Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо виїзного ресторанного обслуговування (кейтерінгу) та інші послуги щодо забезпечення харчуванням під час організації та проведення шоу Пісенного Конкурсу Євробачення 2017
Очікувана вартість
12 965 790,00 UAH
UA-2017-03-17-002617-b ● de67510a0ed041c396637875f7531161
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42 |
Контактна особа: |
Юрій Олегович Біловус +380444814693 y.bilovus@eurovision.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2017 22:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2017 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2017 23:30 |
Початок аукціону: | 27 березня 2017 11:44 |
Очікувана вартість: | 12 965 790,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129 657,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Ця процедура проводиться з метою проведення попереднього відбору постачальників послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 41 прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі" та постанови КМУ "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення у 2017 році в Україні пісенного конкурсу "Євробачення" від 21.12.2016 № 966.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо виїзного ресторанного обслуговування (кейтерінгу) та інші послуги щодо забезпечення харчуванням під час організації та проведення шоу Пісенного Конкурсу Євробачення 2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київ, Київ, Броварський проспект,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 травня 2017
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2017 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2017 17:09 |
Оголошення (Announcement).doc | |
18 березня 2017 14:52 |
Appendix 1 - TS.doc | |
17 березня 2017 22:26 |
Appendix 2 - Qualification (catering).doc | |
17 березня 2017 22:26 |
Appendix 3 - Price offer (catering).doc | |
17 березня 2017 22:26 |
Appendix 4 - Calculation (catering).xlsx | |
17 березня 2017 22:26 |
Додаток 1.doc | |
17 березня 2017 22:26 |
Додаток 2 до оголошення кейтеринг.doc | |
17 березня 2017 22:26 |
Додаток 3 - Цінова пропозиція (кейтерінг).doc | |
17 березня 2017 22:26 |
Додаток 4 - Розрахунок (кейтерінг).xlsx |
22 березня 2017 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 березня 2017 17:09 |
Оголошення (Announcement).doc
|
||||||
18 березня 2017 14:52 |
Appendix 1 - TS.doc
|
||||||
17 березня 2017 22:26 |
Appendix 2 - Qualification (catering).doc
|
||||||
17 березня 2017 22:26 |
Appendix 3 - Price offer (catering).doc
|
||||||
17 березня 2017 22:26 |
Appendix 4 - Calculation (catering).xlsx
|
||||||
17 березня 2017 22:26 |
Додаток 1.doc
|
||||||
17 березня 2017 22:26 |
Додаток 2 до оголошення кейтеринг.doc
|
||||||
17 березня 2017 22:26 |
Додаток 3 - Цінова пропозиція (кейтерінг).doc
|
||||||
17 березня 2017 22:26 |
Додаток 4 - Розрахунок (кейтерінг).xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сроки организации
Дата подання: 20 березня 2017 10:28
Дата відповіді: 22 березня 2017 17:33
Добрый день.
Поясните как сроки начала работ, а именно 22.03.2017 года, коррелируют с тем что только с 22.03.2017 начало приема тендерных предложений?
Просьба указать корректные сроки начала работы кейтеринга.
Спасибо.
Відповідь: Орієнтовна дата початку 04.04.2017.
Вимоги про усунення порушення
Дата подання: 21 березня 2017 11:41
Дата відповіді: 22 березня 2017 15:58
Враховуючи положення частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію та право Виконавців бути учасником відкритих торгів на закупівлю
Замовник, шляхом встановлення специфічних вимог, а саме:
1) достатні знання та досвід стосовно проведення заходів міжнародного рівня з організації обслуговування заходів, харчування та всього, що з цим пов'язано;
можливий варіант редакції вимог: достатні знання та досвід стосовно проведення заходів з організації обслуговування заходів, харчування та всього, що з цим пов'язано з документальним підтвердженням й позитивним відгуком замовника;
2) документально підтверджений досвід участі щонайменше у трьох проектах, що відповідають масштабу цього проекту і відповідають вимогам Замовника.
можливий варіант редакції вимог: документально підтверджений досвід участі проектах державного чи суспільного значення і відповідають вимогам Замовника з документальним підтвердженням й позитивним відгуком замовника;.
Таким чином, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників при проведенні процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушено право чи законні інтереси інших Виконавців.
Вважаємо, що під час підготовки та затвердження тендерної документації, Замовником включено в умови конкурсних торгів вимоги, що дискримінують інших Виконавців, як учасника конкурсних торгів та, як наслідок, такі рішення, дії чи бездіяльність Замовника, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, порушують право та законний інтерес інших Учасників.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
В зв’язку з вищевикладеним, ПРОСИМО внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, усунути незаконні та дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацією. У разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до Документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Подати вимоги про усунення неправомірних вимог Замовника через електронну систему Prozorro й DoZorro .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу четвертого пункту другого статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) Замовник установлює кваліфікаційні критерії, в тому числі, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підставі цієї статті Замовник вимагає інформацію у вигляді, наявності досвіду надання аналогічних послуг для проектів типу Пісенного Конкурсу Євробачення або заходів аналогічного масштабу за останні 3 роки, а також кількість проведених в Україні комплексних заходів за участі іноземних учасників, на яких учасником здійснювалося надання послуг, аналогічних предмету закупівлі, а саме проведення заходів міжнародного рівня з організації обслуговування заходів.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням пункту третього статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
З огляду на важливу потребу проведення Пісенного Конкурсу Євробачення на високому рівні, Замовником буде обраний досвідчений кандидат, який забезпечить кваліфіковані послуги і гарантію надійності.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням пункту третього статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
З огляду на важливу потребу проведення Пісенного Конкурсу Євробачення на високому рівні, Замовником буде обраний досвідчений кандидат, який забезпечить кваліфіковані послуги і гарантію надійності.
Термін та умови оплати
Дата подання: 21 березня 2017 13:16
Дата відповіді: 21 березня 2017 19:36
Добрий день! В тендері не вказані умови та термін оплати за надані послуги. Це буде передоплата або інші умови?
Відповідь: Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Замовником може проводитися попередня оплата, розмір такої оплати не перевищує 80 відсотків.
Зазначені умови будуть обговорюватися з переможцем попереднього відбору під час проведення переговорів.
Зазначені умови будуть обговорюватися з переможцем попереднього відбору під час проведення переговорів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-17-002617-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: UAB „Pontem“, Код ЄДРПОУ:221412030
Дата подання: 29 березня 2017 15:18
Скарга/вимога
Під час проведення аукціону по закупівлі UA-2017-03-17-002617-b відбувся технічний збій, причини якого нам не зрозуміли. У зв'язку з цим, ми не мали змоги знизити ціну нашої пропозиції та встановити найнижчу ціну в закупівлі.
У зв'язку з технічною недосконалістю системи ПРОЗОРРО дозавантажити на даному етапі нову ціну ми не маємо можливості.
Враховуючи викладене, ЗАТ «ПОНТЕМ» опинилось у ситуації, коли компанія з незрозумілих підстав, у зв'язку з неможливістю знизити ціну, не мала можливості стать переможцем цінового аукціону.
При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція ЗАТ «ПОНТЕМ» у повній відповідності до умов, зокрема, тендерної документації була завантажена через електронний майданчик та є такою, що повністю відповідає усім вимогам/умовам законодавства України та умовам Замовника.
Просимо врахувати нашу НАЙНИЖЧУ ціну та визнати нас ПЕРЕМОЖЦЕМ цього тендеру, адже метою будь-якої організації, що здійснює закупівлі за бюджетні (державні) кошти є економія коштів.
Розгорнути
Згорнути
У зв'язку з технічною недосконалістю системи ПРОЗОРРО дозавантажити на даному етапі нову ціну ми не маємо можливості.
Враховуючи викладене, ЗАТ «ПОНТЕМ» опинилось у ситуації, коли компанія з незрозумілих підстав, у зв'язку з неможливістю знизити ціну, не мала можливості стать переможцем цінового аукціону.
При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція ЗАТ «ПОНТЕМ» у повній відповідності до умов, зокрема, тендерної документації була завантажена через електронний майданчик та є такою, що повністю відповідає усім вимогам/умовам законодавства України та умовам Замовника.
Просимо врахувати нашу НАЙНИЖЧУ ціну та визнати нас ПЕРЕМОЖЦЕМ цього тендеру, адже метою будь-якої організації, що здійснює закупівлі за бюджетні (державні) кошти є економія коштів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2017 16:25
З приводу технічних питань, просимо звертатися до суб’єкта, який здійснює технічну підтримку веб-порталу Уповноваженого органу.
Номер вимоги: UA-2017-03-17-002617-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: UAB „Pontem“, Код ЄДРПОУ:221412030
Дата подання: 29 березня 2017 19:46
щодо тендерної пропозиції
Під час проведення аукціону по закупівлі UA-2017-03-17-002617-b відбувся технічний збій, причини якого нам не зрозуміли. У зв'язку з цим, ми не мали змоги знизити ціну нашої пропозиції та встановити найнижчу ціну в закупівлі, а саме 8 600 000 (Вісім мільйонів шістсот тисяч) гривень 00 копійок. У зв'язку з технічною недосконалістю системи ПРОЗОРРО дозавантажити на даному етапі нову ціну ми не маємо можливості. Враховуючи викладене, ЗАТ «ПОНТЕМ» опинилось у ситуації, коли компанія з незрозумілих підстав, у зв'язку з неможливістю знизити ціну, не мала можливості стать переможцем цінового аукціону. При цьому повідомляємо, що тендерна пропозиція ЗАТ «ПОНТЕМ» у повній відповідності до умов, зокрема, тендерної документації була завантажена через електронний майданчик та є такою, що повністю відповідає усім вимогам/умовам законодавства України та умовам Замовника. Просимо врахувати нашу НАЙНИЖЧУ ціну та запросити нас на переговори, адже метою будь-якої організації, що здійснює закупівлі за бюджетні (державні) кошти є економія коштів. Документи з відповідними змінами були направлені на електронну пошту за наступними адресами: y.bilovus@eurovision.ua, i.osadcha@eurovision.ua, tender.ntu@gmail.com, tender.esc2017@ntu.ua.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2017 16:25
З приводу технічних питань, просимо звертатися до суб’єкта, який здійснює технічну підтримку веб-порталу Уповноваженого органу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2017 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АКВА-МЕД-ЦЕНТР" |
8 856 000,00
UAH з ПДВ
|
8 856 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Знак якості" |
12 040 200,00
UAH з ПДВ
|
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ДЖІ КЕЙТЕРИНГ" |
12 059 549,52
UAH з ПДВ
|
10 208 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АРТЕМЧУК НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА" |
12 954 337,00
UAH з ПДВ
|
10 208 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
UAB „Pontem“ |
12 200 200,00
UAH з ПДВ
|
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АКВА-МЕД-ЦЕНТР" #38593918 |
Переможець |
8 856 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2017 20:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 квітня 2017 18:50 |
Коментар щодо відміни: | Дана процедура застосовувалася з метою проведення попереднього відбору надавачів послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4(1) прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі", статті 35 цього Закону. Враховуючи визначення переможця та застосування переговорної процедури закупівлі з визначеним переможцем (UA-2017-04-10-002164-b), доцільно скасувати дану процедуру через відсутність подальшої потреби в її застосуванні. |
Документи:
15 квітня 2017 18:50
|
Електронний підпис |
13 квітня 2017 18:08
|
Протокол № 230.pdf |