Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
29 735 565,24 UAH
UA-2017-03-14-001597-a ● 86ee180b12054c2f9673c63bbf886008
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 березня 2017 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2017 15:54 |
Очікувана вартість: | 29 735 565,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 148 677,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 892000 UAH |
Publication date: | 14 березня 2017 18:11 |
Enquiries until: | 30 травня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 05 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 червня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 29 735 565 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 148 678 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
237 шт
Вікно широке із кватиркою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Вікно широке із кватиркою
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2017
395 шт
Вікно вузьке із кватиркою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Вікно вузьке із кватиркою
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2017
158 шт
Вікно вузьке із кватиркою (туалетне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Вікно вузьке із кватиркою (туалетне)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2017
869 шт
Вікно широке глухе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Вікно широке глухе
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2017
316 шт
Вікно широке аварійне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Вікно широке аварійне
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2017
1422 шт
Проєм вікна в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Проєм вікна в зборі
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2017
553 шт
Проєм вікна в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Проєм вікна в зборі
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2017
18644 шт
Вузол притисковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Вузол притисковий
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2017
1422 шт
Наличник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Наличник
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2017
553 шт
Наличник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Наличник
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2017 18:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2017 18:54 |
541 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_01.06.2017.docx | |
01 червня 2017 18:54 |
Зміни до тендеру_541_01.06.2017.doc | |
26 травня 2017 14:20 |
Зміни до тендеру_541_25.05.2017.doc | |
18 травня 2017 15:50 |
Зміни до тендеру_541_18.05.2017.doc | |
10 травня 2017 18:17 |
Зміни до тендеру_541_10.05.2017.doc | |
27 квітня 2017 15:18 |
Зміни до тендеру_541_26.04.2017.doc | |
25 квітня 2017 09:10 |
Зміни до тендеру_541_24.04.2017.doc | |
18 квітня 2017 18:02 |
Зміни до тендеру_541_18.04.17.doc | |
14 квітня 2017 16:03 |
Додаток №9_нова редакція_13.04.2017.docx | |
14 квітня 2017 16:03 |
Зміни до тендеру_541_13.04.17.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно змін форми цінової пропозиції
Дата подання: 23 березня 2017 18:53
Дата відповіді: 14 квітня 2017 17:13
Замовником визначено перелік продукції (або її аналог), що закуповується.
Виробники аналогічної продукції виготовляють її за власними кресленнями та нормативно-технічною документацією, згідно яких найменування продукції може не відповідати найменуванню, що зазначено в ТД.
Крім того, учасник торгів може запропонувати аналогічну продукцію не одним виробом, а як комплект окремих виробів, що пов'язано також з конструкторського документацією виробника, що погоджена встановленим порядком відповідними підрозділами Укрзалізниці.
Оскільки наявна форма ТД не враховую вказані особливості продукції всіх виробників, та не дає можливість учаснику торгів запропонувати аналогічну продукцію власного виробництва, та з метою сприяння конкуренції між учасниками торгів, просимо внести зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція":
- додати стовбець "кількість товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання";
- додати стовбець "креслення" відповідно до "Переліку та кількості товару", зазначеному в тендерній документації;
- додати стовбець "креслення, або НТД товару-еквіваленту, що пропонується учасником до постачання".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Стосовно строків поставки
Дата подання: 23 березня 2017 18:54
Дата відповіді: 10 квітня 2017 15:20
Оскільки продукція виробляється лише для потреб Замовника, який має природне монопольну становище, початок виробництва можливий лише після укладення договору та отримання рознарядки. Враховуючи це, а також технологічний період виробництва продукції, просимо внести відповідні зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція":
Строк поставки продукції - _______ календарних днів (але не більше 60 календарних днів) з дня отримання рознарядки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в пункті строків поставки продукції вноситись не будуть.
Стосовно надання забезпечення
Дата подання: 23 березня 2017 18:54
Дата відповіді: 14 квітня 2017 17:14
Згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається).
Оскільки у Додатку 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни:
3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції:
“Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом).
3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції:
“Цією тендерною документацією
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії:
– гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа,
- страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Стосовно змін в проект договору поставки
Дата подання: 23 березня 2017 18:56
Дата відповіді: 14 квітня 2017 17:15
Просимо внести зміни в Додаток 9 “Проект договору поставки (основні умови)”, та викласти в наступній редакції:
- п.2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов'язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.
- п. 4.4. Зміна ціни і вартості Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у випадках, передбачених ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”. Зміна ціни обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди.
- п.5.2. абзац 3: Кожна партія продукції постачається протягом __________календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці. Загальний термін постачання продукції по рознарядки визначається з максимального місячного обсягу продукції, який може бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, у відповідності до наданої ним Цінової пропозиції на участь у відкритих торгах на закупівлю.
- п. 9.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у розмірі, що становить 5% від вартості Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яке надається до укладання Договору.
- п. 9.5. В разі порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ умов цього Договору, а саме: не поставки продукції більше ніж на тридцять календарних днів, ЗАМОВНИК звертає стягнення на договірне забезпечення та має право в односторонньому порядку розірвати даний договір, письмово повідомивши про це ПОСТАЧАЛЬНИКА.
- п. 10.1. За порушення термінів постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк продукції на умовах передбачених п.5.2. даного договору, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми непоставленої в строк продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Стосовно ліміту фінансування
Дата подання: 24 березня 2017 15:45
Дата відповіді: 06 квітня 2017 16:10
В зв’язку з підвищенням в 2017 році в Україні рівня мінімальної заробітної плати, що призвело до подорожчення комплектуючих власного виробництва, та призводить до вимушеного збільшення загального фонду заробітної плати контрагентів-постачальників комплектуючих, а також в зв’язку зі стрімким зростанням курса гривні до іноземних валют, та введенням додаткових митних платежів на імпортовані комплектуючи, вважаємо, що ліміт фінансування закупівлі, встановлений Замовником не відповідає діючим ринковим цінам. Просимо Вас підвищити ліміт закупівлі по тендеру мінімум на 12 %
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для перегляду очікуваної вартості закупівлі учаснику необхідно надати довідку компетентного державного органу з підтвердженням рівня середньої ринкової ціни.
Относительно согласования с УЗ
Дата подання: 31 березня 2017 12:33
Дата відповіді: 25 квітня 2017 09:19
Необходимо ли дополнительно согласовывать с УЗ чертеж на наличник окна, если он изготавливается из стеклопластика? Стеклопластик как материал согласован с УЗ и на него имеются все разрешительные документы. Окно согласовано с УЗ.
Відповідь: Замовник підтверджує необхідність погодження креслення на облицювання вікна з ПАТ «Укрзалізниця». Наличник повинен вироблятися за певними кресленнями. Креслення продукції розробляється виробником та використання продукції погоджується встановленим порядком, регламентується вимогами ГСТУ 32.0.08.001-97
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-14-001597-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: АО "Юникон", Код ЄДРПОУ:23647276
Дата подання: 24 березня 2017 09:10
Вимоги змін до тендерної документації
Наше підприємство, як потенціїний учасник відкритих торгів надає (дивитись файл PDF) наші зауваження та вимоги до тендерної документації.
Скасована
Дата: 12 квітня 2017 17:11
Причина: Відпала потреба
Номер вимоги: UA-2017-03-14-001597-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39615408
Дата подання: 05 квітня 2017 16:34
Щодо внесення змін до умов тендерної документації
Детально вивчивши умови тендерно\ документації, просимо внести зміни до її умов, детальніше - див. додатки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2017 19:05
Зміни в тендерну документацію вносити не доцільно.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-03-14-001597-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 13 квітня 2017 18:00
Дата подання: 13 квітня 2017 18:00
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2017 19:20
рішення від 18.04.2017 № 2175+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2017 19:19
Інформація про резулютивну частину рішення від 10.05.2017 № 2742.pdf
Дата публікації: 11 травня 2017 18:39
рішення від 10.05.2017 № 2742.pdf
Дата публікації: 13 травня 2017 19:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) № 2742-р/пк-пз від 10.05.2017 замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в електронній системі.
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2017 18:56
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 червня 2017
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АО "Юникон" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2017 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ" |
29 420 232,00
UAH з ПДВ
|
29 420 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АО "Юникон" |
29 735 565,24
UAH з ПДВ
|
29 735 565,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ" #25221038 |
Переможець |
29 420 232,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2017 19:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2017 12:52
|
ПЗД ЦЗВ-03-04117-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2017 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2017 09:34
|
ЦЗВ-03-04117-01.pdf | укладений |
20 липня 2017 17:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-04117-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-03-04117-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |