Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт адміністративної будівлі Охтирського міського районного суду в м. Охтирка Сумської області по вул. Ярославська, 2
Очікувана вартість
10 521 486,00 UAH
UA-2017-03-14-000917-b ● 2489885fa5dd4af78a16e2a9b06bf6ac
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління ДСА України в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 26270240 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., м. Суми, , вул. .Перемоги, 4 |
Контактна особа: |
Андрій Підопригора +380542624643 inbox@su.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2017 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2017 13:00 |
Очікувана вартість: | 10 521 486,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 607,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт адміністративної будівлі Охтирського міського районного суду в м. Охтирка Сумської області по вул. Ярославська, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, Ярославська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2017 13:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2017 13:53 |
ТД - відкриті торги оригінал.doc | |
14 березня 2017 13:53 |
Додаток 1(ст. 17).docx | |
14 березня 2017 13:53 |
Додаток 2(загальні вимоги).docx | |
14 березня 2017 13:53 |
Додаток 3 (кваліфікац. крит).docx | |
14 березня 2017 13:53 |
Додаток № 4(технічні вимоги).rtf | |
14 березня 2017 13:53 |
Додаток 5 Календарний план.docx | |
14 березня 2017 13:53 |
Додаток 6 (проект договору).doc |
14 березня 2017 13:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2017 13:53 |
ТД - відкриті торги оригінал.doc
|
|||
14 березня 2017 13:53 |
Додаток 1(ст. 17).docx
|
|||
14 березня 2017 13:53 |
Додаток 2(загальні вимоги).docx
|
|||
14 березня 2017 13:53 |
Додаток 3 (кваліфікац. крит).docx
|
|||
14 березня 2017 13:53 |
Додаток № 4(технічні вимоги).rtf
|
|||
14 березня 2017 13:53 |
Додаток 5 Календарний план.docx
|
|||
14 березня 2017 13:53 |
Додаток 6 (проект договору).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про строк поставки товарів
Дата подання: 17 березня 2017 10:32
Дата відповіді: 21 березня 2017 12:09
Згідно п. 4.4 розділу І "Тендерної документації" та п. 2.2 "Істотних умов договору про закупівлю" (додаток 6) строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - до 20.12.2018 року.
Згідно п.2.6 "Устотних умов договору про закупівлю" завершення виконання всіх робіт - до 20.12.2017 року.
Просимо визначитися із датою завершення виконання робіт і внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 4.4 розділу І "Тендерної документації" та п. 2.2 "Істотних умов договору про закупівлю" (додаток 6) строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - до 20.12.2018 року
У п. 2.2. проекту договору підряду(Додаток 6 до тендерної документації) зазначено : «Дата закінчення всіх видів(етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду повинна бути не пізніше 20.12.2018 року».
У п.2.6. проекту договору підряду зазначено: «Підрядник зобов»язаний достроково, а саме до 20.12.2017 року забезпечити завершення виконання всіх робіт згідно договору і здачу їх Замовнику, у разі надходження письмової вимоги від Замовника не пізніше ніж 20.09.2017 року».
Враховуючи викладене, дата закінчення всіх видів(етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду повинна бути не пізніше 20.12.2018 року. Проте, п. 2.6. проекту договору передбачений обов»язок підрядника саме щодо дострокового виконання робіт до 20.12.2017 року, але виключно у разі надходження письмової вимоги від Замовника не пізніше ніж 20.09.2017 року. Включення вказаного пункту до договору зумовлене тим, що фінансування капітального ремонту здійснюватиметься виключно за рахунок коштів Державного бюджету України. У разі надходження у 2017 році на рахунок Замовника коштів, що становитиме розмір усієї суми договору, Замовник матиме можливість використати їх до кінця бюджетного року застосувавши п. 2.6. договору, щодо дострокового виконання робіт. Враховуючи викладене, Підрядник повинен бути спроможним достроково виконати роботи на умовах визначених у проекті договору. Зміни до тендерної документації не вносяться
У п. 2.2. проекту договору підряду(Додаток 6 до тендерної документації) зазначено : «Дата закінчення всіх видів(етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду повинна бути не пізніше 20.12.2018 року».
У п.2.6. проекту договору підряду зазначено: «Підрядник зобов»язаний достроково, а саме до 20.12.2017 року забезпечити завершення виконання всіх робіт згідно договору і здачу їх Замовнику, у разі надходження письмової вимоги від Замовника не пізніше ніж 20.09.2017 року».
Враховуючи викладене, дата закінчення всіх видів(етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду повинна бути не пізніше 20.12.2018 року. Проте, п. 2.6. проекту договору передбачений обов»язок підрядника саме щодо дострокового виконання робіт до 20.12.2017 року, але виключно у разі надходження письмової вимоги від Замовника не пізніше ніж 20.09.2017 року. Включення вказаного пункту до договору зумовлене тим, що фінансування капітального ремонту здійснюватиметься виключно за рахунок коштів Державного бюджету України. У разі надходження у 2017 році на рахунок Замовника коштів, що становитиме розмір усієї суми договору, Замовник матиме можливість використати їх до кінця бюджетного року застосувавши п. 2.6. договору, щодо дострокового виконання робіт. Враховуючи викладене, Підрядник повинен бути спроможним достроково виконати роботи на умовах визначених у проекті договору. Зміни до тендерної документації не вносяться
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-03-14-000917-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:38523149
Дата подання: 16 травня 2017 13:06
Банківська гарантія
При визнанні переможцем замовник прийняв банківську гарантію КОЛЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА (УМБ) ОБ'ЄДНАННЯ "СУМИОБЛАГРОБУД" від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «РВС БАНК», хоча дана банківська гарантія містить той самий текст що і у ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ" , котра рішенням антимонопольного комітету протоколом №2746-р/пк-пз від 10травня 2017р.була визнана як така що не може вважатися безумовною!!
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем КОЛЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА (УМБ) ОБ'ЄДНАННЯ "СУМИОБЛАГРОБУД", та відмінити тендерні торги!
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем КОЛЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА (УМБ) ОБ'ЄДНАННЯ "СУМИОБЛАГРОБУД", та відмінити тендерні торги!
Скасована
Дата: 17 травня 2017 11:10
Причина: відкликано за зміною обставин
Номер вимоги: UA-2017-03-14-000917-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПАТ "Сумбуд", Код ЄДРПОУ:14017843
Дата подання: 24 травня 2017 09:12
Роз'янення визначення переможця
Порушення в тендерній пропозиції переможця, визначеного Замовником.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-03-14-000917-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПАТ "Сумбуд", Код ЄДРПОУ:14017843
Дата подання: 14 квітня 2017 17:33
Дата подання: 14 квітня 2017 17:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 квітня 2017 16:42
рішення від 19.04.2017 № 2178+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 20 квітня 2017 16:41
інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2017 № 2746.pdf
Дата публікації: 11 травня 2017 14:49
рішення від 10.05.2017 № 2746.PDF
Дата публікації: 13 травня 2017 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: 15.05.2017 року тендерним комітетом скасоване рішення зазначене в протоколі тендерного комітету ТУ ДСА України в Сумській області від 07.04.2017 № 4 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельно-інжинірінгова група Новапроект" переможцем процедури закупівлі. Рішенням зазначеним в протоколі тендерного комітету ТУ ДСА України в Сумській області від 15.05.2017 № 6, зазначену пропозицію відхилено.
Дата виконання рішення замовником: 15 травня 2017 16:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2017 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПАТ "Сумбуд" |
8 911 206,00
UAH з ПДВ
|
8 739 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ" |
9 627 777,00
UAH з ПДВ
|
8 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КУ КОЛЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА (УМБ) ОБ'ЄДНАННЯ "СУМИОБЛАГРОБУД" |
9 448 532,00
UAH з ПДВ
|
8 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "Сумбуд" #14017843 |
Відхилено |
8 739 500,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2017 13:43
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ" #38523149 |
Рішення скасоване |
8 740 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2017 11:36
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ" #38523149 |
Відхилено |
8 740 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2017 16:33
|
КУ КОЛЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА (УМБ) ОБ'ЄДНАННЯ "СУМИОБЛАГРОБУД" #05454792 |
Переможець |
8 770 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2017 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2017 16:21
|
охтирка договір скан.pdf | укладений |
31 травня 2017 16:20
|