Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Ужгорода
Очікувана вартість
1 265 850,00 UAH
UA-2017-03-20-000042-a ● d5fb5b0024a1492db732eb1eef11c6e5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36541721 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Контактна особа: |
Котигорошко Олеся Ігорівна +380312614190 dmg.prozorro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2017 09:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2017 09:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2017 09:39 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2017 13:03 |
Очікувана вартість: | 1 265 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,08% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Ужгорода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, місто Ужгород
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 квітня 2017
—
01 вересня 2017
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2017 19:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2017 15:43 |
Перелік змін що вносяться.doc | |
24 березня 2017 15:38 |
Тендерна документація розмітка в режимі редагування.doc | |
24 березня 2017 15:38 |
Тендерна документація розмітка нова редакція.doc |
24 березня 2017 19:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2017 15:43 |
Перелік змін що вносяться.doc
|
|||
24 березня 2017 15:38 |
Тендерна документація розмітка в режимі редагування.doc
|
|||
24 березня 2017 15:38 |
Тендерна документація розмітка нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 22 березня 2017 10:42
Дата відповіді: 22 березня 2017 11:49
Нанесення дорожньої розмітки буде виконуватися з використанням склокульок чи без? Прохання розяснити.
Відповідь: Доброго дня.
Нанесення дорожньої розмітки буде виконуватися з використанням склокульок.
Нанесення дорожньої розмітки буде виконуватися з використанням склокульок.
Щодо оформлення банківської гарантії
Дата подання: 27 березня 2017 11:33
Дата відповіді: 27 березня 2017 12:35
Добрий день! Для оформлення банківської гарантії потрібні банківські реквізити бенефеціара (замовника), а саме розрахунковий рахунок, МФО, та назву банківської установи в якій відкрито рахунок. Так, як в проекті договору наявні банківські реквізити замовника без зазначення розрахункового рахунку, просимо вас зазначити ваші банківські реквізити повністю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Реквізити:
р/р 35412006056013
Банк: УДКСУ у м. Ужгород Закарпатської області
МФО 812016
Реквізити:
р/р 35412006056013
Банк: УДКСУ у м. Ужгород Закарпатської області
МФО 812016
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-20-000042-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М.", Код ЄДРПОУ:31299514
Дата подання: 21 березня 2017 15:00
Технічне завдання
Технічне завдання (додаток 1) складений не в повному обсязі. Оскільки згідно дсту 2587:2010, пунктом 4.2 розділу 4 основні параметри розмітки наведені у таблиці 1. Відповідно до таблиці 1, вид розмітки 1.1, 1.3, 1.5, 1.6, 1.9, 1.11 може мати ширину лінії як 0.1 м так і 0.15 м. У технічному завданні це не зазначено якою лінією мають надаватись послуги. Тому просимо вас змінити технічне завдання зазначити якою шириною повинні виконуватись роботи.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2017 13:57
Роботи необхідно виконувати згідно ДСТУ 2587:10 "Розмітка дорожня. Загальні технічні умови. Методи контролювання. Правила застосування". Відповідно до вимог п. 4.2 Основні параметри розмітки (номер, форма, колір, розміри) та призначення кожного її виду наведено в таблицях 1, 2 та в додатку А - для інших доріг передбачена товщина розмітки 0,10 м. І та ІІ категорія доріг державного та місцевого значення та магістральні вулиці загального значення в м. Ужгород відсутні.
Номер вимоги: UA-2017-03-20-000042-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Трафік Менеджмент Груп", Код ЄДРПОУ:39612538
Дата подання: 18 квітня 2017 13:38
Вимога щодо акцепту
У вкладеному файлі направляємо Вам вимогу-заперечення щодо питання відхилення пропозиції ТОВ "Трафік Менеджмент груп"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2017 13:58
Замовник надає роз’яснення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (додаткова інформація):
Додатком 2 Тендерної документації від учасника торгів вимагалися, зокрема наступні документи: «завірена підписом уповноваженої особи та власною печаткою учасника копія аналогічного договору, укладеного та виконаного за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості не менше 1 договору) та копія(ї) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо виконаних робіт»
Учасником було надано 3 (три) аналогічні договори:
- від 8 червня №1ПМ з Дочірнім підприємством «Львівський облавтодор»:
Невідповідність вимогам документації:
пункт 12.1 даного договору, передбачає наявність Додатків до нього (Додаток №1 «Договірна ціна», Додаток 2 «Календарний план робіт»), що є невід’ємною частиною Договору.
Учасником тендерної процедури у своїй пропозиції не було надано такі додатки;
- від 17 травня 206 року, № без номеру з Дочірнім підприємством «Львівський облавтодор»:
Невідповідність вимогам документації:
пункт 12.1 даного договору, передбачає наявність Додатків до нього (Додаток №1 «Договірна ціна», Додаток 2 «Календарний план робіт»), що є невід’ємною частиною Договору.
Учасником тендерної процедури у своїй пропозиції не було надано такі додатки;
- від 6 червня 2016 року, №202/Т/16 з Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради:
Невідповідність вимогам документації:
учасником не надано документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо виконаних робіт.
При цьому Замовник відхиляє пропозицію Учасника через те, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а не через відсутність досвіду виконання аналогічних договорів.
Щодо вимоги-заперечення:
Відповідно до статті 18 «Порядок оскарження процедур закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон)
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Подання вимоги-заперечення Законом не передбачено.
Додатком 2 Тендерної документації від учасника торгів вимагалися, зокрема наступні документи: «завірена підписом уповноваженої особи та власною печаткою учасника копія аналогічного договору, укладеного та виконаного за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості не менше 1 договору) та копія(ї) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо виконаних робіт»
Учасником було надано 3 (три) аналогічні договори:
- від 8 червня №1ПМ з Дочірнім підприємством «Львівський облавтодор»:
Невідповідність вимогам документації:
пункт 12.1 даного договору, передбачає наявність Додатків до нього (Додаток №1 «Договірна ціна», Додаток 2 «Календарний план робіт»), що є невід’ємною частиною Договору.
Учасником тендерної процедури у своїй пропозиції не було надано такі додатки;
- від 17 травня 206 року, № без номеру з Дочірнім підприємством «Львівський облавтодор»:
Невідповідність вимогам документації:
пункт 12.1 даного договору, передбачає наявність Додатків до нього (Додаток №1 «Договірна ціна», Додаток 2 «Календарний план робіт»), що є невід’ємною частиною Договору.
Учасником тендерної процедури у своїй пропозиції не було надано такі додатки;
- від 6 червня 2016 року, №202/Т/16 з Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради:
Невідповідність вимогам документації:
учасником не надано документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо виконаних робіт.
При цьому Замовник відхиляє пропозицію Учасника через те, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а не через відсутність досвіду виконання аналогічних договорів.
Щодо вимоги-заперечення:
Відповідно до статті 18 «Порядок оскарження процедур закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон)
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Подання вимоги-заперечення Законом не передбачено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2017 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
913 000,00
UAH з ПДВ
|
759 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
921 988,80
UAH з ПДВ
|
760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." |
1 045 468,80
UAH з ПДВ
|
899 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП |
1 229 428,80
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Дорактів" |
1 242 000,40
UAH з ПДВ
|
1 227 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КБК" |
1 251 331,82
UAH з ПДВ
|
1 231 331,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮСТ" |
1 258 711,96
UAH з ПДВ
|
1 258 711,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 58" |
1 258 752,02
UAH з ПДВ
|
1 258 752,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" #39612538 |
Відхилено |
759 900,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2017 13:48
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
760 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2017 14:42
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Відхилено |
760 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2017 14:46
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." #31299514 |
Рішення скасоване |
899 040,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2017 18:28
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." #31299514 |
Відхилено |
899 040,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2017 09:20
|
ТОВ ТРАНС ЛАЙН ГРУП #35884094 |
Відхилено |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2017 18:42
|
ТОВ "Дорактів" #38802737 |
Переможець |
1 227 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2017 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 17:49
|
нанесення розмітки.docx | укладений |
02 січня 2018 17:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2017 15:17
|
Договір | укладений |
30 травня 2017 14:52
|