ТД (Креслення, малюнки ч.2).pdf | |
20 березня 2017 09:01 |
Додаток 2 ТД Креслення, малюнки).pdf | |
20 березня 2017 09:01 |
Тендерна документація.doc | |
20 березня 2017 09:01 |
Додаток 1 ТД(технічне завдання).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-20-000054-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Кельзен Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю, Код ЄДРПОУ:40798332
Дата подання: 20 березня 2017 17:16
вимога внести зміни
Шановний замовник,
в документації на дану закупівлю до учасників встановлені наступні вимоги:
1. Виправити в вимогах до учасників: діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод, або копія договору із заводом на поставку асфальтобетонної суміші з бажаним місцем розташування в м. Чернівцях (для збереження параметрів асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011).
Дане ДСТУ встановлює вимоги до асфальтобетонних сумішів, і обов'язок учасника доставити суміш на об'єкт. В Чернівецькі області, і сусідніх областях є достатньо заводів котрі можуть виготовити необхідну суміш. Ваші вимоги є незаконні і направлені виключно на обмеження конкуренції. В випадку невиправлення даної умови- очікуйте скаргу в Антимонопольний комітет і правоохоронні органи.
2. Проект договору п. 6.3.7. передбачає Одержати передбачені чинним законодавством дозволи та ліцензії, які необхідні для виконання робіт, передбачених цим Договором, та самостійно нести всі витрати на їх отримання.
Вимагаємо детально прописати які саме дозволи і ліцензії необхідно отримати, або видалити даний пункт в проекті контракту як той що обмежує конкуренцію. Так як згдно данного пункту можна відхилити будь-яку заявку учасників, котрі не отримали (незнаємо які) дозволи або ліцензії.
3. Проект договору п. 7.2. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання Підрядник несе відповідальність в порядку, визначеному п.2 ст.231 Господарського кодексу України. У разі здійснення попередньої оплати Підрядник, крім сплати передбачених штрафних санкцій, повертає Замовнику / Замовнику-Розпоряднику коштів кошти з урахуванням індексу інфляції. За прострочення строків виконання робіт понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від договірної ціни.
п. 7.3. передбачає За невиконання або неналежне виконання зобов'язання Замовник / Замовник-Розпорядник коштів несе відповідальність у вигляді пені в розмірі подвійної ставки НБУ, за кожен день прострочення платежу. А це значить що по домовленості сторін між Замовником і Підрядчиком, при умисні просрочці оплати Замовник оплатить Учаснику 28% (подвійна ставка НБУ) від суми заборгованості за кожен день просрочки? Це дискримінує Замовника перед Підрядчиком, так як Підрядчик за просрочку на 30 днів нічого не платить Замовнику. Вимагаємо встановити одинакову відповідальність обох сторін по даному договору.
Розгорнути
Згорнути
в документації на дану закупівлю до учасників встановлені наступні вимоги:
1. Виправити в вимогах до учасників: діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод, або копія договору із заводом на поставку асфальтобетонної суміші з бажаним місцем розташування в м. Чернівцях (для збереження параметрів асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011).
Дане ДСТУ встановлює вимоги до асфальтобетонних сумішів, і обов'язок учасника доставити суміш на об'єкт. В Чернівецькі області, і сусідніх областях є достатньо заводів котрі можуть виготовити необхідну суміш. Ваші вимоги є незаконні і направлені виключно на обмеження конкуренції. В випадку невиправлення даної умови- очікуйте скаргу в Антимонопольний комітет і правоохоронні органи.
2. Проект договору п. 6.3.7. передбачає Одержати передбачені чинним законодавством дозволи та ліцензії, які необхідні для виконання робіт, передбачених цим Договором, та самостійно нести всі витрати на їх отримання.
Вимагаємо детально прописати які саме дозволи і ліцензії необхідно отримати, або видалити даний пункт в проекті контракту як той що обмежує конкуренцію. Так як згдно данного пункту можна відхилити будь-яку заявку учасників, котрі не отримали (незнаємо які) дозволи або ліцензії.
3. Проект договору п. 7.2. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання Підрядник несе відповідальність в порядку, визначеному п.2 ст.231 Господарського кодексу України. У разі здійснення попередньої оплати Підрядник, крім сплати передбачених штрафних санкцій, повертає Замовнику / Замовнику-Розпоряднику коштів кошти з урахуванням індексу інфляції. За прострочення строків виконання робіт понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від договірної ціни.
п. 7.3. передбачає За невиконання або неналежне виконання зобов'язання Замовник / Замовник-Розпорядник коштів несе відповідальність у вигляді пені в розмірі подвійної ставки НБУ, за кожен день прострочення платежу. А це значить що по домовленості сторін між Замовником і Підрядчиком, при умисні просрочці оплати Замовник оплатить Учаснику 28% (подвійна ставка НБУ) від суми заборгованості за кожен день просрочки? Це дискримінує Замовника перед Підрядчиком, так як Підрядчик за просрочку на 30 днів нічого не платить Замовнику. Вимагаємо встановити одинакову відповідальність обох сторін по даному договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2017 11:20
Щодо п.1.
Вимоги ТД щодо асфальтного заводу не носять дискримінаційного характеру та не направлені на обмеження конкуренції, оскільки учасникам дозволяється надати інформацію щодо обов’язкової наявності діючого власного/орендованого стаціонарного/пересувного асфальтобетонного заводу, або копій договорів із заводом на поставку асфальтобетонної суміші з бажаним місцем розташування в м. Чернівцях (для збереження параметрів асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011). У разі використання орендованої техніки, механізмів, обладнання надаються копії документів про право оренди..
Тобто, Учасник повинен вказати, яким саме обладнанням він буде виконувати роботи. Враховуючи значну вартість закупівлі, а також необхідність контролювати якість виконаних робіт,Замовник надає право Учаснику вказати можливий варіант використання або асфальтного заводу, або договору поставки асфальтобетонної суміші, необхідної для виконання робіт. Учасники мають можливість пропонувати використання заводу або договору поставки асфальту від асфальтного заводу, з місцем розташування як у м.Чернівцях так і в Чернівецькій області або в сусідніх областях. В будь-якому випадку якість асфальто-бетонної суміші повинна відповідати вказаному ДСТУ Б В.2.7-119-2011.
Щодо п.2, 3
У складі ТД подано проект договору, який буде укладено з учасником переможцем.Щодо п.6.3.7 проекту договору інформуємо, що учасник переможець повинен мати в наявності чинний дозвіл на початок (продовження) виконання робіт, експлуатації обладнання підвищеної небезпеки. Учасник повинен надати копію вказаного документу у складі своєї тендерної пропозиції, що передбачено ТД. Щодо п.7.проекту договору, то відповідальність Підрядника та Замовника викладено в п.7.2 та п.7.3. Замовник вбачає за доцільне передбачити саме такі умови договору, оскільки це дає можливість контролювати якість виконання робіт.
Вимоги ТД щодо асфальтного заводу не носять дискримінаційного характеру та не направлені на обмеження конкуренції, оскільки учасникам дозволяється надати інформацію щодо обов’язкової наявності діючого власного/орендованого стаціонарного/пересувного асфальтобетонного заводу, або копій договорів із заводом на поставку асфальтобетонної суміші з бажаним місцем розташування в м. Чернівцях (для збереження параметрів асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011). У разі використання орендованої техніки, механізмів, обладнання надаються копії документів про право оренди..
Тобто, Учасник повинен вказати, яким саме обладнанням він буде виконувати роботи. Враховуючи значну вартість закупівлі, а також необхідність контролювати якість виконаних робіт,Замовник надає право Учаснику вказати можливий варіант використання або асфальтного заводу, або договору поставки асфальтобетонної суміші, необхідної для виконання робіт. Учасники мають можливість пропонувати використання заводу або договору поставки асфальту від асфальтного заводу, з місцем розташування як у м.Чернівцях так і в Чернівецькій області або в сусідніх областях. В будь-якому випадку якість асфальто-бетонної суміші повинна відповідати вказаному ДСТУ Б В.2.7-119-2011.
Щодо п.2, 3
У складі ТД подано проект договору, який буде укладено з учасником переможцем.Щодо п.6.3.7 проекту договору інформуємо, що учасник переможець повинен мати в наявності чинний дозвіл на початок (продовження) виконання робіт, експлуатації обладнання підвищеної небезпеки. Учасник повинен надати копію вказаного документу у складі своєї тендерної пропозиції, що передбачено ТД. Щодо п.7.проекту договору, то відповідальність Підрядника та Замовника викладено в п.7.2 та п.7.3. Замовник вбачає за доцільне передбачити саме такі умови договору, оскільки це дає можливість контролювати якість виконання робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2017 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Дельта Буд |
24 232 636,80
UAH з ПДВ
|
22 770 444,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КМ-БУД" |
25 900 000,00
UAH з ПДВ
|
22 777 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ГРЕЙП 2002" |
27 077 777,60
UAH з ПДВ
|
22 777 777,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
11 квітня 2017 10:33
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі