Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стент-системи коронарні
Coronary stents
Очікувана вартість
6 787 500,00 UAH
UA-2017-03-16-002322-b a1e8f68946dc463bb9e34cd304a02b8c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гужва

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Яна Гужва
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Додаткові контактні особи: Анастасія Гречка
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Health Dnipropetrovsk Regional State Administration
National ID: 33769381
Contact point: Yanna Guzhva
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Additional contacts: Анастасія Гречка
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 березня 2017 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2017 00:00
Очікувана вартість: 6 787 500,00 UAH з ПДВ
Publication date: 16 березня 2017 17:46
Enquiries until: 09 травня 2017 00:00
Complaints submission until: до 15 травня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 травня 2017 00:00

Information

Estimated total value: 6 787 500 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

11 травня 2017 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2017 18:42
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
11 травня 2017 18:42
ТД ПВТ - 25_17 зміни 2.docx
11 травня 2017 18:42
Перелік змін до ТД ПВТ - 25_17 №2.docx
11 травня 2017 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2017 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2017 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2017 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2017 18:42
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
28 березня 2017 17:37
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
16 березня 2017 17:46
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
11 травня 2017 18:42
ТД ПВТ - 25_17 зміни 2.docx
28 березня 2017 17:37
ТД ПВТ - 25_17 зміни.docx
16 березня 2017 17:46
ТД ПВТ - 25_17.docx
11 травня 2017 18:42
Перелік змін до ТД ПВТ - 25_17 №2.docx
28 березня 2017 17:37
Перелік змін до ТД ПВТ - 25_17.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-16-002322-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІРИДІУМ", Код ЄДРПОУ:38650834
Дата подання: 23 березня 2017 13:30
Запит щодо вимог документації конкурсних торгів
Інформуємо Вас та наголошуємо, що медичний товар, об’єднаний в єдиний лот являється товаром, який може бути представлений тільки одним виробником на території України та, відповідно, одним представником, що повністю обмежує конкуренцію та звужує коло учасників у торгах до одного учасника та дискримінує постачальників, які можуть постачати всю іншу продукцію згідно з переліком закупівлі.
Такі всесвітньо відомі компанії – виробники, як: Medtronic, Boston Scientific, Abbot Vascular, Terumo не можуть прийняти участь у данному тендері, коли товар об’єднано в єдиний лот, оскільки у компаній Medtronic та Abbot Vascular немає в своєму портфоліо стент-систем. котрі б задовольняли вимогу пунктів 2 та 3, а саме 2.5 Повинні бути присутніми 2 моделі стенту з усіма діапазонами діаметрів з однорідними розмірами серпантино подібних сегментів, а пункт 4. Пристрій для закриття місця пункції може поставити тільки єдина компанія Terumo.

Просимо Вас внести зміни до документації конкурсних торгів, а саме:
- розділити закупівлю за лотами відповідно до переліку.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2017 18:53
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Тендерним комітетом визначено предмет закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 р. № 454 (далі – наказ МЕРТУ). З причин необхідного отримання витратних матеріалів для кардіохірургічних втручань в повному обсязі, згідно номенклатури та потреб одного Замовника (лікувального закладу), та економії бюджетних коштів, нами передбачено подання тендерних пропозицій до предмету закупівлі в цілому, що не суперечить Закону та наказу МЕРТУ. Поділ предмета закупівлі на лоти створює ризик неможливості закупівлі окремих найменувань продукції та відповідно неможливості забезпечення цими витратними матеріалами безперебійної роботи лікувального закладу. Учасник торгів може подати свою пропозицію, яка буде включати товар від різних виробників. Учасник торгів не обмежений поданням пропозиції від одного виробника.
Відносно звернення щодо пункту 2.5 Специфічних вимог «Повинні бути присутніми 2 моделі стенту з усіма діапазонами діаметрів з однорідними розмірами серпантино подібних сегментів, що підтримує баланс сили уздовж всього стенту незалежно від довжини» - тендерним комітетом внесені зміни до тендерної документації щодо цього питання.
Відносно звернення щодо пункту 4. «Пристрій для закриття місця пункції судин», на даний час щонайменше три компанії мають такі вироби: Terrumo (AngioSeal), Abbot (StarClose), Cordis (ExosealVCD).

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-03-16-002322-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІРИДІУМ", Код ЄДРПОУ:38650834
Дата подання: 10 квітня 2017 13:59
Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону, документація конкурсних торгів повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Однак, ряд медико-технічних вимог складені у такий спосіб, що у повній мірі їм задовольняє продукція лише одного конкретного виробника, а саме Genoss. Отже, приймати участь у даних торгах може тільки той учасник, який є диллером, офіційним дистриб’ютором чи офіційним представником компанії Genoss. Водночас, Товариство з обмеженою відповідальністю «Іридіум» є офіційним представником компанії Medtronic і у зв’язку із встановленими Замовником саме таким чином медико-технічні вимоги, немає можливості приймати участь у даних торгах, що свідчить про пряму дискримінацію учасників даних торгів, у тому числі й ТОВ «Іридіум». Таким чином, складені у такий спосіб медико-технічні вимоги обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів, і як наслідок порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону, зокрема, недискримінації учасників та загалом призводять до порушення норм діючого законодавства у сфері державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2017 15:01
рішення від 12.04.2017 № 2040+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2017 15:00
рішення від 27.04.2017 № 2473.PDF
Дата публікації: 04 травня 2017 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: тендерний комітет ПРИЙНЯВ РІШЕННЯ: 1. Внести зміни до процедури закупівлі та затвердити нову редакцію тендерної документації. 2. Згідно ч. 2 ст. 23 Закону України „ Про публічні закупівлі ”подовжити строк для подання тендерних пропозицій. 3. Керуючись абз. 3 ч. 1 ст. 10 Закону оприлюднити зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата виконання рішення замовником: 11 травня 2017 18:55
Номер скарги: UA-2017-03-16-002322-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 13 травня 2017 13:34
Тендерна документація містить вимоги, що обмежує права учасника
Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля здійснюється на таких принципах, як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Відповідно до п.3 статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно п. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, всупереч норм Закону, Замовником було завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію, в якій містяться необґрунтовані дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 16.05.2017 № 2943.PDF
Дата публікації: 16 травня 2017 19:33

Документи подані скаржником

10 квітня 2017 13:59
Cкарга ТОВ ІРИДІУМ.pdf
10 квітня 2017 13:59
Abbott Vascular.pdf
10 квітня 2017 13:59
Boston Scientific.pdf
10 квітня 2017 13:59
Genoss.pdf
10 квітня 2017 13:59
Medtronic.pdf
10 квітня 2017 13:59
Terumo.pdf
10 квітня 2017 13:59
Квітанція.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

16 травня 2017 19:33
рішення від 16.05.2017 № 2943.PDF

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 – Стент-система коронарна з лікувальним покриттям для стандартних та звивистих судин
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 800 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 480,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 144000 UAH


Title: Lot 1 - Coronary stent with medical coverage for standard and tortuous vessels
Current status: Complete
Estimated total value: 4 800 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 480,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 12 червня 2017 13:11
Auction planned date: 12 червня 2017 13:11
Закінчення: 12 червня 2017 13:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

400 шт
Лот 1 – Стент-система коронарна з лікувальним покриттям для стандартних та звивистих судин
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Дата доставки: 26 грудня 2017

Lot 1 - Coronary stent with medical coverage for standard and tortuous vessels
CPV: 33180000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2017-03-16-002322-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 13 травня 2017 13:34
Тендерна документація містить вимоги, що обмежує права учасника
Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля здійснюється на таких принципах, як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Відповідно до п.3 статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно п. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, всупереч норм Закону, Замовником було завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію, в якій містяться необґрунтовані дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 16.05.2017 № 2943.PDF
Дата публікації: 16 травня 2017 19:33

Документи Органу Оскарження

16 травня 2017 19:33
рішення від 16.05.2017 № 2943.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 червня 2017
UA-2017-03-16-002322-ba1e8f68946dc463bb9e34cd304a02b8c
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ БІЛІМЕД Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Кандія Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

06 червня 2017 17:32
Електронний підпис

Публічні документи

15 червня 2017 15:39
Документи переможця.pdf
17 травня 2017 11:26
Банківська гарантія.zip
17 травня 2017 11:21
Тех. част. Лот 1.pdf
17 травня 2017 11:21
Специфікація Лот 1.pdf

Документи

06 червня 2017 17:31
Електронний підпис

Публічні документи

18 травня 2017 17:54
витяг з наказу банк.pdf
18 травня 2017 17:54
копія ліцензії банку.pdf
18 травня 2017 17:54
Гарантія 3834.pdf
18 травня 2017 15:49
Проект договора.pdf
18 травня 2017 15:49
СПЕЦИФІКАЦІЯ. Лот 1.PDF
18 травня 2017 15:49
Стаття 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІЛІМЕД

ТОВ Кандія

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2017 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БІЛІМЕД 4 200 820,00
UAH з ПДВ
4 200 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Кандія 4 800 000,00
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2017 15:39
Документи переможця.pdf
17 травня 2017 11:26
Банківська гарантія.zip
17 травня 2017 11:21
Тех. част. Лот 1.pdf
17 травня 2017 11:21
Специфікація Лот 1.pdf

Публічні документи

18 травня 2017 17:54
витяг з наказу банк.pdf
18 травня 2017 17:54
копія ліцензії банку.pdf
18 травня 2017 17:54
Гарантія 3834.pdf
18 травня 2017 15:49
Проект договора.pdf
18 травня 2017 15:49
СПЕЦИФІКАЦІЯ. Лот 1.PDF
18 травня 2017 15:49
Стаття 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІЛІМЕД

ТОВ Кандія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІЛІМЕД
#40087705
Переможець 4 200 820,00
UAH з ПДВ
14 червня 2017 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2017 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІЛІМЕД
#40087705
4 200 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:04
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2018 17:12
ДУ3 до Дог 58_2017-25.pdf зміни до договору
14 лютого 2018 17:11
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2018 16:43
ДУ2 до Дог 58_2017-25.pdf зміни до договору
06 лютого 2018 16:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:51
ДУ1 до Дог 58_2017-25.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 15:50
Електронний підпис укладений
30 червня 2017 17:56
Договір 58_2017-25.pdf укладений
30 червня 2017 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії Договору на термін, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. Подовження строку дії Договору до 31 грудня 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 58/2017-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 58/2017-25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.5 Договору Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на 840 164,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 58/2017-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 58/2017-25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.5 Договору, сторони дійшли взаємної згоди про наступне: - Сума цієї додаткової угоди складає: 840 164,00 грн. (Вісімсот сорок тисяч сто шістдесят чотири грн 00 коп.), у т.ч. ПДВ - 54 964,00 грн. (П'ятдесят чотири тисячі дев'ятсот шістдесят чотири грн 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 58/2017-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 58/2017-25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 5 040 984,00
UAH з ПДВ