Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги поштового зв’язку
Очікувана вартість
230 700,00 UAH
UA-2017-03-16-000590-c c0383ee7d597441087eefebb09d19abc
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борисенко Ольга Володимирівна

+380532222596 o.borisenko@adm.pl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Полтавський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35521510
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Пушкарівська, 9/26
Контактна особа: Борисенко Ольга Володимирівна
+380532222596
o.borisenko@adm.pl.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Пункт 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи;. Право осіб, які беруть участь у справі, та обов’язок суду надсилати поштовими відправленнями, у тому числі рекомендованими зі зворотною розпискою про отримання, судові повістки та судові рішення прямо встановлені Кодексом адміністративного судочинства України, зокрема наступними нормами: ч.ч. 2-3, ст. 33, ч.ч.1-2 ст. 35, п. 1 ч. 3 ст. 49, ч.ч. 6-7 ст. 107, ч.4 ст. 108, ч. 3 ст. 109, ч. 2 ст.115, ч. 2 ст. 1151, ч. 1 ст. 166, ч. 3 ст. 167, ч.ч. 3, 7 ст. 1832, ч.ч. 1-2 ст. 188, ч. 7 ст. 267. Такі ж вимоги встановлені Інструкцією з діловодства адміністративних судах України, затвердженою наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 № 174. Виконання вказаних норм є однією з основних умов належного здійснення правосуддя. При цьому суд здійснює направлення судових повісток, судових рішень та судових справ поштовими відправленнями, у тому числі рекомендованими, адресатам, які знаходяться по всій території України, у тому числі з використанням маркувальної машини. Питання надання поштових послуг регулюються Законом України «Про поштовий зв'язок» та Правилами надання послуг поштового зв’язку, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про поштовий зв'язок» маркувальна машина – пристрій, призначений для нанесення на письмову кореспонденцію відбитку державного знака, що підтверджує оплату послуг поштового зв’язку, дату приймання та іншу інформацію». Згідно зі ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» національний оператор забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв'язку за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України. Держава забезпечує фінансову підтримку національного оператора у наданні універсальних послуг поштового зв'язку. Національний оператор має виключне право, зокрема, на використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Відповідно до п. 9 Правил надання послуг поштового зв’язку національний оператор поштового зв'язку забезпечує надання універсальних послуг поштового зв'язку на всій території України. До універсальних послуг поштового зв'язку належать послуги з пересилання: поштових карток, листів, бандеролей, секограм - простих та рекомендованих; посилок без оголошеної цінності масою до 10 кілограмів. Пунктом 87 Правил також встановлено, що маркувальні машини можуть використовуватися фізичними та юридичними особами за дозволом національного оператора поштового зв'язку після укладення відповідних договорів та внесення авансових платежів. Поштові відправлення з відбитками кліше державного знака маркувальної машини подаються для пересилання лише до об'єкта поштового зв'язку, визначеного у відповідних договорах. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» національним оператором поштового зв’язку України є «Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта», правонаступником якого наразі є публічне акціонерне товариство «Укрпошта». Відповідно до Інструкції з використання маркувальних машин, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 03.02.2014 № 71: Кліше календарного штемпеля, державного знака та реєстраційного номера маркувальної машини придбаваються філіями національного оператора за власний рахунок і є їх власністю. Маркувальна машина та кліше найменування (прізвища, імені, по батькові) та поштової адреси власника маркувальної машини придбаваються фізичною або юридичною особою за власний рахунок і є їх власністю. Використання маркувальних машин для оплати письмової кореспонденції без кліше державного знака, календарного штемпеля, лічильника та спеціального пристрою для введення граничної суми авансу на оплату послуг поштового зв'язку забороняється. Власник маркувальної машини укладає з відокремленим підрозділом національного оператора договір про надання послуг з пересилання письмової кореспонденції з використанням маркувальної машини (далі - договір про надання послуг). У 2008 та 2012 роках судом придбано та в подальшому встановлено маркувальні машини, за допомогою яких здійснюється відправка поштової кореспонденції. Отже, враховуючи викладене, відсутня конкуренція (у тому числі з технічних причин) на поштові послуги, які можуть бути надані тільки певним виконавцем - національним оператором поштового зв’язку України - публічним акціонерним товариством «Укрпошта» в особі Полтавської дирекції публічного акціонерного товариства «Укрпошта», за відсутності при цьому альтернативи. Крім того, відповідно до ч.1 статті 2 Закону України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів» закупівля послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів здійснюється шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2017 16:37
Оскарження наміру укласти договір: 22 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

16 березня 2017 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги поштового зв’язку, пов’язані з посилками
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 23 700,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги поштового зв’язку, пов’язані з посилками
ДК 021:2015: 64113000-1 — Поштові послуги з доставки пакунків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Пушкарівська, будинок 9/26
Дата доставки: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Полтавської дирекції публічного акціонерного товариства «Укрпошта»
#21061678
Переможець 23 700,00
UAH з ПДВ
16 березня 2017 16:43

Документи

16 березня 2017 16:43
Електронний підпис
16 березня 2017 16:41
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2017 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Полтавської дирекції публічного акціонерного товариства «Укрпошта»
#21061678
23 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2017 16:43
Електронний підпис
16 березня 2017 16:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2017 11:50
Електронний підпис укладений
30 березня 2017 10:20
Договір укладений
30 березня 2017 10:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 23 700,00
UAH з ПДВ