Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автобуси спеціалізовані для перевезення школярів
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2017-03-17-000672-a fcd3307735fd478abe8c794dfb27d716
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравець Валерій Юрійович

+380384536946 vol.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40208983
Вебсайт: http://volosvita.at.ua
Місцезнаходження: 31200, Україна , Хмельницька обл., Волочиськ, вул. Слави, буд. 10
Контактна особа: Кравець Валерій Юрійович
+380384536946
vol.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2017 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2017 17:48
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2017 17:48
Початок аукціону: 04 квітня 2017 14:19
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (автобуси спеціалізовані для перевезення школярів), 2 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од
автобуси спеціалізовані для перевезення школярів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31200, Україна, Хмельницька область, Волочиськ, вул. Слави, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2017 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2017 17:43
Тендерна документація (17.03.2017).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 березня 2017 11:18
Дата відповіді: 28 березня 2017 11:34
Просимо тендерний комітет внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації. Зазначені Замовником технічні вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційним по відношенню до українських виробників шкільних автобусів, окрім виробника автобусів "МРІЯ", а саме: 1) П'ятиступенева МКПП обмежує виробників у яких в автобусах є 6 ступенева МКПП, 2) Гальмівна система пневматична, просимо додати "або" гідравлічна. Також у ДСТУ 7013-2009 є посилання на правила ЄЕК ООН № 13-09, а не на 13-11, як у Додатку 3 Документації. Також правила ЄЕК ООН 36-03, на які є посилання в ДСТУ 7013-2009 передбачають наявність службових та аварійних дверей в автобусі, із певними технічними характеристиками аварійних дверей. Просимо передбачити посилання на вказані правила ЄЕК ООН № 36-03 у Технічних характеристиках Додаток 3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо надання відповіді за анонімним запитом

Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Пунктом 12.1. додатку 3 до тендерної документації встановлено основні технічні вимоги по експлуатаційній технологічності, в т.ч. тип коробки передач – 5-ти ступенева механічна коробка передач та тип гальмівної системи - пневматична, двоконтурна, привід з поділом на контури по осях та інші характеристики.
На Ваше звернення – «Просимо тендерний комітет внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації. Зазначені Замовником технічні вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційним по відношенню до українських виробників шкільних автобусів, окрім виробника автобусів "МРІЯ", а саме: 1) П'ятиступенева МКПП обмежує виробників у яких в автобусах є 6 ступенева МКПП, 2) Гальмівна система пневматична, просимо додати "або" гідравлічна. Також у ДСТУ 7013-2009 є посилання на правила ЄЕК ООН № 13-09, а не на 13-11, як у Додатку 3 Документації. Також правила ЄЕК ООН 36-03, на які є посилання в ДСТУ 7013-2009 передбачають наявність службових та аварійних дверей в автобусі, із певними технічними характеристиками аварійних дверей. Просимо передбачити посилання на вказані правила ЄЕК ООН № 36-03 у Технічних характеристиках Додаток 3.» повідомляємо про наступне:
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Разом з тим, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".»
Щодо типу коробки передач 5 ст. МКПП:
5 ст. МКПП знаходиться в таких марках та моделях автобусів для перевезення школярів як «ЕТАЛОН» модель А08110 ш; Богдан А-069.04; АС-Р-4234 «Мрія» та деяких інших автобусів іноземного виробництва. Більш того, пунктом 13 додатку 3 до тендерної документації передбачено – «Якщо запропонований учасником закупівлі товар за технічними параметрами відрізняється від тих, що вимагаються замовником в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики шкільного автобусу, учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково подає порівняльну таблицю параметрів запропонованого ним товару та параметрів, що визначені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики шкільних автобусів з відомостями щодо відповідності вимогам замовника.
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
* Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент.».
Тобто, учасники закупівлі мають можливість запропонувати і 6 ст. МКПП, що є більш кращим від зазначеного Замовником у тендерній документації. Відтак, поняття дискримінації відсутнє в цій частині.
Щодо вимоги додати до поняття гальмівної системи пневматична "або" гідравлічна.
Пневматичну гальмівну систему мають зокрема такі моделі автобусів спеціалізованих для перевезення пасажирів як «Богдан» А22412, АС-Р-4234 «Мрія», «Еталон» А08110ш. Відтак, в цій частині відсутні дискримінаційні вимоги стосовно формування вимог під одну модель транспорту. З метою якомога скорішого проведення процедури закупівлі без перенесення кінцевої дати подання тендерних пропозицій, а отже, і строків на запланований аукціон закупівлі та терміну щодо укладання договору про закупівлю, внесення змін до тендерної документації з метою додавання поняття до гальмівної системи "або" гідравлічна є необґрунтованим та недоцільним.
Щодо додаткового включення до вимог тендерної документації посилання на правила якості та безпеки товару, що не передбачені ДСТУ 7013: 2009. Автобуси спеціалізовані для перевезення та встановлення окремих технічних вимог до аварійних дверей.
Основоположним документом, що засвідчує відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик при закупівлі спеціалізованих автобусів для перевезення школярів є ДСТУ 7013: 2009. Автобуси спеціалізовані для перевезення (далі – Державний Стандарт).
Замовник закупівлі зобов’язаний дотримуватись вимог, що передбачені даним Державним Стандартом. Решта технічних нормативів, зокрема правил, які Вами рекомендується включити до вимог за тендерною документацією, а також, вимог, щодо «певних» технічних особливостей функціонування аварійних дверей не може бути враховане тендерним комітетом, оскільки звузить коло потенційних учасників. Посилання на правила ЄЕК ООН, що зазначені за тендерною документацією носять більш рекомендаційний характер та можуть бути замінені учасником на альтернативну форму визначення того чи іншого типу конструкції або деталей технічного засобу.
Учасники закупівлі як і Замовник, зобов’язані керуватись вимогами згідно Державного Стандарту.

Підсумовуючи все зазначене вище, Ваші зауваження про встановлення «нібито» дискримінаційних вимог за тендерною документацією є безпідставною та необґрунтованою. Вами не доведено, в чому саме порушуються Ваші права на конкуренту участь у закупівлі. Отже, тендерний комітет не має підстав вносити зміни до вимог за тендерною документацією, оскільки, такі зміни можуть зірвати процес забезпечення навчально-виховних закладів необхідними автобусами спеціалізованими для перевезення школярів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-17-000672-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007", Код ЄДРПОУ:35891028
Дата подання: 10 квітня 2017 14:34
Скарга про порушення законодавства Відділ освіти Волочиськ
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Відділом освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2017 19:35
Рішення від 13.04.2017 № 2083+запит.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2017 19:34
Рішення від 03.05.2017 № 2553.pdf
Дата публікації: 10 травня 2017 20:09

Документи подані скаржником

10 квітня 2017 14:33
Скарга Волочиськ0001.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

10 травня 2017 20:09
Рішення від 03.05.2017 № 2553.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2017 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007" 3 360 000,00
UAH з ПДВ
3 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2017 21:20
03. Довідка з ДПІ.pdf
05 квітня 2017 21:20
02. Довідка з МВС.pdf
03 квітня 2017 02:17
06. Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2017 02:17
04. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 квітня 2017 02:17
01. Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#39031774
Переможець 3 000 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2017 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2017 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#39031774
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2017 12:39
ДУ.pdf зміни до договору
23 травня 2017 11:33
Електронний підпис укладений
15 травня 2017 18:24
Договір укладений
15 травня 2017 18:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування закупівлі здійснюється в межах реально затверджених видатків Замовника на дану потребу. На дату укладання Договору платіжні (бюджетні) зобов’язання виникають щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми (у межах кошторисних призначень), які складають: 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень грн. 00 коп.) з ПДВ. Оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом (планом використання бюджетних коштів) на 2017 рік та при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) з урахуванням положень листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 №3302-06/29640-06. Подальше виникнення зобов’язань можливе відповідно до кошторисних призначень та може регламентуватися шляхом укладення додаткової угоди або на підставі довідок внесення змін до фінансового плану (кошторису) з відображенням суми коштів, що додається, але в будь якому разі не може перевищувати загальної суми Договору. Сторони домовились, що загальна вартість Договору не змінюється та відповідає ціні за результатами аукціону торгів учасника-переможця, а саме: 3 000 000,00 грн. з ПДВ, у тому числі ПДВ: 500 000,00 грн
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою