Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги туристичних агентств та подібні послуги
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2017-03-16-000531-b 1f1e56a7702f42a8b060487bd9611f3f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамара Іванова

+380567428647 tamara.ivanova@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальный заклад "Дніпропетровське регіональне інвестиційне агентство" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 37453378
Вебсайт: http://dia.dp.gov.ua
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, буд. 2 оф. 538
Контактна особа: Тамара Іванова
+380567428647
tamara.ivanova@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2017 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2017 12:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2017 13:00
Початок аукціону: 24 березня 2017 12:02
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги туристичних агентств та подібні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. О. Поля, 2, оф. 538
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 63510000-7 — Послуги туристичних агентств та подібні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2017 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2017 16:39
021_2015 63510000-7 Туризм.doc
20 березня 2017 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2017 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2017 16:39
021_2015 63510000-7 Туризм.doc
16 березня 2017 11:31
63510000-7 Послуги туристичних агентств та подібні послуги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 16 березня 2017 12:48
Дата відповіді: 20 березня 2017 10:59
Будь-ласка, уточніть умови оплати по договору. Протягом якого терміну ? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Розрахунки проводяться шляхом оплати рахунків безготівковим перерахуванням коштів Замовником у національній валюті на розрахунковий рахунок Виконавця у терміну 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін акту прийому – передачі наданих послуг та пред’явлення ним рахунку-фактури на оплату наданих Послуг.
Деталі по тех завданню
Дата подання: 16 березня 2017 13:11
Дата відповіді: 20 березня 2017 11:06
Чи можливо додати більш детальну інформацію щодо напрямків, кількості аввіаквитків та номерів в готелях? Неможливо оцінити бюджет на виконання тендерного завдання, яке поставлено "взагалі". Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Точної інформації щодо кількості авіаквитків та номерів в готелях, на жаль, ми не маємо. Що стосується напрямків то це: країни Європи та Південна Корея.
Акредитація в посольствах ЄС
Дата подання: 16 березня 2017 13:15
Дата відповіді: 21 березня 2017 12:03
Чи буде прийнята, розглянута та можливо виграна пропозиція від Учасника, якщо він відповідає всім кваліфікаційним вимогам, окрім акредитації в посольствах? В технічному завданні відсутня інформація щодо надання Замовнику послуг отримання віз. Тож чи обов'язково Учасник має бути акредитованим у посольствах країн ЄС? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! У пункті 2 технічного завдання зазначено, що Виконавець повинен надати кваліфіковану візову підтримку, а саме: надання інформаційно-консультаційних послуг з оформлення шенгенської візи у країни Європи, допомога з підготовки документів для подачі у посольства або візові центри посольств, реєстрація на чергу для подання документів в короткі терміни до декількох днів.
Уточніть деталі замовлення
Дата подання: 17 березня 2017 14:57
Дата відповіді: 20 березня 2017 12:13
З технічної документації абсолютно не зрозуміло, які саме послуги і в якому обсязі Замовник планує купити на запланований бюджет. Але при цьому Ви (Замовник) пишете "ціна Послуг Виконавця включає в себе тарифи, які встановлюються авіакомпаніями-партнерами Виконавця та всі види обов’язкових зборів". Вибачте, ціна на що??? За 198 тисяч гривень можна купити 2 квитки бізнес класу до Японії чи США, можна замовити 10 тисяч залізничних квитків по Україні, або ж 2-4 пакетних турів для відрядження (переліт, проживання, трансфер, страховка). Що саме Вам необхідно? Або деталізуйте завдання, або ж приберіть абсурдні вимоги до виконавця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На жаль, ми не маємо чіткого графіку поїздок, деякі з них ми не можемо запланувати та передбачити, так як вони виникають раптово. Приблизно ми розуміємо, що по напрямам це буде Європа та, можливо, Південна Корея.
Де проект договору?
Дата подання: 17 березня 2017 15:06
Дата відповіді: 20 березня 2017 11:25
Ви вимагаєте від Виконавця "надати цілодобову технічну підтримку двадцять чотири години на добу сім днів на тиждень, включаючи святкові дні (мова спілкування - українська) у спосіб, який визначений договором". Шановні, де проект договору? Чи виконавець має здогадатися інтуїтивно, що саме мається на увазі під способом надання технічної підтримки, визначеної в договорі?.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пункт технічних умов щодо надання цілодобовової технічної підтримки двадцять чотири години на добу сім днів на тиждень, включаючи святкові дні обговорюється з Виконавцем при заключенні договору враховуючи його можливості (це може бути он-лайн чат, електронне листування, телефонні переговори тощо).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2017 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛОТ" 198 000,00
UAH з ПДВ
179 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРАВАН" 198 000,00
UAH з ПДВ
197 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2017 16:37
SERTIFICATE OF ACCREDITATION.jpg
21 березня 2017 16:37
ЛІЦЕНЗІЯ.jpg
21 березня 2017 16:37
Акт виконаної послуги.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛОТ"

ТОВ "КАРАВАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛОТ"
#25587911
Рішення скасоване 179 990,00
UAH з ПДВ
06 липня 2017 11:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛОТ"
#25587911
Переможець 179 990,00
UAH з ПДВ
18 липня 2017 16:59

Документи

10 квітня 2017 14:03
Електронний підпис
10 квітня 2017 14:03
Протокол № 6.PDF

Документи

18 липня 2017 16:59
Електронний підпис
18 липня 2017 16:46
Протокол № 3.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2017 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛОТ"
#25587911
179 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2017 16:59
Електронний підпис
18 липня 2017 16:46
Протокол № 3.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2017 10:08
ДОГОВОР_Пилот.PDF укладений
21 липня 2017 09:35