Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичній інструментарій
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2017-03-17-001843-b 20004f64097a4cf194d305cb4256a009
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
appls@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2017 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2017 13:00
Початок аукціону: 28 березня 2017 15:50
Початок аукціону: 28 березня 2017 15:50
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

№ п/п Назва Од. виміру Кількість 1 Повікотримач з гвинтовим фіксатором по Mueller. Довжина 7 см штука 1 2 Лійка вушна по Hartmann, нікельована № 1. Діаметр 4 мм штука 19 3 Затискач кровоспинний, з атравматичною насічкою, зігнутий. Довжина 16,0 см штука 10 4 Затискач кровоспинний по Leriche, зігнутий. Довжина 16,0 см штука 10 5 Затискач кровоспинний по Halsted-Mosquito, зігнутий для новонароджених. Довжина 12,5 см штука 10 6 Затискач кровоспинний, по Ochsner-Kocher, одно- і двозубий, зубчатий, прямий № 2. Довжина 16,0 см штука 20 7 Голкотримач по Mayo-Hegar, із жолобком. Довжина 16,0 см штука 10 8 Кюретка біопсійна по Novak, № 2. Довжина 23 см, діаметр 2 мм штука 2 9 Кюретка біопсійна по Novak, № 3. Довжина 23 см, діаметр 3 мм штука 2 10 Ніж для гіпсу штука 1 11 Повікопідйомник. Довжина 11,0 см штука 1 12 Ножиці операційні з одним гострим кінцем, зігнуті. Довжина 17,0 см. штука 10 13 Ножиці медичні по Lister, для розрізання пов'язок, з ґудзичком, горизонтально – зігнуті. Довжина 18,5 см штука 5 14 Пінцет анатомічний. Довжина 15,0 см штука 36 15 Пінцет анатомічний. Довжина 20,0 см штука 36 16 Пінцет анатомічний очний, прямий. Довжина 10,0 см, діаметр 6 мм. штука 5 17 Ранорозширювач зворотній по Holtzheimer, тупий. Довжина 10 см штука 1 18 Скальпель очний загострений, малий. Довжина 13,0 см штука 10 19 Коробка стерилізаційна кругла з фільтрами КСКФ-3 штука 12 20 Коробка стерилізаційна кругла з фільтрами КСКФ-6 штука 15 21 Коробка стерилізаційна кругла з фільтрами КСКФ-9 штука 22 22 Коробка стерилізаційна кругла з фільтрами КСКФ-12 штука 26 23 Лоток медичний металевий ниркоподібний (200х120х30) штука 21 24 Лоток медичний металевий ниркоподібний (260х160х30) штука 34 9. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження 9.1. Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до початку аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи наведені нижче. Для ідентифікації документа скановані файли називати скорочено по імені документу. Кожний документ можна надавати окремо, або в «стиснутих» папках (zip, rar тощо): 9.2. Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка. (За наявності); 9.3. Копію свідоцтва про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 9.4. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності); 9.5.Для підтвердження відповідності цим медико-технічним вимогам та з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, учасники повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів гарантійного листа виробника або офіційного представника в Україні, яким підтверджується відповідність цим медико-технічним вимогам та можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, зі строком придатності та в терміни, визначені документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника або офіційного представника в Україні, повинен включати: повну назву учасника, назву закупівлі, повну назву замовника. Документи повинні бути надані сканованому вигляді у форматі PDF та містити розбірливі зображення. 9.6. Інформаційний лист від постачальника щодо постачання запропонованого товару у кількості заявленої замовником та у належній якості . 9.7. Свідоцтво про державну реєстрацію товарів; 9.8. Висновок СЕС (за наявності); 9.9.Сертифікат якості на товар; 9.10. Інші документи, які Учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції. 9.11.Термін придатності товарів – не менше 24 місяці від дати виготовлення. 10. Додаткова інформація: 10.1. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає Замовнику копії всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином. 10.2. У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки (яка відбувається у строк не більше ніж 3 робочі дні після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника 10.3. Замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника . Призначення: .Для застосування у медичній практиці. Строк поставки товару: Протягом п’яти робочих днів після заявки замовника (в електронному або паперовому вигляді). . Місце поставки товару: 02002 , м. Київ вул. Митрополита Андрея Шептицького,5, кабінет № 601 . Умови поставки товарів: Доставка товару, завантажувально--розвантажувальні роботи виконуються транспортом постачальника чи транспортом перевізника за рахунок постачальника. Умови розрахунків: Розрахунки проводяться відповідно до пред’явленого Виконавцем (Учасником) рахунку та після підписання Замовником накладної про отримання товару. Вид розрахунків – безготівковий .

№ п/п Назва Од. виміру Кількість
1 Повікотримач з гвинтовим фіксатором по Mueller. Довжина 7 см штука 1
2 Лійка вушна по Hartmann, нікельована № 1. Діаметр 4 мм штука 19
3 Затискач кровоспинний, з атравматичною насічкою, зігнутий. Довжина 16,0 см штука 10
4 Затискач кровоспинний по Leriche, зігнутий. Довжина 16,0 см штука 10
5 Затискач кровоспинний по Halsted-Mosquito, зігнутий для новонароджених. Довжина 12,5 см штука 10
6 Затискач кровоспинний, по Ochsner-Kocher, одно- і двозубий, зубчатий, прямий № 2. Довжина 16,0 см штука 20
7 Голкотримач по Mayo-Hegar, із жолобком. Довжина 16,0 см штука 10
8 Кюретка біопсійна по Novak, № 2. Довжина 23 см, діаметр 2 мм штука 2
9 Кюретка біопсійна по Novak, № 3. Довжина 23 см, діаметр 3 мм штука 2
10 Ніж для гіпсу штука 1
11 Повікопідйомник. Довжина 11,0 см штука 1
12 Ножиці операційні з одним гострим кінцем, зігнуті. Довжина 17,0 см. штука 10
13 Ножиці медичні по Lister, для розрізання пов'язок, з ґудзичком, горизонтально – зігнуті. Довжина 18,5 см штука 5
14 Пінцет анатомічний. Довжина 15,0 см штука 36
15 Пінцет анатомічний. Довжина 20,0 см штука 36
16 Пінцет анатомічний очний, прямий. Довжина 10,0 см, діаметр 6 мм. штука 5
17 Ранорозширювач зворотній по Holtzheimer, тупий. Довжина 10 см штука 1
18 Скальпель очний загострений, малий. Довжина 13,0 см штука 10
19 Коробка стерилізаційна кругла з фільтрами КСКФ-3 штука 12
20 Коробка стерилізаційна кругла з фільтрами КСКФ-6 штука 15
21 Коробка стерилізаційна кругла з фільтрами КСКФ-9 штука 22
22 Коробка стерилізаційна кругла з фільтрами КСКФ-12 штука 26
23 Лоток медичний металевий ниркоподібний (200х120х30) штука 21
24 Лоток медичний металевий ниркоподібний (260х160х30) штука 34

9. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
9.1. Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до початку аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи наведені нижче. Для ідентифікації документа скановані файли називати скорочено по імені документу. Кожний документ можна надавати окремо, або в «стиснутих» папках (zip, rar тощо):
9.2. Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка. (За наявності);
9.3. Копію свідоцтва про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
9.4. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності);
9.5.Для підтвердження відповідності цим медико-технічним вимогам та з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, учасники повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів гарантійного листа виробника або офіційного представника в Україні, яким підтверджується відповідність цим медико-технічним вимогам та можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, зі строком придатності та в терміни, визначені документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника або офіційного представника в Україні, повинен включати: повну назву учасника, назву закупівлі, повну назву замовника. Документи повинні бути надані сканованому вигляді у форматі PDF та містити розбірливі зображення.
9.6. Інформаційний лист від постачальника щодо постачання запропонованого товару у кількості заявленої замовником та у належній якості .
9.7. Свідоцтво про державну реєстрацію товарів;
9.8. Висновок СЕС (за наявності);
9.9.Сертифікат якості на товар;

9.10. Інші документи, які Учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.
9.11.Термін придатності товарів – не менше 24 місяці від дати виготовлення.

10. Додаткова інформація:
10.1. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає Замовнику копії всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином.
10.2. У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки (яка відбувається у строк не більше ніж 3 робочі дні після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника
10.3. Замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника

Призначення:
.Для застосування у медичній практиці.

Строк поставки товару:
Протягом п’яти робочих днів після заявки замовника (в електронному або паперовому вигляді).

Місце поставки товару:
02002 , м. Київ вул. Митрополита Андрея Шептицького,5, кабінет № 601

Умови поставки товарів:
Доставка товару, завантажувально--розвантажувальні роботи виконуються транспортом постачальника чи транспортом перевізника за рахунок постачальника.

Умови розрахунків:
Розрахунки проводяться відповідно до пред’явленого Виконавцем (Учасником) рахунку та після підписання Замовником накладної про отримання товару.
Вид розрахунків – безготівковий .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
319 штуки
Медичній інструментарій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2017  —  01 квітня 2017
ДК 021:2015: 33169000-2 — Хірургічні інструменти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Список инструментов
Дата подання: 17 березня 2017 18:29
Дата відповіді: 21 березня 2017 11:50
Здравствуйте, убедительная просьба загрузить список необходимого инструмента в любом формате. Он у Вас весь написан в строчку в самом описании тендерной закупки.
Відповідь: выдповыдь надана

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2017 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ" 87 998,00
UAH з ПДВ
87 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Євтушенко В.І. 98 835,00
UAH з ПДВ
98 835,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2017 11:04
Abdo - Шевченко.pdf
27 березня 2017 11:04
RAJ - ABDO.pdf
27 березня 2017 11:04
RAJ.zip
27 березня 2017 11:04
Дод КСКФ.pdf
27 березня 2017 11:03
Рег. КСКФ.pdf
27 березня 2017 11:03
Гарант. лист.pdf
27 березня 2017 11:03
цінова 2.pdf
27 березня 2017 11:02
цінова 1.pdf
27 березня 2017 11:02
Лист-згода перс. дан.pdf
27 березня 2017 11:02
Лист ліценз.pdf
27 березня 2017 11:02
Довідки.zip
27 березня 2017 11:02
ФОП Шевченко Б.П..zip

Публічні документи

27 березня 2017 10:09
sert garant.rar
27 березня 2017 10:09
Docs.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ"

ФОП Євтушенко В.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШЕВЧЕНКО БОГДАН ПЕТРОВИЧ"
#2585613891
Відхилено 87 998,00
UAH з ПДВ
29 березня 2017 12:53
ФОП Євтушенко В.І.
#2231101043
Переможець 98 835,00
UAH з ПДВ
30 березня 2017 12:05

Документи

29 березня 2017 12:30
протокол № 72.docx

Документи

30 березня 2017 12:01
протокол № 74.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2017 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Євтушенко В.І.
#2231101043
98 835,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2017 12:01
протокол № 74.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20170411_0005.pdf укладений
11 квітня 2017 12:10
IMG_20170411_0003.pdf укладений
11 квітня 2017 12:10
IMG_20170411_0004.pdf укладений
11 квітня 2017 12:10
IMG_20170411_0002.pdf укладений
11 квітня 2017 12:10
IMG_20170411_0001.pdf укладений
11 квітня 2017 12:10