Послуги щодо виїзного ресторанного обслуговування (кейтерінгу) та інші послуги щодо забезпечення харчуванням під час організації та проведення шоу Пісенного Конкурсу Євробачення 2017
Очікувана вартість
12 965 790,00 UAH
UA-2017-03-17-002617-b de67510a0ed041c396637875f7531161
Допорогові закупівлі    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення допорогової закупівлі

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа замовника: Юрій Олегович Біловус
+380444814693
y.bilovus@eurovision.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2017 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2017 23:30
Початок аукціону: 27 березня 2017 11:44
Очікувана вартість: 12 965 790,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 657,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Ця процедура проводиться з метою проведення попереднього відбору постачальників послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 41 прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі" та постанови КМУ "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення у 2017 році в Україні пісенного конкурсу "Євробачення" від 21.12.2016 № 966.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо виїзного ресторанного обслуговування (кейтерінгу) та інші послуги щодо забезпечення харчуванням під час організації та проведення шоу Пісенного Конкурсу Євробачення 2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Броварський проспект,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2017
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 березня 2017 17:53
Електронний цифровий підпис
18 березня 2017 17:09
Оголошення (Announcement).doc
18 березня 2017 14:52
Appendix 1 - TS.doc
17 березня 2017 22:26
Appendix 2 - Qualification (catering).doc
17 березня 2017 22:26
Appendix 3 - Price offer (catering).doc
17 березня 2017 22:26
Appendix 4 - Calculation (catering).xlsx
17 березня 2017 22:26
Додаток 1.doc
17 березня 2017 22:26
Додаток 2 до оголошення кейтеринг.doc
17 березня 2017 22:26
Додаток 3 - Цінова пропозиція (кейтерінг).doc
17 березня 2017 22:26
Додаток 4 - Розрахунок (кейтерінг).xlsx
22 березня 2017 17:53
Електронний цифровий підпис
18 березня 2017 18:54
Електронний цифровий підпис
17 березня 2017 22:26
Електронний цифровий підпис
18 березня 2017 17:09
Оголошення (Announcement).doc
17 березня 2017 22:26
Оголошення (Announcement).doc
18 березня 2017 14:52
Appendix 1 - TS.doc
17 березня 2017 22:26
Appendix 1 - TS.doc
17 березня 2017 22:26
Appendix 2 - Qualification (catering).doc
17 березня 2017 22:26
Appendix 3 - Price offer (catering).doc
17 березня 2017 22:26
Appendix 4 - Calculation (catering).xlsx
17 березня 2017 22:26
Додаток 1.doc
17 березня 2017 22:26
Додаток 2 до оголошення кейтеринг.doc
17 березня 2017 22:26
Додаток 3 - Цінова пропозиція (кейтерінг).doc
17 березня 2017 22:26
Додаток 4 - Розрахунок (кейтерінг).xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сроки организации
Дата подання: 20 березня 2017 10:28
Дата відповіді: 22 березня 2017 17:33
Добрый день. Поясните как сроки начала работ, а именно 22.03.2017 года, коррелируют с тем что только с 22.03.2017 начало приема тендерных предложений? Просьба указать корректные сроки начала работы кейтеринга. Спасибо.
Відповідь: Орієнтовна дата початку 04.04.2017.
Вимоги про усунення порушення
Дата подання: 21 березня 2017 11:41
Дата відповіді: 22 березня 2017 15:58
Враховуючи положення частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію та право Виконавців бути учасником відкритих торгів на закупівлю Замовник, шляхом встановлення специфічних вимог, а саме: 1) достатні знання та досвід стосовно проведення заходів міжнародного рівня з організації обслуговування заходів, харчування та всього, що з цим пов'язано; можливий варіант редакції вимог: достатні знання та досвід стосовно проведення заходів з організації обслуговування заходів, харчування та всього, що з цим пов'язано з документальним підтвердженням й позитивним відгуком замовника; 2) документально підтверджений досвід участі щонайменше у трьох проектах, що відповідають масштабу цього проекту і відповідають вимогам Замовника. можливий варіант редакції вимог: документально підтверджений досвід участі проектах державного чи суспільного значення і відповідають вимогам Замовника з документальним підтвердженням й позитивним відгуком замовника;. Таким чином, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників при проведенні процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушено право чи законні інтереси інших Виконавців. Вважаємо, що під час підготовки та затвердження тендерної документації, Замовником включено в умови конкурсних торгів вимоги, що дискримінують інших Виконавців, як учасника конкурсних торгів та, як наслідок, такі рішення, дії чи бездіяльність Замовника, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, порушують право та законний інтерес інших Учасників. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. В зв’язку з вищевикладеним, ПРОСИМО внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, усунути незаконні та дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацією. У разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до Документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Подати вимоги про усунення неправомірних вимог Замовника через електронну систему Prozorro й DoZorro .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу четвертого пункту другого статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) Замовник установлює кваліфікаційні критерії, в тому числі, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підставі цієї статті Замовник вимагає інформацію у вигляді, наявності досвіду надання аналогічних послуг для проектів типу Пісенного Конкурсу Євробачення або заходів аналогічного масштабу за останні 3 роки, а також кількість проведених в Україні комплексних заходів за участі іноземних учасників, на яких учасником здійснювалося надання послуг, аналогічних предмету закупівлі, а саме проведення заходів міжнародного рівня з організації обслуговування заходів.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням пункту третього статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
З огляду на важливу потребу проведення Пісенного Конкурсу Євробачення на високому рівні, Замовником буде обраний досвідчений кандидат, який забезпечить кваліфіковані послуги і гарантію надійності.
Термін та умови оплати
Дата подання: 21 березня 2017 13:16
Дата відповіді: 21 березня 2017 19:36
Добрий день! В тендері не вказані умови та термін оплати за надані послуги. Це буде передоплата або інші умови?
Відповідь: Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Замовником може проводитися попередня оплата, розмір такої оплати не перевищує 80 відсотків.
Зазначені умови будуть обговорюватися з переможцем попереднього відбору під час проведення переговорів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-17-002617-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: UAB „Pontem“, Код ЄДРПОУ:221412030
Дата подання: 29 березня 2017 15:18
Скарга/вимога
Під час проведення аукціону по закупівлі UA-2017-03-17-002617-b відбувся технічний збій, причини якого нам не зрозуміли. У зв'язку з цим, ми не мали змоги знизити ціну нашої пропозиції та встановити найнижчу ціну в закупівлі.
У зв'язку з технічною недосконалістю системи ПРОЗОРРО дозавантажити на даному етапі нову ціну ми не маємо можливості.
Враховуючи викладене, ЗАТ «ПОНТЕМ» опинилось у ситуації, коли компанія з незрозумілих підстав, у зв'язку з неможливістю знизити ціну, не мала можливості стать переможцем цінового аукціону.
При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція ЗАТ «ПОНТЕМ» у повній відповідності до умов, зокрема, тендерної документації була завантажена через електронний майданчик та є такою, що повністю відповідає усім вимогам/умовам законодавства України та умовам Замовника.
Просимо врахувати нашу НАЙНИЖЧУ ціну та визнати нас ПЕРЕМОЖЦЕМ цього тендеру, адже метою будь-якої організації, що здійснює закупівлі за бюджетні (державні) кошти є економія коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2017 16:25
З приводу технічних питань, просимо звертатися до суб’єкта, який здійснює технічну підтримку веб-порталу Уповноваженого органу.
Номер вимоги: UA-2017-03-17-002617-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: UAB „Pontem“, Код ЄДРПОУ:221412030
Дата подання: 29 березня 2017 19:46
щодо тендерної пропозиції
Під час проведення аукціону по закупівлі UA-2017-03-17-002617-b відбувся технічний збій, причини якого нам не зрозуміли. У зв'язку з цим, ми не мали змоги знизити ціну нашої пропозиції та встановити найнижчу ціну в закупівлі, а саме 8 600 000 (Вісім мільйонів шістсот тисяч) гривень 00 копійок. У зв'язку з технічною недосконалістю системи ПРОЗОРРО дозавантажити на даному етапі нову ціну ми не маємо можливості. Враховуючи викладене, ЗАТ «ПОНТЕМ» опинилось у ситуації, коли компанія з незрозумілих підстав, у зв'язку з неможливістю знизити ціну, не мала можливості стать переможцем цінового аукціону. При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція ЗАТ «ПОНТЕМ» у повній відповідності до умов, зокрема, тендерної документації була завантажена через електронний майданчик та є такою, що повністю відповідає усім вимогам/умовам законодавства України та умовам Замовника. Просимо врахувати нашу НАЙНИЖЧУ ціну та запросити нас на переговори, адже метою будь-якої організації, що здійснює закупівлі за бюджетні (державні) кошти є економія коштів. Документи з відповідними змінами були направлені на електронну пошту за наступними адресами: y.bilovus@eurovision.ua, i.osadcha@eurovision.ua, tender.ntu@gmail.com, tender.esc2017@ntu.ua.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2017 16:25
З приводу технічних питань, просимо звертатися до суб’єкта, який здійснює технічну підтримку веб-порталу Уповноваженого органу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2017 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АКВА-МЕД-ЦЕНТР" 8 856 000,00
UAH з ПДВ
8 856 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Знак якості" 12 040 200,00
UAH з ПДВ
10 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ДЖІ КЕЙТЕРИНГ" 12 059 549,52
UAH з ПДВ
10 208 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АРТЕМЧУК НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" 12 954 337,00
UAH з ПДВ
10 208 400,00
UAH з ПДВ
Документи
UAB „Pontem“ 12 200 200,00
UAH з ПДВ
12 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2017 20:33
Меню Аква-мед-центр 111.pdf
29 березня 2017 20:33
Аквамедцентр_форма.jpg
29 березня 2017 20:33
Кваліфікація персоналу.pdf
29 березня 2017 20:33
Аквамедцентр block kharchuvannya.jpg
29 березня 2017 20:33
сан гігієнічни висновки.pdf
29 березня 2017 20:33
Аквамедцентр_kava stanz.jpg
29 березня 2017 20:33
Меню Аква-мед-центр 11.pdf
29 березня 2017 20:33
Меню Аква-мед-центр 1.pdf
29 березня 2017 20:33
Меню Аква-мед-центр обід.pdf
29 березня 2017 20:33
Лист Аква-мед-центр ТЗ.pdf
29 березня 2017 14:34
Додаткові опції.pdf
24 березня 2017 23:19
sign.p7s
24 березня 2017 23:09
Статут.pdf
24 березня 2017 23:09
Зразки меню.pdf
24 березня 2017 23:09
Презетація Кейтеринг.ppt
24 березня 2017 23:09
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 березня 2017 19:09
Рекомендаційні листи.pdf
24 березня 2017 19:08
Висновки СЕС.pdf
24 березня 2017 19:08
Реєстр потужностей.pdf
24 березня 2017 19:08
Статут.pdf
24 березня 2017 19:08
Установчі документи.pdf
24 березня 2017 19:07
Тендерна пропозиція.pdf
24 березня 2017 19:07
Додаток 1 - ТЗ.pdf
24 березня 2017 19:06
Додаток 3, 4 Цінов. проп.pdf
24 березня 2017 19:06
Додаток 3, 4 Цінов. проп.pdf

Публічні документи

23 березня 2017 17:55
Цінова пропозиція..pdf
23 березня 2017 17:55
Детальний розрахунок..pdf
23 березня 2017 11:47
Протокол №21-11-2016.pdf
23 березня 2017 11:46
Наказ.pdf
23 березня 2017 11:43
Технічне завдання.pdf
23 березня 2017 11:42
Статут.pdf
23 березня 2017 11:42
Контактні дані учасника.pdf
23 березня 2017 11:41
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 березня 2017 11:40
Виписка.pdf
23 березня 2017 11:39
Договір оренди.pdf
23 березня 2017 11:39
Аналогічний договір 6.pdf
23 березня 2017 11:38
Аналогічний договір 5.pdf
23 березня 2017 11:38
Аналогічний договір 4.pdf
23 березня 2017 11:38
Аналогічний договір 3.pdf
23 березня 2017 11:38
Аналогічний договір 2.pdf
23 березня 2017 11:37
Аналогічний договір 1.pdf
23 березня 2017 11:37
Детальний розрахунок.pdf
23 березня 2017 11:37
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 березня 2017 22:56
СКАНН ПРИЗЕНТ.rar
24 березня 2017 22:50
12 договора.pdf
24 березня 2017 22:50
15 презентація.pptx
24 березня 2017 22:50
14 додаток 4.jpg
24 березня 2017 22:50
13 меню.pdf
24 березня 2017 22:50
10 ідент код.pdf
24 березня 2017 22:50
7 довідка про досвід.pdf
24 березня 2017 22:50
8 Цiнова пропозицiя.pdf
24 березня 2017 22:50
6 паспорт.pdf
24 березня 2017 22:50
5 витяг ЄДРПОУ.pdf
24 березня 2017 22:49
4 Відповідність вимогам.pdf
24 березня 2017 22:49
3 Довідка про обладнання.pdf
24 березня 2017 22:49
2 Довідка про персонал.pdf

Публічні документи

24 березня 2017 19:19
Подяка сейм оригінал.pdf
24 березня 2017 19:11
Описания услуг.pdf
24 березня 2017 18:55
Список оборудования.pdf
24 березня 2017 18:53
Меню.pdf
24 березня 2017 18:51
мк3.pdf
24 березня 2017 18:51
мк2.pdf
24 березня 2017 18:51
мк1.pdf
24 березня 2017 18:41
Статут переклад.pdf
24 березня 2017 18:41
Справка о наличии опыта.pdf
24 березня 2017 18:41
Працівники + діпломи.pdf
24 березня 2017 18:40
Подяка сейм оригінал.pdf
24 березня 2017 18:39
Довідки (2).pdf
24 березня 2017 18:39
Выписка.pdf
24 березня 2017 18:39
Padeka Dainu svente 2.pdf
24 березня 2017 18:39
15-09-22 LR sveikatos apsaugos ministerija.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АКВА-МЕД-ЦЕНТР"
#38593918
Переможець 8 856 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2017 20:37

Документи

10 квітня 2017 20:37
sign.p7s
10 квітня 2017 20:31
Кейтеринг.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10.04.2017 20:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКВА-МЕД-ЦЕНТР"
#38593918
8 856 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2017 20:37
sign.p7s
10 квітня 2017 20:31
Кейтеринг.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
15 квітня 2017 18:50
Причина скасування
Дана процедура застосовувалася з метою проведення попереднього відбору надавачів послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4(1) прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі", статті 35 цього Закону. Враховуючи визначення переможця та застосування переговорної процедури закупівлі з визначеним переможцем (UA-2017-04-10-002164-b), доцільно скасувати дану процедуру через відсутність подальшої потреби в її застосуванні.
Документи
13 квітня 2017 18:08 Протокол № 230.pdf
15 квітня 2017 18:50 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку