Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція елементів благоустрою комплексу спортивних майданчиків гімназії №93 по вул. Полякова, 9 м.Запоріжжя
Очікувана вартість
9 805 406,00 UAH
UA-2017-03-15-001758-b ● 50d3f5019d0e47828f47f1013614a887
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Ірина Яковенко +380612240207 tender_uon1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2017 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2017 12:56 |
Очікувана вартість: | 9 805 406,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 027,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49027.03 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція елементів благоустрою комплексу спортивних майданчиків гімназії №93 по вул. Полякова, 9 м.Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69098, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Полякова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2017
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Осмотр объекта
Дата подання: 16 березня 2017 10:14
Дата відповіді: 16 березня 2017 13:21
Когда и как можно ознакомиться с объектом и проектной документацией?
Відповідь: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради повідомляє, що з об’єктом можна ознайомитися за наявності відповідного письмового звернення до замовника торгів для надання відповідного доручення керівнику закладу про допуск до об’єкту учасника торгів. Стосовно надання проектної документації повідомляємо, що необхідна частина проектної документації розміщена за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/0B6COx5fCNgmmaW5OVmRRVUlFems?usp=sharing .
Крім того, як визначено у тендерній документації, проектна документація може бути надана для ознайомлення (зняття копії або фотографування) у приміщенні замовника, за наявності відповідного письмового звернення.
Крім того, як визначено у тендерній документації, проектна документація може бути надана для ознайомлення (зняття копії або фотографування) у приміщенні замовника, за наявності відповідного письмового звернення.
Осмотр объекта
Дата подання: 16 березня 2017 14:39
Дата відповіді: 16 березня 2017 17:02
Куда и на кого нужно отправить письменное заявление о осмотре объекта?
Відповідь: Письмове звернення адресується замовнику торгів, завіряєтья підписом уповноваженої особи учасника і печаткою (у разі наявності) та надсилається у сканованому вигляді на електронну адресу, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів або в тендерній документації
Сметная документация
Дата подання: 16 березня 2017 14:42
Дата відповіді: 16 березня 2017 17:02
Возможно ли ознакомиться с сметной документацией?
Відповідь: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради повідомляє, що кошторисна частина проектної документації для ознайомлення не надається. Вся необхідна інформація щодо предмету закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації
Застосування норм ЕН11-23-5-СОУ та ЕН11-23-6-СОУ
Дата подання: 07 квітня 2017 13:25
Дата відповіді: 12 квітня 2017 09:16
У додатку № 1 до тендерної документації "Відомість обсягів робіт" у пунктах 64 та 65 застосованні норми СОУ, що відсутні у ліцензійних програмних комлексах (АВК5, ІВК).
Чи обов'язкове їх застосування? Якщо так, то як дізнатися, хто розробив ці норми, щоб зв'язатися з розробником для узгодження їх застосування?
Чи можливо врахувати витрати на виконання цих видів робіт (без урахування вартості матеріалів) як текстову позіцію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з пунктом 4.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до стандартів організацій України (в тому числі до галузевих кошторисних норм) належать кошторисні норми, які розробляються на спеціальні види робіт за відсутності відповідних норм у чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм. Норми застосовуються в тій організації або галузі, для якої вони розроблені. Ці норми можуть застосовуватися іншими організаціями за умови, що технологія та організація робіт згідно з проектними рішеннями, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів не відрізняються від прийнятих у відповідних нормах, передбачених стандартами організації України. При цьому, стандарти організації України (в тому числі галузеві кошторисні норми) не повинні суперечити державним стандартам або дублювати їх. Таким чином, застосування стандартів організацій України не обов’язкове, але – за відсутності ресурсних елементних кошторисних норм – можливе, за згодою власника даної норми. Для погодження застосування СОУ Д.2.2-37095763-001:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Улаштування поліуретанового покриття спортивного майданчику, нанесення розмітки» надаємо необхідну інформацію щодо розробника та власника норми: розробник – ТОВ «НВФ «Інпроект», м. Київ, тел.: (044) 219-01-00, власник норми – ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики».
Працівники
Дата подання: 07 квітня 2017 13:57
Дата відповіді: 12 квітня 2017 09:22
Просимо скасувати дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію вимоги щодо підтвердження наявності працівників, а саме звіт за попередній звітній місяць про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України», Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» з відміткою територіального органу доходів і зборів, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності.
Дискримінація складається в підтверджені наявності працівників у попередньому періоду, а не на момент подання пропозиції. А за умови, що ці зміни були внесені в останні дні місяця, коли вже неможливо прийняти на роботу достатню кількість працівників (кількість власного персоналу для робочих професій не повинна бути менше ніж 40% від загальної чисельності необхідної кількості працівників) у зв'язку з відсутністю об'єктів будівництва, фінансування з боку замовників, все це обмежує конкуренцію.
Ми маємо можливість прийняти на роботу необхідну кількість кваліфікованих працівників та підтвердити їх працевлаштування іншим способом згідно законодавства, який не обмежує конкуренцію. Тому просимо скасувати ці вимоги щодо підтвердження наявності працівників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII встановлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв. При цьому, вид документа (документів) та перелік інформації, яка має в них міститися, визначається Замовником самостійно з урахуванням специфіки предмета закупівлі. Так, для підтвердження наявності в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, під час закупівлі робіт з реконструкції елементів благоустрою комплексу спортивних майданчиків навчальних закладів м.Запоріжжя, Замовником вимагаються інформаційні довідки про інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій з наданням підтверджуючих документів щодо наявності власних працівників робочих професій. Вимога щодо наявності власних працівників робітничих професій встановлена Замовником для підтвердження наявності в учасника торгів працівників в достатній кількості, наявності трудових відносин між працівниками та учасником торгів, що регулюються нормами Кодексу законів про працю. Відповідно до трудових взаємовідносин, оформлених згідно з трудовим законодавством, роботодавці – які у даному випадку виступають учасниками торгів – зобов’язані створювати безпечні умови праці на робочому місці, слідкувати за охороною праці, нести відповідальність у разі настання нещасних випадків, нести відповідальність за якість виконуваних робіт, зокрема за збереженням цілісності майна, що належить замовнику, виконання робіт у визначені Замовником строки. Строки виконання робіт для Замовника особливо важливі, оскільки виконання робіт передбачено на об’єктах, що безпосередньо пов’язані з навчальним процесом, і завершення яких необхідно здійснити до початку нового навчального року. Крім того, поняття «працівник» чітко визначено пп. 14.1.195 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, а саме: працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. У свою чергу, звітність за попередній звітній місяць про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України», Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» наочно підтверджує факт укладання трудового договору між учасником та відповідним працівником.
У той же час, відповідно до укладених цивільно-правових договорів (договір підряду, договір про надання послуг тощо), роботодавець не є роботодавцем з юридичної точки зору, а лише замовником, а працівник є лише виконавцем, який надає послугу (виконує роботи) на свій ризик.
Отже, договори цивільно-правового характеру, не можуть бути підтвердженням наявності трудових взаємовідносин між учасником процедури закупівлі та його працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як того вимагають положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Таким чином, вимога Замовника, зазначена у тендерній документації, щодо наявності в учасника процедури закупівлі власного персоналу (або власного персоналу субпідрядної організації), зважаючи на специфіку предмета закупівлі, є цілком виправданою, не являється дискримінаційною, антиконкурентною вимогою та не суперечить нормам чинного законодавства України.
У той же час, відповідно до укладених цивільно-правових договорів (договір підряду, договір про надання послуг тощо), роботодавець не є роботодавцем з юридичної точки зору, а лише замовником, а працівник є лише виконавцем, який надає послугу (виконує роботи) на свій ризик.
Отже, договори цивільно-правового характеру, не можуть бути підтвердженням наявності трудових взаємовідносин між учасником процедури закупівлі та його працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як того вимагають положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Таким чином, вимога Замовника, зазначена у тендерній документації, щодо наявності в учасника процедури закупівлі власного персоналу (або власного персоналу субпідрядної організації), зважаючи на специфіку предмета закупівлі, є цілком виправданою, не являється дискримінаційною, антиконкурентною вимогою та не суперечить нормам чинного законодавства України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-15-001758-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛТАК", Код ЄДРПОУ:34910086
Дата подання: 27 квітня 2017 11:20
Оскарження результатів тендеру
Вимога про скасування рішення замовника, Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, що до визначення переможця по тендеру "Реконструкція елементів благоустрою комплексу спортивних майданчиків гімназії №93 по вул. Полякова, 9 м.Запоріжжя", ідентифікатор закупівлі: UA-2017-03-15-001758-b
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2017 17:33
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради стосовно відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ІОЛІТ» вимогам тендерної документації повідомляє, що відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності саме його пропозиції умовам тендерної документації. Водночас зазначаємо, що відповідна інформація стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «ОЛТАК» департаментом освіти і науки Запорізької міської ради була надана у встановлені чинним законодавством строки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2017 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛТАК" |
9 453 651,07
UAH з ПДВ
|
9 453 651,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Міленіум Спорт |
9 773 340,04
UAH з ПДВ
|
9 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Іоліт" |
9 803 457,36
UAH з ПДВ
|
9 754 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛТАК" #34910086 |
Відхилено |
9 453 651,07
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2017 17:15
|
|
ТОВ Міленіум Спорт #38754631 |
Відхилено |
9 650 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2017 17:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Іоліт" #37941934 |
Переможець |
9 754 430,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2017 17:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 17:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2017 13:51
|
№5.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2017 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2017 08:34
|
05-15__ДУ93.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2017 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2017 16:41
|
05-15-1.pdf | укладений |
17 травня 2017 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 05-15/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 05-15/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |