Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стент-системи коронарні
Coronary stents
Coronary stents
Очікувана вартість
6 787 500,00 UAH
UA-2017-03-16-002322-b ● a1e8f68946dc463bb9e34cd304a02b8c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33769381 |
Вебсайт: | http://dozoda.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Яна Гужва +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Анастасія Гречка +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Health Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 33769381 |
Contact point: |
Yanna Guzhva +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Additional contacts: |
Анастасія Гречка +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 березня 2017 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2017 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2017 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 787 500,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 16 березня 2017 17:46 |
Enquiries until: | 09 травня 2017 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 травня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 травня 2017 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 787 500 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
11 травня 2017 18:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2017 18:42 |
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx | |
11 травня 2017 18:42 |
ТД ПВТ - 25_17 зміни 2.docx | |
11 травня 2017 18:42 |
Перелік змін до ТД ПВТ - 25_17 №2.docx |
11 травня 2017 18:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 травня 2017 18:42 |
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
|
|||||||||
11 травня 2017 18:42 |
ТД ПВТ - 25_17 зміни 2.docx
|
|||||||||
11 травня 2017 18:42 |
Перелік змін до ТД ПВТ - 25_17 №2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-16-002322-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІРИДІУМ", Код ЄДРПОУ:38650834
Дата подання: 23 березня 2017 13:30
Запит щодо вимог документації конкурсних торгів
Інформуємо Вас та наголошуємо, що медичний товар, об’єднаний в єдиний лот являється товаром, який може бути представлений тільки одним виробником на території України та, відповідно, одним представником, що повністю обмежує конкуренцію та звужує коло учасників у торгах до одного учасника та дискримінує постачальників, які можуть постачати всю іншу продукцію згідно з переліком закупівлі.
Такі всесвітньо відомі компанії – виробники, як: Medtronic, Boston Scientific, Abbot Vascular, Terumo не можуть прийняти участь у данному тендері, коли товар об’єднано в єдиний лот, оскільки у компаній Medtronic та Abbot Vascular немає в своєму портфоліо стент-систем. котрі б задовольняли вимогу пунктів 2 та 3, а саме 2.5 Повинні бути присутніми 2 моделі стенту з усіма діапазонами діаметрів з однорідними розмірами серпантино подібних сегментів, а пункт 4. Пристрій для закриття місця пункції може поставити тільки єдина компанія Terumo.
Просимо Вас внести зміни до документації конкурсних торгів, а саме:
- розділити закупівлю за лотами відповідно до переліку.
Розгорнути
Згорнути
Такі всесвітньо відомі компанії – виробники, як: Medtronic, Boston Scientific, Abbot Vascular, Terumo не можуть прийняти участь у данному тендері, коли товар об’єднано в єдиний лот, оскільки у компаній Medtronic та Abbot Vascular немає в своєму портфоліо стент-систем. котрі б задовольняли вимогу пунктів 2 та 3, а саме 2.5 Повинні бути присутніми 2 моделі стенту з усіма діапазонами діаметрів з однорідними розмірами серпантино подібних сегментів, а пункт 4. Пристрій для закриття місця пункції може поставити тільки єдина компанія Terumo.
Просимо Вас внести зміни до документації конкурсних торгів, а саме:
- розділити закупівлю за лотами відповідно до переліку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2017 18:53
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Тендерним комітетом визначено предмет закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 р. № 454 (далі – наказ МЕРТУ). З причин необхідного отримання витратних матеріалів для кардіохірургічних втручань в повному обсязі, згідно номенклатури та потреб одного Замовника (лікувального закладу), та економії бюджетних коштів, нами передбачено подання тендерних пропозицій до предмету закупівлі в цілому, що не суперечить Закону та наказу МЕРТУ. Поділ предмета закупівлі на лоти створює ризик неможливості закупівлі окремих найменувань продукції та відповідно неможливості забезпечення цими витратними матеріалами безперебійної роботи лікувального закладу. Учасник торгів може подати свою пропозицію, яка буде включати товар від різних виробників. Учасник торгів не обмежений поданням пропозиції від одного виробника.
Відносно звернення щодо пункту 2.5 Специфічних вимог «Повинні бути присутніми 2 моделі стенту з усіма діапазонами діаметрів з однорідними розмірами серпантино подібних сегментів, що підтримує баланс сили уздовж всього стенту незалежно від довжини» - тендерним комітетом внесені зміни до тендерної документації щодо цього питання.
Відносно звернення щодо пункту 4. «Пристрій для закриття місця пункції судин», на даний час щонайменше три компанії мають такі вироби: Terrumo (AngioSeal), Abbot (StarClose), Cordis (ExosealVCD).
Тендерним комітетом визначено предмет закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 р. № 454 (далі – наказ МЕРТУ). З причин необхідного отримання витратних матеріалів для кардіохірургічних втручань в повному обсязі, згідно номенклатури та потреб одного Замовника (лікувального закладу), та економії бюджетних коштів, нами передбачено подання тендерних пропозицій до предмету закупівлі в цілому, що не суперечить Закону та наказу МЕРТУ. Поділ предмета закупівлі на лоти створює ризик неможливості закупівлі окремих найменувань продукції та відповідно неможливості забезпечення цими витратними матеріалами безперебійної роботи лікувального закладу. Учасник торгів може подати свою пропозицію, яка буде включати товар від різних виробників. Учасник торгів не обмежений поданням пропозиції від одного виробника.
Відносно звернення щодо пункту 2.5 Специфічних вимог «Повинні бути присутніми 2 моделі стенту з усіма діапазонами діаметрів з однорідними розмірами серпантино подібних сегментів, що підтримує баланс сили уздовж всього стенту незалежно від довжини» - тендерним комітетом внесені зміни до тендерної документації щодо цього питання.
Відносно звернення щодо пункту 4. «Пристрій для закриття місця пункції судин», на даний час щонайменше три компанії мають такі вироби: Terrumo (AngioSeal), Abbot (StarClose), Cordis (ExosealVCD).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-03-16-002322-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІРИДІУМ", Код ЄДРПОУ:38650834
Дата подання: 10 квітня 2017 13:59
Дата подання: 10 квітня 2017 13:59
Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону, документація конкурсних торгів повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Однак, ряд медико-технічних вимог складені у такий спосіб, що у повній мірі їм задовольняє продукція лише одного конкретного виробника, а саме Genoss. Отже, приймати участь у даних торгах може тільки той учасник, який є диллером, офіційним дистриб’ютором чи офіційним представником компанії Genoss. Водночас, Товариство з обмеженою відповідальністю «Іридіум» є офіційним представником компанії Medtronic і у зв’язку із встановленими Замовником саме таким чином медико-технічні вимоги, немає можливості приймати участь у даних торгах, що свідчить про пряму дискримінацію учасників даних торгів, у тому числі й ТОВ «Іридіум».
Таким чином, складені у такий спосіб медико-технічні вимоги обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів, і як наслідок порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону, зокрема, недискримінації учасників та загалом призводять до порушення норм діючого законодавства у сфері державних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2017 15:01
рішення від 12.04.2017 № 2040+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2017 15:00
інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2017 № 2473.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2017 19:35
рішення від 27.04.2017 № 2473.PDF
Дата публікації: 04 травня 2017 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: тендерний комітет
ПРИЙНЯВ РІШЕННЯ:
1. Внести зміни до процедури закупівлі та затвердити нову редакцію тендерної документації.
2. Згідно ч. 2 ст. 23 Закону України „ Про публічні закупівлі ”подовжити строк для подання тендерних пропозицій.
3. Керуючись абз. 3 ч. 1 ст. 10 Закону оприлюднити зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата виконання рішення замовником: 11 травня 2017 18:55
Номер скарги: UA-2017-03-16-002322-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 13 травня 2017 13:34
Дата подання: 13 травня 2017 13:34
Тендерна документація містить вимоги, що обмежує права учасника
Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля здійснюється на таких принципах, як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
Відповідно до п.3 статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно п. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, всупереч норм Закону, Замовником було завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію, в якій містяться необґрунтовані дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 16.05.2017 № 2943.PDF
Дата публікації: 16 травня 2017 19:33
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Стент-система коронарна з лікувальним покриттям для стандартних та звивистих судин |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 800 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 480,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 144000 UAH |
Title: Lot 1 - Coronary stent with medical coverage for standard and tortuous vessels
Current status: Complete
Estimated total value: 4 800 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 480,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 12 червня 2017 13:11
Auction planned date: 12 червня 2017 13:11
Закінчення: 12 червня 2017 13:32
Позиції
400 шт
Лот 1 – Стент-система коронарна з лікувальним покриттям для стандартних та звивистих судин
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Дата доставки:
26 грудня 2017
Lot 1 - Coronary stent with medical coverage for standard and tortuous vessels
CPV: 33180000-5
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2017-03-16-002322-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 13 травня 2017 13:34
Дата подання: 13 травня 2017 13:34
Тендерна документація містить вимоги, що обмежує права учасника
Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля здійснюється на таких принципах, як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
Відповідно до п.3 статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно п. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, всупереч норм Закону, Замовником було завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію, в якій містяться необґрунтовані дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 16.05.2017 № 2943.PDF
Дата публікації: 16 травня 2017 19:33
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 червня 2017
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33769381 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ БІЛІМЕД | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Кандія | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БІЛІМЕД #40087705 |
Переможець |
4 200 820,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2017 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2018 17:12
|
ДУ3 до Дог 58_2017-25.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2018 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2018 16:43
|
ДУ2 до Дог 58_2017-25.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2018 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 15:51
|
ДУ1 до Дог 58_2017-25.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2017 17:56
|
Договір 58_2017-25.pdf | укладений |
30 червня 2017 17:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії Договору на термін, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. Подовження строку дії Договору до 31 грудня 2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 58/2017-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 58/2017-25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.5 Договору Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на 840 164,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 58/2017-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 58/2017-25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.5 Договору, сторони дійшли взаємної згоди про наступне: - Сума цієї додаткової угоди складає: 840 164,00 грн. (Вісімсот сорок тисяч сто шістдесят чотири грн 00 коп.), у т.ч. ПДВ - 54 964,00 грн. (П'ятдесят чотири тисячі дев'ятсот шістдесят чотири грн 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 58/2017-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 58/2017-25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |