Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення (пральний порошок, рідке мило, засіб рідкий мийний концентрований, засіб миючий універсальний, засіб санітарно-гігієнічний для чищення сантехніки та унітазів) ДК 021:2015 39830000-9
Очікувана вартість
2 096 840,75 UAH
UA-2017-03-17-002135-b c9a6384f549f4a52be212dee76ce1dcf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2017 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2017 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2017 22:00
Початок аукціону: 24 квітня 2017 11:23
Очікувана вартість: 2 096 840,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 968,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6877 кілограм
Пральний порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Спаська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
20585 штуки
Рідке мило
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Спаська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
9260 штуки
Засіб рідкий мийний концентрований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Спаська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
13122 штуки
Засіб миючий універсальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Спаська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
13973 штуки
Засіб санітарно-гігієнічний для чищення сантехніки та унітазів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Спаська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2017 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 13:44
ТД 15-3.docx
10 квітня 2017 13:44
ЗТД 2.docx
31 березня 2017 13:34
Додаток 2 - 2.docx
31 березня 2017 13:33
ЗТД 1.docx
17 березня 2017 16:08
Додаток 3.docx
17 березня 2017 16:08
Додаток 5.docx
10 квітня 2017 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2017 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2017 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 13:44
ТД 15-3.docx
31 березня 2017 13:33
ТД 15 -2.docx
17 березня 2017 16:08
ТД 15.docx
10 квітня 2017 13:44
ЗТД 2.docx
31 березня 2017 13:34
Додаток 2 - 2.docx
17 березня 2017 16:08
Додаток 2.docx
31 березня 2017 13:33
ЗТД 1.docx
17 березня 2017 16:08
Додаток 3.docx
17 березня 2017 16:08
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

общие
Дата подання: 18 березня 2017 12:36
Дата відповіді: 21 березня 2017 16:48
Закупка предполагает одноразовую поставку или в каком-то определенном порядке
Відповідь: Продукція для чищення (пральний порошок, рідке мило, засіб рідкий мийний концентрований, засіб миючий універсальний, засіб санітарно-гігієнічний для чищення сантехніки та унітазів) має бути поставлена одноразово за вказаною замовником адресою.
Окремі лоти
Дата подання: 18 березня 2017 13:20
Дата відповіді: 21 березня 2017 16:50
Доброго дня. У разі розбиття загального обсягу закупівлі на окремі лоти по конкретному виду продукції у Вас з'явиться можливість закупити кожний вид продукції напряму у виробника і тим самим реально заощадити бюджетні кошти. Дякую.
Відповідь: Предмет закупівлі замовником визначено на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 далі за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару.
Замовником оголошено закупівлю Продукції для чищення (пральний порошок, рідке мило, засіб рідкий мийний концентрований, засіб миючий універсальний, засіб санітарно-гігієнічний для чищення сантехніки та унітазів) ДК 021:2015 39830000-9 усі учасники мають можливість прийняти участь у закупівлі на рівних умовах, зокрема виробники товару, офіційні представники та дилери виробників, великі оптові продавці та дрібні продавці товару тощо.
Товар
Дата подання: 20 березня 2017 11:25
Дата відповіді: 21 березня 2017 16:54
Доброго дня! Підкажіть чи можемо ми Вам пропонувати: Мило рідке у фасуванні 300мл., Засіб для миття посуду у фасування 500мл., та Засіб мийний універсальний - 500мл? З відповідним корегуванням кількості товарів.
Відповідь: Відповідно до умов Додатку 3 тендерної документації щодо закупівлі Продукції для чищення (пральний порошок, рідке мило, засіб рідкий мийний концентрований, засіб миючий універсальний, засіб санітарно-гігієнічний для чищення сантехніки та унітазів) ДК 021:2015 39830000-9 замовником встановлено чіткі вимоги до предмету закупівлі, зокрема об'єм споживчої тари. Тендерна пропозиція учасника закупівлі має відповідати вимогам замовника. Дана вимога є однаковою для всіх потенційних учасників закупівлі та ні у якому разі не є дискримінаційною.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-17-002135-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НК Сервис", Код ЄДРПОУ:38985464
Дата подання: 21 березня 2017 12:34
фасовка
Доброго дня! Вимагаємо надати відповідь на запитання - Чи можно Вам пропонувати інші фасовки зазначених Вами товарів з відповідністю усім зазначеним Вами технічним вимогам. Та зважаючі на те, що у відповідності до Закону ст.22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимагаємо внести зміни в документацію для можливості подання всіми можливими Учасниками пропозицій з іншими фасовками товару, а не тільки тими під кого прописані певні фасовки!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2017 15:09
Скаржником не обґрунтовано яким чином вимоги Замовника обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Крім того усі Учасники мають можливість прийняти участь у закупівлі на рівних умовах. Зазначення Замовником, поширених об’ємів фасування ніяким чином не обмежує конкуренцію серед учасників закупівлі, а тим паче не дискримінує, оскільки конкретний виробник не зазначається. Таким чином, Замовником дотримано принципів закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог статті 22 Закону.
Номер вимоги: UA-2017-03-17-002135-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 березня 2017 09:31
Скарга
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що вимога "Засіб повинен мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений МОЗ України з рекомендаціями щодо використання у навчальних закладах", яка стосується прального порошку та засібу рідкого мийного концентрованого і містится в Додатку 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" є дискримінаційною. Існує группа пральних і мийних засобів, які виробляються з поміткою "дитяче". Отже вони можуть бути використані для застосування у навчальних закладах. Вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2017 17:00
Скаржником не обґрунтовано яким чином вимоги Замовника призводять до дискримінації Учасників тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є безпідставною.
Усі Учасники мають можливість прийняти участь у закупівлі на рівних умовах. Оскільки продукція, що закуповується буде контактувати з дітьми Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції документа від уповноваженого органу про те що засіб дозволено для використання у навчальних закладах.
Зазначення Замовником, вимоги щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи затвердженого МОЗ України з рекомендаціями щодо використання у навчальних закладах жодним чином не дискримінує учасників. Таким чином, Замовником дотримано принципів закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог статті 22 Закону.

Документи

22 березня 2017 15:09
15.3.pdf

Документи

27 березня 2017 17:00
протокол 15.4.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-17-002135-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 березня 2017 12:05
Скарга
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що вимога "Засіб повинен мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений МОЗ України з рекомендаціями щодо використання у навчальних закладах", яка стосується прального порошку та засібу рідкого мийного концентрованого і містится в Додатку 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" є дискримінаційною. Існує группа пральних і мийних засобів, які виробляються з поміткою "дитяче". Отже вони можуть бути використані для застосування у навчальних закладах. Вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 30.03.2017 № 1558.pdf
Дата публікації: 30 березня 2017 21:26
Номер скарги: UA-2017-03-17-002135-b.c4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 05 квітня 2017 16:05
Невідповідність вимог тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Невідповідність вимог тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 06.04.2017 1879 до публікації.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2017 15:18

Документи Органу Оскарження

30 березня 2017 21:26
Рішення від 30.03.2017 № 1558.pdf

Документи подані скаржником

05 квітня 2017 16:05
Скарга.PDF

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2017 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" 1 707 195,96
UAH з ПДВ
949 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕНЕРГОСЕРВІС-ДОЗОР" 1 292 335,49
UAH з ПДВ
1 248 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 1 935 321,00
UAH з ПДВ
1 935 321,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2017 11:43
Лист-розяснення.PDF
13 травня 2017 11:43
Довідка Мін Юст.PDF
13 травня 2017 11:43
Довідка МВС.PDF
13 травня 2017 11:43
Довідка ДФС.PDF
23 квітня 2017 20:15
Документи на банк.pdf.(2).P7S
23 квітня 2017 20:15
Документи на банк.pdf.(1).P7S
23 квітня 2017 20:15
Документи на банк.pdf
23 квітня 2017 20:15
Гренландія 1599.pdf
23 квітня 2017 20:15
D3727C91-EA2A-4708-98D6-EAB3AF233E58.CRF
23 квітня 2017 20:15
41 ДСТУ 4315 2004.PDF
23 квітня 2017 20:15
40 ТУ У 30576937.002-2001.PDF
23 квітня 2017 20:15
39 ТУ У 24.5-36196836-001 2011.PDF
23 квітня 2017 20:15
38 ТУ У 24.5-30602961.005-2002.PDF
23 квітня 2017 20:15
31 Сертифікати якості.PDF
23 квітня 2017 20:15
30 Висновки СЕС.PDF
23 квітня 2017 20:15
25 Статут.PDF
23 квітня 2017 20:15
15 Видаткова накладна.PDF
23 квітня 2017 20:15
14 Відгук.PDF
23 квітня 2017 20:15
13 Аналогічний договір.PDF
23 квітня 2017 20:14
1 Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"

ПП "ЕНЕРГОСЕРВІС-ДОЗОР"

ТОВ Гренландія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
#37568608
Відхилено 949 999,98
UAH з ПДВ
10 травня 2017 17:58
ПП "ЕНЕРГОСЕРВІС-ДОЗОР"
#34515291
Відхилено 1 248 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2017 12:26
ТОВ Гренландія
#36196836
Переможець 1 935 321,00
UAH з ПДВ
11 травня 2017 14:46

Документи

10 травня 2017 17:58
Електронний підпис
10 травня 2017 17:56
протокол 15.6.pdf
28 квітня 2017 16:12
Електронний підпис
28 квітня 2017 16:12
протокол 15.5.pdf

Документи

11 травня 2017 12:26
Електронний підпис
11 травня 2017 12:25
Протокол № 15.7.pdf

Документи

11 травня 2017 14:46
Електронний підпис
11 травня 2017 14:45
протокол 15.8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2017 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гренландія
#36196836
1 935 321,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2017 14:46
Електронний підпис
11 травня 2017 14:45
протокол 15.8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 12:09
Електронний підпис укладений
25 травня 2017 16:48
Договір 6-10.pdf укладений
25 травня 2017 16:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 935 321,00
UAH з ПДВ