Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відновлення асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 977 422,00 UAH
UA-2017-03-16-001229-b ● cf994fabee53440097ff2c9ac92d62e7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573115 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Сєдова, 5 |
Контактна особа: |
Зубач Олена Анатоліївна +380612363332 orjra2014@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2017 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2017 14:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2017 14:41 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2017 12:28 |
Очікувана вартість: | 1 977 422,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 887,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9887.11 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6340 м.кв
Відновлення асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, територія Вознесенівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2017
—
01 вересня 2017
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2017 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2017 14:36 |
Проект договору.docx | |
16 березня 2017 14:36 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-16-001229-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «Будівельна компанія «Іста Груп», Код ЄДРПОУ:39704115
Дата подання: 21 квітня 2017 17:57
Оскарження результатів торгів
Під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (поточний ремонт), були порушені права ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ІСТА ГРУП», як Учасника, у якого найбільш економічно вигідна ціна, за результатами аукціону.
Замовник звернувшись до одного з Учасників торгів (конкурента) (КП «ЕЛУАШ») щодо отримання інформації про іншого Учасника (ТОВ «БК ІСТА ГРУП») дискваліфікував наше товариство на підставі листа іншого Учасника КП «ЕЛУАШ», тим самим замовник порушив:
п. 1, ст. 3 Принципи здійснення закупівель «….. об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.»;
ст. 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
п. 1 «….. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі…….»
п. 3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
«.. забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;».
Нагадуємо щодо вимог ст. 16 Закону, в нашої тендерної пропозиції договір з КП «ЕЛУАШ» на момент проведення аукціону та на теперішній час є дійсний. Дискваліфікувавши нашу пропозицію Замовник порушив вимоги закону України «Про публічні закупівлі».
Змовник повинен застосувати переговорну процедуру до Учасника у якого найбільш економічно вигідна ціна за отриманням додаткової інформації згідно п. 3 ст 16.
Щодо до додаткової інформації, то на даний час у нашого товариства є чинний договір оренди на фрезу дорожню та іншу техніку, яка потрібна для виконання робіт по закупівлі ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (поточний ремонт), і яка не відноситься до власності КП «ЕЛУАШ».
Обравши переможцем торгів КП «ЕЛУАШ», Замовник порушив ст. 16 Закону Кваліфікаційні критерії, а саме в Додатку 2 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» розділ 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», п. 2.1 Замовник зазначив - надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста - кошторисника (сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо).
В тендерної пропозиції що надав КП «ЕЛУАШ» відсутній документ що підтверджує кваліфікацію спеціаліста – кошторисника!!!
1. Вимагаємо в рамках законодавства України розглянути нашу пропозицію згідно Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію КП «ЕЛУАШ» на підставі п.1 ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Замовник звернувшись до одного з Учасників торгів (конкурента) (КП «ЕЛУАШ») щодо отримання інформації про іншого Учасника (ТОВ «БК ІСТА ГРУП») дискваліфікував наше товариство на підставі листа іншого Учасника КП «ЕЛУАШ», тим самим замовник порушив:
п. 1, ст. 3 Принципи здійснення закупівель «….. об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.»;
ст. 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
п. 1 «….. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі…….»
п. 3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
«.. забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;».
Нагадуємо щодо вимог ст. 16 Закону, в нашої тендерної пропозиції договір з КП «ЕЛУАШ» на момент проведення аукціону та на теперішній час є дійсний. Дискваліфікувавши нашу пропозицію Замовник порушив вимоги закону України «Про публічні закупівлі».
Змовник повинен застосувати переговорну процедуру до Учасника у якого найбільш економічно вигідна ціна за отриманням додаткової інформації згідно п. 3 ст 16.
Щодо до додаткової інформації, то на даний час у нашого товариства є чинний договір оренди на фрезу дорожню та іншу техніку, яка потрібна для виконання робіт по закупівлі ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (поточний ремонт), і яка не відноситься до власності КП «ЕЛУАШ».
Обравши переможцем торгів КП «ЕЛУАШ», Замовник порушив ст. 16 Закону Кваліфікаційні критерії, а саме в Додатку 2 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» розділ 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», п. 2.1 Замовник зазначив - надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста - кошторисника (сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо).
В тендерної пропозиції що надав КП «ЕЛУАШ» відсутній документ що підтверджує кваліфікацію спеціаліста – кошторисника!!!
1. Вимагаємо в рамках законодавства України розглянути нашу пропозицію згідно Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію КП «ЕЛУАШ» на підставі п.1 ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 квітня 2017 14:48
Тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Вознесенівському району розглянута вимога товариства з обмеженою відповідальністю “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ІСТА ГРУП” (далі - ТОВ “БК ІСТА ГРУП”) щодо результатів відкритих торгів на закупівлю послуг ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; відновлення асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньо квартальних проїздів (поточний ремонт). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2017-03-16-001229-b.
Дана вимога подана на підставі ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та згідно з якою у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ “БК ІСТА ГРУП” кваліфікаційним критеріям, тендерний комітет повідомляє наступне.
Тендерна пропозиція ТОВ “БК ІСТА ГРУП” відхилена на підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону.
Керуючись ст. 28 Закону тендерний комітет районної адміністрації звернувся до КП "ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ” (далі - КП “ЕЛУАШ”) за підтвердженням інформації, яка була надана ТОВ “БК ІСТА ГРУП” щодо надання послуг спецтехніки КП “ЕЛУАШ”. Дане рішення було прийняте у зв'язку з тим, що у договорі зазначено, що техніка буде надаватися лише за умови не задіяння даної техніки у власній господарській діяльності. За інформацією, яка надійшла від КП “ЕЛУАШ”, договір №3ст від 30.03.2017 про надання послуг спецтехніки: асфальтоукладач, фреза дорожня, коток дорожній та лафет буде вважатися розірваним з 01.05.2017, про що КП “ЕЛУАШ” повідомило листом від 05.04.2017 ТОВ “БК ІСТА ГРУП”. Враховуючи зазначене, в термін надання послуг буде відсутня обов'язкова необхідна матеріально-технічна база для надання послуг з відновлення асфальтового покриття, а саме: фрези дорожньої. Наявність даної техніки є обов'язковим кваліфікаційним критерієм.
Звертаємо Вашу увагу, що подання тендерних пропозицій здійснюється виключно відповідно до вимог статті 25 Закону. Також, згідно з статтею 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Вами були порушені норми Закону щодо надання інформації, а саме: на адресу тендерного комітету Запорізької міської ради по Вознесенівському району листом від 30.03.2017 № 15а Ви надали довідку про наявність матеріально-технічної бази з додатками:
- копію договору від 22.02.2017 №14А з громадянином Шевченко С.П. про надання послуг автомобілю-самоскиду КАМАЗ 55111;
- копію договору від 01.03.2017 №17А з громадянином Талалаєвим В.О. про надання послуг автомобілю-самоскиду КАМАЗ 5511;
- копію договору від 03.04.2017 №6 з ФОП Фтоян Г.Г. про надання послуг фрези-дорожньої Wirtgen W2000.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2017 до 14:41. Документи до тендерної пропозиції були Вами завантажені 04.04.2017, таким чином Ви мали змогу завантажити вищеперелічені документи. Тим самим Ви, як Учасник, порушили принципи здійснення закупівлі (п.1 ст.3 Закону “....запобігання корупційним діям і зловживанням”), а саме: завідомо, 30.03.2017, підготували листа з додатком - договором від 03.04.2017 та не завантажили його в електронній системі.
Таким чином, вважаємо правомірним відхилення тендерної пропозиції ТОВ “БК ІСТА ГРУП” на підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо дискваліфікації КП “ЕЛУАШ” тендерний комітет районної адміністрації повідомляємо наступне.
КП “ЕЛУАШ” було надано інформаційну довідку, згідно з якою наявні шість спеціалістів-кошторисників (Малахов В.Д. – інженер-механік, економіст, освіта - вища, Воєвода Л.В., - інженер-металург, освіта - вища, Гуржій В.В. – інженер-будівельник, освіта - вища, Лапіна С.С. – бакалавр з будівництва, Устинова І.О. – товарознавець, економіст, освіта - вища, Скоробогатова І.В.) – інженер з безпеки руху, освіта – вища. До довідки були надані дипломи.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об’єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом відповідних спеціалістів, які мають кваліфікаційні сертифікати на виконання робіт відповідного профілю.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554 «Про деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури» затверджено Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, а саме: розроблення містобудівної документації, архітектурне та інженерно-будівельне проектування, експертиза та обстеження у будівництві, технічний нагляд, інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва.
Отже, чинним законодавством не передбачено конкретної освіти для спеціаліста-кошторисника, а проходження професійної атестації та отримання кваліфікаційного сертифіката встановлено лише для окремих категорій виконавців та не є обов’язковим для спеціаліста-кошторисника .
На підставі викладеного, вимога про дискваліфікацію пропозиції КП “ЕЛУАШ” та розгляду пропозиції ТОВ “БК ІСТА ГРУП” не підлягає задоволенню.
Дана вимога подана на підставі ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та згідно з якою у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ “БК ІСТА ГРУП” кваліфікаційним критеріям, тендерний комітет повідомляє наступне.
Тендерна пропозиція ТОВ “БК ІСТА ГРУП” відхилена на підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону.
Керуючись ст. 28 Закону тендерний комітет районної адміністрації звернувся до КП "ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ” (далі - КП “ЕЛУАШ”) за підтвердженням інформації, яка була надана ТОВ “БК ІСТА ГРУП” щодо надання послуг спецтехніки КП “ЕЛУАШ”. Дане рішення було прийняте у зв'язку з тим, що у договорі зазначено, що техніка буде надаватися лише за умови не задіяння даної техніки у власній господарській діяльності. За інформацією, яка надійшла від КП “ЕЛУАШ”, договір №3ст від 30.03.2017 про надання послуг спецтехніки: асфальтоукладач, фреза дорожня, коток дорожній та лафет буде вважатися розірваним з 01.05.2017, про що КП “ЕЛУАШ” повідомило листом від 05.04.2017 ТОВ “БК ІСТА ГРУП”. Враховуючи зазначене, в термін надання послуг буде відсутня обов'язкова необхідна матеріально-технічна база для надання послуг з відновлення асфальтового покриття, а саме: фрези дорожньої. Наявність даної техніки є обов'язковим кваліфікаційним критерієм.
Звертаємо Вашу увагу, що подання тендерних пропозицій здійснюється виключно відповідно до вимог статті 25 Закону. Також, згідно з статтею 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Вами були порушені норми Закону щодо надання інформації, а саме: на адресу тендерного комітету Запорізької міської ради по Вознесенівському району листом від 30.03.2017 № 15а Ви надали довідку про наявність матеріально-технічної бази з додатками:
- копію договору від 22.02.2017 №14А з громадянином Шевченко С.П. про надання послуг автомобілю-самоскиду КАМАЗ 55111;
- копію договору від 01.03.2017 №17А з громадянином Талалаєвим В.О. про надання послуг автомобілю-самоскиду КАМАЗ 5511;
- копію договору від 03.04.2017 №6 з ФОП Фтоян Г.Г. про надання послуг фрези-дорожньої Wirtgen W2000.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2017 до 14:41. Документи до тендерної пропозиції були Вами завантажені 04.04.2017, таким чином Ви мали змогу завантажити вищеперелічені документи. Тим самим Ви, як Учасник, порушили принципи здійснення закупівлі (п.1 ст.3 Закону “....запобігання корупційним діям і зловживанням”), а саме: завідомо, 30.03.2017, підготували листа з додатком - договором від 03.04.2017 та не завантажили його в електронній системі.
Таким чином, вважаємо правомірним відхилення тендерної пропозиції ТОВ “БК ІСТА ГРУП” на підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо дискваліфікації КП “ЕЛУАШ” тендерний комітет районної адміністрації повідомляємо наступне.
КП “ЕЛУАШ” було надано інформаційну довідку, згідно з якою наявні шість спеціалістів-кошторисників (Малахов В.Д. – інженер-механік, економіст, освіта - вища, Воєвода Л.В., - інженер-металург, освіта - вища, Гуржій В.В. – інженер-будівельник, освіта - вища, Лапіна С.С. – бакалавр з будівництва, Устинова І.О. – товарознавець, економіст, освіта - вища, Скоробогатова І.В.) – інженер з безпеки руху, освіта – вища. До довідки були надані дипломи.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об’єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом відповідних спеціалістів, які мають кваліфікаційні сертифікати на виконання робіт відповідного профілю.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554 «Про деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури» затверджено Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, а саме: розроблення містобудівної документації, архітектурне та інженерно-будівельне проектування, експертиза та обстеження у будівництві, технічний нагляд, інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва.
Отже, чинним законодавством не передбачено конкретної освіти для спеціаліста-кошторисника, а проходження професійної атестації та отримання кваліфікаційного сертифіката встановлено лише для окремих категорій виконавців та не є обов’язковим для спеціаліста-кошторисника .
На підставі викладеного, вимога про дискваліфікацію пропозиції КП “ЕЛУАШ” та розгляду пропозиції ТОВ “БК ІСТА ГРУП” не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2017 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «Будівельна компанія «Іста Груп» |
1 894 572,74
UAH з ПДВ
|
1 894 572,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" |
1 951 448,40
UAH з ПДВ
|
1 951 448,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
1 976 868,00
UAH з ПДВ
|
1 976 868,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Будівельна компанія «Іста Груп» #39704115 |
Відхилено |
1 894 572,74
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2017 12:05
|
КП "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" #03345018 |
Переможець |
1 951 448,40
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2017 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 12:31
|
Звіт | укладений |
02 січня 2018 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2017 15:49
|
Додаткова угода 2 від 020817.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2017 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2017 15:22
|
Додаткова угода 1 від 050517.pdf | зміни до договору |
05 травня 2017 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2017 11:56
|
Додаток 3 | укладений |
28 квітня 2017 11:53
|
Додаток 2 | укладений |
28 квітня 2017 11:53
|
Додаток 1 | укладений |
28 квітня 2017 11:53
|
Договір | укладений |
28 квітня 2017 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору, у зв'язку з уточненням термінів надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виконання послуг в повному обсязі та зменшення ціни за 1 кв.м. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 40 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |