Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по охороні об'єкта КЗО "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Сузір'я" ДОР"
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2017-03-15-001482-b 71464e8f83bf4e848d8b9af267db2afb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Вікторівна

+380564063850
+380564661240
shcg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Сузір'я" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 20201870
Місцезнаходження: 50031, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Е. Фукса, 9
Контактна особа: Ганна Вікторівна
+380564063850,+380564661240
shcg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2017 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2017 17:00
Початок аукціону: 24 березня 2017 11:56
Очікувана вартість: 132 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по охороні об'єкта КЗО "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Сузір'я" ДОР"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Е.Фукса, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2017 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2017 14:54
dod.3_kvaliif.__achalnikiv зі змінами.doc
17 березня 2017 14:54
Додаток 2 ТЗ зі змінами.doc
15 березня 2017 16:06
Додаток 1 повідомлення про проведення закупівлі.doc
15 березня 2017 16:06
додаток 4 Договор СУЗІРЯ.doc
17 березня 2017 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2017 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2017 14:54
dod.3_kvaliif.__achalnikiv зі змінами.doc
15 березня 2017 16:06
dod.3_kvaliif.__achalnikiv.doc
17 березня 2017 14:54
Додаток 2 ТЗ зі змінами.doc
15 березня 2017 16:06
Додаток 2 ТЗ.doc
15 березня 2017 16:06
Додаток 1 повідомлення про проведення закупівлі.doc
15 березня 2017 16:06
додаток 4 Договор СУЗІРЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу Вас дати роз’яснення
Дата подання: 16 березня 2017 09:08
Дата відповіді: 17 березня 2017 14:44
Ви вимагаєте у додатку № 2 ТЗ. Наступне: Патрульні групи швидкого реагування Учасника повинні бути одягнені у формений одяг встановленого зразку у відповідності до сезону з атрибутикою Учасника (охоронного підрозділу), екіпіровані спеціальними засобами відповідно до вимог Постанови КМ України від 11.02.2013 р. №97. Відповідно до постанови КМ України від 11.02.2013 р. №97. суб’єкти охоронної діяльності, які надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження екіпіровані спеціальними засобами такими як: 1. Електрошокові пристрої. 2. Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони. Питання наступне дайте роз’яснення: 1. Чи повинні у співробітників охорони які задіяні у патрульний групі швидкого реагування бути саме ці спеціальні засоби або ні? 2. Чи може брати участь охоронне підприємство у закупівлі якщо немає цих спеціальних засоби?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого першого питання відповідаємо наступне: перелік та кількість спеціальних засобів, екіпіровки працівників охоронної організації повинен бути достатній для виконання обов'язків виконавця згідно умов договору.
Стосовно Вашого другого питання відповідаємо наступне: до участі у закупівлі допускаються всі учасники.
Прошу Вас надати вимоги до охорони
Дата подання: 16 березня 2017 11:27
Дата відповіді: 17 березня 2017 14:32
В проекті договору зазначено, що (Пропускний та внутрішньооб’єктовий режим на “Об'єкті” встановлюється згідно з розпорядженням “Замовника”, а здійснюється "Виконавцем". ). Прошу Вас надати умови такого режиму або розпорядження. Ми вважаємо це є суттєве вимоги до охорони, які невідомі!
Відповідь: Пропускний та внутрішньооб'єктовий режим на об'єкті здійснюється згідно розпорядження керівника та перепусток, які є в наявності у всіх учасників навчально-виховного процесу. Також здійснюється пропуск інших осіб, які перебувають на території центру (постачальники, представники кур'єрських служб, тощо).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-03-15-001482-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КР1» , Код ЄДРПОУ:40868949
Дата подання: 16 березня 2017 08:46
Вимагаємо змінити додаток №2 Технічні (якісні) вимоги до послуги
Згідно додатку №2 Технічні (якісні) вимоги до послуги, Ви вимагаєте надати замовнику копію чинної ліцензії видану на ім’я Учасника відповідним органом ліцензування (Міністерством внутрішніх справ України) на здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, отриману у порядку встановленому Законом України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативними актами.
На нашу думку ця вимога є незаконною, по-перше відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» стаття 1. Визначення термінів,
Пункт 1-1) видача ліцензії - внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про право провадження суб’єктом господарювання визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню; На підставі цього на території України не видають ліцензію у паперовому вигляді!
Пункт 5) ліцензія - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;
По-друге згідно Законодавство України Замовник немає права вимагати документи (інформацію ) до яких є вільний доступу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2017 14:52
На Ваше звернення повідомляємо наступне: до документації закупівлі будуть внесені зміни по суті Вашого звернення.
Номер вимоги: UA-2017-03-15-001482-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "КАМРАТ", Код ЄДРПОУ:33575585
Дата подання: 16 березня 2017 13:03
Вимагаємо змінити розмір очікуваної вартості закупівлі
Просим Вас дати роз’яснення – з якого розрахунку дається розмір очікуваної вартості закупівлі: 132000,00 грн., в т.ч. ПДВ. В перекладі на одну годину надання послуг – 20,00 грн., в т.ч. ПДВ.
Згідно Закону України «Про Державний бюджет України» (№ 1801-19 від 21.12.2016 р.), з 01.01.2017 року мінімальна заробітна плата в України встановлюється в розмірі 3200,00 грн. в місяць або 19,34 грн. за годину. Згідно Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» на нараховану заробітну плату підприємство платить єдиний соціальний внесок в розмірі 22%, тобто 4 грн.25 коп. за годину. З цього виходить, що мінімальна заробітна плата охоронника, який буде надавати послуги охорони, буде складати 23,59 грн. за годину роботи. В цю суму не входить доплати за роботу в нічний час і роботу в святкові дні, також не враховується ПДВ 20%.
Враховуючи сказане вище, рахуємо, що очікувана вартість предмета закупівлі, при діючим вимогам по строку охорони (цілодобова охорона), суперечить законодавству України. Тобто очікуємо роз’яснення по вартості закупівлі або порядку надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2017 14:27
На Ваше звернення надаємо роз'яснення по вартості закупівлі: розмір очікуваної вартості закупівлі надається виходячи з кошторису доходів і видатків, затвердженого на 2017 рік розпорядником бюджетних коштів вищого рівня. Видатки на послуги по охороні об'єкта не можуть перевищувати суму, затверджену кошторисом на поточний бюджетний період Тому неможливо змінити розмір очікуваної вартості закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-03-15-001482-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35042950
Дата подання: 27 березня 2017 09:06
Невиконання технічних вимог
1. Відповідно до технічних (якісних) вимог тендерної документації(Додаток 2), учасник повинен мати досвід роботи (охорони) в навчальних закладах. У документації, наданій ПП «Кіраса», підтверджуючі документи щодо досвіду роботи навчальних закладах відсутні. 2. Відповідно до технічних (якісних) вимог тендерної документації (Додаток 2), обов`язкова наявність у надавача послуги (Учасника) мобільної групи реагування у м. Кривий Ріг. Виїзд за сигналом тривоги здійснюють саме групи швидкого реагування Учасника. Відповідно до вимог п.12.2 Постанови КМ України від 18.11.2015 р. №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», обладнання транспорту реагування Учасника, засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: 2) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема.
Просимо врахувати викладену інформацію під час розгляду пропозицій Учасників тендеру та об`єктивного визначення переможця кваліфікаційною комісією Вашої установи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2017 14:29
На Ваше звернення повідомляємо наступне: у документації, наданій ПП «Кіраса», присутні підтверджуючі документи щодо досвіду роботи в навчальних закладах, а саме: укладені договори №482 від 01.01.2017 р. з КЗО "Саксаганський навчально-реабілітаційний центр" ДОР", №483 від 05.01.2017 р. з КЗО "Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ст." ДОР", №1/17 від 03.01.2017 р. з КЗО "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" ДОР". У документації ПП «Кіраса» надана довідка про наявність мобільних груп швидкого реагування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2017 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП КІРАСА 100 000,00
UAH з ПДВ
93 843,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА" 111 870,00
UAH з ПДВ
93 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Безпека Нова Центр 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2017 15:29
лицензия Кираса.Pdf
21 березня 2017 15:29
цінова пропозиція.jpg
21 березня 2017 15:29
свідоцтво КІРАСА 2с.jpg
21 березня 2017 15:29
свідоцтво КІРАСА.jpg
21 березня 2017 15:29
выписка Кираса 2с.Pdf
21 березня 2017 15:29
выписка Кираса 1с.Pdf
21 березня 2017 15:29
витяг Кираса 2с.Pdf
21 березня 2017 15:29
витяг Кираса 1с.Pdf
21 березня 2017 15:29
статут КІРАСА.pdf
21 березня 2017 15:29
единый Кираса 2с.Pdf
21 березня 2017 15:29
единый Кираса 1с.Pdf

Публічні документи

23 березня 2017 13:04
Додаток 2 ТЗ зі змінами.doc
23 березня 2017 13:03
Технічні вимоги.pdf
23 березня 2017 13:02
Ліцензія.pdf
23 березня 2017 13:02
Лист-відгук.pdf
23 березня 2017 13:00
Аналогічний договір.pdf
23 березня 2017 12:57
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 березня 2017 12:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 березня 2017 11:31
Надія аналогіч договір.jpg
21 березня 2017 11:31
Форма пропозиції Сузіря.pdf
21 березня 2017 11:31
СТАТУТ.pdf
21 березня 2017 11:31
Рішення власника.pdf
21 березня 2017 11:31
Реквізіти.pdf
21 березня 2017 11:31
ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
21 березня 2017 11:31
довідка МГР Кривий Ріг.jpg
21 березня 2017 11:31
Витяг з держ реєстру 2.pdf
21 березня 2017 11:31
Витяг з держ реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП КІРАСА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА"

ПП Безпека Нова Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП КІРАСА
#33264976
Переможець 93 843,00
UAH з ПДВ
29 березня 2017 15:00

Документи

29 березня 2017 15:00
Електронний підпис
29 березня 2017 14:58
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2017 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП КІРАСА
#33264976
93 843,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2017 15:00
Електронний підпис
29 березня 2017 14:58
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2017 09:29
договор кираса.pdf укладений
03 квітня 2017 09:27