Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі
Operational dredging – bed cleaning from accretion in inner harbor of Yuzhny Sea Port and internal approach channel
Очікувана вартість
98 242 500,75 UAH
UA-2017-03-15-000699-c 9d86a6ed550f423181edb77a592241da
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мошун Наталія

+380487507386 natalya.moshun@yuz.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Южненська філія державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація морського порту "Южний")
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Мошун Наталія
+380487507386
natalya.moshun@yuz.uspa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Караман Дмитро Віталійович
(048) 750-76-42
dmitriy.karaman@yuz.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: YUZHNY BRANCH OF STATE ENTERPRISE UKRAINIAN SEA PORT AUTHORITY (YUZHNY SEA PORT AUTHORITY)
National ID: 38728549
Contact point: Мошун Наталія
+380487507386
natalya.moshun@yuz.uspa.gov.ua
Additional contacts: Karaman Dmytro Vitaliiovych
(048) 750-76-42
dmitriy.karaman@yuz.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 березня 2017 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2017 10:00
Початок аукціону: 17 травня 2017 13:35
Очікувана вартість: 98 242 500,75 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98 242,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Publication date: 15 березня 2017 17:01
Enquiries until: 08 квітня 2017 10:00
Complaints submission until: до 14 квітня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 квітня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 98 242 501 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 98 243 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
відповідно до технічного завдання
according to technical requirements
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, внутрішня акваторія морського порту "Южний" (Україна), вул. Берегова, буд. 11
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Operational dredging – bed cleaning from accretion in inner harbor of Yuzhny Sea Port and internal approach channel
CPV: 45240000-1
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2017 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2017 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2017 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2017 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2017 16:42
ПЕРЕЛІК ЗМІН (Експлуатаційне днопоглиблення).docx
10 квітня 2017 16:42
ТД Експлуатаційне днопоглиблення (редакція 2).docx
15 березня 2017 16:58
Тендерна документація експлуатаційне днопоглиблення.docx
10 квітня 2017 16:42
Проект договору (резидент) Експлуатаційне днопоглиблення Редакція 2.docx
15 березня 2017 16:58
проект договору (резидент) експлуатаційне днопоглиблення.docx
10 квітня 2017 16:42
Проект договору (нерезидент) Експлуатаційне днопоглиблення Редакція 2.docx
15 березня 2017 16:58
проект договору (нерезидент) експлуатаційне днопоглиблення.docx
10 квітня 2017 16:42
Додаток Б до технічного завдання (схема розташування ділянок днопоглиблення).pdf
15 березня 2017 16:58
Додаток Б до технічного завдання (схема розташування ділянок днопоглиблення).pdf
10 квітня 2017 16:42
Додаток А до технічного завдання (фізико-механічні властивості грунтів).doc
15 березня 2017 16:58
Додаток А до технічного завдання (фізико-механічні властивості грунтів).doc
22 березня 2017 16:38
Bidding documents (додатково).docx
21 березня 2017 16:49
DRAFT AGREEMENT (додатково).docx
15 березня 2017 16:58
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів.docx
15 березня 2017 16:58
NOTIFICATION.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Склад земкаравану
Дата подання: 30 березня 2017 17:38
Дата відповіді: 03 квітня 2017 16:05
Згідно п. 1.1. тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про наявність плавкрану в/п 16 т з грейфером. Просимо Вас надати роз'яснення щодо мети використання даного обладнання для виконання робіт.
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 03.04.2017р.

Відповідь на запитання (подання запитання – 30 березня 2017 року о 17:38 год.)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом ДК 021:2015: 45240000-1 (Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі)
Оголошення № UA-2017-03-15-000699-c

Стосовно поставленого запитання, щодо складу земкаравану, опублікованого електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Відповідно до п.4.1 Розділу 4. Вимоги щодо обсягів, необхідних технічних та якісних характеристик послуг Додатку 5 «Технічне завдання» Тендерної документації (далі ТД) вказано, що послуги повинні бути надані технічними засобами для днопоглиблення з забезпеченням запланованих глибин та відвезенням (дампінгом) ґрунтів на морські звалища, які визначаються координатами, представленими в таблиці № 1 та таблиці № 3. У п.4.7. Додатку 5 «Технічне завдання» ТД вказано, що під час виконання експлуатаційного днопоглиблення організація-виконавець повинна забезпечити досягнення глибин на ділянці днопоглиблення, вказаних у таблиці № 4, з наближенням до лінії кордону причальних споруд на відстань 1 м. Також, у п.4.8. Додатку 5 «Технічне завдання» ТД під час проведення експлуатаційного днопоглиблення біля гідротехнічних споруд глибина черпання з урахуванням перебору по глибині і безпечні межі наближення до них призначаються за погодженням з проектною організацією у залежності від конструкції ГТС і характеристик земснаряду. У п.4.28. Додатку 5 «Технічне завдання» ТД Замовник запропонував склад земкаравану, за допомогою якого послуги можуть бути надані з забезпеченням усіх необхідних технічних та якісних характеристик. Зокрема, запропонований плавкран в/п 16 т з грейфером запланований до використання біля кордону причалів з метою забезпечення необхідних глибин з наближенням до лінії кордону причальних споруд на відстань 1 м. Також у п.4.28. вказано, що організація-виконавець може запропонувати інший склад земкаравану, але у будь-якому разі з характеристиками, достатніми для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням геологічних умов об’єкту днопоглиблення, вказаних у п. 2.7.16 цього Технічного завдання.
Таким чином, організація-виконавець може запропонувати інший склад земкаравану, але у будь-якому разі з характеристиками, достатніми для надання послуг та забезпеченням запланованих необхідних глибин, вказаних у таблиці №4 п.4.2. Додатку 5 «Технічне завдання» ТД з наближенням до лінії кордону причальних споруд на відстань 1 м.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
Головний інженер адміністрації МП «Южний» В.В. Ліпський

Виконавець:
Секретар ТК Мошун Н.В
запит на внесення змін
Дата подання: 03 квітня 2017 10:11
Дата відповіді: 05 квітня 2017 09:46
Тендерна документація : «Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі» Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій П.2. Ціна тендерної пропозиції: Ціна тендерної пропозиції розраховується на підставі загальної ціни надання послуг (Договірна ціна) яка визначається згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами та доповненнями), ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (зі змінами та доповненнями), складається з локальних кошторисів та відповідних додатків до них (додаток С, форма № 9 та Додаток А, форма № 1 до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), є динамічною, включає всі витрати, покладені на організацію-виконавця, відповідно до Технічного завдання (Додаток № 5 до ТД), та приводиться у формі «Початкова цінова пропозиція»» відповідно до додатку 1/1 до даної Тендерної документації і яка подається в обов’язковому порядку Учасником в складі файлу «Цінова пропозиція». У разі відсутності кошторисних нормативів у державних та галузевих нормах, організація-виконавець, при визначенні ціни надання послуг (Договірної ціни), розробляє індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми, які застосовуються тільки для даного об'єкта будівництва, з обов'язковим проведенням відповідної експертизи. Розроблення індивідуальних кошторисних норм здійснюється на підставі ДСТУ-Н Б Д. 1.1-6:2013 «Настанови щодо розроблення ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи». Сфера застосування ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення (див. п.1 ДСТУ). Експлуатаціонне днопоглиблення не є будівництвом - це поточний ремонт, тобто послуга. Таким чином, вимоги визначення ціни пропозиції зідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 не обґрунтовані. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 2
Затверджено рішенням ТК від 04.04.2017р.
Відповідь на запитання (подання запитання – 03 квітня 2017 о 10:11.) по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі: Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом ДК 021:2015: 45240000-1 (Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі)
Оголошення № UA-2017-03-15-000699-c

Стосовно поставленого запитання, щодо визначення вартості повідомляємо наступне: відповідно до розпорядження Голови державного підприємства «Адміністрація морських портів України» від 20.05.2014 №45 «щодо поширення дії окремих положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» на поточні ремонти будівель та споруд, керуючись рекомендаціями Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.03.2014 №7/15-2747, враховуючи технологію, склад та організаційні особливості проведення експлуатаційного днопоглиблення, Замовником прийняте рішення щодо визначення вартості експлуатаційного днопоглиблення в акваторії морського порту «Южний» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
в.о.головного інженера адміністрації МП «Южний» Д.В.Караман

Виконавець:
Секретар ТК Мошун Н.В
Стосовно конструкції гідротехнічних споруд
Дата подання: 04 квітня 2017 13:46
Дата відповіді: 06 квітня 2017 10:45
4.10 Згідно з пунктом 4,8 доатку 5 до тендерної документації "... безпечні межі наближення до них (гідротехнічних споруд) призначаються за погодженням з проектною організацією у залежності від конструкції ГТС і характеристик земснаряду". У зв'язку з цим просимо надати відповідні креслення (плани та розрізи), на яких зобрежено ГТС, біля яких передбачено виконання дгопоглиблювальних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно поставленого запитання, щодо конструкції гідротехнічних споруд, опублікованого електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Відповідно до п.4.7. Додатку 5 «Технічне завдання» Тендерної документації вказано, що під час виконання експлуатаційного днопоглиблення організація-виконавець повинна забезпечити досягнення глибин на ділянці днопоглиблення, вказаних у таблиці № 4, з наближенням до лінії кордону причальних споруд на відстань 1 м.
Що стосується безпечних меж наближення до гідротехнічних споруд, вони призначаються за погодженням з проектною організацією у залежності від конструкції ГТС і характеристик земснаряду на етапі погодження проекту виконання робіт, розробленого Переможцем. Таким чином, Замовник не вбачає необхідності надання креслень по ГТС на даному етапі.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
В.о. головного інженера
адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман

Виконавець:
Секретар ТК Мошун Н.В
щодо додатку 4
Дата подання: 04 квітня 2017 23:31
Дата відповіді: 06 квітня 2017 10:46
Відповідно до додатку 4 ТД учасник надає інформацію про обладнання. В одному з пунктів, що вимагається згідно таблиці, є вимога вказати адресу розташування обладнання. Оскільки Обладнання компанії постійно працює та міняє своє місцезнаходження в залежності від виконання робіт, та окрім цього є комерційною інформацією, просимо надати роз’яснення, яким чином розташування обладнання впливає на процес виконання робіт? Та яким чином ґрунтується вимога вказати адресу розташування обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно поставленого запитання, щодо додатку 4, опублікованого електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Керуючись ч.2 ст.23 Закону «Про публічні закупівлі», адміністрацією МП «Южний» буде використане право на внесення змін до Тендерної документації за результатами звернень по процедурі закупівлі: Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом ДК 021:2015: 45240000-1 (Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі) з метою уточнення інформації в Тендерній документації, з оприлюдненням Тендерної документації в новій редакції та переліку змін, що вносяться із подовженням строку для подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель відповідно до ч.2 ст.23 та ч.1 ст.10 Закону «Про публічні закупівлі».

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
В.о. головного інженера
адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман

Виконавець:
Секретар ТК Мошун Н.В
щодо вимог надати обладнання
Дата подання: 05 квітня 2017 09:59
Дата відповіді: 06 квітня 2017 10:47
Просимо надати роз'яснення, для чого у п.1.1 додатку 2 до Тендерної документації та п.4.28 Технічного завдання вимагається наявність водолазного боту, якщо виконання водолазних робіт/послуг в Тендерній документації не вимагається
Відповідь: Стосовно поставленого запитання, щодо вимог надати обладнання, опублікованого електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
У п.4.28. Додатку 5 «Технічне завдання» тендерної документації Замовник запропонував склад земкаравану, за допомогою якого послуги можуть бути надані з забезпеченням усіх необхідних технічних та якісних характеристик. Зокрема, запропонований водолазний бот був запланований до використання з метою виконання водолазного обстеження. Також у п.4.28. вказано, що організація-виконавець може запропонувати інший склад земкаравану, але у будь-якому разі з характеристиками, достатніми для надання послуг, що є предметом закупівлі.
В той же час п. 4.4 передбачено: «Відповідно до вимог РД 31.74.08-85, до початку днопоглиблення організація-виконавець повинна своїми силами або із залученням Субпідрядника виконати обстеження дна об’єкту днопоглиблення, з метою виявлення на дні предметів, що заважатимуть проведенню експлуатаційного днопоглиблення.». Таким чином, наявність водолазного боту в Учасника необхідна виключно при проведенні водолазного обстеження.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
В.о. головного інженера
адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман

Виконавець:
Секретар ТК Мошун Н.В
запит
Дата подання: 05 квітня 2017 19:24
Дата відповіді: 10 квітня 2017 10:53
1. Згідно п.3.5 Проекту договору, Замовник може, у разі необхідності, прийняти обов'язкове для виконання Підрядником рішення про уповільнення, зупинення, прискорення та поновлення виконання Послуг, у відповідності до вимог законодавства. Просимо надати роз’яснення, яким чином Підрядник, який користується технікою згідно договору тайм-чартеру чи оренди компенсує витрати, пов’язані з виконанням рішень Замовника про уповільнення або зупинення послуг. 2. До п.3.5 Проекту договору просимо уточнити, яким чином Підрядник може прискорити виконання послуг, враховуючи саме специфіку днопоглиблювальних послуг на об’єкті та високу вартість мобілізації нової одиниці техніки. Яким чином при цьому будуть компенсуватись вартість додаткової мобілізації техніки. 3. Пункт 18.2 Проекту договору передбачає штрафні санкції за виконання Послуг в обсягах, менших за обсяг Послуг відповідно до Календарного графіку, за кожний день прострочення Пункт 1.16 Проекту договору надає визначення «істотної затримки». Таким чином Проект договору передбачає штрафні санкції при затримках, що не є істотними. Просимо скоригувати Проект договору з врахуванням вищеназваного. 4. Пункт 16.3 Проекту договору надає право Замовнику не здійснювати розрахунок за наданими Актами приймання виконаних будівельних послуг, до повного виконання, передбаченого Календарним графіком об’єму послуг Підрядником А також цей пункт передбачає право не розраховуватись за виконані роботи при затримках, що не є істотними. Просимо скоригувати Проект договору з врахуванням вищеназваного. 5. Пункт 5.2.2 Проекту договору дає Підряднику право на дострокове виконання послуг виключно за письмовим погодженням Замовником. Це не відповідає цілям послуг, оскільки дострокове виконання послуг дозволяє раніше використовувати об’єкт з новою потужністю. Також цей пункт опосередковано завдає матеріальної шкоди Державному підприємству, оскільки знижує прибуток підприємства та рентабельність проекту у значних розмірах. Просимо викласти Проект договору у наступній редакції: Підрядник має право на дострокове виконання Послуг, якщо погодиться на здійснення оплати за виконані послуги в строки, передбачені Календарним графіком або за письмовим погодженням Замовником. 6. Згідно пункту 5.4.5 Проекту договору Замовник має право Відмовитися від прийняття виконаних Послуг у разі виявлення недоліків, які виключають можливість використання об’єкта будівництва відповідно до мети, зазначеної у Технічном завданні та цьому Договорі. Єдина мета, що вказана в Технічному завданні та Проекті договору - це досягнення глибин визначених технічним завданням на операційних акваторіях морського порту «Южний» та підходах до них», у межах фінансування на відповідний рік. Тобто, відмовитися від прийняття виконаних послуг, доки проектні глибини не досягнуті. Враховуючи специфіку виконання послуг, проектні глибини можуть бути досягнуті тільки при складанні останнього акту виконаних послуг. У п.5.4.5 йдеться мова про приймання-передачу закінчених послуг (п.п.15.5 – 15.7), тому пропонуємо його викласти у наступній редакції: «Відмовитися від приймання-передачі закінчених послуг у разі виявлення недоліків, які виключають можливість використання об’єкта днопоглиблення відповідно до мети, зазначеної у Технічному завданні та цьому Договорі». 7. Згідно пункту 15.6 Проекту договору недоліки у наданих послугах, виявлені в процесі приймання-передачі закінчених Послуг (об’єкта днопоглиблення), які виникли з вини Підрядника, повинні бути усунуті Підрядником протягом строків, визначених Замовником, пункт 15.7 дозволяє розірвати договір чи виконати усунення недоліків власними силами, пункт 18.2 передбачає штрафні санкції у разі порушення строків усунення недоліків. Підрядник може виконати усунення недоліків в межах строку виконання послуг, що не буде нести негативних наслідків для Замовника (не буде порушенням). Тому пропонуємо відкоригувати ці пункти з врахуванням строку виконання послуг, згідно п. 1.6 та п.1.33 Проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 6
Затверджено рішенням ТК від 07.04.2017р.

Відповідь на запитання (подання запитання – 05 квітня 2017 року о 19:24 год.)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом ДК 021:2015: 45240000-1
(Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі)
Оголошення № UA-2017-03-15-000699-c
Стосовно поставленого запитання, опублікованого в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ст. 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Відповідно до положень Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Разом із тим, умовами Проекту договору передбачена відповідальність Замовника за зупинення Замовником виконання Робіт, не пов’язане підставами передбаченими пп. 3.5 цього Договору, на термін більше ніж 3 (три) доби одноразово, але не більше 20 (двадцяти) діб за весь період, Замовник сплачує на користь Підрядника пеню в розмірі 0,01 відсотка Договірної ціни за кожний день прострочення.
2. Прискорити надання послуг з експлуатаційного днопоглиблення можливо зокрема, але не виключно, за рахунок залучення додаткової днопоглиблювальної техніки, за рахунок залучення більш продуктивної техніки замість запланованої тощо. При цьому, компенсація витрат при додатковій мобілізації техніки не передбачена.
3. Запропоновані зміни не відповідають інтересам Замовника, у зв’язку з чим внести їх – можливість відсутня.
4. Відповідно до п. 4.2. Проекту договору договірна ціна визначається на підставі Додатку №2, що розраховується у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами та доповненнями), ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (зі змінами та доповненнями), складається з об’єктних і локальних кошторисів та відповідних додатків до них, на підставі Технічних вимог, і є динамічним.
Слід зазначити, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 не встановлює обов’язок Замовника здійснювати розрахунок, а лише встановлюють вартість виконаних робіт за формами № КБ-2в, КБ-3.
Пунктом 6.4.1 зазначеного стандарту встановлено, що взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт проводяться за період, встановлений в договорі.
А, відповідно п. 16.3 Проекту договору: «У разі невиконання об’ємів робіт у відповідності до Календарного графіку Замовник залишає за собою право не здійснювати розрахунок за наданими Актами приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 до повного виконання, передбаченого Календарним графіком об’єму Робіт Підрядником. Замовник має право утримання будь-яких сум відшкодування збитків та штрафних санкцій з вартості виконаних Робіт, що має бути сплачена Підряднику.».
Враховуючи вищевикладене, а також те що запропоновані зміни не відповідають інтересам Замовника, як державного підприємства, внести їх – можливість відсутня.
5. Дострокове виконання роботи можливо лише за наявної згоди Замовника на це. Підставу для такого висновку дають положення чинного законодавства стосовно підряду (зокрема Цивільного кодексу України), відповідно до яких замовник оплачує роботу, яка виконана в погоджений строк, а дострокову – тільки якщо це відбулося за його згодою. Крім того, дострокове виконання призводить до обов’язку Замовника здійснити свої зобов’язання за договором також достроково, що фактично може виявитись неможливим та може призвести до порушення Замовником його обов’язків, оскільки фактично залежить від фінансування, визначених фінансовим планом підприємства.
Враховуючи вищевикладене, внести запропоновані зміни необхідність відсутня.
6. Згідно з п. 21.2 Проекту договору усі правовідносини Сторін, що виникають з цього Договору та не врегульовані ним, регламентуються відповідними нормами чинного законодавства України.
Відповідно до положень чинного законодавства Замовник має право відмовитися від прийняття робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість використання об'єкта для вказаної в договорі мети та не можуть бути усунені підрядником, замовником або третьою особою.
Враховуючи вищевикладене, положення Проекту договору жодним чином не суперечить чинному законодавству, отже внести запропоновані зміни необхідність відсутня.
7. Згідно з п. 21.2 Проекту договору усі правовідносини Сторін, що виникають з цього Договору та не врегульовані ним, регламентуються відповідними нормами чинного законодавства України.
Відповідно до норм чинного законодавства у разі якщо робота виконана підрядником з відступами від умов договору, які погіршили роботу, або з іншими недоліками, які роблять її непридатною для використання відповідно до договору або для звичайного використання роботи такого характеру, замовник має право, якщо інше не встановлено договором або законом, за своїм вибором вимагати від підрядника, зокрема: безоплатного усунення недоліків у роботі в розумний строк.
Таким чином вбачається, що недоліки у виконаних роботах, які виникли з вини Підрядника, мають бути усунуті Підрядником протягом строків визначених Замовником (п. 15.5 Проекту договору), однак у будь-якому випадку протягом розумного строку.
Враховуючи вищевикладене, внести запропоновані зміни необхідність відсутня.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
В.о. головного інженера
адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман

Начальник юридичної служби
адміністрації МП «Южний» О.Є. Нечитайло

Виконавець:
Секретар ТК Мошун Н.В
Щодо ставок оренди
Дата подання: 06 квітня 2017 19:26
Дата відповіді: 11 квітня 2017 16:47
Відповідно до пункту 3.23 технічних вимог до предмету закупівлі: Будівництво об'єкту: «Реконструкція водних підходів, маневрових зон та операційних акваторій біля причалів з урахуванням перспективного вантажообігу морського порту «Южний» в м. Южне Одеської області (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс) (будівельно-монтажні роботи) (Будівельні роботи за кодом ДК 021-2015 - 45000000-7): На момент укладення договору організація-виконавець повинна надати Замовнику оригінал чинної довідки уповноваженого органу, яка підтверджує, що ставки оренди технічного флоту, запропонованого для виконання робіт (якщо такий є), відповідають кон’юнктурі, що склалася на ринку оренди технічного флоту («Довідка»). Постановою правління Національного банку України №372 від 18 серпня 2016 року «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких нормативно-правових актів Національного банку України» регулятор скасував необхідність отримання акту цінової експертизи ДП «Держзовнішінформ», який засвідчував відповідність договірних цін на послуги кон'юнктурі ринку. Просимо надати відповіді на наступні питання: 1. Чи досі вимагається надання Замовнику Довідки на етапі укладення договору? 2. Якщо відповідь - так, чи вимагається така Довідка від учасника нерезидента, який орендує технічний флот у іншого нерезидента. 2.1. На якій підставі вимагається така Довідка та для якої мети? Законом України «Про публічні закупівлі» («Закон») передбачений виключений перелік документів, що вимагаються у переможця, а саме: 1) Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. 2) Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Крім того, відповідно до статті 30 Закону: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; або - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. 2.2. У випадку, якщо технічний флот надано за бербоут-чартером, а екіпаж/персонал надано за окремим договором чи потрібно отримувати таку Довідку також для підтвердження ціни договору про надання екіпажу/персоналу (secondment agreement)? 2.3. Який орган є уповноваженим для надання такої Довідки та/або зобов’язаний надати таку Довідку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 7
Затверджено рішенням ТК від 11.04.2017р.
Відповідь на запитання (подання запитання – 06 квітня 2017 року о 19:26 год.)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом ДК 021:2015: 45240000-1
(Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі)
Оголошення № UA-2017-03-15-000699-c
Стосовно поставленого запитання, щодо ставок оренди, опублікованого в електронній системі закупівель, повідомляємо, що це запитання є некоректним, оскільки стосується іншого предмету закупівлі, а саме: Будівництво об'єкту: «Реконструкція водних підходів, маневрових зон та операційних акваторій біля причалів з урахуванням перспективного вантажообігу морського порту «Южний» в м. Южне Одеської області (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс) (будівельно-монтажні роботи) (Будівельні роботи за кодом ДК 021-2015 - 45000000-7), тому виявляється неможливим надати відповідь на поставлене запитання.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
Начальник відділу гідротехнічних,
інженерних споруд та капітального
будівництва адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман

Виконавець:
Секретар ТК Мошун Н.В
Щодо договору та технічних вимог
Дата подання: 06 квітня 2017 22:01
Дата відповіді: 11 квітня 2017 16:50
1. According to the clause 2.2 the scope of work shall be determined by the technical specifications. As per provisions of paragraph 3.3 of the technical specifications the scope of dredging works shall be determined as a difference between pre-dredge and post-dredge hydrographic surveys, which (if necessary) might be confirmed by control measurements carried out by the Customer, taking into account the over-dredge volume within the allowable tolerances and on the slopes, which were included in the design dredge volumes (table 2). Further, the second part of the paragraph 3.7 provides a possibility to increase the over-dredge volume (in depth and width) above the volumes specified in table 2, but without inclusion of the additional volumes in paid scope of works. This actually contradicts to the first part of the paragraph 3.7, which stipulates that the accuracy of dredging work shall be determined by the allowable vertical; and horizontal tolerances, which shall be determined in accordance with the requirements of VSN (Departmental Construction Standards) 34-91. Part 1 and RD 31.74.08-85, depending on design peculiarities of the deployed dredging equipment, within the framework of the volumes of dredging on each of the areas of the first start-up complex, which clearly show the link between the size of the tolerance and the equipment, which will be deployed for execution of the works. In combination with the fact that the tender volumes were calculated on the basis of the outdated survey data, we assume that the paid over-dredge volume shall be recalculated on the basis of the official pre-dredge survey within the tolerances provided by VSN 34-91. Part 1 and RD 31.74.08-85 in function of the equipment, which would be used for the execution of the Works. Could the Customer confirm our understanding and remove the link to the tender volumes in the technical specifications? Згідно з пунктом 2.2 cклад та обсяги Робіт визначаються Технічними вимогами. Згідно з положеннями параграфа 3.5 технічних вимог обсяг днопоглиблення визначається, як різниця між попередніми і виконавчими промірами, підтвердженими (у разі необхідності) контрольними промірами Замовника, з урахуванням допустимих переборів на чистоту виробки і включаючи обсяг на відкосах, врахованих в проектних обсягах днопоглиблювальних робіт (таблиця № 2). Також, друга частина параграфа 3.7 забезпечує можливість збільшення перебору по глибині і ширині понад обсяги, вказані у таблиці №2, але без включення додаткових обсягів в оплачувані роботи, що суперечить першій частині параграфа 3.7, яка передбачає, що точність днопоглиблювальних робіт, що визначається розмірами допустимого перебору по глибині і ширині призначається у відповідності до вимог ВСН 34-91. Частина 1 та РД 31.74.08-85 в залежності від конструктивних особливостей днопоглиблювальних технічних засобів, якими будуть фактично виконуватися роботи, в межах обсягів днопоглиблення по кожній з ділянок першого пускового комплексу, які ясно показують зв'язок між розміром допустимого перебору з характеристиками обладнання, яке буде використовуватися для виконання робіт . Також приймаючи до уваги те, що у тендерній документації (Табл. 2) обсяги днопоглиблення були обчислені на основі застарілих даних промірів глибин, ми припускаємо, що оплачувані обсяги в межах переборів будуть повторно обчислені на основі офіційного попереднього проміру глибин, включаючи допустимі перебори, які визначаються за ВСН 34-91. Частина 1 та РД 31.74.08-85 в залежності від конструктивних особливостей обладнання, яке буде залучене для виконання робіт. Просимо Замовника підтвердити правильність нашого розуміння даного запитання та видалити посилання на (проектні) обсяги оплачуваних переборів за тендером, які вказані в технічних характеристиках. 2. In accordance with sub-clause 5.1.26 the Contractor has the obligation to if necessary adjust appendix 2 and consequently adapt its price in regard of geological conditions, terms of work. Such amendment can however never constitute an increase of the contractual price. Could you clarify and elaborate Відповідно до підпункту 5.1.26 у Підрядник зобов'язаній при необхідності здійснювати уточнення, коригування Додатку № 2 і зміну ціни у відповідності до геологічних умов, умов роботи. Але таке уточнення в будь-якому випадки не може, виконуватися в сторону збільшення договірної ціни. Чи могли би Ви уточнити і роз’яснити це запитання? 3. Sub-clause 15.7 states that in the event contractor fails to eliminates shortcomings within the agreed time, employer shall have the right to terminate the agreement. The agreement states that in such a case, the Customer shall have the right to claim compensation of all costs incurred as a result of dredging, costs related to financing as well as the costs on cleaning the object of construction and returning equipment and materials to the Contractor. Said clause gives the impression that customer could claim the repayment of the entire execution cost of the project. In fidic contracts, the contractor remains at all times eligible to the payment of the works performed. Can you confirm that is the case in the present project and furthermore clarify the impact of the aforementioned clause? У підпункті 15.7 говориться, що якщо Підрядник не усунув будь-який недолік (дефект) протягом строку, визначеного Замовником, то Замовник має право розірвати Договір. В Договорі йдеться, що в такому випадку, Замовник має право вимагати відшкодування всіх понесених витрат у зв'язку днопоглибленням, витрат, пов'язаних з фінансуванням, а також витрат на очищення об’єкта будівництва і повернення устаткування і матеріалів Підряднику. Даний пункт справляє враження, що Замовник має право вимагати відшкодування всієї вартості виконання проекту. Згідно з положеннями договору fidic Підрядник в будь-якому випадку має право на оплату за виконані роботи. Просимо підтвердити, що дане положення включено до проекту договору, а також роз'яснити наслідки від застосування вищевказаного пункту. 4. Does Clause 16.3 entail that no payments whatsoever are made to the Contractor from the moment any delays in the performance of the occur? Does this also entail that any losses or penalties which are contested by contractor, will be withheld? Could you clarify and elaborate on the situations in which this sub-clause would be invoked? В пункті 16.3 надає Замовнику право не здійснювати розрахунок з Підрядникок з моменту будь-якої затримки (відставанні від календарного графіку). Чи означає це також, що будь-які втрати або штрафні санкції, які можуть вимагатися Підрядником, не будуть оплачені? Чи могли би Ви роз'яснити і уточнити використання даного підпункту? 5. As per clause 18.14 in order to receive compensation for the demobilisation of the equipment the Contractor shall provide a ‘relevant calculation of the Contractor to be coordinated between the Contractor and developer of standards’. Following the paragraph 3.14 ‘Individual estimate standards shall be developed on the basis of DSTU-N B D. 1.1-6:2013 "Instructions to Development of Resource Elements of Estimate Standards for Construction Works". However the latter document provide that mobilisation and demobilisation of equipment shall be included in the hourly rate of the machines and mechanisms on the basis of the average annual amount, duration and costs of shifting of the equipment within 30 km from the place (base) of permanent location, which does not correspond with the common practice in dredging industry, which foresees mobilization of the dredging vessels from/to different parts of the world. Can the client therefore clarify how the mobilisation and demobilisation costs shall be invoiced and which normative document stipulates the procedure of calculation of mobilisation and demobilisation costs? Згідно з пунктом 18.14, для отримання компенсації за демобілізацію техніки Підрядник повинен надати відповідний розрахунок, погоджений Підрядником з розробником норм. Згідно з параграфом 3.14 «розроблення індивідуальних кошторисних норм здійснюється на підставі ДСТУ-Н Б Д. 1.1-6:2013 «Настанови щодо розроблення ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи»». Однак, останній документ передбачає включення мобілізації та демобілізації обладнання в погодинну ставку експлуатації машин і механізмів на основі середньої річної кількості, тривалості та витрат на перехід обладнання в межах 30 км від місця (бази) постійного місцезнаходження, що не відповідає загальноприйнятій практиці днопоглиблювальної галузі, для якої мобілізація днопоглиблювальних засобів в різні частини світу (на значну відстань) є звичним явищем. Просимо Замовника роз'яснити процедуру підготовки рахунків на оплату мобілізації та демобілізації, а також на основі якого нормативного документу виконується розрахунок вартості переходу днопоглиблювальних плавзасобів у даному випадку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 8
Затверджено рішенням ТК від 11.04.2017р.
Відповідь на запитання (подання запитання – 06 квітня 2017 року о 22:01 год.)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом ДК 021:2015: 45240000-1
(Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі)
Оголошення № UA-2017-03-15-000699-c
Стосовно поставленого запитання, щодо договору та технічних вимог, опублікованого в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
1. Вказане запитання є некоректним, оскільки у технічному завданні, що є додатком 5 до тендерної документації за вказаним вище предметом закупівлі, відсутні параграфи (пункти) 3.5 та 3.7, що є предметом запитання.
2. У зверненні йде мова про п. 5.1.26 Договору, однак за своїм змістом зазначений пункт містить дещо іншу умову Договору. По своїй суті можна зробити висновок, що запитувач мав на увазі п. 5.1.25, у зв’язку з чим повідомляємо, що вичерпний перелік обставин, за якими можуть змінюватись істотні умови договору (зокрема, і зміна його ціни) міститься у ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. У зверненні йде мова про п. 15.7 Договору, який в Договорі взагалі відсутній. По своїй суті можна зробити висновок, що запитувач мав на увазі п. 15.6.
Відповідно до умов Проекту договору Замовник має право вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Підрядником порушень, або виправити їх своїми силами або із залученням третіх осіб із відшкодуванням витрат та одержаних збитків за рахунок Підрядника (п. 5.4.7.). Разом із тим, Замовник має право розірвати Договір, якщо характер зазначеного недоліку (дефекту) такий, що Замовник по суті позбувся всіх вигод від виконання Договору. В цьому випадку Замовник має право вимагати відшкодування всіх понесених витрат у зв'язку з днопоглибленням, витрат, пов'язаних з фінансуванням, а також витрат на очищення об’єкта днопоглиблення і повернення устаткування і матеріалів Підряднику (15.6). Однак, разом із тим Підрядник має право своєчасно та у повному обсязі отримувати плату за надані Послуги (п. 5.2.1).
4. Відповідно до п. 16.3. Проекту договору у разі невиконання обсягів Послуг у відповідності до Календарного графіку Замовник залишає за собою право не здійснювати розрахунок за наданими Актами за формою № КБ-2в та Довідкою про вартість за формою № КБ-3 до повного виконання, передбаченого Календарним графіком обсягу Послуг Підрядником. Замовник має право утримання будь-яких сум відшкодування збитків та штрафних санкцій з вартості наданих Послуг, що має бути сплачена Підряднику. Як випливає із суті Проекту договору (та у відповідності до вимог чинного законодавства України), зобов’язання за договором мають виконуватись сторонами належним чином, а у випадку невиконання винна сторона несе відповідальність у відповідності до вимог чинного законодавства та умов договору, яким обумовлені порядок та строки виплати неустойки, штрафу, пені тощо. Отже, у випадку неналежного виконання стороною своїх зобов’язань, умовами договору передбачені штрафні санкції, що мають бути, зокрема, сплачені винною стороною, та сплата яких є обов’язковою до виконання сторонами.
5. У разі, коли індивідуальні кошторисні норми та розцінки на експлуатацію днопоглиблювальної техніки на розробку ґрунту не враховують перехід на відстань понад ЗО км , то додаткові витрати пов'язані з перебазуванням земкаравану визначаються калькуляційним розрахунком з обов'язковим його обґрунтуванням за рекомендаціями, що наводяться у нормативних (технічних) джерелах у залежності від наступного:
-переліку машин, що входять до складу земкаравану,
-власні чи орендовані машини
-способу перебазування – своїм ходом чи інше,
-оптимальної відстані від порту відходу до порту призначення,
-паспортних даних швидкостей суден, тощо.
Оскільки згідно з настановою визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів ДСТУ-Н БД.1.1-4:2013 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів визначається виходячи з часу їх роботи та вартості машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах, необхідно також розрахувати вартість (розцінку) машино години днопоглиблювальних плавзасобів на переході, яка враховує усі витрати відповідної машини земкаравану при даному технологічному режимі.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
Начальник відділу гідротехнічних,
інженерних споруд та капітального
будівництва адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман

В.о. начальника юридичної служби
адміністрації МП «Южний» Г.В. Білошкура

Виконавець:
Секретар ТК Мошун Н.В
запит
Дата подання: 07 квітня 2017 13:51
Дата відповіді: 11 квітня 2017 16:52
Зауваження учасника торгів щодо Роз’яснення 2 Затвердженого рішенням ТК від 04.04.2017 до «Експлуатаційного днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі»: Згідно Розпорядженя Голови ДП «АМПУ» від 20.05.2014 №45 визначати вартість поточного ремонту на підставі ресурсних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (РЕКНр) – за умов відповідності технології, складу робіт, що виконуються, та витрат ресурсів, врахованих зазначеними нормами. Слід зазначити, що у нормах РЕКНр відсутні норми на роботи (чи послуги), які відповідають технології, складу робіт (послуг), що виконуються. Таким чином вимоги визначення ціни пропозиції зідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та розроблення індивідуальних кошторисних норм не обґрунтовані. На обґрунтованість наших зауважень доводимо до вашого відома, що у 2016 році ДП «АМПУ» проведено тендер на «Експлуатаційне днопоглиблення в портах Бердянськ та Маріуполь». Вимог по ним щодо визначення ціни послуг згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та розроблення індивідуальних кошторисних норм не було. Виходячи з трактування Южненської філії ДП «АМПУ», цей тендер проводився з порушеннями розпорядження Голови ДП «АМПУ» від 20.05.2014 №45. У зв’язку з чим просимо вимоги визначення ціни надання послуг Згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та вимоги розроблення індивідуальних кошторисних норм виключити за недоцільністю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 9
Затверджено рішенням ТК від 11.04.2017р.
Відповідь на запитання (подання запитання – 07 квітня 2017 року о 13:51 год.)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом ДК 021:2015: 45240000-1
(Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі)
Оголошення № UA-2017-03-15-000699-c
Стосовно поставленого запитання, опублікованого в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Закупівля послуги «Експлуатаційне днопоглиблення - підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту «Южний» та внутрішньому підхідному каналі» здійснюється згідно проекту, розробленого ДП «ЧорноморНДІпроект», який враховує технологію, склад та особливості проведення експлуатаційного днопоглиблення.
У складі даного проекту розроблена інвесторська кошторисна документація, за якою вартість експлуатаційного днопоглиблення визначена на підставі державних кошторисних норм на водолазне обстеження та індивідуальних кошторисних норм на розробку та транспортування ґрунту. Показники для визначення розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат прийняті, як для капітального ремонту.
Керуючись встановленим порядком визначення вартості предмета закупівлі у проекті, а також розпорядженням Голови державного підприємства «Адміністрація морських портів України» від 20.05.2014 №45, щодо поширення дії положень ДСТУ на поточні ремонти будівель та споруд, Замовником прийняте рішення про подальше використання вимог національного стандарту України ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 при визначенні вартості експлуатаційного днопоглиблення.
Повідомляємо також, що згідно розділу 4 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 до ресурсних елементних кошторисних норм національних стандартів України окрім державних кошторисних норм на ремонтні роботи (РЕКНр), відносяться інші державні, галузеві та індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми, за якими здійснюються кошторисні розрахунки.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
Начальник відділу гідротехнічних,
інженерних споруд та капітального
будівництва адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман

Виконавець:
Секретар ТК Мошун Н.В
договори оренди (чартеру)
Дата подання: 08 квітня 2017 09:28
Дата відповіді: 12 квітня 2017 09:18
Відповідно до статті 203 Кодексу торговельного мореплавства України, за договором чартеру (фрахтування) судна на певний час судновласник зобов'язується за обумовлену плату (фрахт) надати судно фрахтувальнику для перевезення пасажирів, вантажів та для інших цілей торговельного мореплавства на певний час. Надане фрахтувальнику судно може бути укомплектоване екіпажем (тайм- чартер) або не споряджене і не укомплектоване екіпажем (бербоут-чартер). Даний договір є одним із різновидів договору майнового найму (оренди), що регулюється загальними нормами цивільного законодавства. Відповідно до статті 759 Цивільного кодексу України, за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Згідно із статтею 912 Цивільного кодексу України за договором чартеру (фрахтування) одна сторона (фрахтівник) зобов'язується надати другій стороні (фрахтувальникові) за плату всю або частину місткості в одному чи кількох транспортних засобах на один або кілька рейсів для перевезення вантажу, пасажирів, багажу, пошти або з іншою метою, якщо це не суперечить закону та іншим нормативно-правовим актам. Порядок укладення договору чартеру (фрахтування), а також форма цього договору встановлюються транспортними кодексами (статутами). Вимогами Тендерної документації передбачено надання документів що підтверджують право власності чи право користування обладнанням, яким будуть виконуватись роботи/надаватись послуги. Чи будуть відповідати вимогам Тендерної документації договори оренди (чартеру), в яких не встановлено (не визначено) розмір плати за користування обладнанням, розмір плати встановлено та не опубліковано, або розмір плати буде визначатись після проведення аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 10
Затверджено рішенням ТК від 12.04.2017р.
Відповідь на запитання (подання запитання – 08 квітня 2017 року о 09:28 год.)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом ДК 021:2015: 45240000-1
(Експлуатаційне днопоглиблення – підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту "Южний" та внутрішньому підхідному каналі)
Оголошення № UA-2017-03-15-000699-c
Стосовно поставленого запитання, щодо договорів оренди (чартеру), опублікованого в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Вимогами Тендерної документації передбачено надання документів, що підтверджують право власності чи право користування обладнанням, яким будуть виконуватись роботи/надаватись послуги.
При цьому, на етапі розгляду пропозицій на відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам тендерної документації у якості документів, що підтверджують право власності чи право користування обладнанням, яким будуть виконуватись роботи/надаватись послуги, можуть бути додані договори оренди (чартеру), в яких не встановлено (не визначено) або не опубліковано розмір плати за користування обладнанням.

Голова тендерного комітету –
начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков

Погоджено:
Начальник відділу гідротехнічних,
інженерних споруд та капітального
будівництва адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман

Виконавець:
Секретар ТК Мошун Н.В
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 травня 2017
UA-2017-03-15-000699-c9d86a6ed550f423181edb77a592241da
Найменування: Южненська філія державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація морського порту "Южний")
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Учасник Документи Рішення
ДП "ВО Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Jan De Nul n.v. Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техморгідрострой Миколаїв" Документи
Відхилено
Документи
LTD Novadeal Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

12 квітня 2017 13:09
1.3 відгук ВОУ.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.3 акт вик робіт ВОУ.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2.Суднова роль Симсон.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2. Суднова Роль Гео 15.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2. Суднова роль 4 баржи.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2. суднова роль Манта.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2. дипломы_Лакоса.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2. водолаз Тобак.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.1.4.1 судновий білет.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.1.8.Autocad_Hypack.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.1.8 СМ2 Укр - Анг.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.1.8 Ліцензія АВК.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.1.4.1 Клас Серт Манта ENG.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.3 про льяльні води.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.2 Довідка 1м.pdf
12 квітня 2017 13:08
7. Держгірпромнагляд.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.2.2 Ліцензія ДП ВОУ.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.4.4. Рег Свід 4 баржи ENG.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.2.2 Довідка по Лакосе.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.4.4 Рег свід Сімсон ENG.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.2.1 ISO 14001.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.2.1 ISO 9001_OHSAS 1800_2007.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.1.1. стислий опис робіт.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.1 Технічні вимоги.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.4.4 Рег Свід Манта ENG.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.10 Довідка по санкціям.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.9 Довідка.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.8. Свідоцтво ПДВ.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.7 Довідка Альфа-Банк.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.6 довідка.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.5 Довідка.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.3 Загальні відомості.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.4.2. Тех Valerport.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.1. Витяг із Статуту.pdf
12 квітня 2017 13:08
2.7 Копія наказу.pdf

Публічні документи

14 квітня 2017 20:47
4.1. Технічне завдання.pdf
14 квітня 2017 20:47
4.1. Опис.pdf
14 квітня 2017 20:46
4. Виписка по компанії.pdf
14 квітня 2017 20:46
1.2. Копії дипломів.pdf
14 квітня 2017 20:45
1.1.5. Судові свідоцтва.pdf

Публічні документи

14 квітня 2017 23:08
3.3. Ліцензія Держбуду.pdf
14 квітня 2017 23:05
2.8. Довідка про санкції.pdf

Конфіденційні документи

14 квітня 2017 23:03
2.4. Статут.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить приватну інформацію та персональні данні

14 квітня 2017 23:02
2.2. Документ щодо повноважень директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить приватну інформацію та персональні данні

14 квітня 2017 22:50
1.2.1. Довідка про наявність працівників (плавзасоби).pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить інформацію про персональні данні

14 квітня 2017 22:49
1.2. Довідка про наявність працівників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить інформацію про персональні данні

14 квітня 2017 22:42
1.1.10. Чартер буксир Mars.pdf

Обґрунтування конфіденційності

комерційна таємниця, потребує узгодження з судновласником

14 квітня 2017 22:41
1.1.9. Чартер баржа МС 34.pdf

Обґрунтування конфіденційності

комерційна таємниця, потребує узгодження з судновласником

14 квітня 2017 22:40
1.1.8. Чартер КПЛ-99.pdf

Обґрунтування конфіденційності

комерційна таємниця, потребує узгодження з судновласником

14 квітня 2017 22:40
1.1.7. Чартер Severodvinskiy.pdf

Обґрунтування конфіденційності

комерційна таємниця, потребує узгодження з судновласником

Публічні документи

22 травня 2017 12:25
10. Договірна ціна IMD.rar
22 травня 2017 12:22
10. Договірна ціна.pdf
22 травня 2017 12:22
9. Проект договору.pdf
22 травня 2017 12:22
8. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ВО Україна"

Jan De Nul n.v.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техморгідрострой Миколаїв"

LTD Novadeal

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2017 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
LTD Novadeal 98 242 495,00
UAH
96 277 650,00
UAH
Документи
Jan De Nul n.v. 98 237 775,00
UAH
96 278 000,00
UAH
Документи
ДП "ВО Україна" 98 242 300,00
UAH
98 242 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 травня 2017 12:25
10. Договірна ціна IMD.rar
22 травня 2017 12:22
10. Договірна ціна.pdf
22 травня 2017 12:22
9. Проект договору.pdf
22 травня 2017 12:22
8. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 квітня 2017 20:47
4.1. Технічне завдання.pdf
14 квітня 2017 20:47
4.1. Опис.pdf
14 квітня 2017 20:46
4. Виписка по компанії.pdf
14 квітня 2017 20:46
1.2. Копії дипломів.pdf
14 квітня 2017 20:45
1.1.5. Судові свідоцтва.pdf

Публічні документи

12 квітня 2017 13:09
1.3 відгук ВОУ.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.3 акт вик робіт ВОУ.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2.Суднова роль Симсон.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2. Суднова Роль Гео 15.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2. Суднова роль 4 баржи.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2. суднова роль Манта.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2. дипломы_Лакоса.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.2. водолаз Тобак.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.1.4.1 судновий білет.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.1.8.Autocad_Hypack.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.1.8 СМ2 Укр - Анг.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.1.8 Ліцензія АВК.pdf
12 квітня 2017 13:09
1.1.4.1 Клас Серт Манта ENG.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.3 про льяльні води.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.2 Довідка 1м.pdf
12 квітня 2017 13:08
7. Держгірпромнагляд.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.2.2 Ліцензія ДП ВОУ.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.4.4. Рег Свід 4 баржи ENG.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.2.2 Довідка по Лакосе.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.4.4 Рег свід Сімсон ENG.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.2.1 ISO 14001.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.2.1 ISO 9001_OHSAS 1800_2007.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.1.1. стислий опис робіт.pdf
12 квітня 2017 13:08
4.1 Технічні вимоги.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.4.4 Рег Свід Манта ENG.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.10 Довідка по санкціям.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.9 Довідка.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.8. Свідоцтво ПДВ.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.7 Довідка Альфа-Банк.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.6 довідка.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.5 Довідка.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.3 Загальні відомості.pdf
12 квітня 2017 13:08
1.1.4.2. Тех Valerport.pdf
12 квітня 2017 13:08
3.1. Витяг із Статуту.pdf
12 квітня 2017 13:08
2.7 Копія наказу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

LTD Novadeal

Jan De Nul n.v.

ДП "ВО Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
LTD Novadeal
#99000091C
Переможець 96 277 650,00
UAH
01 червня 2017 08:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2017 08:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
LTD Novadeal
#99000091C
96 277 650,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 15:07
ЗВІТ про виконання договору 125-В-ЮЖФ-17 від 20.06.2017.docx укладений
21 грудня 2017 15:07
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2017 10:45
ПОВІДОМЛЕННЯ № 3 про внесення змін до договору № 125-В-ЮЖФ-17 (1).docx зміни до договору
19 грудня 2017 10:44
новодил ду 3 к 125-В-ЮЖФ-17 від 20.06.2017 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2017 10:44
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2017 14:50
ду 2 к 125-В-ЮЖФ-17 від 20.06.2017.pdf зміни до договору
06 листопада 2017 14:49
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору № 125-В-ЮЖФ-17 (2).docx зміни до договору
06 листопада 2017 14:49
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2017 10:56
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору № 125-В-ЮЖФ-17.docx зміни до договору
21 червня 2017 10:54
д.у. № 1 до договору 125-В-ЮЖФ-17.pdf зміни до договору
21 червня 2017 10:54
Електронний підпис укладений
20 червня 2017 13:59
Дговір 125-В-ЮЖФ-17 від 20.06.2017.pdf укладений
20 червня 2017 13:58
Звіт про укладені договори.doc укладений
20 червня 2017 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно з п. 5 ч. 4 ст. 36 (узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Згідно з п. 4.2 та п. 19.1. Договору Сторони досягли згоди Додаток № 2 – «Договірна ціна» до Договору викласти у новій редакції, що додається до цієї Угоди та є невід’ємною частиною цього Договору. 2. Згідно з п. 19.1. Договору Сторони досягли згоди п. 4.1. до Договору викласти у новій редакції: «4.1. Договірна ціна становить 3 293 479,72 Євро (три мільйони двісті дев’яносто три тисячі чотириста сімдесят дев’ять євро, 72 євроцентів), що в еквіваленті за офіційним курсом НБУ на 17.05.2017 складає 96 277 298,00 грн. (дев’яносто шість мільйонів двісті сімдесят сім тисяч двісті дев’яносто вісім гривень, 00 коп.), визначена на підставі процедури відкритих торгів, та підтверджена Додатком № 2, який є невід’ємною частиною Договору.». 3. Згідно з п. 19.1. Договору Сторони досягли згоди п. 16.1.1. до Договору викласти у новій редакції: «16.1.1. На момент отримання Замовником рахунку на здійснення авансування згідно з п. 16.1. цього Договору, Підрядник повинен надати безумовну безвідкличну банківську гарантію повернення авансового платежу, що складає 164 673,99 Євро (сто шістдесят чотири тисячі шістсот сімдесят три Євро, 99 євроцентів) з можливістю поступового зменшення такої гарантії з врахуванням п. 16.2. цього Договору. До банківської гарантії, виданої банком-нерезидентом, застосовуються вимоги п. 6.4. цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 125-В-ЮЖФ-17 / 125-V-YZF-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 125-В-ЮЖФ-17 / 125-V-YZF-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно з п. 5 ч. 4 ст. 36 (узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Згідно з п. 4.2 та п. 19.1. Договору Сторони досягли згоди Додаток № 2 – «Договірна ціна» до Договору викласти у новій редакції, що додається до цієї Угоди та є невід’ємною частиною цього Договору. 2. Згідно з п. 19.1. Договору Сторони досягли згоди п. 4.1. до Договору викласти у новій редакції: «4.1. Договірна ціна становить 3 293 272,48 Євро (три мільйони двісті дев’яносто три тисячі двісті сімдесят два євро, 48 євроцентів), в еквіваленті за офіційним курсом НБУ на 27.10.2017 складає 103 834 658,40 грн. (сто три мільйони вісімсот тридцять чотири тисячі шістсот п’ятдесят вісім грн., 40 коп.), визначена на підставі процедури відкритих торгів, та підтверджена Додатком № 2, який є невід’ємною частиною Договору.» Примітка: Валютою договору є Євро, початкова договірна ціна становила - 3 293 491,76 Євро, після внесення змін № 2 до договору договірна ціна становить - 3 293 272,48 Євро.
Номер договору про закупівлю: 125-В-ЮЖФ-17 / 125-V-YZF-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 125-В-ЮЖФ-17 / 125-V-YZF-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через зменшення фактичних обсягів днопоглиблення на ділянках, порівняно з врахованими в Технічному завданні, необхідно внесення зміндо договору щодо зменьшеня обсягів послуг та, якнаслідок, Договірної ціни. (Більш детально виладено у вкладенні). Зміни відбуваються згідно з п. 1 ч. 4 ст. 36 (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника).
Номер договору про закупівлю: 125-В-ЮЖФ-17 / 125-V-YZF-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 125-В-ЮЖФ-17 / 125-V-YZF-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 93 484 759,32
UAH