Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт герметизації зовнішніх стиків стінових панелей житлового будинку №4-А ( кв. 112,116,120,124,128,132,136,140,144) на бул. Ромена Роллана Святошинського района м. Києва
Очікувана вартість
41 399,00 UAH
UA-2017-03-17-002079-b 972575ee74344c3bb9c9e005821cee38
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кирилюк Альона Леонідівна

380444541690 alena.kiriljuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Вебсайт: http://www.facebook.com/kksvyatoshin
Місцезнаходження: 03134, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Кирилюк Альона Леонідівна
380444541690
alena.kiriljuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2017 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2017 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2017 12:00
Початок аукціону: 28 березня 2017 15:08
Початок аукціону: 28 березня 2017 15:08
Очікувана вартість: 41 399,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 241,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДБН А.2.2.-3:2014 Поточний ремонт герметизації зовнішніх стиків стінових панелей житлового будинку №4-А ( кв. 112,116,120,124,128,132,136,140,144) на бул. Ромена Роллана Святошинського района м. Києва (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт герметизації зовнішніх стиків стінових панелей житлового будинку №4-А ( кв. 112,116,120,124,128,132,136,140,144) на бул. Ромена Роллана Святошинського района м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03162, Україна, Київ, Київ, бул. Ромена Роллана, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2017  —  20 квітня 2017
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-03-17-002079-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНТЕЛРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:39715237
Дата подання: 01 квітня 2017 11:21
Неправомірні дії Замовника
Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»… Вимога повинна містити таку інформацію: 1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва". Місцезнаходження 03134, м. Київ, вул. Симиренка, 17. Код за ЄДРПОУ39607507. 2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі. Дата 17-03-2017, Закупівля UA-2017-03-17-002079-b 7. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: Рішення про відхилення кандидата Від 28.03.2017 р, в якому в п. 9 Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата описані причини відхилення. ТОВ «Інтелрембуд» оскаржує дане рішення з наступних причин: ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» (код ЄДРПОУ 39715237) виконав ВСІ вимоги Замовника згідно з Порядком і умовами проведення допорогової закупівлі ДБН А.2.2.-3:2014 Поточний ремонт герметизації зовнішніх стиків стінових панелей житлового будинку №4-А ( кв. 112,116,120,124,128,132,136,140,144) на бул. Ромена Роллана Святошинського района м. Києва (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи), а саме: 1. Щодо пункту 3 Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата. ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» подало довідку за підписом директора, яка оформлена належним чином про статус учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац тощо) установчих документів, в яких зазначено, що учасник здійснює діяльність згідно з положеннями його статуту. Довідка Вих. № 12 від 27.03.2017 року. 2. Щодо пункту 13 Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата. ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» подало довідку за підписом директора, яка оформлена належним чином про подання Замовнику документів, необхідних для укладення договору у термін, що не перевищує два робочі дні з дати публікації рішення про визнання Учасника Переможцем. Довідка Вих. № 10 від 27.03.2017 року. 3. Щодо пункту 15 Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата. ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» подало довідку за підписом директора, яка оформлена належним чином що засвідчує зобов’язання Учасника надати послуги у повному обсязі незалежно від термінів за ціною, запропонованою у ціновій пропозиції. Довідка Вих. № 8 від 27.03.2017 року. 4. Щодо пункту 16 Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата. ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» подало довідку за підписом директора, яка оформлена належним чином про готовність надати послуги без авансового платежу. Довідка Вих. № 9* від 27.03.2017 року. 4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Вважаємо, що такі дії Замовника неправомірні, такими, які спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД», та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції . В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ'єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням статті 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника Замовником, у результаті неправомірній діяльності по прийняттю незаконного рішення Замовника про Рішення про відхилення кандидата Від 28.03.2017 р. було порушено ч.1 ст.3 та ч.3.ст 5 Закону щодо недискримінації учасників,також не забезпечив дотримання принципу максимальної економії та ефективності при визначенні бюджетних коштів та до зайвого витрачання цих коштів, при цьому є факт завдання державних збитків. Прошу Вас: - прийняти скаргу до розгляду, - призупинити процедуру закупівлі, - скасувати протокол рішення Замовника про визначення Переможця Від 28.03.2017 р. - з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінки пропозиції здійснити ретельну перевірку пропозицій торгів усіх учасників що до їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель. 5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛРЕМБУД»; код ЄДРПОУ 39715237; місце реєстрації юридичної особи та місцезнаходження: 01103, м. Київ, бульвар Дружби Народів, 14-16.
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії:
РІШЕННЯ.docx UA-2017-03-17-002079-b.b1.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2017 12:45
Номер скарги: UA-2017-03-17-002079-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНТЕЛРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:39715237
Дата подання: 01 квітня 2017 11:21
Неправомірні дії Замовника
Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»… Вимога повинна містити таку інформацію: 1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва". Місцезнаходження 03134, м. Київ, вул. Симиренка, 17. Код за ЄДРПОУ39607507. 2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі. Дата 17-03-2017, Закупівля UA-2017-03-17-002079-b 3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: Рішення про визначення Переможця Від 28.03.2017 р. ТОВ «Інтелрембуд» оскаржує дане рішення з наступних причин: Згідно з Порядком і умовами проведення допорогової закупівлі п. 7.1. Єдиним критерієм оцінки пропозиції є Ціна з ПДВ. Слід Зауважити, що Учасники, виконали ВСІ вимоги Учасника щодо подачі Пропозиції та запропонували значно нижчу ціну ніж ЗАТ «ГУЙВА-Л» (код за ЄДРПОУ 24079957) яка і стала Переможцем. Звертаю Вашу увагу, що при Оцінці учасників, Замовник порушив пункт 7.2. Порядку і умовами проведення допорогової закупівлі (яку ж сам і розробив), так як Учасник-Переможець не в повному обсязі виконав умови Закупівлі, а саме: 1. Відсутній кошторисний розрахунок на проведення робіт. 2. Документи, які надані Учасником щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. У ОБСЯГАХ НЕ МЕНШИХ, НІЖ ЗАЗАННАЧЕНО У ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ ЗАМОВНИКА. Не відповідають умовам Закупівлі, а саме: Досвід виконаних робіт згідно Договору № 388 від 25.03.2017 року, значно менший ніж вимагається в Закупівлі. 4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Вважаємо, що такі дії Замовника неправомірні, такими, які спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД», та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції . В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ'єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням статті 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника Замовником, у результаті неправомірній діяльності по прийняттю незаконного рішення Замовника про визначення Переможця Від 28.03.2017 р. було порушено ч.1 ст.3 та ч.3.ст 5 Закону щодо недискримінації учасників,також не забезпечив дотримання принципу максимальної економії та ефективності при визначенні бюджетних коштів та до зайвого витрачання цих коштів, при цьому є факт завдання державних збитків. Прошу Вас: - прийняти скаргу до розгляду, - призупинити процедуру закупівлі, - скасувати протокол рішення Замовника про визначення Переможця Від 28.03.2017 р. - з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінки пропозиції здійснити ретельну перевірку пропозицій торгів усіх учасників що до їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель. 5. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛРЕМБУД»; код ЄДРПОУ 39715237; місце реєстрації юридичної особи та місцезнаходження: 01103, м. Київ, бульвар Дружби Народів, 14-16.
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії:
UA-2017-03-17-002079-b.c2.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2017 08:38

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

21 квітня 2017 08:38
UA-2017-03-17-002079-b.c2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2017 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВ ГРУП Україна" 34 700,00
UAH з ПДВ
31 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕЛРЕМБУД" 37 185,82
UAH з ПДВ
33 699,00
UAH з ПДВ
Документи
Закрите акціонерне товариство "Гуйва-Л" 40 100,00
UAH з ПДВ
40 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2017 09:45
Документи.pdf

Публічні документи

27 березня 2017 09:39
цынова смета буд 4а.pdf
27 березня 2017 09:39
ГОТОВІ НА ПОДАЧУ2.rar
27 березня 2017 09:39
ГОТОВІ НА ПОДАЧУ1.rar

Публічні документи

27 березня 2017 00:08
РР4А_(18 files).pdf
26 березня 2017 01:18
1. Пропозиція_РР4А_40100_№382.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СВ ГРУП Україна"

ТОВ "ІНТЕЛРЕМБУД"

Закрите акціонерне товариство "Гуйва-Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВ ГРУП Україна"
#33694710
Відхилено 31 500,00
UAH з ПДВ
28 березня 2017 16:20
ТОВ "ІНТЕЛРЕМБУД"
#39715237
Відхилено 33 699,00
UAH з ПДВ
28 березня 2017 16:33
Закрите акціонерне товариство "Гуйва-Л"
#24079957
Переможець 40 100,00
UAH з ПДВ
28 березня 2017 16:39

Документи

Документи

Документи

28 березня 2017 16:38
Визнач. переможця.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2017 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Закрите акціонерне товариство "Гуйва-Л"
#24079957
40 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2017 16:38
Визнач. переможця.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
бул. Ромена Роллана, 4-А.pdf укладений
25 квітня 2017 10:10